Nový
718 Spyder RS
Od 169 423 € s DPH
368 kW/500 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
3,4 s
Zrýchlenie 0 - 100 km/h
308 km/h
Najvyššia rýchlosť
Späť na začiatok
718 Spyder RS
Build your own
Nefalšovaný pôžitok z jazdy. Otvorená strecha.
Esencia konštruktérstva GT v dvojsedadlovom vozidle bez strechy. Čistá, nefalšovaná, úprimná. 718 Spyder RS je roadster s motorom uprostred, ktorý všetky kompromisy pochová v prachu ďaleko za sebou. Ponúka zážitok z jazdy, ktorý okamžite pocítite a započujete.

Nový 718 Spyder predstavuje návrat ku koreňom jazdy bez strechy, s čistým a jazdným zážitkom bez pozlátka, ktorý inak zakúsite len na športových motocykloch alebo otvorených pretekárskych špeciáloch.

Vozidlo zobrazené s paketom Weissach a ďalšou voliteľnou výbavou.

Prehľad modelu 718 Spyder RS.

Dizajn .

Vďaka dodatočným otvorom na nasávanie vzduchu, mriežke a zvýšenému prítlaku prekypuje model 718 Spyder RS energiou, čomu pomáha aj typická aerodynamická silueta s motorom uprostred.

Ľahká konštrukcia.

Zníženie hmotnosti a vyššia dynamika: odľahčená konštrukcia s použitím plastov spevnených uhlíkovými vláknami (CFRP) vám dodá citeľnú hmotnostnú výhodu. V strede sa nachádza odmontovateľná odľahčená strecha.

Vysokootáčkový atmosférický motor.

9 000 ot./min., vysoká pružnosť a neuveriteľný zvuk: 6-valcový vysokootáčkový atmosférický motor s protiľahlými valcami a objemom 4 litre, ktorý bol prevzatý priamo z modelu 911 GT3.

RS podvozok.

Vyvinutý na okruhy a prudké horské serpentíny: precízny podvozok 718 Cayman GT4 RS bol optimálne prispôsobený celkovej koncepcii modelu 718 Spyder RS.

Interiér.

V kokpite je všetko sústredené na to podstatné: pôžitok z jazdy bez strechy a motoristický charakter. Nájdete tu jedinečný volant pre 718 RS so stredovým značením, prístrojový panel s troma ciferníkmi či popruhy na otváranie dverí.

Paket Weissach.

Weissach. Rodisko vozidiel Porsche GT. Paket Weissach zvýrazňuje pôvod modelu viacerými prvkami v karbónovom vyhotovení a charakteristickým logom „Weissach RS“.

Chronograph 718 Spyder RS.

Dizajnové detaily chronografu modelu 718 Spyder RS dokonale sedia k jeho charakteru udávajúcemu štýl . Exkluzívne pre majiteľov 718 Spyder RS.

360° zážitok.

Porsche - 360°Exterior Porsche - 360°Exterior

Objavte model 718 Spyder RS do najmenších podrobností.

Porsche - Discover the 718 Spyder RS model in detail.
Aerodynamika a dizajn
Zistiť viac
Aerodynamika a dizajn
Odľahčená skladacia strecha.
718 Spyder RS nie je uzatvorené športové auto, na ktorom môžete jazdiť bez strechy – je to otvorený hltač asfaltu, na ktorý môžete pripevniť strechu. Dvojdielnu, odľahčenú, manuálne skladaciu strechu s dvoma pevnými plutvami môžete úplne demontovať alebo použiť ako plátennú strechu či strechu s priehradkou. Nemusíte ju so sebou vláčiť v kufri, ale môžete ju pokojne nechať aj doma. Ušetríte tým ďalších 15 kg hmotnosti svojho 718 Spyder. Strecha je dostupná s kostrou v červenej alebo sivej farbe, ale aj celá v čiernom.
Porsche - Rear lid with streamliners.
Aerodynamické zadné dvere.
Typické Porsche Spyder: charakteristický aerodynamický tvar zadnej časti vzhľadovo plynulo nadväzuje na čiernu ochrannú tyč. Týmto nezameniteľným vzhľadom pripomína siluety svojich predchodcov z minulosti. V kombinácii s paketom Weissach je horná časť krytu zvýšeného tretieho brzdového svetla medzi oblúkmi v karbónovom vyhotovení, rovnako ako kryt nad bezpečnostnými tyčami.
Porsche - Additional side air intakes.
Dodatočné otvory na nasávanie vzduchu.
Funkčné otvory na nasávanie vzduchu z čierneho CFRP plastu za vodičom a predným pasažierom, pod plutvami skladacej strechy. Výsledkom je zlepšený aerodynamický tlak, ktorý umožňuje motoru nasať viac vzduchu a zvýrazniť tak športový charakter vozidla. V kombinácii s paketom Weissach sa otvory na nasávanie vzduchu dodávajú v karbónovom vyhotovení.
Porsche - Front end.
Predná časť.
Výrazný predný okraj spojlera s prídavným spojlerom pred podbehmi kolies poskytuje zvýšený aerodynamický prítlak na prednej náprave. Aerodynamiku ďalej vylepšuje stredový otvor na nasávanie vzduchu, ktorý usmerňuje prúd vzduchu nahor cez výduch na prednom kryte.
Porsche - CFRP fenders including louvers.
Predné blatníky z CFRP a mriežkou nasávania.
Otvory na vrchu blatníkov z plastu zosilneného uhlíkovými vláknami (CFRP) a úplne nový predný okraj spojlera s bočnými lopatkami na obtok vzduchu optimalizujú aerodynamické prúdenie v podbehoch. Výsledkom je zníženie pretlaku v podbehoch kolies a teda silnejší prítlak.
Porsche - NACA air intakes.
NACA otvory na nasávanie vzduchu.
Tvrdohlavo vzdorujúce náporu: predný kryt je vyrobený z mimoriadne ľahkého plastu zosilneného uhlíkovými vláknami (CFRP) vo farbe karosérie. NACA otvory na nasávanie vzduchu v čiernej farbe zlepšujú chladenie bŕzd a jednoznačne dávajú najavo, že Spyder si označenie RS naozaj zaslúži. V kombinácii s paketom Weissach sa športový charakter prejaví aj na karbónovej kapote (na požiadanie s možnosťou čiastočného nalakovania).
Porsche - Fixed rear spoiler.
Pevný zadný spojler.
Pevný zadný spojler medzi tónovanými zadnými svetlami je väčší ako na bežnom 718 Spyderi, takže výkonnostný charakter vozidla je ešte jednoznačnejší. Ako je už pre GT typické, zabezpečuje aerodynamickú stabilitu vozidla, a to aj vtedy, keď je strecha sklopená. V kombinácii s paketom Weissach máte o športový vzhľad postarané vďaka karbónovému vyhotoveniu zadného spojlera, tzv. Gurneyho klapky.
Porsche - Rear apron with diffusor.
Zadný nárazník s difúzorom.
Dokonale tvarovaná technológia pre superšportové vozidlá: čierny zadný nárazník s difúzorom a klapkami urýchľuje prúdenie vzduchu pod zadnou časťou vozidla a zosilňuje tak tzv. Venturiho efekt. 718 Spyder RS je vďaka dodatočnému prítlaku na zadnú nápravu doslova prikovaný k zemi.
Porsche - Sport exhaust system.
Športový výfukový systém.
Vďaka vysokoobjemovému odľahčenému športovému výfukovému systému z nehrdzavejúcej ocele, zadným tlmičom a dvom čiernym rozšíreným koncovkám je zabezpečená nižšia úroveň tlaku vo výfuku a vyššia úroveň endorfínov vo vašom tele pri každom zábere. V kombinácii s paketom Weissach môžu byť koncovky výfuku v titánovom vyhotovení, ktoré pripomína vzhľad modelu Porsche 935, ktorý bol opätovne uvedený na trh v roku 2018.
Porsche - Wheels.
Kolesá.
20-palcové športové pneumatiky modelu 718 Spyder RS sú skonštruované pre výkon, vďaka veľkej kontaktnej ploche a silnej priľnavosti¹. Súčasťou sú aj silne odľahčené 20-palcové disky 718 Cayman GT4 RS z kovaného hliníka a logom „RS“ na stredovej matici. Ak chcete ušetriť ešte viac hmotnosti, s paketom Weissach máte k dispozícii 20-palcové kované horčíkové disky 718 Cayman GT4 RS. Oba typy diskov sú dostupné vo viacerých farbách, napríklad saténovej hliníkovej.

¹ Znížená hĺbka dezénu zvyšuje riziko aquaplaningu na mokrých cestách.

Ďalšia kapitola
Výkon

Spotreba a emisie.

718 Spyder RS (WLTP)*
13,0
l/100 km
294
g/km
Výkon
Zistiť viac
Výkon
Porsche - Performance.
Výkon.
Najvzrušujúcejšia kombinácia nespútanej sily a guráže: podvozok s prvkami otestovanými na pretekárskej trati a motor GT4 RS. 718 Spyder RS oboje nekompromisne premieta na cestu. Zákrutu po zákrute. Zimomriavky po zimomriavkach.
Porsche - High-revving naturally aspirated engine.
Vysokootáčkový atmosférický motor.
Motor GT4 RS v roadsteri: 500 k (368 kW) pri 8 400 ot./min., maximálny krútiaci moment 450 Nm pri 6 750 ot./min. 6-valcový vysokootáčkový atmosférický motor s protiľahlými valcami a objemom 4 litre vyvinie až 9 000 otáčok za minútu a je jednoznačne najvýkonnejším motorom v modelovom rade 718.
Porsche - Engine technology derived from motorsport.
Technológia prevzatá z motoristického športu.
6 samostatných škrtiacich klapiek umožňuje optimálne prúdenie vzduchu do každého valca, takže odozva je priama a dávkovanie výkonu bezkonkurenčné. Vďaka centrálnemu mazaniu olejom, kovaným piestom a odľahčeným titánovým ojniciam je motor výkonný a robustný.
Porsche - Transmission.
Prevodovka.
Prevody výkonovo ladenej 7-stupňovej prevodovky Porsche Doppelkupplung (PDK) sú rýchle a emotívne. Dokonca aj 7. stupeň má rýchlu a športovú odozvu. Diferenciál s mechanickým uzamykaním zabezpečuje optimálne rozloženie výkonu.
Porsche - Chassis with GT technology.
Podvozok s technológiou GT.
Presné riadenie na vinutých horských serpentínach: odľahčené ramená náprav, pevné pružiny a pomocné odpruženie v kombinácii so špecifickým uchytením kolies zabezpečujú pevnú trakciu a vysokú stabilitu. Vďaka guľovým čapom je riadenie kolies mimoriadne presné.

Aktívne riadenie zavesenia Porsche Active Suspension Management (PASM, – 30 mm).

Tento aktívny elektronický systém regulácie tlmenia neustále upravuje tlmiacu silu na každom kolese podľa aktuálnych podmienok na cestách a štýlu jazdy. PASM má dve nastavenia: šport-komfortné a šport-tuhé.

Systém riadenia stability Porsche Stability Management (PSM).

PSM je automatický riadiaci systém pre udržanie stability na hraniciach dynamického jazdného výkonu. Systémy je možné úplne vypnúť v dvoch stupňoch.

Vektorovanie krútiaceho momentu Porsche Torque Vectoring (PTV).

PTV zlepšuje jazdnú dynamiku. Integrovaná mechanická uzávierka zadného diferenciálu umožňuje vyššiu trakciu a výrazne zlepšenú bočnú dynamiku a stabilitu jazdy pri zmenách zaťaženia v zákrutách a pri zmene jazdných pruhov.

Zdvíhací systém na prednej náprave.

30 mm sa nemusí zdať veľa, ale vďaka väčšej svetlej výške je to pri rýchlostiach do približne 60 km/h rozhodujúca hodnota.

Porsche - Brakes. Porsche - Brakes.

Brzdy.

Brzdenie v štýle RS.

718 Spyder RS dokáže spomaliť naozaj impozantne, vďaka 6- alebo 4-piestikovým monoblokovým hliníkovým brzdám s pevnými červenými strmeňmi (vpredu/vzadu), veľkým sivým kompozitným kotúčom z odlievaného železa a účinnému odvetrávaniu a chladeniu.

Keramické kompozitné brzdy Porsche (PCCB).

Voliteľné keramické kompozitné brzdy Porsche (PCCB) poskytujú ešte vyšší brzdný výkon a konštantný brzdný tlak. Hmotnosť brzdových kotúčov je približne o 50 % nižšia ako pri kotúčoch z odlievaného železa s podobnou konštrukciou a rozmermi.

Ďalšia kapitola
Paket Weissach

Spotreba a emisie.

718 Spyder RS (WLTP)*
13,0
l/100 km
294
g/km
Paket Weissach
Zistiť viac
Paket Weissach
Porsche - The name is the game.
Meno, ktoré niečo znamená.
Weissach. Pracovisko našich inžinierov. Nemožno sa preto čudovať, že voliteľný paket Weissach, ktorý bol vyvinutý špeciálne pre 718 Spyder RS, nesie tento názov. Jeho charakteristické logo „Weissach RS“ nájdete na kryte držiaka na nápoje, prešívaní hlavových opierok a v reliéfnej podobe aj na odľahčenej streche.
Porsche - Exterior elements in carbon-weave finish.
Prvky exteriéru v karbónovom vyhotovení.
Dizajn modelu 718 Spyder RS je okorenený početnými prvkami v karbónovom vyhotovení: od prednej kapoty a hornej časti vonkajších spätných zrkadiel cez bočné prahy a otvory na nasávanie vzduchu za vodičom a predným spolujazdcom až po hornú časť krytu tretieho brzdového svetla. Toto ladenie dynamicky dopĺňa rovnako karbónový kryt ochrannej tyče a aerodynamická Gurneyho klapka na zadnom spojleri.
Porsche - Hood with signature.
Kapota s osobnosťou.
718 Spyder RS si poradí za akýchkoľvek podmienok – dážď, mráz či jazda bez strechy. Pohľad na plochú siluetu s reliéfnym logom paketu Weissach na odľahčenej skladacej streche je teraz ešte vzrušujúcejší.
Porsche - Titanium tailpipe cover.
Titánový kryt koncoviek výfuku.
Dva samostatné koncovky výfuku vytvárajú zvuk, ktorý vám zaručene vyčaruje úsmev na tvári a dostane sa pod kožu. Vzhľad titánových krytom koncoviek výfuku je inšpirovaný limitovanou edíciou 935 Motorsport z roku 2018, ktorá skladala poctu legendárnemu pretekárskemu špeciálu 935/78 Le Mans.
Porsche - Forged magnesium wheels.
Kované horčíkové disky.
20-palcové kované horčíkové disky 718 Cayman GT4 RS sú dostupné vo viacerých farebných vyhotoveniach a dokopy ušetria takmer 10 kg hmotnosti. Vďaka redukcii neodpruženej hmotnosti sa zvyšuje dynamika jazdy, takže na divokých serpentínach zažijete nespútané vzrušenie. Logo „RS“ na stredových maticiach len podčiarkne vaše ambície pri jazde dole kopcami.
Porsche - Interior with Weissach emblem.
Interiér s logom Weissach.
V kombinácii s paketom Weissach dotvára puristický, športový charakter interiéru horná časť palubnej dosky pokrytá textíliou Race-Tex, ktorá je overená skúsenosťami na okruhu a minimalizuje otravné odrazy slnečného svetla na čelnom skle. Reliéfne logo Weissach na hlavových opierkach a štít na dekoračnom paneli palubnej dosky dávajú jasne najavo, odkiaľ vietor fúka.
Ďalšia kapitola
Interiér

Spotreba a emisie.

718 Spyder RS (WLTP)*
13,0
l/100 km
294
g/km
Interiér
Zistiť viac
Interiér
Porsche - 718 RS sports steering wheel.
Športový volant 718 RS.
Presné riadenie sa začína na rozhraní medzi vodičom a vozidlom: športovom volante 718 RS so žltým stredovým značením. Čierne radiace pádla so žltým značením zabezpečia presné a rýchle prevody, presne ako v motošporte. Veniec volantu je pokrytý textíliou Race-Tex, ktorej pevný úchop bol overený aj na okruhu.
Porsche - PDK gear selector.
Volič jazdných režimov PDK.
Volič jazdných režimov PDK v GT dizajne je vizuálne inšpirovaný rýchlostnou pákou vrátane jej drážok. Rukoväť a poťah sú pokryté textíliou Race-Tex a obrazec radenia je v pretekárskej žltej. Volič jazdných režimov PDK je navrhnutý tak, aby fungoval ako sekvenčná prevodovka v pretekárskych vozidlách. Znamená to, že pri podraďovaní ho treba potlačiť vpred a pri preraďovaní potiahnuť dozadu.
Porsche - Race Tex interior.
Interiér Race-Tex
Mikrovláknová textília Race-Tex preverená na okruhu poskytuje ešte lepší úchop venca volantu a rukoväti voliča jazdných režimov PDK. Pre ešte intenzívnejší Race-Tex pocit si môžete vybrať aj z voliteľných prvkov interiéru. Kontrastné farby arktická sivá a karmínová červená v závislosti od vybavenia na otváracích popruhoch dverí, dekoratívnom prešívaní alebo perforovanom strede sedačky Race-Tex naladia tú správnu puristickú športovú atmosféru.
Porsche - Decorative panels in carbon-weave finish.
Dekoratívne panely v karbónovom vyhotovení.
Dekoratívne panely v karbónovom vyhotovení (saténová úprava), napríklad na palubnej doske a stredovej konzole, zvýraznia puristický športový charakter. V kombinácii s paketom Weissach pribudne aj štít s logom „Weissach RS“, ktorý na dekoratívnom paneli držiaka na nápoje odovzdá jasný odkaz. Karbónové kryty prahov dverí (saténová úprava) s nápisom „Spyder RS“ odhalia motošportové gény vozidla, len čo doň nasadnete.
Porsche - Full bucket seats.
Plné škrupinové sedadlá.
Plnohodnotné anatomické sedadlá vyrobené z CFRP plastu s karbónovou úpravou a integrovaným hrudníkovým airbagom poskytujú mimoriadne dobrú bočnú oporu pri minimálnej hmotnosti. Stredy sedadiel sú vyrobené z perforovanej textílie Race-Tex v arktickej sivej alebo karmínovej červenej (podľa interiéru) s čiernym podkladom. Nápis „Spyder RS“ je vyšitý aj na hlavových opierkach a v kombinácii s paketom Weissach k nemu pribudne aj emblém „Weissach RS“. Adaptívne športové sedadlá Plus nastaviteľné v 18 smeroch sú k dispozícii bez príplatku.
Porsche - Lightweight door trims.
Odľahčené výplne dverí.
Na okruhu a v tesných serpentínach sa počíta každý gram. Iba tak dosiahnete ten najvyšší výkon a jazdnú dynamiku. Prispieva k tomu aj interiér: odľahčené výplne dverí, otváracie popruhy ako v pretekárskych vozidlách a odľahčené úložné sieťky namiesto klasických priehradiek. Napriek tomu sme si neodpustili trochu zábavy: popruhy dverí upútajú svojím kontrastným prešívaním v arktickej sivej alebo karmínovej červenej (podľa vybavenia).
Ďalšia kapitola
Vyrobené pre šport

Spotreba a emisie.

718 Spyder RS (WLTP)*
13,0
l/100 km
294
g/km
Zaručené zimomriavky. Vo vašich ušiach.
718 Spyder RS (WLTP)*
13,0
l/100 km
294
g/km
Zažite symfóniu s názvom „9 000 otáčok“.

Konfigurovať model 718 Spyder RS.

Vybrané
718 Spyder RS
Nový
Porsche 718 Spyder RS
WLTP*
13,0
l/100 km
294
g/km
Od 169 423 € vrátane DPH
368 kW/500 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
3,4 s
Zrýchlenie 0 - 100 km/h
308 km/h
Najvyššia rýchlosť
718 Spyder RS
368 kW/500 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
3,4 s
Zrýchlenie 0 - 100 km/h
308 km/h
Najvyššia rýchlosť
WLTP*
13,0
l/100 km
294
g/km
Výška
1 252 mm
Šírka
1 822 mm
Dĺžka
4 418 mm
Rázvor
2 482 mm
Technické špecifikácie

Počet valcov 6
Vŕtanie 102,0 mm
Zdvih 81,5 mm
Zdvihový objem 3 996 cm³
Výkon (kW) 368 kW
Výkon (k) 500 PS
Otáčky pre maximálny výkon 8 400 1/min
Max. otáčky motora 9 000 1/min
Maximálny krútiaci moment 450 Nm
Otáčky pre maximálny krútiaci moment 6 750 1/min
Max. výkon na liter objemu (kW/l) 92,00 kW/l
Max. výkon na liter objemu (PS/l) 125,00 PS/l

Najvyššia rýchlosť 308 km/h
Zrýchlenie z 0 na 60 mph 3,2 s
Zrýchlenie 0 - 100 km/h 3,4 s
Zrýchlenie z 0 na 160 km/h 7,1 s
Zrýchlenie z 0 na 200 km/h 10,9 s
Zrýchlenie v rýchlosti (80-120km/h) (50-75 mph) 1,9 s
1/4 míle 11,3 s

Nájazdový uhol, vpredu/vzadu (oceľový podvozok) 6,5 - 10,6 °
Prejazdový uhol (oceľový podvozok) 10,3 °
Maximálna svetlá výška pre oceľový podvozok 79 mm

Dĺžka 4 418 mm
Šírka 1 822 mm
Šírka (vrátane zrkadiel) 1 994 mm
Výška 1 252 mm
Rázvor 2 482 mm
Kruh otáčania 11,4 m
Pohotovostná hmotnosť podľa DIN 1 410 kg
Pohotovostná hmotnosť podľa smernice ES 1 485 kg
Príp. Celková hmotnosť 1 755 kg
Príp. Užitočná hmotnosť 345 kg

Spotreba paliva* v meste 20,9 - 20,9 l/100 km
Spotreba paliva v obci 12,2 - 12,2 l/100 km
Spotreba paliva mimo mesta 11,2 - 11,2 l/100 km
Spotreba paliva na diaľnici 11,9 - 11,9 l/100 km
Spotreba paliva* kombinovaná 13,0 - 13,0 l/100 km
Emisie CO2 – fáza LOW (WLTP) 476 - 476 g/km
Emisie CO2 – fáza MEDIUM (WLTP) 276 - 276 g/km
Emisie CO2 – fáza HIGH (WLTP) 254 - 254 g/km
Emisie CO2 – fáza EXTRA-HIGH (WLTP) 271 - 271 g/km
Kombinované emisie CO2 (WLTP) 294 - 294 g/km
Porsche Connect.
Vďaka bohatej ponuke služieb a aplikácii My Porsche je Porsche Connect vaším inteligentným spolujazdcom na každodenné používanie.

Zistiť viac
Chronograph 718 Spyder RS.
Chronograf 718 Spyder RS je výborným spoločníkom pre jazdcov na ostrých serpentínach. Športové vozidlo na vašom zápästí.

Zistiť viac
Aplikácia ROADS.
Objavte tie najvzrušujúcejšie cesty na svete s jedinou aplikáciou a staňte sa súčasťou komunity ROADS.
Porsche Motorsport.
Zákaznícky šport, Formula E, GT šport: pripútajte sa a vydajte sa objavovať.
Porsche - Contact.

Kontakt.

Odošlite svoju požiadavku a spojte sa s centrom Porsche pre viac informácií o vozidle, ktoré vás zaujalo.

Spotreba a emisie.

718 Spyder RS (WLTP)*
13,0
l/100 km
294
g/km