Menu arrow-prev-red

Menu Modely
Hlavní navigace
Porsche Inter Auto
Slovakia spol. s r.o.
Cesta na Senec 2/A
821 04 Bratislava

Tel: +421 249 262 438

E-Mail: info@porsche.sk

Nové modely 911 Carrera

Nadčasový stroj
Nový model 911 je sumárom jeho predchodcov – odrazom minulosti a víziou budúcnosti. Silueta: kultová. Dizajn: nadčasový. Technológia: inšpirovaná skvelými pretekárskymi víťazstvami a vždy o krok napred. S ôsmou generáciou modelu 911 ideme do budúcnosti.
Dizajn
Súčasné a nadčasové.

360°

Zažite
Zažite
Zažite
Zažite
Porsche Nová 911 Carrera S
Nová 911 Carrera S
Od 122 419 EUR vrátane DPH
Porsche Nová 911 Carrera 4S
Nová 911 Carrera 4S
Od 130 471 EUR vrátane DPH
Porsche Das neue 911 Carrera S Cabriolet
Nová 911 Carrera S Cabriolet
Od 137 046 EUR vrátane DPH
Porsche Das neue 911 Carrera 4S Cabriolet
Nová 911 Carrera 4S Cabriolet
Od 145 000 EUR vrátane DPH

Technické údaje

8,9
l/100 km
205
g/km
450 PS/331 kW Výkon (PS)/Výkon (kW)
3,7 s Zrýchlenie z 0 na 62 mph (0 – 100 km/h)
3,5 s Zrýchlenie z 0 na 62 mph (0 – 100 km/h) s balíkom Sport Chrono
308 km/h Najvyššia rýchlosť
1 852 mm Šírka
4 519 mm Dĺžka
Od 122 419 EUR Cena vrátane DPH

Motor

Uloženie motora

Motor vzadu

Konfigurácia/počet valcov

Horizontálne protiľahlé – 6 valcov

Objem valcov

2,981 cm³

Výkon (kW)

331 kW

Výkon (PS)

450 PS

Maximálny výkon pri otáčkach

6 500 ot/min

Maximálna rýchlosť motora

7 500 ot/min

Maximálny krútiaci moment

530 Nm

Maximálny krútiaci moment pri otáčkach

2 300 - 5 000 ot/min

NEDC spotreba paliva a emisie

Spotreba paliva* – Mesto

10,7 l/100 km

Spotreba paliva* – Mimo mesta

7,9 l/100 km

Spotreba paliva* – kombinovaná

8,9 l/100 km

Emisie CO2* – Kombinované

205 g/km

Emisný štandard

Euro 6d-TEMP-EVAP

Filter pevných častíc

Filter pevných častíc pre benzín

Podvozok a zavesenie

Predná náprava

Zavesenie MacPherson-strut so stabilizátorom vpredu

Zadná náprava

Viacprvkové zavesenie so stabilizátorom vzadu

Riadenie

Elektromechanický posilňovač riadenia s variabilným pomerom riadenia a generátorom impulzov riadenia

Brzdy

Šesťpiestové uzavreté hliníkové monoblokové upevnené brzdové strmene vpredu a štvorpiestové uzatvorené hliníkové monoblokové upevnené brzdové strmene vzadu, vnútorne odvzdušnené a priečne vŕtané

Stabilizačný systém

Porsche Stability Management (PSM) s ABS, s pokročilými brzdovými funkciami

Kolesá vpredu

8.5JX20 ET53

Pneumatiky vpredu

245/35 ZR 20

Kolesá vzadu

11.5Jx21 ET67

Pneumatiky vzadu

305/30 ZR 21

Výkon

Najvyššia rýchlosť

308 km/h

Zrýchlenie z 0 na 62 mph (0 – 100 km/h)

3,7 s

Zrýchlenie z 0 na 62 mph (0 – 100 km/h) s balíkom Sport Chrono

3,5 s

Zrýchlenie z 0 na 99 mph (0 – 160 km/h)

8,1 s

Zrýchlenie v rýchlosti 50 – 75 mph (80 – 120 km/h)

2,2 s

Rozmery a hmotnosti

Dĺžka

4 519 mm

Šírka

1 852 mm

Šírka (bez sklopených zrkadiel)

2 024 mm

Výška

1 300 mm

Rázvor

2 450 mm

Nenaložená hmotnosť (DIN)

1 515 kg

Nenaložená hmotnosť (EU)

1 590 kg

Prípustná celková hmotnosť

1 985 kg

Maximálne zaťaženie

470 kg

Kapacity

Objem batožinového priestoru (vpredu)

132 l

Kapacita palivovej nádrže

64 l

Servis a záruka

Záručná lehota

3 roky bez obmedzenia najazdených kilometrov

Servisný interval

každých 60 000 km

Záručná lehota na lak

3 roky

Záruka proti korózii

12 rokov

Vlastnosti

Prednosti
Prednosti
Nadčasová myšlienka trvá iba vďaka jej mladistvej energii, ak sa neustále zdokonaľuje. Takže každá nová generácia modelu 911 predstavuje nový štart pre ešte lepšiu 911.
Jasný dizajnový jazyk nového modelu 911 a jeho pozoruhodných línií je nový a napriek tomu známy, zvnútra aj zvonku. Široká zadná časť s hladkým pásom zadných svetiel teraz spája všetky modely 911. Veľká prehľadnosť aj v interiéri, kde sa ergonómia klasického športového vozidla stretáva s dnešnými digitálnymi možnosťami.
Nová generácia motora je výkonnejšia a dokonca efektívnejšia. 3,0-litrový šesťvalcový motor s dvojitým turbodúchadlom modelov 911 Carrera S produkuje výkon 331 kW (450 PS). S balíkom Sport Chrono a kontrolou rozjazdu Launch Control je zrýchlenie obrovské. Napríklad 911 Carrera 4S zrýchli z 0 na 100 km/h (62 mph) len za 3,4 sekundy.
Maximálna rýchlosť 306 km/h a nová 8-stupňová dvojspojková prevodovka Porsche (PDK) poskytuje deväťstojedenástke ťah, ktorý je na ceste ešte účinnejší. Novonavrhnutý Porsche Active Suspension Management (PASM) zvyšuje športový výkon a komfort. Asistenčné systémy, ako je napríklad asistent držania jazdného pruhu vrátane rozpoznávania dopravných značiek a asistencie nočného videnia, jazdu ešte viac uľahčujú.
Pohybujete sa s časom, meníte sa za jazdy a súčasne zostávate samým sebou. Nadčasové športové auto v najlepšom zmysle.
Nová 911.
Nadčasový stroj.
Dizajn
Dizajn
Silueta modelu 911 predstavuje nadčasový dizajn. Ale nová 911 tiež dokazuje, aká je súčasná, hlavne zozadu. Zadná strana je silne, jasne a precízne navrhnutá. Zadné okno sa zdá vizuálne rozšírené a hladko prechádza do čiernej zadnej mriežky. Nové vertikálne tretie brzdové svetlo je doň integrované. Dole sú svetelné pásy bez spojov, medzi trojrozmernými LED zadnými svetlami a novonavrhnutým logom modelu vo svetlej striebornej. Zadná kapota obklopuje novonavrhnuté koncovky výfuku. Nová 911 sa tiež javí ako mimoriadne atletická vzhľadom na veľkosť kolies vpredu a vzadu.
Dizajn, ktorý spája tradičné a moderné prvky. To zabezpečuje väčšiu dynamiku na ceste a spôsobuje rozruch pre všetkých, ktorí idú za 911.
Pri pohľade spredu nová 911 rozpráva príbeh o svojej minulosti. A odhaľuje veľa o svojej budúcnosti. Krídla sú jasne tvarované a zdôrazňujú silnú geometriu a dizajnovú DNA. Novovytvorená kapota s charakteristickými dynamickými profilmi a stúpaním k prednému sklu je odkazom na modely 911 prvej generácie. V hlavných svetlometoch sa používajú moderné LED technológie so štvorbodovými dennými svetlami a stretávacími svetlami. Kamera a senzory asistenčných systémov sú integrované pod prednou kapotou.
Čistota dizajnu novej 911 je vidieť v detailoch. Novonavrhnuté vonkajšie spätné zrkadlá sú zvýraznené, zatiaľ čo kľučky dverí sú diskrétne integrované do obrazu vozidla. Vďaka týmto detailom sa celkový profil novej 911 javí ako kompaktnejší, naleštenejší a technickejší.
Interiér
Interiér
Dobrý dizajn by mal byť priekopníkom a rovnako aj technológia. Interiér novej 911 odráža staré silné stránky a rozširuje nové možnosti.
Všetky príslušné ovládacie prvky sú umiestnené vľavo a vpravo od multifunkčného športového volantu pre maximálny komfort obsluhy a plnú koncentráciu na cestu. Priamy pohľad; prístrojová zostava s analógovým otáčkomerom a dva 7-palcové displeje s vysokým rozlíšením poskytujú všetky základné informácie o vozidle na virtuálnych prístrojoch. Hneď vedľa je 10,9-palcový dotykový displej s vysokým rozlíšením Porsche Communication Management (PCM) vrátane online navigácie.
Vyvýšená stredová konzola je oddelená od palubnej dosky a podobne ako povrchové úpravy na palubnej doske a dverách, zdôrazňuje horizontálnu orientáciu interiéru. S konceptom ovládania Porsche Advanced Cockpit sa teraz na paneli nachádza len niekoľko dotykových tlačidiel. Nad ním sa nachádza päť tlačidiel, ktoré boli účelne ponechané ako analógové tlačidlá pre priamy prístup k základným funkciám pohonu a podvozku.
Tradícia sa stretáva s budúcnosťou: nevnímame to ako kompromis, ale ako to najlepšie z oboch svetov.
Od intuitívnej technológie až po komfort. Úplne prepracované športové sedadlá ponúkajú bezpečnú oporu aj pri dynamických manévroch. Multifunkčný športový volant umožňuje pohodlné používanie audio sústavy, telefónu a navigácie. Okamžite sa zžijete s ovládacími prvkami. Každé tlačidlo, každá rukoväť, každý vzduchový prieduch bol starostlivo zvážený až po posledný detail a najvyššiu kvalitu.
Pocit vysokej kvality je zvýraznený povrchmi z tmavého striebra Diamar, poprípade zo svetlého striebra Diamar, brúseným hliníkom alebo jemným drevom. Ostatné varianty kože a povrchovej úpravy sú k dispozícii na požiadanie.
Výkon
Výkon
Nová 911 Carrera
9 - 8,9
l/100 km
206 – 205
g/km
Znova a znova počúvame, ako sa vyčerpal potenciál horizontálneho protibežného motora. Naši inžinieri sa len usmievajú a potom dokážu, že to nie je pravda. Výstupný výkon a účinnosť horizontálneho protibežného motora sa v novom modeli 911 opäť zvýšili. Úchyty motora boli umiestnené bližšie k stredu vozidla. To znižuje vibrácie a zvyšuje stabilitu pri jazde. Stále však budete cítiť silu 3,0-litrového šesťvalcového motora s dvojitým turbom s výkonom 331 kW (450 PS). Sľubujeme, že maximálny krútiaci moment 530 Nm sa o to postará. Na základe toho nová 911 Carrera 4S dosiahne rýchlosť 100 km/h (62 míľ za hodinu) s balíkom Sport Chrono a kontrolou rozjazdu Launch Control len za 3,4 sekundy. Najvyššia rýchlosť je až 306 km/h.
S novou štandardnou 8-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou Porsche Doppelkupplung (PDK) sa výkon motora prenáša ešte efektívnejšie na vozovku a zvyšuje radosť z jazdy. PDK umožňuje extrémne rýchlu zmenu prevodového stupňa bez prerušenia prenosu výkonu – a to ani v milisekundách. V porovnaní s predchádzajúcimi generáciami ponúka nová 8-rýchlostná PDK aj výrazne širšiu zlatú strednú cestu medzi pohodlím, výkonom a účinnosťou.
Porsche Traction Management (PTM) je nevyhnutnou funkciou modelu 911 Carrera 4S. Spolupráca so systémom Porsche Stability Management (PSM) zaručuje, že pohon všetkých kolies vždy zabezpečuje správnu distribúciu výkonu potrebného na dosiahnutie vynikajúcich jazdných vlastností a najmä dobrú ovládateľnosť pri jazde v hraničných situáciách.
Takže aké sú možnosti? Skvelé spojenie nadčasového konceptu a silného vnútorného pohonu.
Podvozok
Podvozok
V novej 911 je cieľom samotná cesta. Nezaujíma nás, kam ideme, ak sa tam dostaneme športovo. Iba vtedy je 911 vo svojom živle a podvozok je plne zapojený.
V závislosti od jazdných podmienok a režimu jazdy modernizovaná aktívna kontrola tlmenia Porsche Active Suspension Management (PASM) aktívne a nepretržite kontroluje tlmiacu silu pre každé jednotlivé koleso. Výsledok: znížený pohyb karosérie a tým väčší komfort so zvýšenou dynamikou. Pneumatické odpruženie PASM, znížené o 10 mm, je dispozícii ako opcia, čím je nová 911 ešte viac uzemnená a vyvážená, keď je na ceste.
Systém na prenos momentu Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) poskytuje výnimočnú trakciu a vysokú pohyblivosť pri všetkých rýchlostiach – s presnou odozvou na riadenie a vyrovnaným správaním sa pri zmene záťaže a obrovskou zábavou v zákrutách. Dynamická kontrola podvozku Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) na požiadanie minimalizuje pohyb v novom modeli 911 počas dynamických manévrov v zákrutách a znižuje bočný pohyb tela vo vozidle na nerovných cestách.
Zrýchlenie, dokonca aj pri spomalení. Znie to ako paradox, ale už 70 rokov je rovnako dôležitá súčasť našej vývojovej práce ako zvyšovanie srdcového tepu pri naštartovaní vášho Porsche. Toto platí najmä pre osvedčenú Porsche keramickú kompozitnú brzdu (PCCB). Jeho keramické brzdové kotúče sú mimoriadne ľahké a majú priemer 410 mm vpredu a 390 mm vzadu, čo má značný brzdný účinok. Charakteristické: žlto lakované úchyty brzdových strmeňov na predných a zadných nápravách. Rovnako charakteristické: ich mimoriadny výkon, keď potrebujete zabrzdiť rýchlo.
Prvýkrát je nová 911 na ceste s rôznymi rozmermi kolies. Z modeloch 911 Carrera S sa 20-palcové kolesá používajú vpredu a 21-palcové vzadu. Zatiaľ čo širší kontaktný povrch optimalizuje jazdný výkon, väčší priemer zadných kolies zvyšuje stabilitu a komfort.
Športový balík Chrono
Športový balík Chrono
V histórii nášho motor-športu je dobre známe, že sme posadnutí najlepšími jazdnými časmi a tým, ako ich presne merať. Výsledkom je: balík Sport Chrono vrátane prepínača režimu a aplikácia Porsche Track Precision, ktorá vám umožní ešte dokonalejšie nastavenie podvozku, motora a prevodovky a určiť váš absolútny osobný najlepší čas.
Pomocou prepínača režimu vrátane tlačidla SPORT Response na volante si môžete vybrať z piatich režimov jazdy: „Normál“, „ŠPORT“ a „ŠPORT PLUS“, rovnako ako režim „Individuálny“ a nový režim „MOKRO“, ktorý podporuje vodiča pri jazde na mokrom povrchu. Pomocou funkcie SPORT Response je motor a prevodovka pripravené na čo najrýchlejšie uvoľnenie výkonu. Výsledok: maximálna odozva po dobu približne 20 sekúnd.
Súčasťou balíka Sport Chrono je aj: aplikácia Porsche Track Precision na meranie a správu časov kôl a údajov o jazde. Ak chcete presne zobraziť, ako vyzerá váš nový osobný najlepší čas.
Systémy osvetlenia a asistencie
Systémy osvetlenia a asistencie
Vzácny luxus v týchto dňoch, mať čas sa sústrediť výhradne na to, čo je priamo pred vami, napríklad ďalšia zákruta. Nová 911 využíva množstvo asistenčných systémov, ktoré vám umožnia zostať vskutku v tomto momente. Napríklad protikolízny a brzdový asistent alebo nový režim WET¹⁾ – systém na rozpoznanie zjavných mokrých povrchov vozovky, ktorý pomáha vodičom pri jazde na mokro. Ďalšie asistenčné systémy sú k dispozícii na požiadanie, ako napríklad adaptívny tempomat alebo parkovací asistent s priestorovým pohľadom pre ešte väčšiu slobodu pri jazde.
Hlavné svetlomety nového modelu 911 Carrera S sú vybavené technológiou LED, pre rýchlu odozvu a silné osvetlenie. Nepochybne Porsche: štvorbodové denné svetlá so stretávacími svetlami. K dispozícii ako možnosť: LED hlavné svetlomety s maticovým svetlom vrátane systému Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) a asistenta hlavného svetla. Vďaka 84 individuálne ovládaným LED diódam sú svetelné kužele optimálne konfigurované pre každú jazdnú situáciu. Vozidlá pred vami alebo na opačnej strane cesty sú utlmené, zatiaľ čo oblasti medzi nimi a vedľa nich sú stále úplne osvetlené.
Všetky nové modely 911 Carrera S majú nový zadný svetelný pás a trojdimenzionálne zadné svetlá. Aj tu sa pre všetky funkcie používa nová LED technológia. Spolu so všetkými novými prepracovanými tvarmi a polohou tretieho brzdového svetla.

¹⁾ Program „WET“ nie je náhradou za prispôsobenie jazdy v rôznych cestných a poveternostných podmienkach a je maximálne len pomocou pre vodiča.

Komfort
Komfort
Nemôžete mať skvelý športový výkon a vysoký komfort. Absolútne nesúhlasíme. Deväťstojedenástka vždy spojila oboje tak, ako to môže len 911. Je pôsobivá s dobrou ergonómiou a kvalitnými materiálmi v interiéri. S mnohými ďalšími možnosťami individuálneho zvýšenia komfortu a športového výkonu.
Športové sedadlá Plus, ktoré sú k dispozícii na požiadanie, ponúkajú ešte lepšiu bočnú podporu pri dynamickej jazde. Dvojzónová automatická klimatizácia vytvára príjemnú atmosféru v každej jazdnej situácii. Nový voliteľný ionizátor zlepšuje kvalitu vzduchu v interiéri.
Komunikačný systém Porsche Communication Management (PCM) je vaše centrálne riadiace centrum pre audio, navigáciu a komunikáciu, ako aj pre rôzne asistenčné systémy. Vysokokvalitný priestorový zvuk Burmester®, ktorý je k dispozícii na požiadanie, ponúka zvukový výkon najvyššej úrovne pre vašu vlastnú sprievodnú hudbu pre 911.
Porsche Connect
Porsche Connect
Všetci potrebujeme z každého dňa vyťažiť najviac a Porsche Connect vám s tým môže pomôcť. Dáva vám ideálnu východiskovú pozíciu pre akékoľvek cesty.
S novými službami a aplikáciou Porsche Connect môžete synchronizovať ciele a kalendár so svojím Porsche, plánovať výlety s dopravnými informáciami v reálnom čase a používať hudobné služby na vašom smartfóne. Porsche môžete navigovať, informovať a zabaviť v reálnom čase. Balíček navigácie a infotainment vám pomôže dosiahnuť ciele rýchlejšie, a to vďaka výpočtu trasy s aktuálnymi mapami. Pomocou rozhrania na rozpoznávanie hlasu môžete ľahko vyhľadať informácie, ako napríklad počasie na mieste určenia a aktuálne správy o hospodárstve, politike a športe, a nechať si ich prečítať.
Ďalšie informácie o funkciách a aplikáciách Porsche Connect nájdete na adrese www.porsche.sk/porsche-connect.

Osvetľovací systém

1/3
Osvetľovací systém 911 s modernou LED technológiou

Osvetľovací systém

1/3
Osvetľovací systém 911 s modernou LED technológiou

Slovakia spol. s r.o.
Cesta na Senec 2/A
821 04 Bratislava

Tel: +421 249 262 438
E-Mail: info@porsche.sk