Menu arrow-prev-red

Menu Modely
Hlavní navigace
Porsche Inter Auto
Slovakia spol. s r.o.
Cesta na Senec 2/A
821 04 Bratislava

Tel: +421 249 262 438

E-Mail: info@porsche.sk

Dokonale iracionálna.
Burič. Karierista. Zameraný na oblohu. Nová 718 Spyder je výkričníkom vo svete plnom výrazov „čo ak“. A je sľubom – pre každú cestu a každého vodiča. Je to roadster, ktorý nemá svojho dvojníka. Žiadne kompromisy. Žiadny smútok. Žiadne racionálne argumenty.
Porsche - Nová 718 Spyder
Porsche - Nová 718 Spyder
Porsche - Nová 718 Spyder
Bez racionálnych argumentov.
Čo tak radšej neobmedzené emócie a dobrý protivietor?

Strecha

Zistiť viac

Otvorená všetkému.
Okrem polovičných opatrení.

Strecha

Priznajme si to, sotva by ste ju chceli zatvoriť.

Bočný profil strechy je plochý a tvarovaný tak, aby harmonicky prechádzal do aerodynamického tvaru nad zadným vekom.

Spúšťa sa elektricky. V niekoľkých jednoduchých krokoch je potom možné uložiť strechu pod zadné veko.

Strecha

Zistiť viac

Otvorená všetkému.
Okrem polovičných opatrení.

Strecha

Priznajme si to, sotva by ste ju chceli zatvoriť.

Bočný profil strechy je plochý a tvarovaný tak, aby harmonicky prechádzal do aerodynamického tvaru nad zadným vekom.

Spúšťa sa elektricky. V niekoľkých jednoduchých krokoch je potom možné uložiť strechu pod zadné veko.

360°

Preskúmať
Preskúmať
Porsche Porsche - Nová 718 Spyder
Nová 718 Spyder

Technické špecifikácie

10,9
l/100 km
249
g/km
420 hp/309 kW Výkon (hp)/výkon (kW)
4,4 s Zrýchlenie z 0 na 100 km/h
301 km/h Najvyššia rýchlosť
1 801 mm Šírka
4 430 mm Dĺžka

Motor

Uloženie motora

motor v strede

Počet valcov

6

Kvalita paliva

98

Vŕtanie

102,0 mm

Zdvih

81,5 mm

Objem valcov

3 995 cm³

Výkon (kW)

309 kW

Výkon (hp)

420 hp

Maximálny výkon pri otáčkach

7 600 r/min

Maximálny krútiaci moment

420 Nm

Rozsah otáčok pre maximálny krútiaci moment

5 000 - 6 800 r/min

Spotreba paliva/emisie

Spotreba paliva v meste

15,6 l/100 km

Spotreba paliva mimo mesta

8,1 l/100 km

Kombinovaná spotreba paliva

10,9 l/100 km

Kombinované emisie CO2

249 g/km

Emisný štandard

Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC

Filter pevných častíc

áno

Podvozok a zavesenie

Predná náprava

Ľahká predná náprava s pružinovou vzperou, stabilizátor, závesné uchytenie s čiastočným guľovým spojením

Zadná náprava

Ľahká zadná náprava s pružinovou vzperou (vrátane pomocných pružín), stabilizátor, závesné uchytenie s čiastočným guľovým spojením

Riadenie

Elektromechanické priame riadenie s variabilným pomerom riadenia a generátorom impulzov riadenia

Brzdy

6-piestové hliníkové monoblokové brzdy s pevným strmeňom vpredu a 4-piestové hliníkové monoblokové brzdy s pevným strmeňom vzadu, kompozitné brzdové kotúče s hliníkovými brzdovými komorami, priemer 380 mm

Stabilizačný program

Riadenie stability Porsche (PSM) vr. ABS, s dvomi prepínateľnými stupňami („SC VYPNUTÉ“ a „SC + TC VYPNUTÉ“)

Kolesá vpredu

8,5JX20 ET61

Pneumatiky vpredu

245/35 ZR20 (95Y) XL

Kolesá vzadu

11JX20 ET50

Pneumatiky vzadu

295/30 ZR20 (101Y) XL

Výkon

Najvyššia rýchlosť

301 km/h

Zrýchlenie z 0 na 100 km/h

4,4 s

Zrýchlenie 0 – 60 mph

4,2 s

Zrýchlenie z 0 na 160 km/h

9,0 s

Flexibilita (80 – 120 km/h) (50 – 75 mph) na 5. stupni

6,0 s

Dĺžka

Šírka

4 430 mm

Šírka

1 801 mm

Šírka (bez sklopených zrkadiel)

1 994 mm

Výška

1 258 mm

Rázvor

2 484 mm

Predný rázvor

1 538 mm

Zadný rázvor

1 534 mm

Nenaložená hmotnosť (DIN)

1 420 kg

Nenaložená hmotnosť (EU)

1 495 kg

Prípustná celková hmotnosť

1 720 kg

Maximálna záťaž

300 kg

Kapacity

Objem batožinového priestoru

120 l

Kapacita kufra

150 l

Palivová nádrž

64 l

Vlastnosti

Koncept 718 Spyder
Koncept 718 Spyder
Burič. Karierista. Zameraný na oblohu. Nová 718 Spyder je výkričníkom vo svete plnom výrazov „čo ak“. A je sľubom – pre každú cestu a každého vodiča. Je to roadster, ktorý nemá svojho dvojníka. Žiadne kompromisy. Žiadny smútok. Žiadne racionálne argumenty.
Čo tak radšej neobmedzené emócie a dobrý protivietor? S vysoko agilným konceptom s motorom v strede, ktorý prinesie slzy radosti do očí všetkých fanúšikov športových vozidiel. S ľahkou strechou, ktorú pravdepodobne nikdy nezatvoríte. So športovým zavesením, manuálnou prevodovkou, kľučkami dverí – v podstate všetko, čo síce ku každodennému životu nepotrebuje, ale vaše srdce po tom túži.
S týmto všetkým má Nová 718 Spyder len jeden cieľ: okradnúť vás o spánok – a o zdravý rozum. Na rozpútanie vašej divokej stránky. Na prebudenie vašich primárnych inštinktov. Choďte čo najbližšie k mesiacu. A ešte bližšie k ceste.
Nová 718 Spyder. Dokonale iracionálna.
Dizajn a aerodynamika
Dizajn a aerodynamika
Porsche - Nová 718 Spyder
10,9
l/100 km
249
g/km
Serpentíny. Ostré zákruty. Svahy. Horské preteky boli vždy mimoriadnou výzvou. Na začiatku šesťdesiatych rokov spoločnosť Porsche vytvorením 718 RS 60 Spyder pokračovala v rozširovaní úspešného konceptu legendárneho 550 Spyder a jeho nástupcov – ľahkých, s nižšími ťažiskami, motorom uprostred, skvelou ovládateľnosťou – a rozpútanými vlnami vzrušenia pri nespočetných horských a diaľkových pretekoch.
Dizajnový jazyk 718 RS 60 Spyder bol ovplyvnený jeho funkciou. Byť rýchly, byť agilný, vyhrávať preteky. A práve tento dizajnový jazyk je možné teraz vidieť v novom 718 Spyder. Jeho nezameniteľná silueta s leteckou líniou napríklad s typickým motorom v strede. Alebo predný spojler: elegantne zaoblený, sploštený, bližšie k ceste. Predná kapota je znížená k základom. Jeho jasne definovaný tvar s typickým krídlom Porsche hovorí protivetru, čo má robiť: vytvoriť optimálny kontaktný tlak pneumatík. Najmä v zákrutách.
Veľmi výrazný predný okraj spojlera s prídavným spojlerom pred podbehmi kolies znižuje aerodynamický zdvih na prednej náprave. Centrálny prívod vzduchu v prednej kapote tiež optimalizuje aerodynamiku a prevádza prúd vzduchu cez výstup vzduchu pred predným vekom.
Aerodynamicky optimalizovaná bola dokonca aj spodná strana predného okraja spojlera. Špeciálny profil – podobný povrchu golfovej loptičky – zabezpečuje najmenší možný odpor. Vzduchové clony v prednej kapote minimalizujú turbulencie vzduchu vytvárané na kolesách a tým minimalizujú odpor uvoľňovaním prívodného prúdu vzduchu presne pred kolesami z podbehov kolies.
Veľké prívody vzduchu s mriežkami nasávania vzduchu zabezpečujú vysoký chladiaci výkon. Vďaka novej voštinovej štruktúre mriežok sú aerodynamicky ešte účinnejšie ako v predchádzajúcich modeloch.
Dizajn je navyše doplnený o 20-palcové zliatinové disky, ktoré sú uložené hlboko v kryte kolesa a ktoré vďaka športovým pneumatikám poskytujú novému modelu 718 Spyder väčšiu kontaktnú plochu s vozovkou. Typické línie 718 na dverách smerujú vzduch do bočných prívodov vzduchu. Tieto dodávajú do motora v strede čerstvý vzduch, ktorý zaisťuje jeho efektívne vetranie – ak sa zahreje.
Zadný koniec nového 718 ukazuje, aká dokonalá môže byť iracionalita. Zadná časť je ovplyvnená charakteristickými aerodynamickými prvkami, ktoré vizuálne prenášajú tvar čiernych stabilizátorov. Novému modelu 718 Spyder dodávajú svoj nezameniteľný vzhľad a zároveň pripomínajú siluetu jedného z jeho predchodcov.
Výrazný zadný spojler medzi tónovanými zadnými svetlami zdôrazňuje dizajn orientovaný na výkon. Pri rýchlostiach nad 120 km/h sa automaticky vysunie – a znižuje zdvih pre väčšiu stabilitu jazdy.
Dynamický sklon zadnej časti je tvorený difúzorom a novým, výstižným športovým výfukovým systémom. Jeho dve čierne športové koncovky výfuku sú od seba oddelené a vytvárajú nefiltrovaný zvuk, ktorý tu a tam potlačí rozum. Nový zadný difúzor vytvára veľmi rýchly prietok na zadnom podvozku a má rozhodujúci vplyv na zníženie celkového zdvihu o 50 %. Super športová automobilová technológia, ktorá umožní precítiť každú sekundu – samozrejme dobrým spôsobom.
Strecha
Strecha
Pozrime sa na ňu, sotva ju budete chcieť zatvoriť: čiastočne elektrickú a vysokorýchlostnú, ľahkú strechu nového 718 Spyder. Ľahko sa otvára a zatvára a zdokonaľuje prítomnosť nového modelu 718 Spyder, aj keď je zatvorená.
Bočný profil strechy je plochý a tvarovaný tak, aby harmonicky prechádzal do aerodynamického tvaru nad zadným vekom. V zadnej časti sa strecha zužuje do dvoch pevných, aerodynamických plutiev.
Spúšťa sa elektricky. V niekoľkých jednoduchých krokoch sa potom strecha môže uložiť pod zadné veko – samozrejme bez toho, aby sa zmenšil objem batožinového priestoru. Strecha je k dispozícii aj v dvojtónovej červenej a čiernej farbe v spojení s balíkom Classic. Stabilizátory môžu byť tiež voliteľne nalakované vo farbe exteriéru.
Motor
Motor
Porsche - Nová 718 Spyder
10,9
l/100 km
249
g/km
718 Boxster so šesťvalcovým horizontálne protichodným motorom s prirodzeným nasávaním. Zrejmé. Ale so 4,0-litrovým objemom valcov? Je potrebné si položiť otázku: „Ide to?“ Ide. Ako netopier z pekla.
Dokonalé. Alebo inými slovami: horizontálne protichodný motor, úplne prepracovaný. Šesťvalcový motor, 4,0-litrový objem valcov, prirodzené nasávanie, vynikajúci krútiaci moment. Jasné vyhlásenia, ktoré so širokým úsmevom prezentovali naši inžinieri.
S výkonom 309 kW (420 PS) prináša motor o 45 PS viac ako jeho predchodcovia. Variabilné nasávacie potrubie s prepínateľnými rezonančnými ventilmi zaisťuje optimálne vetranie. Rovnako ako priame vstrekovanie paliva (DFI), integrované mazanie suchou vaňou a adaptívne ovládanie valca.
Maximálne otáčky motora? 8 000 ot./min. Maximálny krútiaci moment 420 Nm je pri otáčkach od 5 000 do 6 800 ot./min. Dostatočný ťah na zrýchlenie nového 718 Spyder na 100 km/h za 4,4 sekundy. Iracionálne: šprint sa ukončí až na druhej strane na značke 300 km/h.
Akustický výkričník: zvuk nového 718 Spyder. Vďaka precíznemu športovému výfukovému systému s dvoma jasne oddelenými čiernymi koncovkami výfuku vľavo a vpravo od zadného difúzora. Pre ešte výkonnejší zvuk športového auta jednoduchým stlačením tlačidla.
Prevodovka
Prevodovka
1. stupeň: štart. 2. stupeň: zrýchlenie. 3. stupeň: zdvihnuté obočie. 4. stupeň: úsmev. 5. stupeň: radosť vo vašom hlase. 6. stupeň: spokojné povzdychnutie. A potom to opakujte tak často, ako chcete.
Prenos krútiaceho momentu sa v novom modeli 718 Spyder dosahuje precíznou 6-stupňovou manuálnou prevodovkou s dvojhmotovým zotrvačníkom, optimálne navrhnutým pre výkon. Pohyby lopatiek radenia sú ostré a krátke. Zážitok z jazdy je mimoriadne aktívny, intenzívny a čistý. Dynamická funkcia škrtiacej klapky hrá svoju úlohu pri zamestnávaní vás a vašich hladín endorfínov.

Systém na prenos momentu Porsche Torque Vectoring (PTV) vrátane zadného uzáveru diferenciálu

V skratke: PTV zlepšuje dynamický výkon. Podrobne: integrovaná uzávierka zadného diferenciálu umožňuje vyššiu trakciu a výrazne zvýšenú bočnú dynamiku a stabilitu vozidla pri zmenách zaťaženia v zákrutách a pri zmene jazdných pruhov. Okrem toho, keď je automobil vedený do zákruty, na vnútorné zadné koleso je aplikovaný brzdný tlak. V dôsledku toho je na vonkajšie zadné koleso rozložené väčšie množstvo hnacieho krútiaceho momentu, ktorý takmer ťahá vozidlo do zákruty. Je zlepšená reakcia riadenia a zvyšuje sa agilita.
Podvozok
Podvozok
Jemné unášanie. Plávanie pozdĺž cesty na oblaku. Kožené kreslo na štyroch kolesách. Úprimne: Nová 718 Spyder takýto nie je.
Adaptívne športové zavesenie GT nového modelu 718 Spyder je navrhnuté tak, aby ste čo najpriamejšie prežili každý centimeter cesty. A zvládne každú zákrutu. Vďaka širokému uhlu zbiehavosti, aerodynamickému ladeniu tlmičov a zníženej karosérii je každá cesta divokou jazdou.
Ľahká predná náprava s pružinovou vzperou vpredu je navrhnutá v typickom štýle GT, ľahká zadná náprava s pružinovou vzperou vzadu je prispôsobená vysokému výkonu nového 718 Spyder s prídavnými výstuhami a pružinami, ako aj špecifickými upevneniami kolies. Guľové čapy na obidvoch nápravách tiež spájajú podvozok s karosériou obzvlášť zjednodušeným spôsobom, čo umožňuje ešte presnejšie ovládanie kolies. Výšku, odklon, uhol zbiehavosti a stabilizátory podvozku je možné nastaviť individuálne. Nová 718 Spyder nezostal verný len tejto dráhe. Zostáva tiež verný vašim úrovniam adrenalínu – napr. na horských pretekoch.

Dynamické upevnenia prevodovky

Elektricky regulovaný systém minimalizuje viditeľné kmity a vibrácie celého hnacieho ústrojenstva, najmä motora. Taktiež nastavuje tlmiacu silu a tuhosť podľa štýlu jazdy a podmienok povrchu vozovky. Je teda možné použiť výhody pevného a mäkkého montážneho usporiadania motora. Manipulácia je pri zmenách zaťaženia a pri rýchlom zatáčaní výrazne stabilnejšia a presnejšia. Zároveň sa počas zrýchlenia pri plnom zaťažení znížia vertikálne kmity motora. Výsledkom je väčšia a rovnomernejšia hnacia sila na zadnej náprave, zvýšená trakcia a rýchlejšie zrýchlenie. Vždy, keď sa prijme menej asertívny štýl jazdy, dynamické držiaky prevodovky sa zmäkčia, čím poskytujú zvýšenú úroveň pohodlia.

Aktívne riadenie zavesenia Porsche Active Suspension Management (PASM)

Tento variabilný tlmiaci systém ponúka nepretržité nastavenie tlmiacej sily na každom kolese podľa aktuálnej jazdnej situácie a štýlu jazdy. Stlačením tlačidla si môžete vybrať medzi dvoma športovými programami: Normálny režim pre športovú jazdu na verejných komunikáciách a športový režim pre maximálne bočné zrýchlenie a najlepšiu možnú trakciu na pretekárskej dráhe. Karoséria je tiež znížená o 30 mm pre nízke ťažisko vozidla. Výsledkom je, že sa znižuje priečny a pozdĺžny pohyb pre zvýšenie dynamického výkonu a mimoriadneho pozdĺžneho a priečneho zrýchlenia. Bláznivá vec: neignoruje sa ani pohodlie pri dlhých vzdialenostiach.

Riadenie stability Porsche Stability Management (PSM)

PSM je automatický riadiaci systém pre udržanie stability na hraniciach dynamického jazdného výkonu. Okrem protiblokovacieho brzdového systému (ABS) obsahuje elektronickú kontrolu stability (ESC) a kontrolu trakcie (TC). Snímače neustále monitorujú smer, rýchlosť, rýchlosť vychyľovania a priečne zrýchlenie vozidla. Pomocou týchto informácií dokáže PSM vypočítať skutočný smer jazdy a iniciovať strategické brzdenie jednotlivých kolies, aby sa zabránilo odchýleniu sa od zamýšľanej trasy. Čo je zvláštne na novom modeli 718 Spyder? Športové vyladenie s mimoriadne citlivými a presnými pravidelnými systémovými zásahmi. A systémy, ktoré možno úplne vypnúť v dvoch fázach – funkcia, ktorá bola predtým vyhradená pre modely GT.
Kolesá a pneumatiky
Kolesá a pneumatiky
20-palcové zliatinové kolesá nového 718 Spyder sú nalakované striebornou farbou. Na želanie môžu byť kolesá nalakované saténovou platinovou alebo saténovou čiernou farbou. Rozmery športových pneumatík schválených pre cestnú dopravu sú orientované na výkon. Konkrétne, 245/35 ZR 20 na 8,5 J × 20 vpredu a 295/30 ZR 20 na 11 J × 20 vzadu. Viacnásobné kontaktné plochy a priľnavosť so zníženou hĺbkou dezénu však zvyšujú riziko akvaplaningu na mokrom povrchu.
Interiér
Interiér
Radi by sme povedali, „prosím, nastúpte“, ale to by nebolo spravodlivé pre váš prvý kontakt s novým modelom 718 Spyder. Vkĺznete doň ako ruka do dokonale padnúcej rukavice. Všetko sedí. Všetko je šité na mieru vodičovi. Prevažne vďaka ergonómii športového automobilu, zdokonaľovanej v priebehu desaťročí. Vyvýšená stredová konzola zaisťuje krátku trasu od malého športového volantu, ktorý je typický pre motoristický šport, k skrátenej riadiacej páke a späť. Kľučky dverí zdôrazňujú puristický športový interiér. Na požiadanie sa tiež môžete vzdať zvukového a komunikačného systému – ak chcete, aby vás pri čistej jazde nič nerušilo.
Prístrojová doska s tromi kruhovými nástrojmi (typická pre model 718) a centrálnym otáčkomerom poskytujú vodičovi všetky informácie, ktoré rýchlo potrebuje. Číselníky sú čierne, ihly a značky prírastkov sú biele, rovnako ako analógové a digitálne stopky v balíku Chrono Package na prístrojovej doske. V strede otáčkomera sa nachádza logo „Spyder“.
Ozdobné lišty palubnej dosky a stredová konzola sú nalakované vo vonkajšej farbe. Voliteľne je k dispozícii aj kožený interiér s rozsiahlou kožou, prešívaním a položkami Alcantara®. Vizuálne zvýraznenie: lišty obloženia palubnej dosky nalakované vo vonkajšej farbe pokračujú na dverách. K dispozícii je aj interiérový balík s prvkami z brúseného hliníka v čiernej farbe.
V spojení s koženým interiérom môžu v interiéri na želanie vytvárať kontrast balíky s ozdobným prešívaním. Sú k dispozícii v striebornej farbe, červenej alebo žltej farbe a obsahujú aj logo „Spyder“ na opierkach hlavy, ako aj na kľučkách dverí. Bezpečnostné pásy môžu byť podľa potreby tiež v zhodných farbách.
Historická nostalgia modelu 718 Spyder: voliteľný interiérový balík Spyder Classic vo farbe červená Bordeaux a čierna. Farby sa môžu v prípade potreby odraziť aj na streche a sú doplnené o rozšírené položky v čiernej farbe Alcantara® a v striebornej metalíze GT.
Sedadlá nového 718 Spyder tiež odrážajú jeho športovú príťažlivosť. Poťahy sú pri všetkých variantoch sedadiel z čiernej kože a na stredoch sedadiel je použitá Alcantara®. Na opierkach hlavy je vyšívané logo „Spyder“ s rôznymi farbami prešívania podľa variantu výbavy.

Športové sedadlá Plus

Športové sedadlá Plus so športovým čalúnením a zvýšenými bočnými podperami poskytujú optimálne držanie. Operadlo je možné nastaviť elektricky a výšku sedadla a prednú/zadnú polohu je možné nastaviť mechanicky.

Adaptívne športové sedadlá Plus

Adaptívne športové sedadlá Plus idú o krok ďalej. Dopĺňajú športové sedadlá Plus elektrickým 18-cestným nastavením. Sedadlá môžu byť optimálne prispôsobené vašim potrebám z hľadiska výšky sedadla, sklonu hlavovej opierky a operadla, hĺbky sedadla, nastavenia prednej/zadnej polohy sedadla a štvorcestnej bedrovej opierky. Bočné podpery na povrchu sedadla a na opierke môžu byť tiež individuálne nastavené pre presnú bočnú oporu v zákrutách a väčšie pohodlie na dlhých cestách.

Športové škrupinové sedadlá

Voliteľne k dispozícii: športové škrupinové sedadlá so sklopným operadlom, integrovaným hrudným airbagom a manuálnym nastavením prednej/zadnej polohy. Škrupiny sedadiel sú vyrobené zo skla a vystuženého plastu s uhlíkovým povrchom.

Plné škrupinové sedadlá

Plné škrupinové sedadlá sú vyrobené z plastu vystuženého uhlíkovými vláknami (CFRP) s povrchovou úpravou z uhlíkovej väzby. Tým poskytuje obzvlášť dobrú bočnú podporu pri minimálnej hmotnosti. Nastavenie prednej/zadnej polohy sedadla je manuálne, výškové nastavenie je elektrické.
Interiérový balík Spyder Classic
Interiérový balík Spyder Classic
Aj v päťdesiatych rokoch boli naši inžinieri trochu iracionálni – dobrým spôsobom. Napríklad v roku 1957 poslali, vtedy čerstvo testovaný, 718 RSK Spyder na pravdepodobne najťažšie diaľkové preteky na svete – 24-hodinový Le Mans. O rok neskôr obsadil tretie a štvrté miesto. V roku 1959 nasledovali víťazstvá na Majstrovstvách Európy do kopcov a Targa Florio. Jeho priamym nástupcom bol 718 RS 60 Spyder. Spoločne roky dominovali na majstrovstvách do kopcov.
S voliteľným interiérovým balíkom Spyder Classic táto legenda ožíva aj v novom modeli 718 Spyder. Počnúc špecifickým dvojtónovým vzhľadom v červenej Bordeaux a čiernej – na požiadanie je k dispozícii aj na streche nového modelu 718 Spyder. Naproti tomu: rozšírené položky v čiernej farbe Alcantara® ako v motoristickom športe. Ozdobné lišty v striebornej metalíze GT kontúrujú výraznú farebnú kombináciu s jednoduchou eleganciou a pripomínajú štýl historických pretekárskych vozidiel.
Bezpečnosť
Bezpečnosť
Uprostred iracionality – môžeme byť tiež veľmi rozumní. Nielen pre kvalitu a udržateľnosť, ale aj pre to najdôležitejšie: váš bezpečný príchod.

Brzdy

Hovoria, že s veľkou silou prichádza aj veľká zodpovednosť. To znamená, že do hry vstupujú brzdy nového 718 Spyder odvodené priamo z 911 GT3. Konkrétne predné šesťpiestové, zadné štvorpiestové hliníkové monoblokové pevné brzdové strmene s červeným povrchom. Pre väčšiu vnútornú stabilitu a rýchlejšiu odozvu pri stlačení a uvoľnení brzdy aj pri extrémnych zaťaženiach. Kompozitné brzdové kotúče, prispôsobené vysokému výkonu, majú priemer 380 mm vpredu a vzadu. Sú vnútorne odvzdušnené a krížovo prevŕtané pre vysoké tepelné zaťaženie a dobrú odozvu – dokonca aj na mokrom povrchu.

Keramická kompozitná brzda Porsche (PCCB)

Testovaná pre motoristický šport: voliteľne dostupná keramická kompozitná brzda Porsche (PCCB). S obzvlášť veľkými priemermi brzdových kotúčov 410 mm vpredu a 390 mm vzadu ponúkajú ešte väčší brzdný výkon. Použitie šesťpiestových hliníkových monoblokových pevných brzdových strmeňov na prednej náprave a štvorpiestových hliníkových monoblokových brzdových strmeňov na zadnej strane, všetkých so žltou povrchovou úpravou, zabezpečuje extrémne vysoký a predovšetkým konštantný brzdný tlak. PCCB umožňuje kratšie brzdné dráhy aj v tých najnáročnejších podmienkach na ceste a na pretekoch. Hlavnou výhodou keramického brzdového systému je jeho extrémne nízka hmotnosť. Brzdové kotúče sú približne o 50 % ľahšie ako liatinové disky podobnej konštrukcie a veľkosti.
Okrem zlepšenia jazdného výkonu a úspory paliva sa tým znižuje aj neodpružená a rotujúca hmota. To má za následok lepšie držanie na ceste a zvýšený komfort, najmä na nerovných cestách.

Pasívna bezpečnosť

Bezpečnostná koncepcia pozostáva z optimalizácie tuhosti konštrukcie karosérie, dvojdielnej ochrany pred prevrátením a dvoch airbagov plnej veľkosti, ktoré sa nafukujú v dvoch stupňoch v závislosti od typu a závažnosti nehody. Ochrana proti bočným nárazom Porsche (POSIP), ktorá obsahuje bočné prvky na ochranu pred nárazmi vo dverách, hrudný airbag integrovaný do bočnej podpery každého sedadla a hlavový airbag vodiča a spolujazdca v každom paneli dverí zabezpečuje dodatočnú ochranu. Stručne povedané: väčšia bezpečnosť – dokonca aj pri otvorenej streche.

Svetelné systémy

Aby ste vždy vedeli, čo sa k vám blíži, nový model 718 Spyder je vybavený bi-xenónovými hlavnými svetlometmi s integrovaným denným LED osvetlením. K dispozícii sú aj bi-xenónové hlavné svetlomety v čiernom vyhotovení s dynamickým svetelným systémom Porsche (PDLS) a hlavné svetlomety LED s technológiou Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus).
Navigácia a informačné služby
Navigácia a informačné služby
Porsche Connect
Na pretekárskej dráhe alebo na ceste: Porsche Connect rozširuje existujúce funkcie vozidla 718 Spyder o inteligentné služby a aplikácie. Všetko je navrhnuté tak, aby bolo spojenie medzi vodičom a automobilom ešte bližšie. Na posilnenie fascinácie značkou Porsche. A na prekonanie výziev každodenného života, rýchlo a jednoducho. Ak chcete, môžete to urobiť aj bez audio a komunikačného systému. Keď je vaším cieľom cesta, nepotrebujete navigačný systém.

Komunikačný systém Porsche Communication Management (PCM)

Komunikačný systém Porsche Communication Management (PCM) je vaše centrálne riadiace centrum pre audio a komunikáciu. Najnovšia generácia sa vyznačuje 7" dotykovým displejom s vysokým rozlíšením, ktorý možno použiť na ovládanie mnohých funkcií vozidla. Na cestách si môžete vychutnať svoju obľúbenú hudbu prostredníctvom CD/DVD jednotky, SD kariet, interného 10 GB pevného disku (jukebox), vstupu AUX alebo USB pripojenia, napríklad pre váš iPhone®. Alebo môžete jednoducho počúvať rádio. 718 vám tiež umožňuje používať nespočetné množstvo služieb Car Connect prostredníctvom smartfónu, ako je napríklad poloha vozidla. Voliteľný priestor pre smartfóny v stredovej konzole prenáša signál z mobilného telefónu na externú anténu automobilu – šetrí telefónne poplatky a poskytuje optimálny príjem.

Navigácia vrátane Porsche Connect

Vďaka informáciám o premávke v reálnom čase vás navigačný modul vrátane Porsche Connect rýchlejšie privedie do cieľa a ponúka množstvo služieb Porsche Connect. Pomocou integrovaného komunikačného modulu LTE s čítačkou SIM kariet môžete využívať všetky on-line funkcie. V niektorých krajinách je zahrnutá aj integrovaná SIM karta kompatibilná s LTE s povolenými dátami, s ktorou môžete využívať služby Porsche Connect, ako sú navigačné a informačné služby.*

* Služby Porsche Connect zahŕňajú bezplatné obdobie používania, ktorého dĺžka sa môže líšiť podľa balíka služieb a krajiny, ale nesmie byť kratšia ako tri mesiace. V niektorých krajinách nemusí byť dostupná celá škála služieb Porsche Connect alebo jej jednotlivé služby. Služby havarijného a núdzového volania zahrnuté v určitých modeloch sú dostupné vo vybraných krajinách 10 rokov po dátume výroby. Dostupnosť závisí aj od variantov vozidla špecifických pre jednotlivé krajiny. Okrem toho bude v niektorých krajinách zahrnutá integrovaná SIM karta s povolenými dátami na používanie vybraných služieb Porsche Connect. Pre použitie WiFi hotspotu a iných neintegrovaných služieb Porsche Connect, napr. streamovanie hudby cez integrovanú SIM kartu, je v týchto krajinách k dispozícii aj platený dátový balík prostredníctvom obchodu Porsche Connect. Alternatívne môžete vytvoriť dátové spojenie pomocou vlastnej SIM karty. Ďalšie informácie o bezplatných predplatných obdobiach, následných nákladoch a dostupnosti jednotlivých služieb vo vašej krajine nájdete v časti „Dostupnosť“ v obchode Porsche Connect na adrese connect-store.porsche.com/sk/en/ alebo sa obráťte na centrum Porsche.

Aplikácie pre smartfóny

Okrem radu inteligentných služieb ponúka Porsche Connect aj tri aplikácie pre smartfóny. Aplikácia Porsche Connect vám umožňuje posielať ciele do vášho Porsche pred tým, ako sa vydáte na cestu. Len čo je váš smartfón pripojený k PCM, budete ich môcť zobraziť vo vozidle a spustiť priame navádzanie k cieľu cesty. Priamo na PCM dokonca môžete zobraziť aj váš kalendár zo smartfónu a uložené adresy používané na navigáciu. Aplikácia Porsche Connect vám navyše poskytuje prístup k miliónom hudobných skladieb vďaka vstavanej funkcii streamovania hudby.
Aplikácia Porsche Car Connect vám umožňuje používať smartfón alebo zariadenie Apple Watch® na načítanie údajov o vozidle a diaľkové ovládanie vybraných funkcií vozidla. Ďalšou funkciou je Porsche Vehicle Tracking System (PVTS) vrátane detekcie krádeže.
Nová aplikácia Porsche Track Precision** s plne optimalizovaným rozhraním, ktoré je ešte jednoduchšie a intuitívnejšie, umožňuje zobrazenie podrobných štatistík jazdy, ich zaznamenávanie a analýzu vo vašom smartfóne. Na pretekárskej dráhe aplikácia vizualizuje dynamický výkon a okrem sektorových a okruhových časov tiež ukazuje, ako sa aktuálny okruh porovnáva s definovaným referenčným okruhom. Zaznamenané štatistiky, profily okruhov a vodičov je možné spravovať a zdieľať priamo z vášho smartfónu.
Navštívte stránku porsche.sk/porsche-connect, kde nájdete viac informácií o dostupných aplikáciách a službách. Ponuka služieb Porsche Connect sa pravidelne rozširuje.

** Aplikácia je povolená len na súkromnom pozemku. Prevádzka tohto produktu (najmä funkcia nahrávania videa) môže byť zakázaná zákonmi alebo predpismi na konkrétnych trhoch alebo pri určitých udalostiach. Pred každým použitím tohto výrobku skontrolujte, či to dovoľujú miestne zákony a predpisy.

Apple® CarPlay

Voliteľne dostupná funkcia Apple® CarPlay vám umožní pripojiť iPhone® k vášmu Porsche a mať určité aplikácie zobrazené priamo na centrálnej obrazovke komunikačného systému Porsche Communication Management (PCM). S rozhraním Siri® na rozpoznávanie hlasu môžete pohodlne používať svoje aplikácie počas jazdy a zároveň udržať plnú koncentráciu na cestách.

Služba My Porsche

Každé Porsche môže byť nakonfigurované podľa vašich preferencií. Služba Porsche Connect je rovnaká. Pomocou služby My Porsche môžete získať relevantné údaje o vozidle a prispôsobiť svoje služby Porsche Connect tak, aby vyhovovali vašim záujmom. Napríklad pridaním nových cieľov pre váš navigačný systém alebo výberom vašich obľúbených zdrojov pre články správ, ktoré chcete nahlas prečítať v automobile. Služba My Porsche vám tiež umožňuje vytvárať ďalších používateľov – napríklad rodinných príslušníkov alebo priateľov.

Obchod Porsche Connect

Chcete predĺžiť počiatočné obdobie bezplatného predplatného? Alebo si chcete kúpiť ďalšie služby Porsche Connect? Navštívte obchod Porsche Connect na adrese connect-store.porsche.com/sk/en/ a dozviete sa viac o tom, čo ponúka Porsche Connect.

Zvukový balík Plus

Zvukový balík Plus zaisťuje vynikajúci zvuk. Akustický vzor v interiéri vozidla je dokonale prispôsobený vodičovi a pasažierom prostredníctvom zosilňovačov integrovaných v PCM.

Systém priestorového zvuku BOSE®

Voliteľný systém priestorového zvuku BOSE® bol špeciálne vyvinutý pre modely 718 a je optimálne vyladený na špecifickú akustiku interiéru týchto konkrétnych vozidiel. Zvukový systém obsahuje 10 reproduktorov a kanálov zosilňovačov vrátane patentovaného 100-wattového aktívneho subwoofera integrovaného do karosérie vozidla. Toto plne aktívne nastavenie systému umožňuje optimálne prispôsobenie každého reproduktora v interiéri vozidla. Celkový výkon: 505 wattov. Ak by ste niekedy chceli prehlušiť rezonančný zvuk motora. Z akéhokoľvek dôvodu.

Špičkový systém priestorového zvuku Burmester®

Pre ešte väčšie potešenie z počúvania: voliteľný špičkový systém priestorového zvuku Burmester®. S celkovým výkonom 821 W a 12 individuálne ovládanými reproduktormi vrátane 300-wattového aktívneho subwoofera s digitálnym zosilňovačom triedy D integrovaným do karosérie poskytuje jedinečný zvukový zážitok – dokonca aj pri otvorenej streche. Sofistikované špičkové audio komponenty, napr. špeciálne páskové výškové reproduktory (transformátory pohybu vzduchu, AMT) a celková plocha membrány viac ako 1 340 cm² umožňujú presné prehrávanie aj pri veľmi vysokých hlasitostiach. Široký výber prednastavených ekvalizérov zabezpečuje prvotriedny zvukový zážitok, zatiaľ čo zvukový kondicionér založený na technológii mikrofónu citlivo a v reálnom čase prispôsobuje zvuk jazdnej situácii.
Porsche Exclusive Manufaktur
Porsche Exclusive Manufaktur
Naše bohaté skúsenosti siahajú ďaleko. Spoločnosť Porsche sa od úplného začiatku venuje realizácii želaní zákazníkov. Známy do roku 1986 ako „Sonderwunschprogramm“, potom Porsche Exclusive – a teraz ako Porsche Exclusive Manufaktur.
Milujeme to, čo robíme. Milujeme našu prácu. Každý šev, každý štvorcový palec kože a každý iný jemný detail dostáva rovnakú oddanosť. Svoju skúsenosť a vášeň, spolu s vašou inšpiráciou, prenášame do vozidla – čím prenášame sny do života. Priamo vo výrobnej hale.
Nič z toho by nebolo možné bez originality, entuziazmu a pozornosti k detailom, počnúc konzultačnou fázou. Pretože okrem iného máme na pamäti jednu vec: splnenie vašich individuálnych požiadaviek, čím sa „Porsche“ mení na „vaše Porsche“.
Ako plníme tieto požiadavky? S vyrovnanosťou a starostlivosťou – vďaka precíznej remeselnej zručnosti a použitiu vynikajúcich materiálov, ako je koža, uhlík alebo Alcantara®. Výsledok: produkt zrodený z nadšenia a remeselnej zručnosti. Inými slovami, zmes športového charakteru, pohodlia a dizajnu, ktorá odráža váš osobný vkus. Porsche nesie aj váš podpis.
Ponúkame širokú škálu možností vylepšení. Vizuálnych aj technických. Pre interiér aj exteriér. Od jednej zmeny až po rozsiahle úpravy. Pretože vaša inšpirácia je naša vášeň.
Inšpirujte sa našimi príkladmi na nasledujúcich stranách a navštívte stránku porsche.sk/porsche-servis-prislusenstvo/porsche-exclusive, kde sa dozviete všetko o tom, ako konfigurovať tieto výnimočné vozidlá.
Porsche - Vaše ďalšie kroky

Vaše ďalšie kroky

Obráťte sa na Porsche centrum, vyžiadajte si informácie alebo sa zaregistrujte na odber exkluzívnych noviniek od spoločnosti Porsche.

Slovakia spol. s r.o.
Cesta na Senec 2/A
821 04 Bratislava

Tel: +421 249 262 438
E-Mail: info@porsche.sk