Nová
718 Cayman GT4 RS
368 kW/500 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
3,4 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h
315 km/h
Maximálna rýchlosť
Späť na začiatok
718 Cayman GT4 RS
Build your own
Dokonale iracionálny.
718 Cayman GT4 RS (WLTP)*
13,2
l/100 km
299
g/km
Ostrý ako britva. Vysoko dynamický koncept motora umiestneného v strede so zdvihovým objemom 4 litre a šiestimi valcami. Šesť samostatných škrtiacich klapiek pre priamu odozvu. Koncepcia s vysokými otáčkami, ktorá ľahko prekročí hranicu 9 000 ot./min. Výkon 368 kW (500 PS). Racionálne? Nie vždy. Dokonalé? Zakaždým.

Vozidlo zobrazené s paketom Weissach a ďalšou voliteľnou výbavou.

Kapota so vzduchovými otvormi NACA na optimálne vetranie brzdového systému.
Lopatky po stranách z CFRP na zlepšenie odvetrania podbehov kolies.
Zadné krídlo s labutím krkom na zvýšenie prítlaku.

360° Exteriér.

Porsche - Developed in Flacht, at home on the open road: the 4.0-litre six-cylinder horizontally opposed naturally aspirated engine with six individual throttle valves.
Vyvinutý vo Flachte: 4-litrový objem, šesťvalcový horizontálne protichodný motor s atmosférickým nasávaním a šiestimi samostatnými škrtiacimi klapkami.
718 Cayman GT4 RS (WLTP)*
13,2
l/100 km
299
g/km
Porsche - Visible engine technology: the airbox has been moved to the interior and features a newly developed air filter for a throaty interior sound and optimum air flow.
Viditeľná technológia motora: vzduchový airbox bol presunutý do interiéru a je vybavený novovyvinutým vzduchovým filtrom pre dunivý zvuk v interiéri a optimálny prietok vzduchu.
Porsche - Purist sound with a motorsport character.
Prvotriedny zvuk s charakterom motošportu.
Porsche - Tested on the rig and the track: the Weissach package with the characteristic use of a carbon-weave finish.
Testované na testovacom zariadení a na okruhu: paket Weissach s charakteristickým použitím karbónovej povrchovej úpravy.
7-speed Porsche Doppelkupplung (PDK) with a new PDK gear selector that looks like a manual gear lever, for sporty, succinct gear changes.
7-stupňová prevodovka Porsche Doppelkupplung (PDK) s novou pákou PDK, ktorá vyzerá ako páka manuálnej prevodovky, pre športové a rýchle radenie.
Porsche - Motorsport feeling: the cockpit.
Pocit motošportu: kokpit.
V jeho strede: športový volant charakteristický pre GT4 RS so žltým horným stredovým označením a čiernymi radiacimi páčkami so žltým označením, ktoré umožňujú krátke a pohotové radenie prevodových stupňov ako v motoršporte.

360° Interiér.

Najdôležitejšie vlastnosti modelu 718 Cayman GT4 RS.

Chcete absolvovať extra okruh s modelom 718 Cayman GT4 RS? Viac informácií nájdete tu.

Porsche - The highlights of the 718 Cayman GT4 RS.
Porsche - Aerodynamics and design
Aerodynamika a dizajn
Zistiť viac
Aerodynamika a dizajn
Všetko nasvedčuje tomu, že sa blíži búrka. Búrka emócií.
Aerodynamická koncepcia modelu 718 Cayman GT4 RS bola v porovnaní s modelom 718 Cayman GT4 ešte viac vylepšená a celková koncepcia prispôsobená jeho obrovským úspechom: výkon, aerodynamika, podvozok a, samozrejme, dizajn. Je to viditeľné najmä na pevnom zadnom krídle v tvare labutieho krku a na zadnom difúzore. Garantuje nielen obrovský prítlak a vysokú trakciu, ale aj vzhľad na trati, ktorý je ostrý ako britva.

Vozidlo zobrazené s paketom Weissach a ďalšou voliteľnou výbavou.

Porsche - Front diffuser for optimised aerodynamic balance.
Predný difúzor pre optimálnu aerodynamickú rovnováhu.
Plynulo nastaviteľný predný difúzor zlepšuje aerodynamickú rovnováhu vozidla a je navrhnutý pre minimálny odpor vzduchu na dosiahnutie maximálnej rýchlosti. Pri inom výkonnostnom nastavení určenom na pretekárske použitie dosahuje 718 Cayman GT4 RS v porovnaní s modelom 718 Cayman GT4 výrazne vyšší prítlak, čím sa optimalizuje stabilita vozidla, najmä v rýchlych zákrutách. Stručne povedané: princíp „tvar zodpovedá funkcii“ v najlepšej možnej podobe.
Porsche - Bonnet with NACA air intakes.
Kapota so vzduchovými otvormi NACA.
Vytrvalo odoláva protivetru: kapota z extrémne ľahkého plastu zosilneného uhlíkovými vláknami (CFRP). Vzduchové otvory NACA zlepšujú chladenie bŕzd a dávajú každému jasne najavo, že ide o športové vozidlo v jeho najčistejšej podobe.
Porsche -  Wings made of carbon-fibre reinforced plastic (CFRP).
Lemy blatníkov z plastu zosilneného uhlíkovými vláknami (CFRP).
Horné otvory v lemoch blatníkov z plastu zosilneného uhlíkovými vláknami (CFRP), tzv. lopatky, optimalizujú vetranie podbehov kolies, rovnako ako prepracovaný predný spojler s bočnými lamelami umožňujúcimi prúdenie vzduchu zo všetkých strán. Výsledok: zníženie prebytočného tlaku v podbehoch kolies, a tým aj väčší prítlak.
Porsche - Air intakes instead of rear side windows.
Vzduchové otvory namiesto zadných bočných okien.
Namiesto zadných bočných okien sú použité otvory na prívod vzduchu z plastu vystuženého uhlíkovými vláknami (CFRP) v čiernej farbe. Zvyšujú dynamický tlak prúdu vzduchu a zároveň do motora dodávajú vzduch. V pakete Weissach sú vyrobené v karbónovej úprave a vybavené prídavnými lopatkami na cielenejšie prúdenie vzduchu.
Porsche - Large rear wing with swan-neck connection.
Veľké zadné krídlo v tvare labutieho krku.
Mimoriadne pútavé: pevné zadné krídlo z plastu zosilneného uhlíkovými vláknami (CFRP). Vďaka napojeniu labutieho krku zhora prúdi vzduch po celej ploche spodnej strany krídla bez akéhokoľvek rušenia. Dá sa nastaviť aj manuálne na použitie na pretekárskej trati. Výsledok: menšia strata prítlaku a lepšia trakcia.
Porsche - Large spoiler.
Veľký spojler.
Charakteristický dodatočne zväčšený zadný spojler modelu 718 Cayman GT4 RS vytvára maximálny prítlak. V jeho strede je tretie integrované brzdové svetlo.
Porsche - Tested on the rig and the track: the Weissach package.
Testované na testovacom zariadení a na okruhu: balík Weissach.
Dôsledné použitie karbónovej povrchovej úpravy a geometrická optimalizácia vrchných bočných prívodov vzduchu pre ešte dokonalejší prívod vzduchu. Vnútrajšok: titánová klietka a bohaté Race-Tex prvky. Emocionálny podpis: logo balíka Weissach vyšité na opierkach hlavy a znak na obložení prístrojovej dosky.

Kolesá.

Informácie o kolesách nájdete tu.

Ďalšia kapitola
Výkon

Spotreba a emisie.

718 Cayman GT4 RS (WLTP)*
13,2
l/100 km
299
g/km
Výkon
Zistiť viac
Výkon
Jeho srdce bije v strede. Cítite to – a počujete.
Flacht. Rodisko a domov pretekárskych vozidiel Porsche sa nachádza na južnom konci vývojového centra Porsche vo Weissachu. Tu, pre jednu desatinu sekundy, ktorá môže na pretekárskej trati rozhodnúť, neustále vyvíjame, testujeme a zdokonaľujeme naše vozidlá. Odtiaľto pochádza aj motor modelu 718 Cayman GT4 RS. Nízko položené ťažisko motora umiestneného uprostred, ktoré je charakteristické pre modely 718, zaručuje dynamické zatáčanie a vynikajúci výkon.

Vozidlo zobrazené s paketom Weissach a ďalšou voliteľnou výbavou.

4-litrový šesťvalcový horizontálne protichodný motor s atmosférickým nasávaním.

718 Cayman GT4 RS (WLTP)*
13,2
l/100 km
299
g/km

Motor s koncepciou vysokých otáčok vychádzajúci z modelov 911 GT3 R a 911 RSR: s maximálnym výkonom 368 kW (500PS) pri 8 400 ot/min a maximálnym krútiacim momentom 450 Nm pri 6 750 ot/min je centrálne umiestnený 4-litrový šesťvalcový motor s atmosférickým nasávaním a je zďaleka najvýkonnejší v modelovom rade 718.

Testovaný na pretekárskej trati.

Šesť samostatných škrtiacich klapiek optimálne dodáva vzduch do každého zo šiestich valcov, čím sa dosahuje maximálna priama odozva a optimálne odvetrávanie motora. Vďaka centrálnemu prívodu oleja, kovaným piestom a ľahkým titánovým piestniciam je nielen účinný, ale aj mimoriadne robustný.

Vhodný pre motošport.

Vývoj motora je inšpirovaný pretekárskou traťou. Tuhé ventilové rozvody a mazanie suchou kľukovou skriňou sa osvedčili už pri modeli 911 GT3. Dvojhmotový zotrvačník pochádza z modelu 718 Cayman GT4 Clubsport.

Porsche - Interior airbox with new, improved air filter.
Vnútorný airbox s novým, vylepšeným vzduchovým filtrom.
Technický vrchol, vizuálna lahôdka a akustické potešenie: čierny plastový airbox so strieborným logom „GT4 RS“ a novým vzduchovým filtrom, ktorý bol presunutý do interiéru. Zabezpečuje nielen optimálny prívod čerstvého vzduchu do motora, ale aj charakteristický zvuk.
Porsche - From irrational to perfect in hundredths of a second.
Od iracionality k dokonalosti v stotinách sekundy.
Vynikajúca agilita, krátke dráhy radenia, výnimočné športové prevody – 7-stupňová prevodovka Porsche Doppelkupplung (PDK). Dokonca aj siedmy prevodový stupeň je športový a pohotový. Konštrukcia prevodovky PDK je navrhnutá na základe manuálnej radiacej páky a umožňuje aj manuálne radenie prevodových stupňov. Ak chcete radiť ešte pohotovejšie, stačí použiť radiace páčky priamo na volante. Mechanický uzamykateľný diferenciál zabezpečuje optimálny prenos výkonu na vozovku.
Porsche - Lightweight construction.
Ľahká konštrukcia.
Aby sa zabezpečil ešte vyšší výkon, boli odstránené všetky nepotrebné prvky. Alebo nahradené ľahšími materiálmi: kapota, predné blatníky, bočné prívody vzduchu, zadné blatníky, ozdobné lišty a plne anatomické sedadlá sú vyrobené z ľahkého a odolného plastu zosilneného uhlíkovými vláknami (CFRP). Zadné sklo je vyrobené z ľahkého skla a takisto šetrí hmotnosť.
Porsche - Titanium roll cage.
Titánová klietka.
K dispozícii vo voliteľnom pakete Weissach: priskrutkovaná klietka z ľahkého, ale pevného titánu. Je približne o 6 kg ľahšia ako oceľová klietka v pakete Clubsport.
Porsche - 100% performance at around 1,400kg.
100 % výkon pri hmotnosti približne 1 400 kg.
Ľahšie. Ešte ľahšie. Viac k úplnej dokonalosti. Týmto princípom sa riadili naši inžinieri pri navrhovaní modelu 718 Cayman GT4 RS. Výsledok: čistý výkon s celkovou hmotnosťou len 1 415 kg.
Porsche - GT technology for the chassis.
GT technológia podvozku.
Jedinečná kombinácia podvozkových komponentov testovaných v motošporte, optimalizovaná pre pretekárske trate. Ľahké nápravy s pružinovými vzperami nadväzujú na konštrukčný princíp modelu 911 GT3 RS (991 II). Tuhé pružiny v kombinácii s pomocnými pružinami typickými pre motošport a špecifickým uložením kolies zabezpečujú vynikajúcu trakciu a stabilitu. Guľové čapy umožňujú mimoriadne presné ovládanie kolies. Výšku, odklon, uhol náklonu a stabilizátory možno individuálne nastaviť podľa potreby pretekárskej trate.

Podvozok a riadiace systémy.

Podvozok.

Parametre pruženia a kalibrácia systému tlmenia sa riadia podľa vzoru modelu 911 GT3 RS (991 II). Vpredu aj vzadu je použitá nová technológia tlmenia a tuhšie pružiny v spojení s typickými pomocnými pružinami pre motošport. Výsledkom je podvozok určený na pretekárske trate, ktorý poskytuje vynikajúcu dynamiku v zákrutách, spontánne riadenie, a tým aj vyššie rýchlosti v zákrutách.

Aktívne riadenie zavesenia Porsche Active Suspension Management (PASM, – 30 mm).

Tento elektronický systém regulácie tlmenia neustále upravuje tlmiacu silu na každom kolese podľa aktuálnych podmienok na cestách a štýlu jazdy. PASM má dve nastavenia: sport/comfortable a sport/firm.

Riadenie stability Porsche Stability Management (PSM).

PSM je automatický riadiaci systém pre udržanie stability na hraniciach dynamického jazdného výkonu. Tieto systémy je možné úplne vypnúť v dvoch stupňoch. Pre športovú ovládateľnosť na pretekárskej trati.

Vektorovanie krútiaceho momentu Porsche Torque Vectoring (PTV).

V skratke: PTV zlepšuje jazdnú dynamiku. Presnejšie: integrovaná mechanická uzávierka zadného diferenciálu umožňuje vyššiu trakciu a bočnú dynamiku, ako aj výrazne lepšiu stabilitu vozidla pri zmene zaťaženia v zákrutách a pri zmene jazdného pruhu.

Zdvíhací systém na prednej náprave.

30 mm sa nemusí zdať veľa, ale vďaka väčšej svetlej výške je to pri rýchlostiach do približne 59 km/h veľký rozdiel. 718 Cayman GT4 RS je prvým modelom v ponuke, ktorý je vybavený systémom zdvíhania prednej nápravy.

Brzdy.

Šesťpiestikové hliníkové monoblokové pevné brzdové strmene vpredu, štvorpiestikové hliníkové monoblokové pevné brzdové strmene vzadu, všetky v červenom farebnom vyhotovení, a liatinové a hliníkové kompozitné brzdové kotúče s mimoriadne veľkým priemerom 408 mm vpredu a 380 mm vzadu zabezpečujú rýchle a bezpečné brzdenie – aj pri vysokom zaťažení vďaka novovyvinutému chladeniu bŕzd.

Keramická kompozitná brzda Porsche (PCCB).

Voliteľné keramické kompozitné brzdy Porsche (PCCB) s priemerom 410 mm vpredu a 390 mm vzadu poskytujú vynikajúci brzdný výkon a umožňujú konštantný brzdný tlak. Ďalšia výhoda: brzdové kotúče sú približne o 50 % ľahšie ako liatinové brzdové kotúče podobnej konštrukcie a veľkosti. Brzdové strmene sú štandardne k dispozícii v žltej farbe a voliteľne v čiernej farbe (vysoký lesk).

Ďalšia kapitola
Interiér a infotainment

Spotreba a emisie.

718 Cayman GT4 RS (WLTP)*
13,2
l/100 km
299
g/km
Interiér a infotainment
Zistiť viac
Interiér a infotainment
Porsche - Indispensable, especially in tight corners: simplicity.
Jednoduchosť je nenahraditeľná najmä v detailoch.
Tento kokpit zaručuje úplnú orientáciu vodiča, prístupnosť, priamo čitateľné informácie, vynikajúcu funkčnosť, optimálnu ergonómiu a dôraz na to, čo je skutočne dôležité. Materiály a detaily v interiéri modelu 718 Cayman GT4 RS, ako napríklad protišmyková povrchová úprava Race-Tex, ozdobné lišty so saténovým karbónovým povrchom a slučky dverí, sú inšpirované priamo motošportom. Airbox bol premiestnený do interiéru, čo zaručuje vizuálnu a akustickú blízkosť motora.

Vozidlo zobrazené s paketom Weissach a ďalšou voliteľnou výbavou.

Porsche - PDK gear selector and shift paddles.
Radiaca páka PDK a riadiace páčky.
Presné radenie prevodových stupňov pre lepší výkon: radiaca páka PDK so špecifickým dizajnom pre GT, ktorá vyzerá ako páka manuálnej prevodovky, a čierne radiace páčky so žltými označeniami.
Porsche - Motorsport materials on the road.
Motošportové materiály na cestách.
Volant, horná časť radiacej páky PDK (vrátane návleku) a slučky dverí modelu 718 Cayman GT4 RS majú povrchovú úpravu Race-Tex. Dekoračné prvky na prístrojovej doske a stredovej konzole sú vyrobené zo saténového karbónového úpletu, ktorý zvýrazňuje charakter pretekárskej trate.
Porsche - Typical motorsport: door pull loops instead of conventional handles.
Typológia motoristického športu: slučky na ťahanie dverí namiesto bežných kľučiek.
Bez ozdôb, bez zbytočností. Namiesto toho: slučky na ťahanie dverí ako v motošporte. K tomu jednoduché úložné siete vo dverách. Dovolili sme si však jednu drobnosť: kontrastné farby, arktická sivá alebo tmavomodrá v závislosti od špecifikácie – na slučkách dverí a dekoratívnom prešívaní.
Porsche - Clubsport package.
Balík Clubsport.
Balík Clubsport je k dispozícii bez príplatku a zahŕňa oceľovú klietku pripevnenú ku karosérii. Súčasťou setu je aj šesťbodový pretekársky postroj na strane vodiča, ako aj hasiaci prístroj s upínacou svorkou.
Porsche - Engine noise meets palpitations.
Hluk motora sa stretáva s búšením srdca.
Vďaka zníženej izolácii a premiestneniu airboxu do interiéru môžete priamo zažiť hluk motora vášho Porsche 718 Cayman GT4 RS v jeho najčistejšej podobe.

Plnohodnotné anatomické sedadlá vyrobené z plastu zosilneného uhlíkovými vláknami (CFRP) s karbónovou úpravou poskytujú mimoriadne dobrú bočnú oporu pri minimálnej hmotnosti. Stred sedadiel má čiernu perforovanú úpravu Race-Tex vo farbe arktická sivá alebo tmavomodrá. Logo GT4 RS je štandardne vyšité na opierkach hlavy; v spojení s paketom Weissach príslušné logo znázorňuje štylizovanú pretekársku trať.

Na želanie sú k dispozícii: adaptívne športové sedadlá Plus s elektrickým 18-smerovým nastavovaním. Bočné opierky sú potiahnuté kožou, stredná časť sedadla má povrchovú úpravu Race Tex s vyšívaným logom GT4 RS na opierkach hlavy, ktoré zodpovedá príslušnej kontrastnej farbe, konkrétne arktickej šedej alebo tmavomodrej.

Porsche - Chrono Package.
Chrono Package.
Porsche Communication Management (PCM) je vylepšený o balík Chrono Package a výkonnostný displej, ktorý vám umožní zobrazovať, ukladať a vyhodnocovať zaznamenané časy okruhov. Týmto spôsobom môže vodič zobraziť aktuálny čas, prejazdenú vzdialenosť, ako aj počet dokončených okruhov. Ďalší pútavý prvok: analógové chrono stopky v hornej časti prístrojovej dosky.
Porsche Track Precision app.
Aplikácia Porsche Track Precision.
Aplikácia Porsche Track Precision umožňuje presné zobrazenie, meranie a vyhodnocovanie jazdných údajov na vašom smartfóne. Okruhy môžu byť načasované automaticky pomocou signálu GPS z PCM a/alebo manuálne pomocou prepínača vo voliteľnom balíku Chrono Package.
Porsche Connect.
Porsche Connect.
Na pretekárskej dráhe alebo na ceste: Porsche Connect rozširuje existujúce funkcie vozidla 718 Cayman GT4 RS o inteligentné služby a aplikácie. Umožňuje jednoduchý prístup k informáciám o vozidle prostredníctvom smartfónu a zadávanie príkazov, ako napríklad „zamknúť vozidlo“. Štandardná funkcia Apple CarPlay umožňuje bezpečne používať smartfón počas jazdy. Dopravné informácie v reálnom čase vás dostanú do cieľa rýchlejšie. Intuitívna aplikácia Porsche Track Precision umožňuje presné zobrazenie a analýzu jazdných údajov.
Porsche - Discover more about our Connect services.

Získajte viac informácií o našich službách Connect.

Ďalšia kapitola
Motošport

Spotreba a emisie.

718 Cayman GT4 RS (WLTP)*
13,2
l/100 km
299
g/km
Motošport
Zistiť viac
Motošport
Porsche - Back to the race track. Back to where it all began.
Návrat na pretekársku trať. Naspäť tam, kde sa to všetko začalo.
V motošporte sme boli od prvej sekundy. Nie preto, že sme museli byť. Ale preto, že si nevieme predstaviť žiadnu inú cestu. Opäť a opäť preverujeme každú novú myšlienku, technológiu a každý detail v testovacom laboratóriu. Motošport je vskutku miestom, kde sa rodia nové nápady, kde sa vylepšujú, testujú a skúšajú za najtvrdších podmienok, až kým nie sú hodné nielen víťazstva, ale aj cesty.
Dokonale iracionálny.
718 Cayman GT4 RS (WLTP)*
13,2
l/100 km
299
g/km
Nový 718 Cayman GT4 RS Clubsport vyžaruje čistý motoristický šport do posledného detailu. Jeho revír? Pretekanie v šprintových a rýchlostných pretekoch na medzinárodnej úrovni. Všestranný model so šesťvalcovým horizontálne protichodným motorom s objemom 4 litre a výkonom 368 kW (500 PS).
Ďalšia kapitola
Modely a data

Spotreba a emisie.

718 Cayman GT4 RS (WLTP)*
13,2
l/100 km
299
g/km

Konfigurovať model 718 Cayman GT4 RS.

Vybrané
718 Cayman GT4 RS
Nová
Porsche 718 Cayman GT4 RS
WLTP*
13,2
l/100 km
299
g/km
368 kW/500 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
3,4 s
Zrýchlenie 0 - 100 km/h
315 km/h
Najvyššia rýchlosť
718 Cayman GT4 RS
368 kW/500 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
3,4 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h
315 km/h
Maximálna rýchlosť
WLTP*
13,2
l/100 km
299
g/km
Výška
1 267 mm
Šírka
1 822 mm
Dĺžka
4 456 mm
Rázvor
2 482 mm
Technické špecifikácie

Počet valcov 6
Typ paliva 98
Vŕtanie 102,0 mm
Zdvih 81,5 mm
Zdvihový objem 3 996 cm³
Výkon (kW) 368 kW
Výkon (k) 500 PS
Otáčky pre maximálny výkon 8 400 1/min
Max. otáčky motora 9 000 1/min
Maximálny krútiaci moment 450 Nm
RPM point maximum torque 6 750 1/min
Max. výkon na liter objemu (kW/l) 92,00 kW/l
Max. výkon na liter objemu (PS/l) 125,00 PS/l

Maximálna rýchlosť 315 km/h
Zrýchlenie z 0 na 60 mph 3,2 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h 3,4 s
Zrýchlenie z 0 na 160 km/h 7,1 s
Zrýchlenie z 0 na 200 km/h 10,9 s
Zrýchlenie v rýchlosti (80-120km/h) (50-75 mph) 1,9 s
1/4 míle 11,3 s

Uhol sklonu, predný/zadný (oceľové odpruženie) 6,4 - 10,6 °
Uhol nájazdu pri oceľovom odpružení 10,3 °
Maximálna svetlá výška (oceľové odpruženie) 103 mm

Dĺžka 4 456 mm
Šírka 1 822 mm
Šírka (bez sklopených zrkadiel) 1 994 mm
Výška 1 267 mm
Rázvor 2 482 mm
Kruh otáčania 11,4 m
Pohotovostná hmotnosť podľa DIN 1 415 kg
Pohotovostná hmotnosť podľa smernice ES 1 490 kg
Príp. Celková hmotnosť 1 771 kg
Príp. Užitočná hmotnosť 356 kg

Objem batožinového priestoru vpredu 125 l
Objem otvoreného batožinového priestoru (za prednými sedadlami) 136 l
Kapacita palivovej nádrže 54 l

Spotreba paliva* kombinovaná 13,2 - 13,2 l/100 km
Kombinované emisie CO2 (WLTP) 299 - 299 g/km
Štandardné prvky

Palivová nádrž s objemom 64 litrov
Porsche Doppelkupplung (PDK)
7-stupňová dvojspojková prevodovka s manuálnym ovládaním pomocou páčok radenia na volante a radiacej páky špecifickej pre GT. Zahŕňa automatický mód. Krátky 7. prevodový stupeň a tlačidlo PDK SPORT pre ešte dynamickejšie a emotívnejšie radenie a kratšie časy radenia. Vrátane funkcie „Launch Control“ (racing start) a bez funkcie „Crawl“
Porsche Torque Vectoring (PTV) s mechanickou uzávierkou zadného diferenciálu
Variabilné rozdelenie krútiaceho momentu pomocou inteligentného pribrzďovania zadných kolies. Súčasťou je aj mechanicky uzamykateľný zadný diferenciál.
Porsche Active Suspension Management (PASM) so športovým nastavením a jazdnou výškou zníženou o 30 mm (v porovnaní so 718 Cayman)
Blok a hlavy valcov z hliníka
Šesťpiestikové hliníkové monoblokové pevné brzdové strmene vpredu, štvorpiestikové hliníkové monoblokové pevné brzdové strmene vzadu, kompozitné brzdové kotúče s hliníkovými brzdovými komorami, priemer 408 mm vpredu a 380 mm vzadu, vnútorne ventilované a znížené, brzdové strmene v červenom vyhotovení
Vodné chladenie s tepelným manažmentom
Ľahká predná náprava s pružinovou vzperou
Predná náprava McPherson s ľahkými pružinami (vrátane pomocných pružín), stabilizátor, všetky závesy sú guľovo uložené
Skrátená radiaca páka
Elektricky ovládaná parkovacia brzda
Ľahká zadná náprava s pružinovou vzperou
Zadná náprava McPherson s ľahkými pružinami (vrátane pomocných pružín), stabilizátor, všetky závesy sú guľovo uložené
Posilňovač riadenia
Elektromechanický posilňovač s variabilným prevodom riadenia a asistentom riadenia závislým od rýchlosti
Centrálny chladič
Zadný pohon
Porsche Stability Management (PSM) vrátane ABS s dvoma prepínateľnými stupňami (ESC OFF a ESC+TC OFF)
Automatická funkcia štart/stop
VarioCam Plus
Variabilné časovanie a zdvih ventilov
Systém dynamických silentblokov prevodovky
Nastaviteľný podvozok na použitie na pretekárskej trati (zbiehavosť, odklon, stabilizátory)
Priame vstrekovanie paliva (DFI)
Dva 3-cestné katalyzátory a palubná diagnostika na monitorovanie systému regulácie emisií, potiahnuté benzínové filtre pevných častíc
Variabilné nasávacie potrubie s dvoma prepínateľnými rezonančnými ventilmi
Ľahký športový výfukový systém z nehrdzavejúcej ocele s optimalizovaným prietokom a 2 koncovkami výfuku z brúsenej nehrdzavejúcej ocele v čiernej farbe
Tlačidlo AUTO BLIP aktivuje automatické vyrovnávanie otáčkových rozdielov pri podraďovaní
Indikátor radenia orientovaný na výkon na farebnom displeji prístrojového panelu (iba v spojení s manuálnou prevodovkou)
Maximálne prevádzkové otáčky motora 9 000 ot/min
Elektronický manažment motora
Elektronický plynový pedál
Selektívne riadenie klepania valcov
Kryt airboxu s logom GT4 RS v striebornej a čiernej syntetike
Plochý 6-valcový motor s prirodzeným nasávaním, zdvihový objem 4 l, maximálny výkon 368 kW (500 PS), maximálny krútiaci moment 460 Nm
4 ventily pre každý valec s vahadlami
Alternátor s efektívnymi diódami
Dodávka oleja s plne variabilným tlakovým olejovým čerpadlom, 7 nasávacími stupňami, odstredivkou oleja a doplnkovým prívodom oleja cez kľukový hriadeľ
Mazanie suchou kľukovou skriňou so samostatnou olejovou nádržou
Rozšírená rekuperácia elektrického systému
Monitorovanie opotrebovania brzdových platničiek
Nastaviteľný podvozok pre pretekársku trať so špecifickým nastavením pruženia a tlmičov pre RS. Elektronicky riadený systém tlmenia s 2 manuálne voliteľnými nastaveniami „Normal“ a „Sport“ vrátane zníženia o 30 mm (v porovnaní so 718 Cayman)
Kovaná titánová spojovacia tyč

Interiér s koženými prvkami vo farbe čierna-arktická sivá Race-Tex
Štandardná výbava 718 Cayman GT4 RS:
V čiernej koži: podhlavníky sedadiel, opierky hlavy, modul airbagu na volante, bočné časti lakťovej opierky dverí a bočné časti veka hlavného úložného priestoru stredovej konzoly.
Potiahnuté čiernym materiálom Race-Tex: veniec volantu, radiaca páka, rukoväť radiacej páky PDK, vnútorné kľučky dverí, lakťová opierka dverí, lakťová opierka veka odkladacieho priestoru stredovej konzoly a obloženie strechy vrátane A-stĺpikov. Horné stredové označenie na volante v žltej farbe a trojbodové bezpečnostné pásy v čiernej farbe.
Ozdobné prešívanie, slučky na stiahnutie dverí, vyšitý nápis GT4 RS a perforovaný stred sedadla vo farbe arktická sivá.

20-palcové kované hliníkové disky 718 Cayman GT4 RS (8,5 × 20" vpredu a 11 × 20" vzadu) lakované tmavostriebornou farbou so športovými pneumatikami 245/35 ZR 20 vpredu a 295/30 ZR 20 vzadu. Zahŕňa stredy kolies s logom „RS“
Kolesá lakované tmavostriebornou farbou
Bezpečnostné skrutky proti krádeži kolies

Systém monitorovania tlaku v pneumatikách (TPM) s pretekárskym režimom
Stredové skrutky kolies v čiernej farbe vrátane krytu náboja kolesa s logom „RS“ v striebornej farbe

Logo „PORSCHE“ vo zvýraznenej lište na zadnom nárazníku v saténovej čiernej
Uzáver palivovej nádrže s exkluzívnym dizajnom
Dizajnové prvky a logo „PORSCHE“ v hliníkovom vzhľade vrátane zaisťovacieho popruhu
Koncepcia dvojmiestneho vozidla s motorom uloženým v strede
Inteligentná ľahká konštrukcia z hliníka a ocele
Široko otvárateľné zadné dvere so zadným sklom z ľahkého skla
Pevné zadné krídlo GT4 RS vyrobené z plastu zosilneného uhlíkovými vláknami (CFRP) lakované vo vonkajšej farbe s čiernymi bočnými prvkami vrátane loga „GT4 RS“.
Pripojenie husieho krku upevnené na veku batožinového priestoru a hliníkové stĺpiky blatníkov v saténovo čiernej farbe, manuálne nastaviteľné v 3 stupňoch
Pevný zadný spojler
Bočné otvory na prívod vzduchu s jednou mriežkou, bočné prvky vrátane loga „GT4 RS“ v čiernej syntetickej farbe
Uzavreté obloženie spodnej časti karosérie
Pruhy s označením modelu „GT4 RS“ v saténovo čiernej farbe
Lišty bočných okien v čiernej farbe
Predný nárazník s veľkými chladiacimi otvormi s mriežkami, spojler s logom „GT4 RS“ a stredovým vývodom vzduchu
Spodný diel zadného nárazníka v čiernej farbe s difúzorom vrátane lamiel
Prívody vzduchu
Predný kryt z plastu zosilneného uhlíkovými vláknami (CFRP) vo vonkajšej farbe s čiernymi otvormi prívodu vzduchu NACA na chladenie bŕzd
Blatníky z plastu zosilneného uhlíkovými vláknami (CFRP) vo vonkajšej farbe vrátane vetrania podbehov kolies v čiernej syntetickej farbe

Čelné sklo s tmavším odtieňom v hornej časti, ktoré slúži na zabránenie oslnenia
Tónované zadné svetlá
Vybrané vnútorné časti vyhotovené v čiernej, niektoré v priehľadnej. Rovnaká funkčnosť a geometria ako štandardné zadné svetlá
Hlavné bi-xenónové svetlomety s integrovanými dennými LED svetlami
LED pomocné tónované svetlá v prednom nárazníku s pozičnými svetlami, smerovými svietidlami a bočnými smerovými svietidlami
Automatická aktivácia svetlometov vrátane funkcie svietenia „Welcome Home“
LED svetlá na čítanie, orientačné osvetlenie a osvetlenie zámku zapaľovania. Prídavné osvetlenie batožinového priestoru a odkladacej schránky
Elektricky nastaviteľné a vyhrievané vonkajšie zrkadlá na okenných lištách, asférické zrkadlo na strane vodiča
Systém ostrekovania čelného okna so stieračmi typu aero a dýzami ostrekovača
Zadné sklo z ľahkého skla
Poznámka: Bez ohrievania zadného skla

Dvojzónová automatická klimatizácia
So samostatným ovládaním teploty pre vodiča a spolujazdca a s možnosťou výberu z troch profilov nastavenia klimatizácie. Peľový filter s aktívnym uhlím zachytáva častice, peľ, pachy a dôkladne filtruje jemný prach z vonkajšieho vzduchu, než sa dostane dovnútra
Plne anatomické sedadlá
Plne anatomické sedadlá z plastu zosilneného uhlíkovými vláknami (CFRP) a s povrchovou úpravou karbónovej väzby vybavené integrovaným airbagom v oblasti hrudníka, elektrickým nastavením výšky a manuálnym nastavením dopredu/dozadu pre vodiča a spolujazdca.
Sedadlá čalúnené čiernou kožou so stredmi sedadiel v povrchovej úprave Race-Tex v kontrastnej farbe (perforované, s čiernym pozadím). Opierky hlavy s vyšitým logom „GT4 RS“ v kontrastnej farbe.
Poznámka: detské bezpečnostné sedadlá sa nesmú používať v kombinácii s týmto sedadlom.
Radarový systém sledovania interiéru
Veniec volantu v čiernom Race-Tex a horným stredovým označením v žltej farbe
Pozn.: nie v spojení s volantom a radiacou pákou v hladkej čiernej koži
Športový vzhľad pedálov a opierky nôh
Pedále a mŕtvy pedál s rámom z nehrdzavejúcej ocele (matný brúsený)
Airbagy normálnej veľkosti pre vodiča a spolujazdca
Prístrojový panel s centrálnym otáčkomerom a 4,6-palcovým farebným displejom s vysokým rozlíšením
Batožinový priestor v prednej a zadnej časti
Porsche Side Impact Protection (POSIP) zahŕňa bočné výstuhy vo dverách, hrudný airbag integrovaný v bočniciach sedadiel a hlavový airbag pre vodiča a spolujazdca v každom obložení dverí.
Úložný priestor v každých dverách
Stredy sedadiel vo vyhotovení Race-Tex, bočnice a opierky hlavy v koži. Opierky hlavy s vyšitým logom „GT4 RS“ v striebornej farbe
Číselníky prístrojov v čiernej farbe so žltými ukazovateľmi a stupnicami, otáčkomer vo farbe titánu, logo „GT4 RS“
Nastaviteľný ventilátor s recirkuláciou vzduchu a funkciou rozmrazovania
Imobilizér s diaľkovým centrálnym zamykaním
Digitálne displeje na rýchlosť vozidla, zvolený prevod, počítadlo kilometrov, denné počítadlo kilometrov a čas
Športový volant RS, veniec volantu a volič prevodovky PDK vo vyhotovení Race-Tex
Logo „GT4 RS“ na radiacej páke
Zeleno tónované tepelne izolované sklo
Dva samostatné držiaky na nápoje (na strane spolujazdca je súčasťou ozdobnej lišty palubnej dosky)
Stúpajúca stredová konzola s nekrytým úložným priestorom a uzavretým úložným priestorom
Ľahké dverové panely s úložnou sieťou v čiernej farbe a otváracími slučkami v arktickej sivej farbe
Ochranné kryty prahov dverí s označením modelu „GT4“
Obkladové lišty prístrojovej dosky a obloženie stredovej konzoly v saténovo karbónovej farbe
Vešiaky na oblečenie na operadlách sedadiel
Trojbodové automatické bezpečnostné pásy
Radiaca páka PDK s manuálnou uličkou, úchopová plocha a rukoväť v Race-Tex, vzorovanie radenia v pretekárskej žltej farbe
Bezpečnostné pásy v čiernej farbe

Elektrické zdvíhače okien s ovládaním jedným dotykom a ochranou tesnenia dvier

Z brúseného hliníka: lišta palubnej dosky vrátane krytu držiaka nápojov, obloženie stredovej konzoly

Navigácia vrátane Porsche Connect
Navigácia vrátane Porsche Connect s komunikačným modulom LTE vrátane čítačky SIM kariet, WLAN hotspotov, online navigácie, systémom hlasového ovládania a ďalšími Porsche Connect funkciami.1)
Pozn.: rozhranie USB namiesto 12 V zásuvky v úložnom priestore stredovej konzoly. Bez AUX rozhrania v odkladacej skrinke.
1) Medzi služby Porsche Connect (vrátane služby Car Connect Services, avšak bez bezpečnostných a zabezpečujúcich služieb) patrí počiatočné obdobie bezplatného predplatného, ktorého dĺžka sa môže líšiť podľa balíčkov služieb a krajiny, ale nesmie byť kratšia ako tri mesiace. Plná škála služieb Porsche Connect alebo ich jednotlivé služby nemusia byť v niektorých krajinách k dispozícii. Okrem toho, v niektorých krajinách je zahrnutá v cene aj integrovaná SIM karta s podporou LTE s dátami pre vybrané služby Porsche Connect. Na používanie hotspotu WiFi a ďalších služieb Porsche Connect, ktoré nie sú súčasťou balíka, napr. Music streaming, je v týchto krajinách prostredníctvom integrovanej karty SIM k dispozícii aj spoplatnený balík dát wifi cez Porsche Connect Store. Prípadne môžete vytvoriť dátové pripojenie pomocou vlastnej SIM karty. Ďalšie informácie o bezplatných obdobiach predplatného, nákladoch na následné financovanie a dostupnosti jednotlivých služieb vo vašej krajine môžete nájsť na adrese www.porsche.com/connect alebo kontaktujte vaše Porsche Centrum.
Digitálne rádio
Na príjem digitálneho rozhlasového vysielania vo zvukových formátoch DAB, DAB+ a DMB, ktoré ponúkajú oveľa lepší zvuk. Obsahuje dvojitý tuner DAB a automatické prepínanie digitálneho/analógového vysielania na zabezpečenie optimálneho príjmu vybranej stanice.
Porsche Communication Management (PCM) vrátane prípravy na mobilný telefón, audio rozhrania a Porsche Car Connect.
Porsche Car Connect
Porsche Car Connect na získavanie údajov o vozidle prostredníctvom aplikácie v smartfóne a na diaľkové ovládanie vybraných funkcií vozidla. Zahŕňa počiatočné 12-mesačné bezplatné predplatné len pre vzdialené služby.
Porsche Track Precision App
Aplikácia Porsche Track Precision1) ( je možné ju používať len v spojení s navigáciou vrátane Porsche Connect)
Poznámka: 1) Používanie aplikácie je povolené len v uzatvorenom areáli. Prevádzka tohto produktu (najmä funkcia nahrávania videa) môže byť zakázaná zákonmi alebo predpismi na konkrétnych trhoch alebo pri určitých udalostiach. Pred každým použitím tohto výrobku skontrolujte, či to dovoľujú miestne zákony a predpisy. Informácie o kompatibilných mobilných telefónoch nájdete na stránke www.porsche.com alebo kontaktujte vaše Porsche Centrum.
Zvukový balík Plus: zvukový systém s 8 reproduktormi a celkovým výkonom 150 W, s integrovaným zosilňovačom a digitálnym spracovaním signálu
12-voltové zásuvky v priestore pre nohy cestujúcich a v úložnom priestore stredovej konzoly

Biela, Racing žltá, Guards červená, Čierna
Porsche - Contact.

Kontakt.

Obráťte sa na Porsche centrum, vyžiadajte si informácie.