718 Boxster - 718 - Všechny modely Porsche - Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG

DOMŮ

Hlavní navigace
Porsche Inter Auto
Slovakia spol. s r.o.
Cesta na Senec 2/A
821 04 Bratislava

Tel: +421 249 262 438

E-Mail: info@porsche.sk

Šoférovanie

718 Boxster
Šoférovanie

Šoférovanie

Jazdiť rovno dokáže každý. Skutočný vodič sa ukáže až v zákrute. Až zákruta preverí športový charakter. Mimoriadne dôležitý je v tomto prípade podvozok, ktorý musí byť na také situácie pripravený. A musí zodpovedať výkonu motora.

Jazdiť rovno dokáže každý. Skutočný vodič sa ukáže až v zákrute. Až zákruta preverí športový charakter. Mimoriadne dôležitý je v tomto prípade podvozok, ktorý musí byť na také situácie pripravený. A musí zodpovedať výkonu motora.

To platí, samozrejme, aj pre nové priame riadenie: prevod je v porovnaní s predchádzajúcimi modelmi ešte priamejší, správanie vozidla pri vjazde do zákruty ešte čulejšie. O pol palca širšie zadné kolesá zaistia lepší výkon a stabilitu. Jednotlivé prvky nápravy sú z väčšej časti zhotovené z hliníka, takže hmotnosť vozidla a neodpružená hmota sú menšie. Široký rozchod kolies, dlhý rozvod a špecifická konštrukcia podvozka sú zárukou mimoriadne presného a rýchleho pohybu.

718 Boxster

 

Každá legenda má svoj počiatok. História modelu 718 sa začala už v roku 1953 jednoduchým, ale jasným plánom: stať sa víťazom. Kde? Samozrejme, na okruhu.

Myšlienka, po ktorej nasledoval čin: štvorvalcový ležatý motor, dôsledná ľahkosť použitých materiálov a do dnešných dní nevídaný výkon v zákrutách. 550 Spyder. Športové vozidlo, ktoré prekonalo štandardy známe vo svete pretekárov. Naši inžinieri sa jednoducho so štandardmi nekamarátia.

A tak sa v roku 1953 postavilo na štartovú čiaru Porsche, skonštruované preto, aby víťazilo. Bol položený základný kameň radu čistokrvných pretekárskych vozidiel s motorom umiestneným uprostred. V roku 1957 nasledoval 718 RSK Spyder – zásadne zmenená verzia 550 A Spyder, 718 RS 60 Spyder, 718 W-RS Spyder a nakoniec 718 GTR, ktorý rodinu obohatil o ďalšieho jedinečného príslušníka – Coupé.

Ku každej legende patrí neodmysliteľne otázka: A čo teraz ďalej? Naša odpoveď: Pokračovať – na cesty, mimo pretekárskej dráhy. A tak legenda píše ďalšiu kapitolu. Tu a teraz.

Na cestu, ktorú začal model 718, dnes vchádza nový Boxster. V jeho štvorvalcovom ležatom turbomotore tlčie ďalej bojové srdce, ktoré už zdolalo nespočetné prekážky. Ľahká konštrukcia v sebe skrýva skúsenosti z dlhých rovných trás aj horských svahov. Zostáva aj trvalá vôľa prekonávať štandardy. Dokázať aj zdanlivo nemožné. Dôsledne pokračovať v tradícii 3 číslic tak, aby legenda 718 zostávala stále živá.

Nový Boxster 718 bol vytvorený pre život plný športu. Roadster s motorom uprostred, ktorý má športovú dušu legendárneho Porsche 718 v modernom háve a dokáže sa uplatniť na akejkoľvek ceste tohto sveta. Cieľom je zbaviť obyčajný deň jeho obyčajnosti.

Prostriedkom k tomu je ešte výraznejší dizajn, ešte športovejší podvozok a celý rad nových systémov pre ešte lepší výkon, pohodlie a podporu vodiča. A aby sme nezabudli: až 350 konských síl (257 kW), ktorým postačí podstatne menej paliva než predchádzajúcim modelom. A tak zostáva už len jedna otázka: Na čo ešte čakáte?

Na vás totiž čaká 718 Boxster. Radosť zo športu.

Charakter

 

Najsilnejší hnací moment? Túžba zvíťaziť nad všednosťou.

Nikdy to nebolo jednoduchšie. Dôvodom je nový 718 Boxster a 718 Boxster S s novým 4-valcovým ležatým turbomotorom. A výdatným výkonom vyšším až o 25 kW (35 k) a 100 Nm v porovnaní s predchádzajúcimi modelmi, a to pri značne zníženej spotrebe aj emisiách.

Motory majú okrem toho presvedčivý priamy nástup a neuveriteľne široký rozsah krútiaceho momentu, ktorý oceníte pri akomkoľvek zošliapnutí plynového pedála, a to okamžite. V novom modeli 718 Boxster S sa navyše uplatňuje aj variabilná geometria turbín (VTG). Pre ešte rovnomernejší výkon.

Precízna 6-stupňová mechanická prevodovka s krátkymi radiacimi dráhami je zárukou nefalšovaného šoférskeho zážitku. Voliteľná dvojspojková prevodovka Porsche (PDK) tieto zážitky dokáže ešte vystupňovať lepším zrýchlením a nižšou spotrebou. Efektívne a súčasne zábavné.

Byť iba divákom? To je nepredstaviteľné.

Život nie je možné sledovať zo zadného radu. Vždy je nutné byť priamo v centre diania. Názor, s ktorým 718 Boxster môže iba súhlasiť, ako dokazuje typický hlas motora Porsche. Ešte výraznejšie však zaznie v spolupráci s novým voliteľným športovým výfukovým systémom*. Pozoruhodný, puristický hlas športového vozidla. Presne taký, aký má mať výkonný športovec.

Rozšírenie paketov Sport Chrono dodáva vozidlu ešte športovejší charakter. Nový je spínač „Mode“ na volante na prepínanie 4 režimov jazdy a tlačidlo SPORT Response, ktoré je v kombinácii s dvojspojkovou prevodovkou Porsche (PDK) zárukou maximálnej reakcie.

Prvýkrát si možno pri modeli Boxster S zvoliť tiež športový podvozok PASM, znížený o 20 mm.

Priame, presné, čiperné – také je nové priame riadenie. Aj tu je na prvom mieste šport.

Veľkorysý úložný priestor ponúka 2 batožinové priestory. Nikde totiž nie je písané, že by športovec musel trpieť nedostatkom pohodlia.

* K dispozícii pravdepodobne do 7/2016.

Dizajn exteriéru

Na prvý pohľad: športovec. Na druhý pohľad: všetko na svojom mieste.

Presnosť, žiadne zbytočné ozdôbky. Sebavedomie, bez zbytočnej skromnosti. Hĺbka, šírka, plocha. Dizajn nového modelu 718 Boxster má výrazné hrany a zreteľne definované tvary charakteristické pre nové nastupujúce obdobie.

Horizontálna geometria otvorov na vstup vzduchu dodáva vozidlu zdanlivo väčšiu šírku a prepožičiava mu nový dôraz. Blatníky? Samozrejme, Porsche. Sú umiestnené vyššie než čelná kapota a zdôrazňujú tvar nových svetlometov, výrazných aj vďaka integrovaným LED na denné svietenie.

Bočná línia potvrdzuje koncepciu motora uloženého v strednej časti. Výrezy pre kolesá sú dimenzované práve tak na veľkosť až 20". Jedno je jasné: Nové modely 718 nie sú určené na to, aby pospávali v garáži. Zmyslom ich života je poskytovať radosť z jazdy. Budete počuť spievať vietor prechádzajúci líniou dverí do veľkých bočných vzduchových otvorov. Nové turbomotory potrebujú totiž na svoj silný chod optimálne množstvo čerstvého vzduchu.

Ďalší športový detail: nové vonkajšie spätné zrkadlá s držiakom tvaru V.

Podľa čoho sa spozná skutočný športovec? Podľa toho, že mu súperi väčšinou hľadia na chrbát.

Látková strecha modelu 718 Boxster je v zatvorenom stave typicky plochá, ako je to pri všetkých športových vozidlách. Po stlačení tlačidla sa plne automaticky otvorí alebo zatvorí už za 9 sekúnd, a to aj pri rýchlosti jazdy až 50 km/h.

Zadná časť nového modelu 718 Boxster vyjadruje jasne športový charakter a súčasne aj nadšenie našich dizajnérov pre maximálne športové výkony. Je čistá a úsporná. V žiadnom prípade sa nevtiera. Zadné svetlá sú ploché, žijú však svojím trojrozmerným životom. V každom horizontálnom koncovom svetle žiaria 4 brzdové LED.

Výrazná lišta medzi oboma zadnými svetlami ešte rozširuje už aj tak mohutnú zadnú časť vozidla.

Spodné krídla sa pri rýchlosti 120 km/h vysúvajú automaticky, znižujú vztlak a zaisťujú tak ešte lepšiu priľnavosť k povrchu vozovky.

V čiernej športovej spodnej časti je uprostred umiestnená koncovka výfuku, modelu 718 Boxster S, dvojitá. Plný zvuk? Ten je predsa samozrejmosťou.

Dizajn interiéru

Intuitívne ovládanie, ergonómia zameraná na výkon, čistý dizajn. Aj interiér nového modelu 718 Boxster vyjadruje jeho športový charakter.

Zdôraznené horizontálne línie prepožičiavajú novému dizajnu radiacej dosky výrazný vzhľad. Ergonómia je – ako sme pri Porsche zvyknutí – na vysokej úrovni: mierne naklonená stredová konzola skracuje dráhu od volantu k radiacej, resp. voliacej páke. Prehľadné usporiadanie funkčných tlačidiel šetrí čas. Inšpirácia pretekárskym športom: nový športový volant bol odvodený od modelu 918 Spyder. Voliteľný športový volant GT s menším priemerom ešte zvýši pocit pretekárskeho jazdca.

Typické pre Boxter sú 3 okrúhle ciferníky s ústredným otáčkomerom a farebným displejom 4,6".

Celkom nový Porsche Communication Management (PCM) s viacúčelovým dotykovým 7" displejom svojím vysokokvalitným skleneným povrchom opticky perfektne doplňuje stredovú konzolu.

Najlepší predpoklad pre športovo aktívny štýl života. Detaily? Určíte si ich sami. Môžete vyberať z rozsiahlej palety individuálnych možností aj nových farieb.

Motor

 

Získať väčší výkon nemusí byť príliš náročné. Ak hovoríme o štýle Porsche, tak to znamená súčasne citeľne nižšiu spotrebu. Výsledkom je prídavok výkonu až 25 kW (35 k) a 100 Nm a úbytok spotreby a emisií až 14 %. Ešte len v tejto chvíli to začína byť zaujímavé.

Nové 4-valcové turbomotory v ležatom vyhotovení typickom pre Porsche preukazujú svoju zodpovednosť voči ochrane životného prostredia a ešte sa pritom dokážu pohrať s adrenalínom vodiča: dosahujú totiž enormné zrýchlenie, a to už pri nízkych otáčkach. K tomu patrí, samozrejme, charakteristika motora typická pre športové vozidlá. Skrátka a jednoducho: vysoký tlak, vysoké otáčky a dokonale dávkovaný výkon.

Ležatý turbomotor 2,0 l.

V modeli 718 Boxster je použitý ležatý turbomotor 2,0 l s priamym vstrekovaním benzínu (DFI), Vario Cam Plus a integrovaným mazaním so suchou kľukovou skriňou. Dokáže 220 kW (300 k) pri 6 500 min-1. Maximálny krútiaci moment: 380 Nm. Vďaka preplňovaniu už pri 1 950 min-1 a do 4 500 min-1. S dvojspojkovou prevodovkou Porsche (PDK) zrýchli nový 718 Boxster z 0 na 100 km/h už za 4,9 s a dosiahne maximálnu rýchlosť 275 km/h.

Ležatý turbomotor 2,5 l.

718 Boxster S čerpá zo zdvihového objemu 2,5 l. Výsledkom je 257 kW (350 k) pri 6 500 min-1. Maximálny krútiaci moment 420 Nm sa dosiahne v pozoruhodnom rozsahu od 1 900 do 4 500 min-1. K tomu sa navyše – rovnako ako pri 911 Turbo – uplatňuje aj variabilná geometria turbín (VTG). Zaistí ešte rovnomernejší výkon a tým aj oveľa väčšie potešenie z jazdy. Rýchlosť? Končí sa až pri 285 km/h. Z 0 na 100 km/h sa nový 718 Boxster S s PDK a Launch Control dostane už za 4,2 s.

6-stupňová mechanická prevodovka

6-stupňová mechanická prevodovka je zárukou krátkeho času radenia a tým aj priameho športového zážitku z jazdy. Ešte lepšia je jazda v spojení s voliteľným paketom Sport Chrono: Dynamická funkcia medziplynu zaisťuje pri aktivovanom režime SPORT, resp. SPORT PLUS optimálne otáčky pri radení na nižší stupeň, emocionálnejší zážitok z jazdy a pôsobivý zvuk.

Dvojspojková prevodovka Porsche (PDK)

Voliteľne je dostupná optimalizovaná 7-stupňová PDK s ručným a automatickým režimom. Pre mimoriadne rýchlu zmenu prevodového stupňa bez prerušenia ťažnej sily. A to pri ešte lepších hodnotách zrýchlenia a ešte nižšej spotrebe.

Novinka pre 718 Boxster: V ručnom režime je teraz smer radenia obdobný ako pri pretekárskych vozidlách – radenie na vyšší stupeň smerom dozadu, radenie na nižší stupeň smerom dopredu. Pre pocit z jazdy ako na pretekárskom okruhu.

Za určitých situácií na ceste môžete využiť tzv. „plachtenie“. Dochádza pritom k odpojeniu motora a je potlačený jeho brzdný účinok. Vozidlo optimálne využíva svoju kinetickú energiu a môže sa pohybovať po dlhšej trase bez pohonu.

Šoférovanie

Jazdiť rovno dokáže každý. Skutočný vodič sa ukáže až v zákrute. Až zákruta preverí športový charakter. Mimoriadne dôležitý je v tomto prípade podvozok, ktorý musí byť na také situácie pripravený. A musí zodpovedať výkonu motora.

To platí, samozrejme, aj pre nové priame riadenie: prevod je v porovnaní s predchádzajúcimi modelmi ešte priamejší, správanie vozidla pri vjazde do zákruty ešte čulejšie. O pol palca širšie zadné kolesá zaistia lepší výkon a stabilitu. Jednotlivé prvky nápravy sú z väčšej časti zhotovené z hliníka, takže hmotnosť vozidla a neodpružená hmota sú menšie. Široký rozchod kolies, dlhý rozvod a špecifická konštrukcia podvozka sú zárukou mimoriadne presného a rýchleho pohybu.

Porsche Active Suspension Management (PASM)

Voliteľný PASM je elektronický systém na prestavovanie tlmičov perovania. Nepretržite reguluje silu tlmenia pre každé jednotlivé koleso, a to v závislosti od stavu vozovky a jazdného štýlu. Karoséria je navyše znížená o 10 mm.

Systém PASM má 2 nastavenia, ktoré možno ovládať prostredníctvom tlačidla na stredovej konzole: V normálnom režime je tlmenie športovo-komfortné, v športovom režime športovo-tvrdé.

Citeľný výsledok pre vás: vyššia stabilita pri jazde, väčší komfort, vyšší výkon.

Kolesá

Nový 718 Boxster sa pohybuje po 18" kolesách s výrazným 5-lúčovým dizajnom.

Nový model 718 Boxster S má kolesá 19", s 10 lúčmi, výraznými tvarmi a dynamickým charakterom. Čistá radosť zo športu.

Podľa priania si môžete objednať z individuálnej ponuky 20" kolesá.

Tlačidlo SPORT

Pomocou tlačidla SPORT môžete voliť medzi komfortným a športovým nastavením. Stlačením tlačidla sa dynamika motora ešte zlepší. Okrem toho sa aktivuje voliteľný športový výfukový systém*.

Pri vozidlách s dvojspojkovou prevodovkou Porsche (PDK) prebieha radenie na vyšší stupeň neskôr a radenie na nižší stupeň skôr.

* K dispozícii pravdepodobne do 7/2016.

Paket Sport Chrono

Adrenalín stlačením tlačidla vrátane husej kože: voliteľný set Sport Chrono. Jeho funkcie umožňujú ešte športovejšie vyladenie vozidla.

Nový je spínač režimov na volante prevzatý z modelu 918 Spyder. Pre pocit z jazdy ako v kokpite pretekárskeho vozidla. Bez toho, aby ste museli zložiť ruku z volantu, môžete zvoliť jedno zo 4 nastavení: Režim Normal, SPORT, SPORT PLUS a Individual, prostredníctvom ktorého si môžete vozidlo ešte lepšie prispôsobiť svojmu individuálnemu štýlu jazdy.

V spojení s PDK zahŕňa súprava Sport Chrono Paket 3 prídavné funkcie. Prvá funkcia: Launch Control. Umožňuje najlepšie možné zrýchlenie pri rozjazde, teda pretekársky štart. Druhá funkcia: Stratégia radenia na pretekárskej dráhe. PDK je teraz nastavené pre extrémne krátky čas radenia a optimálne radiace body pre maximálne zrýchlenie.

Tretia funkcia je v modeloch 718 absolútnou novinkou: SPORT Response. Prostredníctvom tlačidla uprostred spínača režimov sa motor a prevodovka prispôsobí čo najrýchlejšiemu rozvinutiu výkonu. To znamená: maximálne reakčné vlastnosti – v priebehu cca 20 sekúnd.

PSM Sport

V spojení s voliteľným setom Sport Chrono je systém PSM rozšírený o režim Sport. Umožňuje výrazne športovejší štýl jazdy, systém PSM zostáva aktívny v pozadí. Pre ešte lepší zážitok z jazdy.

Dynamické uloženie prevodovky

Súčasť setu Sport Chrono: dynamické motorové ložiská. Elektronicky riadený systém minimalizuje citeľné kmity a vibrácie celého hnacieho ústrojenstva. A spája prednosti tvrdého a mäkkého uloženia prevodovky. Stručne povedané: Zvyšuje jazdnú stabilitu a komfort jazdy.

Tempostat s reguláciou odstupu vozidla vr. Porsche Active Safe (PAS)

Nový voliteľný asistent zmeny jazdného pruhu sleduje prostredníctvom radarových senzorov priestor za vozidlom a v mŕtvom uhle. Od rýchlosti 15 km/h informuje systém vodiča optickým signálom v trojuholníkovej výplni pri vonkajšom spätnom zrkadle o vozidlách, ktoré sa rýchlo blížia zozadu alebo ktoré sa nachádzajú v mŕtvom uhle.

Asistent zmeny jazdného pruhu

Nový voliteľný asistent zmeny jazdného pruhu sleduje prostredníctvom radarových senzorov priestor za vozidlom a v mŕtvom uhle. Od rýchlosti 15 km/h informuje systém vodiča optickým signálom v trojuholníkovej výplni pri vonkajšom spätnom zrkadle o vozidlách, ktoré sa rýchlo blížia zozadu alebo ktoré sa nachádzajú v mŕtvom uhle.

Parkovací asistent a kamera na cúvanie

Prostredníctvom 4 nenápadných senzorov v zadnej časti vozidla varuje voliteľný parkovací asistent akustickým signálom pred zistenými prekážkami.

Voliteľné: parkovací asistent so 4 prídavnými senzormi pre priestor pred vozidlom a kamera na presné cúvanie pri parkovaní a manévrovaní.

Ukazovateľ medznej rýchlosti

Voliteľný ukazovateľ medznej rýchlosti využívajúcej kameru vás informuje na displeji v kombinovanom prístroji a na obrazovke PCM o obmedzení rýchlosti, zákaze predbiehania a jeho ukončení.

Zvukové systémy

Sound Package Plus

Sound Package Plus je zárukou vynikajúceho zážitku z hudby: 6 reproduktorov s celkovým výkonom 110 W pri novom modeli 718 Boxster, 8 reproduktorov s výkonom 150 W pri novom modeli 718 Cayman. Vďaka zosilňovaču integrovanému v PCM možno zvuk v kabíne optimálne prispôsobiť potrebám a vkusu vodiča a spolujazdca.

BOSE® Surround Sound-System

Špeciálne vyvinutý a optimálne vyladený podľa špecifickej akustiky vnútorného priestoru nových modelov 718 Boxster a 718 Cayman: voliteľný Surround Sound-System firmy BOSE®. Audiosystém je vybavený 10 zosilňovacími kanálmi a 10 reproduktormi vr. patentovaného vysokovýkonného basového woofera 100 W. Celkový výkon – 505 W. Aktívne vyhotovenie systému umožňuje optimálne nastavenie každého reproduktora podľa podmienok kabíny vozidla. Stručne povedané: V nových modeloch 718 budete vždy uprostred všetkého diania.

Burmester® High-End Surround Sound-System

Myslíte, že cesta je posledným miestom na svete, kde by bolo možné nerušene počúvať hudbu? Presvedčíte sa, že áno, no taký zážitok vám môže sprostredkovať iba najznámejšia nemecká manufaktúra na vysokokvalitné zvukové systémy. Výsledok: zvukový výkon na maximálnej úrovni, špeciálne vyladený pre vaše vozidlo 718 Boxster, resp. 718 Cayman.

A tu sú čísla: 12 zosilňovacích kanálov s celkovým výkonom 821 W, 12 reproduktorov vr. aktívneho subwoofera so zosilňovačom triedy D 300 W, membrány s plochou viac než 1 340 cm2, frekvenciou 35 Hz až 20 kHz.

Systém Burmester® pritom využíva patentovaný subwoofer. Analógové a digitálne filtre boli optimálne definované pre špeciálne miesto inštalácie.

Pre nezameniteľne jemnú, čistú a neskreslenú reprodukciu vysokých tónov boli použité vysokotónové pásky (Air-Motion-Transformer AMT).

Všetky reproduktory sú vzájomne presne vyladené a zaisťujú prirodzený a príjemný priestorovo rozložený zvuk aj pri najvyššej hlasitosti.

Nový Porsche Communication Management (PCM)

Ďalší vývojový stupeň systému Porsche Communication Management (PCM) tvorí centrálnu riadiacu jednotku pre všetky aplikácie ponúkajúce informácie a zábavu – a súčasne tiež patrí k štandardnej výbave všetkých modelov. PCM je vybavený dotykovým displejom s vysokým rozlíšením a integrovaným približovacím senzorom, ktorý vám umožní jednoduchú a pohodlnú obsluhu.

Zábava a informácie sa začínajú už pri nabíjaní a pripojení vášho iPhonu® alebo ľubovoľného audio zdroja. Potrebné je iba rozhranie USB alebo zdierka AUX. Pre vašu osobnú hudbu je popri mechanike CD/DVD k dispozícii aj interný pevný disk („Jukebox“) a dve čítačky kariet SD. Po vložení karty si môžete obľúbenú hudbu prehrávať jednoducho cez hudobný prehrávač v PCM.

Vďaka príprave pre mobilný telefón pripojíte mobilné telefóny podporujúce Handsfree Profile (HFP) pohodlne prostredníctvom Bluetooth®. Mobilný telefón môže zostať uložený.

Informácie o možnosti používania funkcií a služieb uvedených tu a v časti „Porsche Connect“ vo vašej krajine a vo vašom modeli Porsche nájdete v Porsche Car Configurator alebo vo vašom centre Porsche.

Connect

Connect Modul zaistí perfektné spojenie vášho smartfónu s vaším vozidlom Porsche. Na stredovej konzole sa nachádza špeciálna priehradka pre smartfón, ktorá signál vášho mobilného telefónu odovzdáva na vonkajšiu anténu vozidla, aby sa ušetrila kapacita batérie. Súčasne môžete svoj smartfón pripojiť pomocou kábla USB na nabíjanie, resp. na počúvanie.

V modeloch Cayenne sa v stredovej konzole namiesto odkladacej priehradky na smartfón nachádza odkladacia priehradka s univerzálnym audio rozhraním a vstupom AUX.

Viac informácií o module Connect nájdete na stránkach tu.

Connect Plus

Modul Connect Plus sa vo vašom vozidle Porsche stará o maximálnu konektivitu. Je vybavený LTE telefónnym modulom s čítačkou SIM kariet pre vysoký komfort ovládania a optimalizovanú kvalitu hovorov a takisto bezdrôtovým prístupom na internet. Tak môžete aj vo svojom vozidle používať koncové zariadenia, ako je napr. tablet, notebook alebo smartfón s funkciou WLAN – v prípade potreby aj súčasne.

Odkladacia priehradka na smartfón v stredovej konzole prenáša signál vášho mobilného telefónu do antény vozidla, pričom šetrí batériu v telefóne – pre optimálny mobilný príjem. Okrem toho môžete váš smartfón pripojiť, aby sa nabíjal, alebo sprístupniť jeho obsah.

V modeloch Cayenne sa v stredovej konzole namiesto odkladacej priehradky na smartfón nachádza odkladacia priehradka s univerzálnym audio rozhraním a vstupom AUX.

Okrem toho modul Connect Plus umožňuje využívanie početných služieb Porsche Connect. Tým získate viac z vášho všedného dňa a multitasking prenechajte vášmu športovému vozidlu – aby ste mali viac času jazdiť s Porsche.

Viac informácií o module Connect Plus nájdete  tu.

Služby

S Porsche Connect a modulom Connect Plus máte prístup k užitočným službám, napríklad k informáciám o doprave v reálnom čase. Tak budete už pred vyjdením vždy vedieť, po ktorej trase sa najrýchlejšie dostanete do cieľa. Počas jazdy sa dopravné informácie v reálnom čase pravidelne aktualizujú – a vašu trasu optimalizujú.

Pre lepšiu orientáciu za jazdy a v cieli slúžia okrem toho GOOGLE® Street View a GOOGLE® Earth s 360-stupňovým zobrazením a satelitnými obrázkami v mapovom náhľade PCM. GOOGLE® Street View je z dôvodu vašej bezpečnosti k dispozícii len vtedy, keď vozidlo stojí.

Viac informácií o dostupných službách a aplikáciách nájdete  tu.

Aplikácia Connect

Porsche Connect ponúka okrem inteligentných služieb ďalšie dve aplikácie pre smartfóny: Porsche Car Connect na vyhľadávanie dát vozidla a takisto k diaľkovému ovládaniu niektorých funkcií vozidla pomocou smartfónu alebo Apple Watch®. Ďalšou súčasťou je Porsche Vehicle Tracking System (PVTS) s rozpoznaním krádeže vozidla.

Druhou aplikáciou je aplikácia Porsche Connect, pomocou ktorej odošlete do svojho vozidla Porsche ciele svojej cesty ešte pred vyjdením. Len čo sa váš smartfón spojí s PCM, zobrazia sa tieto ciele vo vozidle a priamo spustíte navigáciu. Na PCM takisto priamo vidíte kalendár vášho smartfónu a môžete začať navigáciu podľa v ňom uložených adries. Okrem toho vám aplikácia Porsche Connect vďaka integrovanému streamovaniu hudby ponúka prístup k miliónom hudobných titulov.

Viac informácií o dostupných službách a aplikáciách nájdete tu.

Porsche Exclusive

Predstavte si, že by ste mali neobmedzené možnosti. Mohli by ste si postaviť športové vozidlo vašich snov. Bez obmedzení. Mohli by ste uplatniť najrôznejšie farby a materiály. Mohli by ste dodať vozidlu osobnosť a výkon. Využiť dlhoročné bohaté skúsenosti.

Plníme vaše priania – už dlhé roky. Vychádzame pritom z našej tradície. Od prvopočiatkov totiž Porsche plnilo priania zákazníkov. Do roku 1986 sme tomu hovorili program špeciálnych prianí – dnes je to závod Porsche Exclusive. Filozofia zostáva rovnaká: milujeme detaily. Veríme na jedinečnosť a uvádzame ju do života. Kus za kusom. Detail za detailom. Vďaka skúsenostiam. Vďaka know-how. Vďaka sile predstavivosti aj rúk.

Pridajte vášmu novému Porsche niečo, čím sa stane nezameniteľným: osobnosť. Pomocou individuality, detailu a poctivej práce.