718 Cayman GT4
309 kW/420 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
4,4 s
Zrýchlenie 0 - 100 km/h
304 km/h
Najvyššia rýchlosť
WLTP*
11,1 – 10,7
l/100 km
251 – 242
g/km
Späť na začiatok
718 Cayman GT4
Konfigurovať
Dokonale iracionálny.
Racionálne. Iracionálne. Zdravý rozum. Šialenstvo. Dokonalá. Nedokonalosť. Rozdiel je niekedy extrémne malý. A niekedy je ostrý ako britva.
Nový 718 Cayman GT4 je ideálne športové vozidlo pre tých, ktorí radi posúvajú hranice. Pre tých, ktorí sa pýtajú radšej „prečo nie?“ ako „prečo?“. Pre tých, ktorí berú zábavu vážne a ktorí radšej sedia v športovom sedadle ako v koženom kresle.
Porsche - Direct the headwind: the front apron with prominent front spoiler lip and 'GT4' logo.
Ovládnite vietor: predný nárazník s výraznou lištou spojlera a logom „GT4“.
Porsche - Side air intakes with sideblades and embossed 'GT4' logo.
Bočné otvory na nasávanie vzduchu s bočnými lopatkami s vyrazeným logom „GT4“.
Porsche - Impressive: the wing with integrated sideblades.
Impozantné: krídlo s integrovanými bočnými lištami.
Porsche - At one with the tarmac: the rear apron with diffuser.
Zajedno s asfaltom: zadný nárazník s difúzorom.

360° Exteriér

Porsche - Technically speaking, it's just an engine. But try telling that to your endorphins.
Technicky povedané, je to iba motor. Ale skúste to vysvetliť svojím endorfínom.
Porsche - Adaptive GT sports suspension with GT brakes.
Adaptívne športové zavesenie GT s brzdami GT.
Porsche - Reduced to the essentials: the interior.
Zredukovaný na minimum: interiér.
Porsche - Inspired by motorsport: the door pull loops.
Inšpirovaný motoristickým športom: otváracie slučky dverí.

360° Interiér.

Objavte všetky detaily 718 Cayman GT4.

Až doteraz ste mali iba prehľad toho najlepšieho. V nasledujúcich kapitolách nájdete viac detailov.

Porsche - Discover the 718 Cayman GT4 in detail.
Porsche - Aerodynamics and design
Aerodynamika a dizajn
Zistiť viac
Aerodynamika a dizajn
718 Cayman GT4

718 Cayman GT4

Keď vietor nefúka, ale zavýja.
Žiadny mierny závan vetra. Žiadny jemný vánok. Zdá sa, že sa chystá búrka. Už pri prvom pohľade na nový 718 Cayman GT4 môžete vidieť, že odpor vzduchu nemá šancu.
Porsche - Clearly defined: the front apron.
Jasne definovaný: predný nárazník
Veľmi výrazný predný okraj spojlera s prídavným spojlerom pred podbehmi kolies poskytuje aerodynamickú silu na prednej náprave. Centrálny prívod vzduchu na prednom nárazníku tiež optimalizuje aerodynamiku a prevádza prúd vzduchu cez výstup vzduchu pred prednou kapotou. Aerodynamicky optimalizovaná bola dokonca aj spodná strana predného okraja spojlera. Špeciálny profil – podobný povrchu golfovej loptičky – zabezpečuje najmenší možný odpor.
Porsche - Side air intakes.
Bočné prívody vzduchu.
Ďalším príkladom dizajnu orientovaného na výkon sú bočné prívody vzduchu za dverami: bočné lopatky s vyrazeným logom „GT4“, vytvárajú dodatočný dynamický tlak. Výsledok: lepší prívod vzduchu a efektívnejšie chladenie motora.
Porsche - Wing with integrated sideblades.
Krídlo s integrovanými bočnými lištami.
Nepochybne z pretekárskeho okruhu: pevné jednoliate krídlo s integrovanými bočnými lištami a hliníkovými podperami. Zabezpečuje prítlak na zadnej náprave a zodpovedajúcu vysokú trakciu.
Porsche - Rear apron with diffuser.
Zadný nárazník s difúzorom.
Žiadna vizuálna ozdoba, len super športová automobilová technológia: difúzor medzi dvoma čiernymi koncovkami výfuku športového výfukového systému. Zabezpečuje veľmi rýchly prietok vzduchu pod vozidlom a tým pádom sa zvyšuje prítlačná sila. Výsledok: O 40 % vyšší prítlak na zadnú nápravu oproti predchádzajúcemu modelu.

Upútavka.

Kolesá a pneumatiky.

Viac informácií o kolesách nájdete tu.

Ďalšia kapitola
Výkon

Spotreba a emisie.

718 Cayman GT4 (WLTP)*
11,1 – 10,7
l/100 km
251 – 242
g/km
Výkon
Zistiť viac
Výkon
718 Cayman GT4

718 Cayman GT4

Šesťvalcový motor, 4-litrový objem valcov, atmosférické nasávanie.
718 Cayman GT4 (WLTP)*
11,1 – 10,7
l/100 km
251 – 242
g/km
Horizontálne protichodný motor s prirodzeným nasávaním, umiestnený v strede. 4-litrový objem valcov. Šesť valcov. 309 kW (420 PS). Znie bláznivo. Aj je. Motor má výkon mohutných 309 kW (420 PS) vďaka 4-litrovému zdvihovému objemu. Maximálne otáčky motora? 8 000 ot./min. Maximálny krútiaci moment 420 Nm v kombinácii s manuálnou prevodovkou je dostupný pri 5 000 až 6 800 ot./min.
Porsche - From 0 to 100 in 3.9 seconds.
Z 0 na 100 za 4,4 sekundy.
718 Cayman GT4 (WLTP)*
11,1 – 10,7
l/100 km
251 – 242
g/km
S Porsche Doppelkupplung (PDK) je maximálny krútiaci moment 430 Nm dostupný pri 5 500 ot./min. S PDK a aktívnou funkciou Launch Control, vyštartuje 718 Cayman GT4 na 100 km/h len za 4,4 sekundy. Maximálna rýchlosť: vyše 300 km/h.
Porsche - Integrated dry-sump lubrication and adaptive cylinder control.
Integrované mazanie suchou kľukovou skriňou a adaptívne ovládanie valca.
718 Cayman GT4 (WLTP)*
11,1 – 10,7
l/100 km
251 – 242
g/km
Kompletne prepracovaný šesťvalcový horizontálne protichodný motor má priame vstrekovanie paliva (DFI), integrované mazanie suchou kľukovou skriňou a adaptívne ovládanie valcov. Okrem toho variabilné nasávacie potrubie s prepínateľnými rezonančnými ventilmi poskytuje motoru optimálnu ventiláciu. Znie to technicky a trochu sucho, ale v skutočnosti je to presne naopak.
Porsche - It speaks for itself: the sound of the 718 Cayman GT4.
Hovorí sám za seba: zvuk 718 Cayman GT4.
Pre ešte výraznejší športový zvuk jediným dotykom tlačidla: precízny športový výfukový systém s dvoma jasne oddelenými čiernymi koncovkami výfuku vľavo a vpravo od zadného difúzora.
Porsche - Transmission. Porsche - Transmission. Porsche - Transmission.

Prevodovka.

6-stupňová manuálna prevodovka.

Presná 6-stupňová manuálna prevodovka je vybavená dvojhmotovým zotrvačníkom a optimálne vyladené prevodové pomery prinášajú priamo na ceste vysoký výkon motora. Zabezpečuje tiež mimoriadny športový zážitok z jazdy. Ostrá zákruta, podradenie, dlhá rovinka, preradenie nahor: je to vo vašich rukách – v pravom zmysle slova. Ide o hodnotu, ktorá sa meria nielen ako hodnota výkonu, ale aj ako všetky množstvá radosti z jazdy. Dynamická funkcia škrtiacej klapky hrá svoju úlohu aj pri zamestnávaní vás a vašich hladín endorfínov.

Porsche Doppelkupplung (PDK).

Pre 718 Cayman GT4 je na objednávku dostupná prevodovka PDK, ktorá prináša ešte väčšie zameranie na výkon. Špeciálny GT volič prevodovky, kratšie časy radenia a presnejšie zmeny rýchlostných stupňov pomocou pádiel pod volantom, ako aj športovo ladený siedmy rýchlostný stupeň ponúka optimálny výkon – aj na pretekárskom okruhu. Manuálne ovládanie voliča prevodovky je založené na osvedčenom princípe z motoristického športu – potiahnutím dozadu preradíte a zatlačením vpred podradíte.

Systém na prenos krútiaceho momentu Porsche Torque Vectoring (PTV) vrátane zadného uzáveru diferenciálu.

V skratke: PTV zlepšuje dynamiku jazdy. Podrobne: Integrovaná uzávierka zadného diferenciálu umožňuje vyššiu trakciu a výrazne zvýšenú bočnú dynamiku a stabilitu vozidla pri zmenách zaťaženia v zákrutách a pri zmene jazdných pruhov. Okrem toho, keď je automobil vedený do zákruty, na vnútorné zadné koleso je aplikovaný brzdný tlak. V dôsledku toho je na vonkajšie zadné koleso rozložené väčšie množstvo hnacieho krútiaceho momentu, ktorý takmer ťahá vozidlo do zákruty. Je zlepšená reakcia riadenia a zvyšuje sa agilita.

Systémy podvozku.

Športové zavesenie GT.

Ľahká predná náprava s pružinovou vzperou vpredu je navrhnutá v typickom štýle GT, zadná náprava s pružinovou vzperou je prispôsobená vysokému výkonu nového 718 Cayman GT4 s prídavnými výstuhami a pomocnými pružinami, ako aj špecifickými upevneniami kolies. Guľové spojenia umožňujú ešte presnejšie ovládanie kolies. Výšku, odklon, uhol zbiehavosti a stabilizátory je možné individuálne nastaviť pre potreby pretekárskeho okruhu.

Aktívne riadenie zavesenia Porsche Active Suspension Management (PASM – 30 mm).

Tento elektronický systém regulácie tlmenia neustále upravuje tlmiacu silu na každom kolese na základe aktuálnych podmienok na cestách a štýlu jazdy. PASM má dve nastavenia: „Normal“, v ktorom sa zlučuje výkon a komfort a „Sport“, pri ktorom je nastavenie oveľa tuhšie.

Dynamické upevnenia prevodovky.

Elektricky regulovaný systém minimalizuje viditeľné kmity a vibrácie celého hnacieho ústrojenstva, najmä motora. Taktiež nastavuje tlmiacu silu a tuhosť podľa štýlu jazdy a podmienok povrchu vozovky. Výsledkom je väčšia a rovnomernejšia hnacia sila, zvýšená trakcia a rýchlejšie zrýchlenie.

Riadenie stability Porsche Stability Management (PSM).

PSM je automatický riadiaci systém pre udržanie stability na hraniciach dynamického jazdného výkonu. Okrem protiblokovacieho brzdového systému (ABS) obsahuje elektronickú kontrolu stability (ESC) a kontrolu trakcie (TC). Okrem výkonového nastavenia s mimoriadne citlivými a presnými zásahmi systému, je možné ich aj úplne vypnúť v dvoch úrovniach.

Brzdy.

Nový 718 Cayman GT4 vykazuje maximálny výkon nielen pri šprinte z 0 na 100 alebo viac, ale aj pri spomaľovaní späť na 0. Toto zabezpečujú 6-piestové hliníkové monoblokové brzdy s pevným strmeňom vpredu a 4-piestové hliníkové monoblokové brzdy s pevným strmeňom vzadu v červenom farebnom vyhotovení, pre vyššiu základnú stabilitu a rýchlejšiu odozvu na brzdový pedál aj pri extrémnom zaťažení. Kompozitné brzdové kotúče vpredu a vzadu majú priemer 380 mm a sú krížovo prevŕtané a vnútorne odvetrané – silné brzdenie aj v nepriaznivých poveternostných podmienkach.

Keramická kompozitná brzda Porsche (PCCB).

Overená motoristickým športom: voliteľne dostupná keramická kompozitná brzda Porsche (PCCB). S obzvlášť veľkými priemermi brzdových kotúčov 410 mm vpredu a 390 mm vzadu ponúka ešte väčší brzdný výkon a konštantný brzdný tlak. Hlavnou výhodou keramického brzdového systému je jeho extrémne nízka hmotnosť. Brzdové kotúče sú približne o 50 % ľahšie ako liatinové disky podobnej konštrukcie a veľkosti. Brzdové strmene v žltom farebnom vyhotovení sú štandardom, ale sú dostupné aj v čiernej (vysoký lesk).

Okrem pravidelnej údržby v rámci štandardných intervalov údržby sa musí vykonať dodatočná údržba pre pretekárske použitie.

Ďalšia kapitola
Interiér a infotainment

Spotreba a emisie.

718 Cayman GT4 (WLTP)*
11,1 – 10,7
l/100 km
251 – 242
g/km
Interiér a infotainment
Zistiť viac
Interiér a infotainment
718 Cayman GT4

718 Cayman GT4

Porsche - Look good. Feel good. Firm, performance purity: the interior.
Vyzerá dobre. Vzbudzuje dobrý pocit. Pevný a zameraný na výkon: interiér.
Interiér 718 Cayman GT4 je navrhnutý s dôrazom na ergonómiu pri vysokom výkone. Krátke vzdialenosti, priame informácie, vysoká funkcionalita. Zredukovaný na minimum – a nespútaný zážitok z jazdy. Detaily a materiály sú prevzaté priamo z motoristického športu. Športové sedadlá Plus so zvýšenými bočnými časťami zabezpečujú vyššiu stabilitu Vyhotovenie v úprave Race Tex poskytuje pevný úchyt.
Porsche - The centre of attention instrument cluster and GT sports steering wheel.
Bezprostredne v centre pozornosti je prístrojová doska a športový GT volant.
Typická pre 718: prístrojová doska s tromi kruhovými nástrojmi a centrálnym otočným počítadlom Typické pre GT: žlté ihly. Špecifický športový volant GT má vrchné stredové označenie a povrchovú úpravu Race Tex. Číselník v titánovej povrchovej úprave je v strede označený logom „GT4“.
Porsche - Motorsport character in the interior.
Športový charakter interiéru.
Dekoratívne prešívanie, ktoré sa používa na opierkach hlavy a otváracích slučkách dverí, je čalúnené striebornou farbou Otváracie slučky dverí sú prevzaté priamo z motoristického športu a zvýrazňujú športový charakter GT4, rovnako ako ozdobné lišty z brúseného hliníka.
Voliteľne je k dispozícii aj interiér s rozsiahlymi koženými doplnkami a položkami Race-Tex. Spolu s koženým interiérom môžu byť dekoratívne prešívanie a otváracie slučky dverí tiež čalúnené v kontrastných farbách, červenej alebo žltej. Bezpečnostné pásy môžu byť podľa potreby tiež v zhodných farbách.
Porsche - Clubsport package.
Balík Clubsport.
Balík Clubsport so svojimi komponentmi odvodenými z profesionálneho motoristického športu ponúka dodatočnú ochranu na pretekárskej dráhe. Obsahuje oceľovú klietku s povrchovou úpravou v čiernej farbe, naskrutkovanú na karosériu za prednými sedadlami a šesťbodový pretekársky postroj na strane vodiča vrátane dvoch ramenných pruhov určených na použitie s bezpečnostným zariadením HANS® alebo bez neho (podpora hlavy a krku). Paket tiež obsahuje hasiaci prístroj s upínacou svorkou.

V novom 718 Cayman GT4 ponúkajú športové sedadlá Plus so športovým, pevným čalúnením a zvýšenými bočnými podperami optimálnu stabilitu. Operadlo je možné nastaviť elektricky a výšku sedadla a prednú/zadnú polohu je možné nastaviť mechanicky. Stredná časť sedadla má povrchovú úpravu Race Tex s vyšívaným logom GT4 na opierkach hlavy.

Adaptívne športové sedadlá Plus elektrickým 18-smerovým nastavovaním môžu byť optimálne prispôsobené vašim potrebám z hľadiska výšky sedadla, sklonu podušky a operadla, hĺbky sedadla, nastavenia prednej/zadnej polohy sedadla a štvorsmerovej bedrovej opierky. Stredná časť sedadla má povrchovú úpravu Race Tex s vyšívaným logom GT4 na opierkach hlavy.

Plné škrupinové sedadlá sú vyrobené z plastu vystuženého uhlíkovými vláknami (CFRP) s povrchovou úpravou z uhlíkovej väzby. Tým poskytuje obzvlášť dobrú bočnú podporu pri minimálnej hmotnosti. Nastavenie prednej/zadnej polohy sedadla je manuálne, výškové nastavenie je elektrické. Stredná časť sedadla má povrchovú úpravu Race Tex s vyšívaným logom GT4 na opierkach hlavy.

¹ Detské sedačky nie sú kompatibilné s týmito sedadlami.

Porsche - Chrono Package including preparation for lap trigger.
Chrono Package vrátane prípravy na spúšť okruhu
Okrem analógových a digitálnych stopiek na prístrojovej doske sa voliteľný balík Chrono Package môže pochváliť ešte väčšou funkčnosťou: Porsche Communication Management (PCM) s vylepšeným výkonnostným displejom, ktorý vám umožní zobrazovať, ukladať a vyhodnocovať zaznamenané časy okruhov Týmto spôsobom môže vodič zobraziť aktuálny čas a prejazdenú vzdialenosť v súčasnom kole, počet dokončených okruhov a iné jednotlivé dosiahnuté časy. Je tiež možné zobraziť aktuálne najrýchlejší okruh a dojazd. Môžu sa zaznamenávať všetky prejdené vzdialenosti a definované referenčné časy.
Aplikácia Porsche Track Precision¹

V spojení s komunikačným systémom Porsche Communication Management (PCM) a navigačným modulom vrátane Porsche Connect vám nová aplikácia Porsche Track Precision umožňuje merať a vyhodnocovať výkon ešte podrobnejšie. Používateľské rozhranie aplikácie bolo úplne prepracované – a teraz je ešte jednoduchšie a intuitívnejšie. Aplikácia umožňuje, aby vaše štatistiky jazdy boli presne zobrazené, zaznamenané a analyzované na vašom smartfóne. Okruhy môžu byť načasované automaticky pomocou signálu GPS z PCM a/alebo manuálne pomocou prepínača vo voliteľnom balíku Chrono Package a porovnané na smartfóne.

¹ Aplikácia je povolená len na súkromnom pozemku. Prevádzka tohto produktu (najmä funkcia nahrávania videa) môže byť zakázaná zákonmi alebo predpismi na konkrétnych trhoch alebo pri určitých udalostiach. Pred každým použitím tohto výrobku skontrolujte, či to dovoľujú miestne zákony a predpisy.

Porsche Connect.

Na pretekárskej dráhe alebo na ceste: Porsche Connect rozširuje existujúce funkcie vozidla 718 Cayman GT4 o inteligentné služby a aplikácie. Všetko je navrhnuté tak, aby bolo spojenie medzi vodičom a automobilom ešte bližšie. Na zintenzívnenie fascinácie Porsche a rýchle a ľahké prekonanie výziev každodenného života.

Komunikačný systém Porsche Communication Management (PCM) a Apple CarPlay.

Komunikačný systém Porsche Communication Management (PCM) je vaše centrálne riadiace centrum pre audio a komunikáciu. Disponuje prípravou pre mobilný telefón, audio rozhraniami a 7" dotykovým displejom s vysokým rozlíšením, ktorý možno použiť na ovládanie mnohých funkcií vozidla. Okrem toho sú vám k dispozícii aj viaceré služby Car Connect, ako je polohovanie vozidla cez smartfón. Apple CarPlay vám umožňuje pripojiť svoj iPhone k vášmu Porsche a ovládať jednotlivé aplikácie cez centrálnu obrazovku PCM a technológiu rozpoznávania hlasu Siri. Ak chcete, môžete to urobiť aj bez audio a komunikačného systému. Keď je vaším cieľom cesta, nepotrebujete navigačný systém.

Navigácia vrátane Porsche Connect

Vďaka informáciám o premávke v reálnom čase vás voliteľný navigačný modul vrátane Porsche Connect rýchlejšie privedie do cieľa a ponúka množstvo služieb Porsche Connect. Pomocou integrovaného komunikačného modulu LTE s čítačkou SIM kariet môžete využívať všetky online funkcie. V niektorých krajinách je zahrnutá aj integrovaná SIM karta kompatibilná s LTE s povolenými dátami, s ktorou môžete využívať služby Porsche Connect, ako sú navigačné a informačné služby.¹

¹ Služby Porsche Connect zahŕňajú bezplatné obdobie používania, ktorého dĺžka sa môže líšiť podľa balíka služieb a krajiny, ale nesmie byť kratšia ako tri mesiace. V niektorých krajinách nemusí byť dostupná celá škála služieb Porsche Connect alebo jej jednotlivé služby. Služby havarijného a núdzového volania zahrnuté v určitých modeloch sú dostupné vo vybraných krajinách desať rokov po dátume výroby. Dostupnosť závisí aj od variantov vozidla špecifických pre jednotlivé krajiny. Okrem toho bude v niektorých krajinách zahrnutá integrovaná SIM karta s povolenými dátami na používanie vybraných služieb Porsche Connect. Pre použitie WiFi hotspotu a iných neintegrovaných služieb Porsche Connect, napr. streamovanie hudby cez integrovanú SIM kartu, je v týchto krajinách k dispozícii aj platený dátový balík prostredníctvom obchodu Porsche Connect. Alternatívne môžete vytvoriť dátové spojenie pomocou vlastnej SIM karty. Ďalšie informácie o bezplatných predplatných obdobiach, následných nákladoch a dostupnosti jednotlivých služieb vo vašej krajine nájdete v časti „Dostupnosť“ v obchode Porsche Connect na adrese www.porsche.de/connect-store alebo sa obráťte na centrum Porsche.

Porsche - Discover more about our Connect services.

Získajte viac informácií o našich službách Connect.

Ďalšia kapitola
Motošport

Spotreba a emisie.

718 Cayman GT4 (WLTP)*
11,1 – 10,7
l/100 km
251 – 242
g/km
Motošport
Zistiť viac
Motošport
718 Cayman GT4

718 Cayman GT4

Porsche - Once a dream. Now our mission.
Kedysi to bol sen. Teraz je to naše poslanie.
V motošporte sme boli od prvej sekundy. Nie preto, že sme museli byť. Ale pretože si nevieme predstaviť žiadnu inú cestu. Opäť a opäť preverujeme každú novú myšlienku, technológiu a každý detail v testovacom laboratóriu. Motošport je vskutku miestom, kde sa rodia nové nápady, kde sa vylepšujú, testujú a skúšajú za najtvrdších podmienok, až kým nie sú hodné nielen víťazstva, ale aj cesty.
Porsche - 718 Cayman GT4 Clubsport.
718 Cayman GT4 Clubsport.
Recept je odskúšaný a overený. Naozaj nezabudnuteľný zážitok z jazdy. Prečo? Pretože každý jeden detail nového 718 Cayman GT4 Clubsport žije iba motošportom. Cíti sa rovnako doma na pretekárskom okruhu a šprintovacej dráhe, ako aj na vytrvalostných jazdách.
Porsche - 718 Cayman GT4 Clubsport.

718 Cayman GT4 Clubsport.

Ďalšia kapitola
Model a údaje

Spotreba a emisie.

718 Cayman GT4 (WLTP)*
11,1 – 10,7
l/100 km
251 – 242
g/km

Konfigurovať model 718 Cayman GT4.

Vybrané
718 Cayman GT4
Porsche  718 Cayman GT4
WLTP*
11,1 – 10,7
l/100 km
251 – 242
g/km
309 kW/420 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
4,4 s
Zrýchlenie 0 - 100 km/h
304 km/h
Najvyššia rýchlosť
718 Cayman GT4
309 kW/420 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
4,4 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h
304 km/h
Maximálna rýchlosť
WLTP*
11,1 – 10,7
l/100 km
251 – 242
g/km
Výška
1 269 mm
Šírka
1 801 mm
Dĺžka
4 456 mm
Rázvor
2 484 mm
Technické špecifikácie

Počet valcov 6
Typ paliva 98
Vŕtanie 102,0 mm
Zdvih 81,5 mm
Zdvihový objem 3,995 cm³
Výkon (kW) 309 kW
Výkon (k) 420 PS
Otáčky pre maximálny výkon 7,600 1/min
Maximálny krútiaci moment (Manuálna prevodovka) 420 Nm
Maximálny krútiaci moment (PDK) 430 Nm
Maximálny krútiaci moment v bode otáčok (PDK) 5,500 1/min
Maximálny krútiaci moment v rozsahu otáčok (Manuálna prevodovka) 5,000 - 6,800 1/min

Najvyššia rýchlosť (Manuálna prevodovka) 304 km/h
Najvyššia rýchlosť (PDK) 302 km/h
Zrýchlenie z 0 na 60 mph (Manuálna prevodovka) 4,2 s
Zrýchlenie z 0 na 60 mph (PDK) 3,7 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h (Manuálna prevodovka) 4,4 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h (PDK) 3,9 s
Zrýchlenie z 0 na 160 km/h (Manuálna prevodovka) 9,0 s
Zrýchlenie z 0 na 160 km/h (PDK) 8,5 s
Zrýchlenie z 0 na 200 km/h (Manuálna prevodovka) 13,8 s
Zrýchlenie z 0 na 200 km/h (PDK) 13,4 s
Pružné zrýchlenie (80-120 km/h), 5. stupeň (Manuálna prevodovka) 6,0 s
Zrýchlenie v rýchlosti (80-120km/h) (50-75 mph) (PDK) 2,5 s
1/4 míle (Manuálna prevodovka) 12,4 s
1/4 míle (PDK) 12,0 s

Dĺžka 4,456 mm
Šírka 1,801 mm
Šírka (bez sklopených zrkadiel) 1,994 mm
Výška 1,269 mm
Rázvor 2,484 mm
Pohotovostná hmotnosť podľa DIN (Manuálna prevodovka) 1,420 kg
Pohotovostná hmotnosť podľa DIN (PDK) 1,450 kg
Pohotovostná hmotnosť podľa smernice ES (Manuálna prevodovka) 1) 1,495 kg
Pohotovostná hmotnosť podľa smernice ES (PDK) 1) 1,525 kg
Príp. Celková hmotnosť (Manuálna prevodovka) 1,750 kg
Príp. Celková hmotnosť (PDK) 1,780 kg
Príp. Užitočná hmotnosť 330 kg

Objem batožinového priestoru vpredu 150 l
Objem otvoreného batožinového priestoru (za prednými sedadlami) 182 l
Najväčší objem batožinového priestoru (za prednými sedadlami, až po strechu) 270 l
Kapacita palivovej nádrže 64 l

Kombinovaná spotreba (Manuálna prevodovka) 11 1 - 11 1 l/100 km
Kombinovaná spotreba (PDK) 10 7 - 10 7 l/100 km
Kombinované emisie CO2 (WLTP) (Manuálna prevodovka) 251 - 251 g/km
Kombinované emisie CO2 (WLTP) (PDK) 242 - 242 g/km
Bežné vybavenie

Palivová nádrž s kapacitou 64 litrov
Variabilné rozdelenie krútiaceho momentu pomocou inteligentného pribrzďovania zadných kolies. Vrátane mechanickej uzávierky zadného diferenciálu. Poznámka: V kombinácii s PDK pre 718 Spyder a 718 Cayman GT4 s výrazne zvýšenými hodnotami pre uzavretie diferenciálu, vďaka čomu sa dosahuje ešte lepšia trakcia
6-stupňová manuálna prevodovka s dvojhmotnostným zotrvačníkom
Hliníkový blok motora a hlavy valcov
6-piestové hliníkové monoblokové brzdy s pevným strmeňom vpredu a 4-piestové hliníkové monoblokové brzdy s pevným strmeňom vzadu, kompozitné brzdové kotúče s hliníkovými brzdovými komorami, priemer 380 mm vpredu aj vzadu, priečne vŕtané s vnútorným vetraním v červenom farebnom vyhotovení
Vodné chladenie s regulátorom teploty
Ľahká predná náprava s pružinovou vzperou, stabilizátor, závesné uchytenie s čiastočným guľovým spojením
Skrátená rýchlostná páka
Ľahká zadná náprava s pružinovou vzperou (vrátane pomocných pružín), stabilizátor, závesné uchytenie s čiastočným guľovým spojením
Elektronická parkovacia brzda
Elektromechanické priame riadenie s variabilným pomerom riadenia
Atmosférický 6-valcový motor boxer, zdvihový objem 4 litre, maximálny výkon 309 kW (420 PS), maximálny krútiaci moment 420 Nm (MT) alebo 430 Nm (PDK)
Stredový chladič
Pohon zadnej nápravy
Riadenie stability Porsche (PSM) vr. ABS, s dvoma prepínateľnými stupňami (ESC VYPNUTÉ a ESC+TC VYPNUTÉ)
Automatická funkcia štart/stop
Športové odpruženie Porsche Active Suspension Management (PASM) so svetlou výškou zníženou o 30 mm
Systém dynamického uloženia prevodovky
Systém kontroly vačkového hriadeľa VarioCam pre ventily nasávania a výfukového systému s adaptívnym ovládaním valcov
Integrované mazanie suchou kľukovou skriňou s olejovým čerpadlom riadeným na požiadanie
Nastaviteľný podvozok na použitie na pretekárskom okruhu (zbiehavosť, odklon, stabilizátory)
Priame vstrekovanie paliva (DFI)
Dva 3-cestné katalyzátory a palubná diagnostika na monitorovanie systému regulácie emisií, potiahnutý benzínový filter pevných častíc
Variabilné nasávacie potrubie s dvoma prepínateľnými rezonančnými ventilmi
Dvojtraktový športový výfukový systém s dvoma oddelenými koncovkami výfuku v čiernom vyhotovení (vysoký lesk)
Tlačidlo AUTO BLIP, ktoré vyrovnáva otáčkové rozdiely medzi jednotlivými stupňami pri podraďovaní
Výkonovo ladený indikátor preradenia na farebnom displeji na paneli nástrojov (iba v kombinácii s manuálnou prevodovkou)

Koža v čiernej farbe: bočné čalúnenie, opierky hlavy, volant a modul airbagu, dverový panel, stredová sekcia lakťovej opierky a strany odkladacieho priestoru stredovej konzoly
V čiernom vyhotovení race TEX: veniec volantu, stredy sedadiel, kľučky a dverový panel, lakťové opierky, veko odkladacieho priestoru v stredovej konzole a lemy strechy vrátane A-stĺpikov. Vyznačenie stredovej polohy volantu a trojbodové bezpečnostné pásy v čiernom vyhotovení. Dekoratívne prešívanie, otváracie slučky dverí a čalúnené logo „GT4“ v striebornej farbe

20-palcové kolesá 718 Cayman GT4 v platine (saténová povrchová úprava) so športovými pneumatikami 245/35 ZR 20 vpredu a 295/30 ZR 20 vzadu. Vrátane loga „GT4“ uprostred kolies
20-palcové kolesá 718 Cayman GT4 v platinovej farbe (saténová povrchová úprava) so športovými pneumatikami 245/35 ZR 20 vpredu a 295/30 ZR 20 vzadu. Vrátane loga „GT4“ uprostred kolies
Bezpečnostné skrutky kolies proti odcudzeniu

Kolesá v saténovej platinovej. Vrátane loga „GT4“ uprostred kolies
Systém monitorovania tlaku v pneumatikách (TPM) s režimom pre pretekársky okruh

Koncepcia dvojmiestneho vozidla s motorom uloženým v strede
Inteligentná ľahká konštrukcia z hliníka a ocele
Veko zadného batožinového priestoru so širokým otvorom a vyhrievaním okna
Pevné zadné krídlo vo farbe exteriéru s integrovanými bočnými lištami a podperami v čiernom hliníku
Pevný zadný spojler
Bočné prívody vzduchu s mriežkou a bočnými klapkami Logo „GT4“ vo farbe exteriéru
Uzatvorené obloženie spodnej časti karosérie
Logo „PORSCHE“ na zvýrazňujúcom pruhu v striebornej farbe s vysokým leskom a označenie modelu v saténovej čiernej na zadnom nárazníku
Lišty bočných okien v čiernom vyhotovení
Predný nárazník s veľkými otvormi na nasávanie vzduchu s mriežkami a lišta spojlera s logom „GT4“ a stredovým výduchom vzduchu
Spodná časť zadného nárazníka v čiernom vyhotovení s difúzorom

Čelné sklo s tmavším odtieňom v hornej časti, ktoré slúži na zabránenie oslnenia
Vybrané interné komponenty v čiernej či priesvitnej farbe. Rovnaká funkcia a geometria ako bežné zadné svetlá
Hlavné bi-xenónové svetlomety s integrovanými dennými LED svetlami
Pomocné svetlá LED v prednom nárazníku s pozičnými svetlami, smerovými svietidlami a bočnými smerovými svietidlami
Automatické rozsvecovanie čelných svetlometov vrátane osvetlenia ‚Welcome Home‘
LED svetlá na čítanie, orientačné osvetlenie a osvetlenie zámku zapaľovania. Prídavné osvetlenie batožinového priestoru a odkladacej schránky
Elektricky nastaviteľné a vyhrievané vonkajšie zrkadlá na okenných lištách, asférické zrkadlo na strane vodiča
Systém ostrekovania čelného okna so stieračmi typu aero a dýzami ostrekovača

Športové sedadlá Plus (2 polohy, elektrické): Sedadlá vodiča a spolujazdca so zvýšenými bočnými výstelkami, výraznejším zakrivením v oblasti ramien. Vyznačuje sa elektrickým nastavením operadla a mechanickým nastavením výšky a prednej/zadnej polohy. Zadná časť operadla v striebornom farebnom vyhotovení
Pedále a opierka nohy z nehrdzavejúcej ocele (matné brúsené)
Klimatizácia s integrovaným filtrom z aktívneho uhlia
Plnohodnotné airbagy vodiča a spolujazdca
Palubná doska s centrálne umiestneným otáčkomerom s farebným 4,6-palcovým displejom s vysokým rozlíšením
Batožinový priestor vpredu a vzadu
Ochrana proti bočným nárazom Porsche (POSIP), ktorá obsahuje bočné prvky na ochranu pred nárazmi vo dverách, hrudný airbag integrovaný do bočných častí sedadla a hlavový airbag vodiča a spolujazdca v každom paneli dverí
Odkladací priestor v každých dverách
Stredná časť sedadiel vo vyhotovení Race Tex, bočné čalúnenie a opierky hlavy v koženom vyhotovení. Opierky hlavy s čalúneným logom „GT4“ v striebornej farbe
Palubné ukazovatele v čiernom vyhotovení so žltými číselníkmi a ihlami, otáčkomer v titánovej farbe s logom „GT4“
Nastaviteľný ventilátor s recirkuláciou vzduchu a funkciou odmrazovania
Imobilizér s centrálnym uzamykaním na diaľkové ovládanie
Digitálne zobrazenie rýchlosti vozidla, zvoleného rýchlostného stupňa, odometra, merača vzdialenosti a času
GT4 športový volant s vencom vo vyhotovení Race Tex (priemer 360 mm), čiernymi ramenami, modulom airbagu v čiernej koži a manuálnym nastavením prednej/zadnej polohy
Logo „GT4“ na rýchlostnej páke
Termálne izolované sklo so zeleným tónovaním
Poplašný systém
Dva samostatné držiaky na nápoje (na strane pasažiera vstavané do lišty palubnej dosky)
Zvýšená stredová konzola s nekrytou odkladacou priehradkou a krytým odkladacím priestorom
Otváracie slučky dverí v striebornej farbe
Kryty vstupných prahov s označením modelu „GT4“
Vešiaky na oblečenie na operadlách sedadiel

Elektrické ovládanie okien s automatickým dojazdom a ochranou proti privretiu

V brúsenom hliníku: lišty palubnej dosky vrátane krytu držiaku na nápoje a líšt na stredovej konzole

Prijíma digitálne rádiové vysielanie vo formátoch DAB, DAB+ a DMB, čím sa dosahuje oveľa vyššia kvalita zvuku. Obsahuje DAB dvojitý tuner a automatický digitálny/analógový menič na zabezpečenie optimálneho príjmu zvolenej stanice
Porsche Communication Management (PCM) vrátane online navigácie¹, prípravy mobilného telefónu, audio rozhrania a Porsche Car Connect
Porsche Track Precision App1) (použiteľné iba v kombinácii s navigáciou vr. Porsche Connect) Poznámka: 1) Použitie aplikácie je povolené iba na uzavretom pozemku Prevádzka tohto produktu (najmä funkcia nahrávania videa) môže byť zakázaná zákonmi alebo predpismi na konkrétnych trhoch alebo pri určitých udalostiach. Pred každým použitím tohto výrobku skontrolujte, či to dovoľujú miestne zákony a predpisy. Pre viac informácií o kompatibilných mobilných zariadeniach navštívte www.porsche.com alebo kontaktuje svoje Porsche Centrum.
Sound Package Plus: audio systém s 8 reproduktormi a celkovým výkonom 150 wattov, so vstavaným zosilňovačom a spracúvaním digitálneho signálu
12 V zásuvka v priestore pre nohy spolujazdca a v stredovej konzole

Biela
Pretekárska žltá
Strážna červená
Čierna
Porsche - Contact.

Kontakt.

Obráťte sa na Porsche centrum, vyžiadajte si informácie.