718 Spyder
309 kW/420 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
4,4 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h
301 km/h
Maximálna rýchlosť
WLTP*
11,1 – 10,7
l/100 km
251 – 242
g/km
Späť na začiatok
718 Spyder
Konfigurovať
Dokonale iracionálny.
718 Spyder (WLTP)*
11,1 – 10,7
l/100 km
251 – 242
g/km
Burič. Karierista. Zameraný na oblohu. Nový 718 Spyder je výkričníkom vo svete plnom výrazov „čo ak“. Roadster ako žiadny iný. Bez kompromisov. Bez ľútosti. Bez racionálnych argumentov.
S vysoko agilným konceptom s motorom v strede, ktorý prinesie slzy radosti do očí všetkých fanúšikov športových vozidiel. S odľahčenou strechou, 6-valcovým atmosférickým motorom, športovým zavesením, otváracími slučkami dverí – v podstate všetkým, čo síce ku každodennému životu nepotrebuje, ale vaše srdce po tom túži.
Porsche - Even closer to the road: the front apron with prominent front spoiler lip and 'Spyder' logo.
Ešte bližšie k ceste: predný nárazník s výraznou lištou spojlera a logom „Spyder“.
Porsche - Unmistakable: the typical mid-engine flyline.
Neprehliadnuteľný: typická silueta vozidla s motorom uprostred.
Porsche - Lightweight hood and streamliner.
Odľahčená strecha s aerodynamickými plutvami.
Porsche - Performance-oriented: rear spoiler and diffuser.
Orientovaný na výkon: zadný spojler a difúzor.

360° Exteriér.

Porsche - An open 718 with 4.0-litre naturally aspirated engine: sounds crazy. And insanely sporty.
Otvorená 718 s atmosférickým motorom s objemom 4 litre: znie to šialene. Šialene športovo.
718 Spyder (WLTP)*
11,1 – 10,7
l/100 km
251 – 242
g/km
Porsche - Adaptive GT sports suspension with GT brakes.
Adaptívne športové zavesenie GT s brzdami GT.
Vaše endorfíny sa čoskoro budú cítiť ako doma: interiér.
Interiérový balík Spyder Classic.

360° Interiér.

Objavte model 718 Spyder do najmenších podrobností.

S tým najlepším ste sa už zoznámili. Tu sa nachádza viac podrobností o jednotlivých kapitolách.

Porsche - Discover the 718 Spyder model in detail.
Porsche - Aerodynamics and design
Aerodynamika a dizajn
Zistiť viac
Aerodynamika a dizajn
718 Spyder

718 Spyder

Čistá bezohľadnosť. V najlepšej forme.
Zákruty. Ostré zákruty. Svahy. Horské preteky boli vždy mimoriadnou výzvou. Na začiatku šesťdesiatych rokov spoločnosť Porsche vytvorením 718 RS 60 Spyder pokračovala v rozširovaní úspešného konceptu legendárneho 550 Spyder a jeho nástupcov – ľahkých, s nižšími ťažiskami, motorom uprostred, skvelou ovládateľnosťou – a rozpútanými vlnami vzrušenia pri nespočetných horských a diaľkových pretekoch.
Porsche - Front spoiler lip, air intakes and air outlet.
Predný okraj spojlera, otvory na nasávanie vzduchu a výduch.
Veľmi výrazný predný okraj spojlera s logom „Spyder“ a prídavným spojlerom pred podbehmi kolies zvyšuje prítlačnú silu na prednej náprave. Centrálny prívod vzduchu na prednom nárazníku tiež optimalizuje aerodynamiku a prevádza prúd vzduchu cez výstup vzduchu pred prednou kapotou. Veľké prívody vzduchu s mriežkami nasávania vzduchu zabezpečujú vysoký chladiaci výkon.
Porsche - Streamliners.
Streamliners.
Charakteristické plutvy na zadnej strane opticky naťahujú tvar čiernych ochranných oblúkov. Neprehliadnuteľný vzhľad, ktorý siluetou pripomína svojich predchodcov.
Porsche - Rear spoiler.
Zadný spojler.
Charakteristický zadný spojler medzi medzi tónovanými zadnými svetlami sa automaticky vysúva pri rýchlostiach nad 120 km/h a znižuje zdvih pre väčšiu stabilitu jazdy.
Porsche - Diffuser and sports exhaust system.
Difúzor a športový výfukový systém.
Dynamický sklon zadnej časti je tvorený difúzorom a novým, výstižným športovým výfukovým systémom. Jeho dve čierne športové koncovky výfuku sú od seba oddelené a vytvárajú mohutný zvuk, ktorý tu a tam potlačí rozum. Nový zadný difúzor vytvára veľmi rýchly prietok na zadnom podvozku a má vplyv na zníženie celkového zdvihu o 50 % v porovnaní s predchádzajúcim modelom. Superšportová technológia o sebe dáva vedieť každú sekundu.
Otvorená všetkému. Okrem polovičných opatrení.

Pozrite sa na ňu, sotva ju budete chcieť zatvoriť: čiastočne elektrickú a vysokorýchlostnú, ľahkú strechu nového 718 Spyder. Ľahko sa otvára a zatvára a zdokonaľuje prítomnosť nového modelu 718 Spyder, aj keď je zatvorená.

Upútavka.

Kolesá a pneumatiky.

Viac informácií o kolesách nájdete tu.

Ďalšia kapitola
Výkon
Výkon
Zistiť viac
Výkon
718 Spyder

718 Spyder

Šesťvalcový motor, 4-litrový objem valcov, atmosférické nasávanie.
718 Spyder (WLTP)*
11,1 – 10,7
l/100 km
251 – 242
g/km
718 Boxster so šesťvalcovým, horizontálne protichodným motorom s prirodzeným nasávaním. Ale so 4-litrovým objemom valcov? Je potrebné si položiť otázku: „Funguje to?“ Funguje. Ako netopier z pekla.
Porsche - Engine.
Motor.
718 Spyder (WLTP)*
11,1 – 10,7
l/100 km
251 – 242
g/km
Horizontálne protichodný motor, 6 valcov, zdvihový objem 4 litre, maximálna rýchlosť motora: 8 000 ot./min. a 309 kW (420 PS). Maximálny krútiaci moment v kombinácii s manuálnou prevodovkou: 420 Nm pri 5 000 ot./min. až 6 800 ot./min. v kombinácii s prevodovkou Porsche Doppelkupplung (PDK): 430 Nm pri 5 500 ot./min. S PDK a aktívnou funkciou Launch Control vyštartuje 718 Spyder z 0 na 100 km/h len za 4,4 sekundy. Neprestane zrýchľovať, kým nedosiahne 300 km/h.
Porsche - Integrated dry-sump lubrication and adaptive cylinder control.
Integrované mazanie suchou kľukovou skriňou a adaptívne ovládanie valca.
718 Spyder (WLTP)*
11,1 – 10,7
l/100 km
251 – 242
g/km
Kompletne prepracovaný šesťvalcový horizontálne protichodný motor má priame vstrekovanie paliva (DFI), integrované mazanie suchou kľukovou skriňou a adaptívne ovládanie valcov. Okrem toho variabilné nasávacie potrubie s prepínateľnými rezonančnými ventilmi poskytuje motoru optimálnu ventiláciu. Znie to technicky a trochu sucho, ale v skutočnosti je to presne naopak.
Porsche - Sports exhaust system.
Športový výfukový systém.
Akustický výkričník: zvuk nového 718 Spyder. Vďaka precíznemu športovému výfukovému systému s dvoma jasne oddelenými čiernymi koncovkami výfuku vľavo a vpravo od zadného difúzora. Pre ešte výkonnejší zvuk športového auta jednoduchým stlačením tlačidla.
Porsche - Transmission. Porsche - Transmission. Porsche - Transmission.

Prevodovka.

6-stupňová manuálna prevodovka.

Prenos krútiaceho momentu sa v novom modeli 718 Spyder dosahuje precíznou 6-stupňovou manuálnou prevodovkou s dvojhmotovým zotrvačníkom, optimálne navrhnutým pre výkon. Pohyby rýchlostnej páky sú ostré a krátke. Zážitok z jazdy je mimoriadne aktívny, intenzívny a čistý. Dynamická funkcia škrtiacej klapky hrá svoju úlohu pri zamestnávaní vás a vašich hladín endorfínov.

Porsche Doppelkupplung (PDK).

Pre 718 Spyder je na objednávku dostupná prevodovka PDK, ktorá prináša ešte väčšie zameranie na výkon. Špeciálny GT volič prevodovky, kratšie časy radenia a presnejšie zmeny rýchlostných stupňov pomocou pádiel pod volantom, ako aj športovo ladený siedmy rýchlostný stupeň ponúkajú optimálne radenie. Manuálne ovládanie voliča prevodovky je založené na osvedčenom princípe z motoristického športu – potiahnutím dozadu preradíte a zatlačením vpred podradíte.

Systém na prenos krútiaceho momentu Porsche Torque Vectoring (PTV) vrátane zadného uzáveru diferenciálu.

V skratke: PTV zlepšuje dynamiku jazdy. Integrovaná uzávierka zadného diferenciálu umožňuje vyššiu trakciu a výrazne zvýšenú bočnú dynamiku a stabilitu vozidla pri zmenách zaťaženia v zákrutách a pri zmene jazdných pruhov. Okrem toho, keď je automobil vedený do zákruty, na vnútorné zadné koleso je aplikovaný brzdný tlak. V dôsledku toho je na vonkajšie zadné koleso rozložené väčšie množstvo hnacieho krútiaceho momentu, ktorý takmer ťahá vozidlo do zákruty. Je zlepšená reakcia riadenia a zvyšuje sa agilita.

Systémy podvozku.

Športové zavesenie GT.

Prispôsobené na to, aby prinášalo pôžitok z jazdy: adaptívne športové zavesenie GT. Ľahká predná náprava s pružinovou vzperou vpredu je navrhnutá v typickom štýle GT, zadná náprava s pružinovou vzperou je prispôsobená vysokému výkonu nového 718 Spydera s prídavnými výstuhami a pomocnými pružinami, ako aj špecifickými upevneniami kolies. Guľové spojenia umožňujú ešte presnejšie ovládanie kolies.

Aktívne riadenie zavesenia Porsche Active Suspension Management (PASM – 30 mm).

Tento elektronický systém regulácie tlmenia neustále upravuje tlmiacu silu na každom kolese na základe aktuálnych podmienok na cestách a štýlu jazdy. PASM má dve nastavenia: „Normal“, v ktorom sa zlučuje výkon a komfort a „Sport“, pri ktorom je nastavenie oveľa tuhšie.

Dynamické upevnenia prevodovky.

Elektricky regulovaný systém minimalizuje viditeľné kmity a vibrácie celého hnacieho ústrojenstva, najmä motora. Taktiež nastavuje tlmiacu silu a tuhosť podľa štýlu jazdy a podmienok povrchu vozovky. Výsledkom je väčšia a rovnomernejšia hnacia sila, zvýšená trakcia a rýchlejšie zrýchlenie.

Riadenie stability Porsche Stability Management (PSM).

PSM je automatický riadiaci systém pre udržanie stability na hraniciach dynamického jazdného výkonu. Okrem protiblokovacieho brzdového systému (ABS) obsahuje elektronickú kontrolu stability (ESC) a kontrolu trakcie (TC). Okrem výkonového nastavenia s mimoriadne citlivými a presnými zásahmi systému, je možné ich aj úplne vypnúť v dvoch úrovniach.

Brzdy.

Nový 718 Spyder vykazuje maximálny výkon nielen pri šprinte z 0 na 100 alebo viac, ale aj pri spomaľovaní späť na 0. Toto zabezpečujú 6-piestové hliníkové monoblokové brzdy s pevným strmeňom vpredu a 4-piestové hliníkové monoblokové brzdy s pevným strmeňom vzadu v červenom farebnom vyhotovení, pre vyššiu základnú stabilitu a rýchlejšiu odozvu na brzdový pedál aj pri extrémnom zaťažení. Kompozitné brzdové kotúče vpredu a vzadu majú priemer 380 mm a sú krížovo prevŕtané a vnútorne odvetrané – silné brzdenie aj v nepriaznivých poveternostných podmienkach.

Keramická kompozitná brzda Porsche (PCCB).

Overená motoristickým športom: voliteľne dostupná keramická kompozitná brzda Porsche (PCCB). S obzvlášť veľkými priemermi brzdových kotúčov 410 mm vpredu a 390 mm vzadu ponúka ešte väčší brzdný výkon a konštantný brzdný tlak. Hlavnou výhodou keramického brzdového systému je jeho extrémne nízka hmotnosť. Brzdové kotúče sú približne o 50 % ľahšie ako liatinové disky podobnej konštrukcie a veľkosti. Brzdové strmene v žltom farebnom vyhotovení sú štandardom, ale sú dostupné aj v čiernej (vysoký lesk).

Okrem pravidelnej údržby v rámci štandardných intervalov údržby sa musí vykonať dodatočná údržba pre pretekárske použitie.

Ďalšia kapitola
Interiér a infotainment

Spotreba a emisie.

718 Spyder (WLTP)*
11,1 – 10,7
l/100 km
251 – 242
g/km
Interiér a infotainment
Zistiť viac
Interiér a infotainment
718 Spyder

718 Spyder

Porsche - Puristic design – with no additions to distract from dynamic driving.
Puristický dizajn – bez zbytočných doplnkov, ktoré by odvádzali pozornosť od jazdy.
Dokonalosť sa vyznačuje jednoduchosťou. Platí to rovnako pri literatúre, ako pri športových vozidlách. Naši konštruktéri sa preto zamerali na to, čo je v interiéri nového 718 Spyder to najdôležitejšie: vodiča – a ničím nerušený zážitok z jazdy.
Porsche - Instrument cluster.
Prístrojová doska.
Prístrojová doska s tromi kruhovými nástrojmi (typická pre model 718) a centrálnym otáčkomerom poskytujú vodičovi všetky informácie, ktoré rýchlo potrebuje. Číselníky sú čierne, ihly a značky prírastkov sú biele, rovnako ako analógové a digitálne stopky v balíku Chrono Package na prístrojovej doske. V strede otáčkomera sa nachádza logo „Spyder“.
Porsche - Trim strips in the exterior colour.
Ozdobné lišty vo farbe exteriéru.
Ozdobné lišty palubnej dosky a stredová konzola sú nalakované vo vonkajšej farbe. Voliteľne je k dispozícii aj interiér s rozsiahlymi koženými doplnkami a položkami Race-Tex. Vizuálne zvýraznenie: lišty obloženia palubnej dosky nalakované vo vonkajšej farbe pokračujú na dverách. K dispozícii je aj interiérový balík s prvkami z brúseného hliníka v čiernej farbe.
Porsche - 'Spyder' logo on the headrests.
Logo „Spyder“ na hlavových opierkach.
V kombinácii s interiérom Race-Tex s rozšírenými koženými prvkami, voliteľnými paketmi dekoratívneho prešívania v kontrastnej farbe – striebornej, červenej, alebo žltej. Obsahuje aj štandardné logo „Spyder“ na hlavových opierkach, dekoratívne prešívanie a otváracie slučky dverí.
Porsche - Spyder Classic interior package.
Interiérový balík Spyder Classic.
Inšpirované legendami 718 RSK Spyder a 718 RS 60 Spyder: interiérový paket Spyder Classic. Dvojtónový vzhľad v červenej Bordeaux – voliteľne dostupnej aj pre strechu – sa stretáva s rozšírenými položkami v čiernej farbe Race-Tex ako v motoristickom športe. Ozdobné lišty v striebornej metalíze GT elegantne kontrastujú s výraznými farbenými kombináciami.

Športové sedadlá Plus, so športovým čalúnením a zvýšenými bočnými časťami, poskytujú optimálne držanie. Operadlo je možné nastaviť elektricky a výšku sedadla a prednú/zadnú polohu je možné nastaviť mechanicky. Stredná časť sedadla má povrchovú úpravu Race Tex s vyšívaným logom „Spyder“ na opierkach hlavy.

Dopĺňajú športové sedadlá Plus elektrickým 18-smerovým nastavením. Výška sedadla, sklon podušky a operadla, hĺbka sedadla, nastavenie prednej/zadnej polohy, štvorsmerová bedrová opierka a bočné čalúnenie na sedadle a operadle sú individuálne nastaviteľné. Stredná časť sedadla má povrchovú úpravu Race Tex s vyšívaným logom „Spyder“ na opierkach hlavy.

Plné škrupinové sedadlá sú vyrobené z plastu vystuženého uhlíkovými vláknami (CFRP) s povrchovou úpravou z uhlíkovej väzby. Tým poskytuje obzvlášť dobrú bočnú podporu pri minimálnej hmotnosti. Nastavenie prednej/zadnej polohy sedadla je manuálne, výškové nastavenie je elektrické. Stredná časť sedadla má povrchovú úpravu Race Tex s vyšívaným logom „Spyder“ na opierkach hlavy.

¹ Detské sedačky nie sú kompatibilné s týmito sedadlami.

Aplikácia Porsche Track Precision.

Nová aplikácia Porsche Track Precision¹ s plne optimalizovaným rozhraním, ktoré je ešte jednoduchšie a intuitívnejšie, umožňuje zobrazenie podrobných štatistík jazdy, ich zaznamenávanie a analýzu vo vašom smartfóne. Na pretekárskej dráhe aplikácia vizualizuje dynamický výkon a okrem sektorových a okruhových časov tiež ukazuje, ako sa aktuálny okruh porovnáva s definovaným referenčným okruhom. Zaznamenané štatistiky, profily okruhov a vodičov je možné spravovať a zdieľať priamo z vášho smartfónu.

¹ Aplikácia je povolená len na súkromnom pozemku. Prevádzka tohto produktu (najmä funkcia nahrávania videa) môže byť zakázaná zákonmi alebo predpismi na konkrétnych trhoch alebo pri určitých udalostiach. Pred každým použitím tohto výrobku skontrolujte, či to dovoľujú miestne zákony a predpisy.

Porsche Connect.

Na pretekárskej dráhe alebo na ceste: Porsche Connect rozširuje existujúce funkcie vozidla 718 Spyder o inteligentné služby a aplikácie. Všetko je navrhnuté tak, aby bolo spojenie medzi vodičom a automobilom ešte bližšie. Na zintenzívnenie fascinácie Porsche a rýchle a ľahké prekonanie výziev každodenného života.

Komunikačný systém Porsche Communication Management (PCM) a Apple CarPlay.

Komunikačný systém Porsche Communication Management (PCM) je vaše centrálne riadiace centrum pre audio a komunikáciu. Disponuje prípravou pre mobilný telefón, audio rozhraniami a 7" dotykovým displejom s vysokým rozlíšením, ktorý možno použiť na ovládanie mnohých funkcií vozidla. Okrem toho sú vám k dispozícii aj viaceré služby Car Connect, ako je polohovanie vozidla cez smartfón. Apple CarPlay vám umožňuje pripojiť svoj iPhone k vášmu Porsche a ovládať jednotlivé aplikácie cez centrálnu obrazovku PCM a technológiu rozpoznávania hlasu Siri. Ak chcete, môžete to urobiť aj bez audio a komunikačného systému. Keď je vaším cieľom cesta, nepotrebujete navigačný systém.

Navigácia vrátane Porsche Connect.

Vďaka informáciám o premávke v reálnom čase vás navigačný modul vrátane Porsche Connect rýchlejšie privedie do cieľa a ponúka vám množstvo služieb Porsche Connect. Pomocou integrovaného komunikačného modulu LTE s čítačkou SIM kariet môžete využívať všetky online funkcie. V niektorých krajinách je zahrnutá aj integrovaná SIM karta kompatibilná s LTE s povolenými dátami, s ktorou môžete využívať služby Porsche Connect, ako sú navigačné a informačné služby.¹

¹ Služby Porsche Connect zahŕňajú bezplatné obdobie používania, ktorého dĺžka sa môže líšiť podľa balíka služieb a krajiny, ale nesmie byť kratšia ako tri mesiace. V niektorých krajinách nemusí byť dostupná celá škála služieb Porsche Connect alebo jej jednotlivé služby. Služby havarijného a núdzového volania zahrnuté v určitých modeloch sú dostupné vo vybraných krajinách desať rokov po dátume výroby. Dostupnosť závisí aj od variantov vozidla špecifických pre jednotlivé krajiny. Okrem toho bude v niektorých krajinách v cene zahrnutá integrovaná SIM karta s povolenými dátami na používanie vybraných služieb Porsche Connect. Pre použitie WiFi hotspotu a iných neintegrovaných služieb Porsche Connect, napr. streamovanie hudby cez integrovanú SIM kartu, je v týchto krajinách k dispozícii aj platený dátový balík prostredníctvom obchodu Porsche Connect. Alternatívne môžete vytvoriť dátové spojenie pomocou vlastnej SIM karty. Ďalšie informácie o bezplatných predplatných obdobiach, následných nákladoch a dostupnosti jednotlivých služieb vo vašej krajine nájdete v časti „Dostupnosť“ v obchode Porsche Connect na adrese www.porsche.de/connect-store alebo sa obráťte na centrum Porsche.

Porsche - Discover more about our Connect services.

Získajte viac informácií o našich službách Connect.

Ďalšia kapitola
Modely & Data

Spotreba a emisie.

718 Spyder (WLTP)*
11,1 – 10,7
l/100 km
251 – 242
g/km

Konfigurovať 718 Spyder.

Vybrané
718 Spyder
Porsche  718 Spyder
WLTP*
11,1 – 10,7
l/100 km
251 – 242
g/km
309 kW/420 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
4,4 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h
301 km/h
Maximálna rýchlosť
718 Spyder
309 kW/420 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
4,4 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h
301 km/h
Maximálna rýchlosť
WLTP*
11,1 – 10,7
l/100 km
251 – 242
g/km
Výška
1 258 mm
Šírka
1 801 mm
Dĺžka
4 430 mm
Rázvor
2 484 mm
Technické špecifikácie

Počet valcov 6
Typ paliva 98
Vŕtanie 102,0 mm
Zdvih 81,5 mm
Zdvihový objem 3,995 cm³
Výkon (kW) 309 kW
Výkon (k) 420 PS
Otáčky pre maximálny výkon 7,600 r/min
Maximálny krútiaci moment (Manuálna prevodovka) 420 Nm
Maximálny krútiaci moment (PDK) 430 Nm
Maximálny krútiaci moment v bode otáčok (PDK) 5,500 1/min
Maximálny krútiaci moment v rozsahu otáčok (Manuálna prevodovka) 5,000 - 6,800 r/min

Top speed (Manuálna prevodovka) 301 km/h
Top speed (PDK) 300 km/h
Zrýchlenie z 0 na 60 mph (Manuálna prevodovka) 4,2 s
Zrýchlenie z 0 na 60 mph (PDK) 3,7 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h (Manuálna prevodovka) 4,4 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h (PDK) 3,9 s
Zrýchlenie z 0 na 160 km/h (Manuálna prevodovka) 9,0 s
Zrýchlenie z 0 na 160 km/h (PDK) 8,5 s
Zrýchlenie z 0 na 200 km/h (Manuálna prevodovka) 13,8 s
Zrýchlenie z 0 na 200 km/h (PDK) 13,4 s
Pružné zrýchlenie (80-120 km/h), 5. stupeň (Manuálna prevodovka) 6,0 s
Zrýchlenie v rýchlosti (80-120km/h) (50-75 mph) (PDK) 2,5 s
1/4 míle (Manuálna prevodovka) 12,4 s
1/4 míle (PDK) 12,0 s

Dĺžka 4,430 mm
Šírka 1,801 mm
Šírka (bez sklopených zrkadiel) 1,994 mm
Výška 1,258 mm
Rázvor 2,484 mm
Pohotovostná hmotnosť podľa DIN (Manuálna prevodovka) 1,420 kg
Pohotovostná hmotnosť podľa DIN (PDK) 1,450 kg
Pohotovostná hmotnosť podľa smernice ES (Manuálna prevodovka) 1) 1,495 kg
Pohotovostná hmotnosť podľa smernice ES (PDK) 1) 1,525 kg
Príp. Celková hmotnosť (Manuálna prevodovka) 1,720 kg
Príp. Celková hmotnosť (PDK) 1,750 kg
Príp. Užitočná hmotnosť 300 kg

Objem batožinového priestoru vpredu 150 l
Objem batožinového priestoru vzadu 120 l
Kapacita palivovej nádrže 64 l

Kombinovaná spotreba (Manuálna prevodovka) 11 1 - 11 1 l/100 km
Kombinovaná spotreba (PDK) 10 7 - 10 7 l/100 km
Kombinované emisie CO2 (WLTP) (Manuálna prevodovka) 251 - 251 g/km
Kombinované emisie CO2 (WLTP) (PDK) 242 - 242 g/km
Bežné vybavenie

Palivová nádrž s kapacitou 64 litrov
Variabilné rozdelenie krútiaceho momentu pomocou inteligentného pribrzďovania zadných kolies. Vrátane mechanickej uzávierky zadného diferenciálu. Poznámka: V kombinácii s PDK pre 718 Spyder a 718 Cayman GT4 s výrazne zvýšenými hodnotami pre uzavretie diferenciálu, vďaka čomu sa dosahuje ešte lepšia trakcia
Je vybavený analógovými stopkami na palubnej doske, funkciou digitálnych stopiek v prístrojovom paneli a výkonnostným displejom v Porsche Communication Management (PCM)
6-stupňová manuálna prevodovka s dvojhmotnostným zotrvačníkom
Hliníkový blok motora a hlavy valcov
6-piestové hliníkové monoblokové brzdy s pevným strmeňom vpredu a 4-piestové hliníkové monoblokové brzdy s pevným strmeňom vzadu, kompozitné brzdové kotúče s hliníkovými brzdovými komorami, priemer 380 mm vpredu aj vzadu, priečne vŕtané s vnútorným vetraním v červenom farebnom vyhotovení
Vodné chladenie s regulátorom teploty
Ľahká predná náprava s pružinovou vzperou, stabilizátor, závesné uchytenie s čiastočným guľovým spojením
Skrátená rýchlostná páka
Ľahká zadná náprava s pružinovou vzperou (vrátane pomocných pružín), stabilizátor, závesné uchytenie s čiastočným guľovým spojením
Elektronická parkovacia brzda
Elektromechanické priame riadenie s variabilným pomerom riadenia
Atmosférický 6-valcový motor boxer, zdvihový objem 4 litre, maximálny výkon 309 kW (420 PS), maximálny krútiaci moment 420 Nm (MT) alebo 430 Nm (PDK)
Stredový chladič
Pohon zadnej nápravy
Riadenie stability Porsche (PSM) vr. ABS, s dvoma prepínateľnými stupňami (ESC VYPNUTÉ a ESC+TC VYPNUTÉ)
Automatická funkcia štart/stop
Športové odpruženie Porsche Active Suspension Management (PASM) so svetlou výškou zníženou o 30 mm
Systém dynamického uloženia prevodovky
Systém kontroly vačkového hriadeľa VarioCam pre ventily nasávania a výfukového systému s adaptívnym ovládaním valcov
Integrované mazanie suchou kľukovou skriňou s olejovým čerpadlom riadeným na požiadanie
Priame vstrekovanie paliva (DFI)
Dva 3-cestné katalyzátory a palubná diagnostika na monitorovanie systému regulácie emisií, potiahnutý benzínový filter pevných častíc
Variabilné nasávacie potrubie s dvoma prepínateľnými rezonančnými ventilmi
Dvojtraktový športový výfukový systém s dvoma oddelenými koncovkami výfuku v čiernom vyhotovení (vysoký lesk)
Tlačidlo AUTO BLIP, ktoré vyrovnáva otáčkové rozdiely medzi jednotlivými stupňami pri podraďovaní.
Výkonovo ladený indikátor preradenia na farebnom displeji na paneli nástrojov (iba v kombinácii s manuálnou prevodovkou)

V čiernej koži: čalúnenie sedadiel, hlavové opierky, modul airbagu na volante, dverový panel, bočné časti lakťových opierok a bočné časti veka hlavného odkladacieho priestoru na stredovej konzole.
V čiernej úprave Race-Tex: veniec volantu, stredné časti sedadiel, otváracie slučky dverí, lakťové opierky v dverovom paneli, veko hlavného odkladacieho priestoru na stredovej konzole Trojbodové bezpečnostné pásy v čiernom vyhotovení. Prešívanie, otváracie slučky dverí a vyšívané logo „Spyder“ v čiernom vyhotovení.

20-palcové kolesá 718 Spyder v striebornej farbe so športovými pneumatikami 245/35 ZR 20 vpredu a 295/30 ZR 20 vzadu Zahŕňa stredy kolies s Porsche Crest
20-palcové kolesá 718 Spyder v striebornej farbe so športovými pneumatikami 245/35 ZR 20 vpredu a 295/30 ZR 20 vzadu Zahŕňa stredy kolies s Porsche Crest
Bezpečnostné skrutky kolies proti odcudzeniu
Kolesá kompletne v striebornej farbe

Systém monitorovania tlaku v pneumatikách (TPM)

Koncepcia dvojmiestneho vozidla s motorom uloženým v strede
Inteligentná ľahká konštrukcia z hliníka a ocele
Manuálne ovládaná odľahčená strecha s elektronickým zamykaním a dvoma zadnými plutvami
Sieťový deflektor vetra
Automatické zadné krídlo 718 Spyder
Bočné prívody vzduchu s mriežkou a bočnými klapkami v čiernom vyhotovení
Uzatvorené obloženie spodnej časti karosérie
Dva aerodynamické plutvy na hliníkovom zadnom veku
Logo „PORSCHE“ na zvýrazňujúcom pruhu v striebornej farbe s vysokým leskom a označenie modelu v saténovej čiernej na zadnom nárazníku
Predný nárazník s veľkými otvormi na nasávanie vzduchu s mriežkami a lišta spojlera s logom „Spyder“ a stredovým výduchom vzduchu
Spodná časť zadného nárazníka v čiernom vyhotovení s difúzorom

Čelné sklo s tmavším odtieňom v hornej časti, ktoré slúži na zabránenie oslnenia
Vybrané interné komponenty v čiernej či priesvitnej farbe. Rovnaká funkcia a geometria ako bežné zadné svetlá
Hlavné bi-xenónové svetlomety s integrovanými dennými LED svetlami
Pomocné svetlá LED v prednom nárazníku s pozičnými svetlami, smerovými svietidlami a bočnými smerovými svietidlami
Automatické rozsvecovanie čelných svetlometov vrátane osvetlenia ‚Welcome Home‘
LED svetlá na čítanie, orientačné osvetlenie a osvetlenie zámku zapaľovania. Prídavné osvetlenie batožinového priestoru a odkladacej schránky
Elektricky nastaviteľné a vyhrievané vonkajšie zrkadlá na okenných lištách, asférické zrkadlo na strane vodiča
Systém ostrekovania čelného okna so stieračmi typu aero a dýzami ostrekovača

Športové sedadlá Plus (2 polohy, elektrické): Sedadlá vodiča a spolujazdca so zvýšenými bočnými výstelkami, výraznejším zakrivením v oblasti ramien. Vyznačuje sa elektrickým nastavením operadla a mechanickým nastavením výšky a prednej/zadnej polohy. Zadná časť operadla v striebornom farebnom vyhotovení
Pedále a opierka nohy z nehrdzavejúcej ocele (matné brúsené)
Vo farbe exteriéru: lišty palubnej dosky vrátane krytu držiaku na nápoje a líšt na stredovej konzole
Klimatizácia s integrovaným filtrom z aktívneho uhlia
Plnohodnotné airbagy vodiča a spolujazdca
Palubná doska s centrálne umiestneným otáčkomerom s farebným 4,6-palcovým displejom s vysokým rozlíšením
Batožinový priestor vpredu a vzadu
Ochrana proti bočným nárazom Porsche (POSIP), ktorá obsahuje bočné prvky na ochranu pred nárazmi vo dverách, hrudný airbag integrovaný do bočných častí sedadla a hlavový airbag vodiča a spolujazdca v každom paneli dverí
Odkladací priestor v každých dverách
Stredná časť sedadiel vo vyhotovení Race Tex, bočné čalúnenie a opierky hlavy v koženom vyhotovení. Opierky hlavy s čiernym vyšívaným logom „Spyder“
Palubné ukazovatele a otáčkomer v čiernom vyhotovení s bielymi číselníkmi a ihlami a logom „Spyder“
Logo „718“ na rýchlostnej páke
Nastaviteľný ventilátor s recirkuláciou vzduchu a funkciou odmrazovania
Imobilizér s centrálnym uzamykaním na diaľkové ovládanie
Digitálne zobrazenie rýchlosti vozidla, zvoleného rýchlostného stupňa, odometra, merača vzdialenosti a času
Termálne izolované sklo so zeleným tónovaním
Poplašný systém
Dva samostatné držiaky na nápoje (na strane pasažiera vstavané do lišty palubnej dosky)
Pevné ochranné oblúky
Zvýšená stredová konzola s nekrytou odkladacou priehradkou a krytým odkladacím priestorom
Otváracie slučky dverí v čiernej farbe
Kryty vstupných prahov s označením modelu „Spyder“
Vešiaky na oblečenie na operadlách sedadiel

Elektrické ovládanie okien s automatickým dojazdom a ochranou proti privretiu

Prijíma digitálne rádiové vysielanie vo formátoch DAB, DAB+ a DMB, čím sa dosahuje oveľa vyššia kvalita zvuku. Obsahuje DAB dvojitý tuner a automatický digitálny/analógový menič na zabezpečenie optimálneho príjmu zvolenej stanice
Porsche Communication Management (PCM) vrátane online navigácie¹, prípravy mobilného telefónu, audio rozhrania a Porsche Car Connect
Porsche Track Precision App1) (použiteľné iba v kombinácii s navigáciou vr. Porsche Connect) Poznámka: 1) Použitie aplikácie je povolené iba na uzavretom pozemku Prevádzka tohto produktu (najmä funkcia nahrávania videa) môže byť zakázaná zákonmi alebo predpismi na konkrétnych trhoch alebo pri určitých udalostiach. Pred každým použitím tohto výrobku skontrolujte, či to dovoľujú miestne zákony a predpisy. Pre viac informácií o kompatibilných mobilných zariadeniach navštívte www.porsche.com alebo kontaktuje svoje Porsche Centrum
Sound Package Plus: audiosystém so 6 reproduktormi a celkovým výkonom 110 wattov, so vstavaným zosilňovačom a spracúvaním digitálneho signálu
12 V zásuvka v priestore pre nohy spolujazdca a v stredovej konzole

Biela
Pretekárska žltá
Strážna červená
Čierna
Odnímateľná plátenná strecha v čiernej farbe
Porsche - Contact.

Kontakt.

Obráťte sa na Porsche centrum, vyžiadajte si informácie.