Modely 718
Silný dôraz na horizontálnu úpravu dodáva dizajnu palubnej dosky modelov 718 nápaditý vzhľad. Bez toho, aby sme obetovali vynikajúcu ergonómiu, ktorou sú modely
Komunikačný systém
Čistý motoristický šport: športový volant vychádza z modelu 918 Spyder. Voliteľný športový volant GT s menším priemerom ešte viac znásobuje pocit kokpitu. Štandardne sa dodáva v modeloch 718 T a 718 GTS 4.0 a v modeloch 718 GTS 4.0 vo vyhotovení Race-Tex spolu s mnohými ďalšími interiérovými prvkami špecifickými pre model GTS. Prístrojový panel obsahuje tri kruhové ukazovatele s integrovanou 4,6-palcovou farebnou obrazovkou. Typické pre
Modely 718 a 718 T sú vybavené 2-litrovým preplňovaným horizontálne protiľahlým motorom s priamym vstrekovaním paliva (DFI), systémom VarioCam Plus a integrovaným mazaním so suchou kľukovou skriňou. Dosahuje maximálny výkon 220 kW (300 k) pri 6 500 ot./min. Maximálny krútiaci moment: 380 Nm. S dvojspojkovou prevodovkou
Modely S – 2,5-litrový objem valcov. Výsledkom je 257 kW (350 k) pri 6 500 ot./min. Maximálny krútiaci moment: 420 Nm. Táto jednotka – rovnako ako jednotka v modeli 911
Modely 718 GTS 4.0 ponúkajú obrovské výkonové spektrum. Zaručuje to výkonný 4-litrový 6-valcový atmosférický motor s maximálnym výkonom 294 kW (400 k) pri 7 000 ot./min. Maximálny krútiaci moment: 420 Nm. V kombinácii s prevodovkou PDK: 430 Nm. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: 4,0 sekundy v kombinácii s prevodovkou PDK a funkciou Launch Control. Najvyššia rýchlosť: 288 km/h. V kombinácii so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou môže dokonca dosiahnuť 293 km/h.
Modely 718 sú vybavené plynulou 6-stupňovou manuálnou prevodovkou, ktorá je optimálne zladená s charakterom motora. Radiaca páka je pri modeloch 718 T skrátená, čo umožňuje rýchle a športové preradenie. Výsledok: rýchle preradenie a ešte športovejší a autentickejší zážitok z jazdy.
Na želanie je k dispozícii 7-stupňová prevodovka PDK s manuálnym a automatickým režimom. Pre extrémne rýchle radenie rýchlostí bez prerušenia ťahu. A to všetko s ešte lepším zrýchlením. V manuálnom režime sa prevodovka inšpiruje smerom radenia v pretekárskych automobiloch – smerom dozadu sa radí vyšší, smerom dopredu sa radí nižší prevodový stupeň. Pre zážitok z jazdy ako na pretekárskej dráhe, nech už ste kdekoľvek.
Voliteľný prvok výbavy PASM je elektronický systém riadenia odpruženia. Systém nepretržite upravuje tlmiacu silu na každom kolese na základe jazdného štýlu a aktuálnych podmienok na ceste. Karoséria je tiež znížená o 10 mm. Systém PASM má dva režimy, ktoré je možné zvoliť pomocou tlačidla na stredovej konzole: „Normálny“, ktorý je zmesou výkonu a pohodlia, a „Šport“, pri ktorom je nastavenie oveľa tuhšie. Výsledky sú hmatateľné: lepšia stabilita pri jazde, vyšší komfort a zvýšený výkon.
Modely 718 T a 718 GTS 4.0 sú vybavené športovým odpružením PASM. Karoséria je uložená o 20 mm nižšie. Pružiny sú tvrdšie a kratšie a stabilizátory podvozka na prednej a zadnej náprave sú tuhšie. Výsledok: priame a agilné jazdné vlastnosti a špičkový výkon v zákrutách. Pre trochu väčšiu svetlú výšku a väčšie pohodlie je pre modely 718 GTS 4.0 k dispozícii aj aktívne riadenie odpruženia
Všetky modely 718 sú vybavené vylepšeným riadením stability
Na želanie pre modely 718 a 718 S, štandardne pre modely 718 T a 718 GTS 4.0: Systém na prenos momentu
Priamy systém riadenia, ktorý nezostáva nič dlžný svojmu názvu. Priamy pomer riadenia zaručuje agilné zatáčanie a športový zážitok z jazdy – s obvyklou vysokou úrovňou komfortu. Na želanie je k dispozícii komfortne orientovaný posilňovač riadenia Plus.
V športe záleží na výkone. Platí to pre motor. Platí to aj pre brzdy. Preto sú modely 718, 718 T a 718 S vybavené štvorpiestikovými hliníkovými monoblokovými pevnými brzdovými strmeňmi. Pri modeloch 718
Pri modeloch 718 GTS 4.0 boli brzdy ešte zosilnené a prispôsobené vysokému výkonu: predná náprava je vybavená šesťpiestikovými hliníkovými monoblokovými pevnými brzdovými strmeňmi v červenej farbe. Brzdové kotúče majú priemer 350 mm vpredu a 330 mm vzadu. Aby boli pevnejšie, ale zároveň ľahšie a aby umožnili rýchlejšiu odozvu – aj pri extrémnom zaťažení – majú brzdové strmene uzavretú monoblokovú konštrukciu. Zdvih pedála je krátky a bod záberu presný. Brzdové kotúče sú priečne vŕtané a vnútorne odvetrávané, čo prispieva k zlepšeniu brzdenia na mokrej vozovke a k optimálnemu chladeniu.
Osvedčené v motoristickom športe: na želanie sú k dispozícii keramické kompozitné brzdy
¹ Systém
Športový volant s trojramenným dizajnom je ľahký a funkčný. Malá stredná časť a dekoratívny krúžok obklopujúci logo
Voliteľný športový volant GT má menší priemer. Ramená volantu majú čiernu povrchovú úpravu, vložky striebornej farby sú zaskrutkované. Pre vzhľad hodný motoristického športu? Určite. Predovšetkým však na navodenie pocitu z jazdy ako v motoristickom športe. Štandardne je súčasťou modelov 718 T a 718 GTS 4.0. V modeloch 718 GTS 4.0 je jeho povrch upravený materiálom Race-Tex, ktorý sa osvedčil pri motoristických športoch. Pre všetky volanty sú na želanie dostupné aj vyhrievanie a multifunkčné tlačidlá. Vďaka nim získate prístup k 4,6-palcovému farebnému displeju, a teda aj k palubnému počítaču a mnohým zvukovým, telefónnym a navigačným funkciám.
Športové sedadlá sú pohodlné a poskytujú oporu pri dynamickom prejazde zákrutami. Sú vybavené elektrickým nastavením operadla a mechanickým nastavením výšky a pohybu dopredu/dozadu. Stred sedadla je vyhotovený v úprave Race-Tex.
Nemusíte sa vzdať pohodlia. Ale ani pocitu športovej jazdy. Voliteľné plne elektrické športové sedadlá s balíkom pamäťovej funkcie pre vodiča umožňujú nastaviť výšku sedadla, sklon operadla a sklon či hĺbku podušky. Elektricky ovládané je aj nastavenie pohybu dopredu/dozadu, bedrová opierka nastaviteľná v štyroch smeroch a dokonca aj stĺpik riadenia.
Športové sedadlá Plus v koženom vyhotovení s elektrickým nastavením operadla a mechanickým nastavením výšky a pohybu dopredu/dozadu sú voliteľne dostupné pre modely 718 a 718 S. Štandardne sú súčasťou modelov 718 T a 718 GTS 4.0. Bočnice podušky a operadlá majú pevnejšie a športovejšie čalúnenie, ktoré ponúka ešte lepšiu bočnú oporu. V modeloch 718 T sú stredy sedadiel vyhotovené v úprave Sport-Tex a v modeloch 718 GTS 4.0 v úprave Race-Tex.
Adaptívne športové sedadlá Plus, ktoré sú dostupné na želanie, posilňujú spojenie medzi športovosťou a komfortom. Ako vylepšená verzia športových sedadiel Plus kombinujú všetky vlastnosti plne elektrických športových sedadiel a pridávajú elektrické nastavenie bočníc podušky a operadla.
Pre modely 718 T a 718 GTS 4.0 sú k dispozícii ako voliteľná výbava: plne škrupinové sedadlá sú vyrobené výlučne z plastu vystuženého uhlíkovými vláknami (CFRP) a majú povrchovú úpravu z uhlíkovej väzby. Ponúkajú obzvlášť dobrú bočnú oporu pri minimálnej hmotnosti. Nastavenie pohybu sedadla dopredu/dozadu je manuálne, zatiaľ čo nastavenie výšky je elektrické.
² Detské sedačky nie sú kompatibilné s plne škrupinovými sedadlami.
Cesty sú možno jediným miestom na svete, kde môžete ešte stále počúvať hudbu bez toho, aby vás niekto rušil. A keď už počúvať hudbu, tak poriadne – spolu s hlavným výrobcom zvukových systémov prémiovej kvality v Nemecku. Výsledkom je zvuk najvyššej kvality, špeciálne prispôsobený vášmu modelu 718
Špeciálne navrhnutý pre
Zvukový balík Plus prináša vynikajúci zvuk. Skladá sa zo šiestich reproduktorov s celkovým výkonom 110 wattov v modeli 718
Z každého dňa musíme vyťažiť maximum. Služba
³ Poznámka: Služby
Vďaka dopravným informáciám v reálnom čase budete vždy na najrýchlejšej trase. Online navigácia má ako súčasť navigačných a informačno-zábavných služieb výhodu v prístupe k mapovým materiálom, ktoré sa denne aktualizujú a súčasne zohľadňujú všetky príslušné dopravné správy v reálnom čase.
Bez ohľadu na to, či so svojím
So službami
Hlavné bi-xenónové svetlomety.
Dážď. Hmla. Noc. Skutočný športovec sa nimi nenechá zastaviť. Preto sú všetky modely 718 vybavené hlavnými bi-xenónovými svetlometmi s integrovanými dennými svetlami s LED technológiou.
Systém dynamického osvetlenia
Na želanie je k dispozícii systém dynamického osvetlenia
Hlavné LED svetlomety vrátane systému dynamického osvetlenia
Vynikajúca bezpečnosť sa stretáva so športovým dizajnom v podobe voliteľných hlavných LED svetlometov vrátane systému PDLS Plus. Optimálnu viditeľnosť zaisťujú integrované štvorbodové denné svetlá, systém čistenia svetlometov a kontrola dynamického rozsahu.
Tento systém, ktorý je k dispozícii ako voliteľná výbava v spojení s prevodovkou
Voliteľný asistent zmeny jazdného pruhu využíva radarovú technológiu na sledovanie oblasti za vozidlom a mŕtvych uhlov. Systém vydá vizuálny výstražný signál v trojuholníkovej lište okna vždy, keď sa k vášmu vozidlu priblíži zozadu iné vozidlo alebo keď vstúpi do jedného z vašich slepých uhlov.
Voliteľný doplnok ParkAssist akusticky upozorní vodiča na prítomnosť prekážok zistených za vozidlom. ParkAssist je možné voliteľne doplniť o sledovanie prednej časti vozidla pomocou ďalších snímačov. Zvukové upozornenie je doplnené vizuálnym varovaním na obrazovke centrálneho displeja, ktorý zobrazuje schematické znázornenie vozidla. Voliteľná cúvacia kamera umožňuje presné manévrovanie a parkovanie cúvaním. Pomoc je poskytovaná vo forme obrazu z kamery a dynamických pokynov na obrazovke PCM.
Voliteľný ukazovateľ maximálnej povolenej rýchlosti pracujúci na základe kamery vás informuje o obmedzeniach rýchlosti a zónach „so zákazom predchádzania“ (na ich začiatok a koniec). Oznámenia sa zobrazujú na displeji v prístrojovom paneli a na obrazovke PCM.
2-litrový preplňovaný horizontálne protiľahlý motor s výkonom 220 kW (300 k) a maximálnym krútiacim momentom 380 Nm.
Športový výfukový systém s centrálne umiestnenou dvojitou koncovkou v čiernej farbe.
20-palcové kolesá v titánovo sivej farbe (s vysokým leskom)
Vonkajšie zrkadlá, dekoratívne bočné logo a ochranná klietka v achátovej sivej.
Balík Sport Chrono s prepínačom režimov.
Výbava špecifická pre model T vrátane športového volantu GT, športových sedadiel Plus (nastaviteľné v 2 smeroch) so stredom vo vyhotovení Sport-Tex, logom „718 T“ na opierkach hlavy a pútkach dverí.
4-litrový 6-valcový atmosférický motor s výkonom 294 kW (400 k) a 420 Nm. S dvojspojkovou prevodovkou
Predný nárazník špecifický pre model GTS s tónovanými prednými svetlami.
Športový výfukový systém s oddelenými športovými koncovkami v čiernej farbe.
Športové odpruženie PASM so svetlou výškou zníženou o 20 mm.
Výbava špecifická pre model GTS vrátane športového volantu GT vo vyhotovení Race-Tex, športových sedadiel Plus (nastaviteľné v 2 smeroch) so stredmi vo vyhotovení Race-Tex a loga „GTS“ na opierkach hlavy.
Balík Sport Chrono s prepínačom režimov.
20-palcové kolesá 718 Sport v saténovej čiernej farbe.
Vyvýšené krídla typické pre
Inšpirácia kontrastnou farbou Neodyme pochádza z prvotnej koncepčnej štúdie a zdôrazňuje už aj tak výrazný dizajn veľkého predného a bočných prívodov vzduchu.
Plne elektrická látková strecha modelu
„Vízia športového vozidla budúcnosti“ je odvážnym mottom koncepčnej štúdie
V roku 1996 zišiel z výrobnej linky v Zuffenhausene prvý sériovo vyrábaný
Model
Zahŕňa mimoriadne zvláštny detail: diskrétnu plaketu nad odkladacou schránkou a vaše individuálne číslo limitovanej edície 1 250 vyrobených vozidiel modelu
Chrániče prahov – aj s dvojfarebným logom ‘
Pravdepodobne najklasickejšia zo všetkých farebných paliet
¹Operadlá sa môžu líšiť v závislosti od kože.
Integrovaný balík Sport Chrono umožňuje ešte športovejšie naladenie podvozka, motora a prevodovky. A odpáli vás do nevídaných športových výšin. Okrem stopiek a štyroch voliteľných jazdných režimov na športovom volante GT obsahuje aj dynamické silentbloky prevodovky. Kombinujú sa v nich výhody pevného a mäkkého uchytenia prevodovky, čím sa zvyšuje stabilita a zároveň komfort jazdy.
Počet valcov | 6 |
Typ paliva | 98 |
Vŕtanie | 102,0 mm |
Zdvih | 81,5 mm |
Zdvihový objem | 3 995 cm³ |
Výkon (kW) | 294 kW |
Výkon (k) | 400 PS |
Otáčky pre maximálny výkon | 7 000 r/min |
Maximálny krútiaci moment (Manuálna prevodovka) | 420 Nm |
Maximálny krútiaci moment (PDK) | 430 Nm |
Oblasť otáčok pre maximálny krútiaci moment (Manuálna prevodovka) | 5 000 - 6 500 r/min |
Oblasť otáčok pre maximálny krútiaci moment (PDK) | 5 500 - 5 500 r/min |
Maximálna rýchlosť (Manuálna prevodovka) | 293 km/h |
Maximálna rýchlosť (PDK) | 288 km/h |
Zrýchlenie z 0 na 60 mph (Manuálna prevodovka) | 4,3 s |
Zrýchlenie z 0 na 60 mph (PDK) | 3,8 s |
Zrychlenie z 0 na 100 km/h (Manuálna prevodovka) | 4,5 s |
Zrychlenie z 0 na 100 km/h (PDK) | 4,0 s |
Zrýchlenie z 0 na 160 km/h (Manuálna prevodovka) | 9,2 s |
Zrýchlenie z 0 na 160 km/h (PDK) | 8,7 s |
Zrýchlenie z 0 na 200 km/h (Manuálna prevodovka) | 14,1 s |
Zrýchlenie z 0 na 200 km/h (PDK) | 13,7 s |
Pružné zrýchlenie (80-120 km/h), 5. stupeň (Manuálna prevodovka) | 6,0 s |
Zrýchlenie v rýchlosti (80-120km/h) (50-75 mph) (PDK) | 2,6 s |
Dĺžka | 4 391 mm |
Šířka | 1 801 mm |
Šírka (bez sklopených zrkadiel) | 1 994 mm |
Výška | 1 273 mm |
Súčiniteľ aerodyn. odporu vzduchu (cW) | 0,32 cW |
Rázvor | 2 475 mm |
Rozchod kolies vpredu | 1 527 mm |
Rozchod kolies vzadu | 1 535 mm |
Pohotovostná hmotnosť podľa DIN (Manuálna prevodovka) | 1 405 kg |
Pohotovostná hmotnosť podľa DIN (PDK) | 1 435 kg |
Pohotovostná hmotnosť podľa smernice ES (Manuálna prevodovka) | 1 480 kg |
Pohotovostná hmotnosť podľa smernice ES (PDK) | 1 510 kg |
Príp. Celková hmotnosť (Manuálna prevodovka) | 1 700 kg |
Príp. Celková hmotnosť (PDK) | 1 730 kg |
Príp. Užitočná hmotnosť | 295 kg |
Objem batožinového priestoru vpredu | 150 l |
Objem batožinového priestoru vzadu | 120 l |
Kapacita palivovej nádrže | 64 l |
Spotreba paliva* v meste (Manuálna prevodovka) | 14,7 l/100 km |
Spotreba paliva* v meste (PDK) | 13,0 l/100 km |
Spotreba paliva* mimo mesta (Manuálna prevodovka) | 8,5 l/100 km |
Spotreba paliva* mimo mesta (PDK) | 7,6 l/100 km |
Spotreba paliva* kombinovaná (Manuálna prevodovka) | 10,8 l/100 km |
Spotreba paliva* kombinovaná (PDK) | 9,6 l/100 km |
Emisie CO2* kombinované (Manuálna prevodovka) | 246 g/km |
Emisie CO2* kombinované (PDK) | 219 g/km |
Emisie NOx (Manuálna prevodovka) | 17,6 mg/km |
Emisie NOx (PDK) | 10,2 mg/km |
In the
Obráťte sa na Porsche centrum, vyžiadajte si informácie.
Slovakia spol. s r.o.
Cesta na Senec 2/A
821 04 Bratislava
Tel: +421 249 262 438
E-Mail: info@porsche.sk