911 GT3 RS
Od 271 895 € s DPH
386 kW/525 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
3,2 s
Zrýchlenie 0 - 100 km/h
296 km/h
Najvyššia rýchlosť
Back to beginning
911 GT3 RS
Build your own
Dokonalosť nie je nikdy začiatok.
Ale vždy je to cieľ.

911 GT3 RS.

Športovci to vedia: špičkový výkon vyžaduje viac ako len dokonalé podmienky a šťastie. Vytrvalý tréning, ktorý ich urobí silnejšími a rýchlejšími. Nebrať nič ako dogmu, najmä nie svoj výkon. Učiť sa z každej jednej chyby. Pretože tou najväčšou výzvou je ostať neporaziteľným. Vďaka tomuto prístupu môže Porsche posúvať hranice možného. Vyskúšajte novú 911 GT3 RS v špičkovej kondícii – s vylepšeným výkonom na trati.

Porsche - A 4.0-litre high revving naturally aspirated 525 PS (386 kW) engine.
Vysokootáčkový atmosférický motor s objemom 4 litre a výkonom 525 koní (386 kW).
911 GT3 RS (WLTP)*
13,4
l/100 km
305
g/km
Plnoautomatické nastavenia predného difúzora a zadného krídla.
Systém redukcie aerodynamického odporu (DRS) – zadné krídlo.
Porsche - Aero wishbone on the front axle for up to 40 kg more downforce.
Aero vahadlo na prednej náprave pre zvýšenie prítlaku až o 40 kg.
Porsche - Consistent lightweight construction with numerous components made of carbon fibre reinforced plastic (CFRP).
Komplexná odľahčená konštrukcia s množstvom komponentov z plastu zosilneného uhlíkovými vláknami (CFRP).

360° zážitok.

Porsche - Exterieur Porsche - Exterieur

Objavte každý detail modelu 911 GT3 RS.

Jeho prednosti už poznáte. Tu vám ponúkame viac detailov o jednotlivých častiach.

Porsche - Discover the 911 GT3 RS in detail.
Aerodynamika a dizajn
Zistiť viac
Aerodynamika a dizajn
Porsche - Downforce update.
Aktualizácia o prítlaku.
Nové 911 GT3 RS je orientované na výkon – vďaka vyššiemu prítlaku a vylepšenej aerodynamike. S použitím všetkých údajov o vozidle vrátane pozdĺžneho/priečneho zrýchlenia, polohy plynového/brzdového pedála a hodnôt trenia sa dokonca aj poloha zadného krídla a predného difúzora v zlomku sekundy prispôsobí situácii pomocou Porsche Active Aerodynamics (PAA) s DRS. Tie najlepšie predpoklady pre lámanie rekordov na trati.
Porsche - 40kg more downforce.
O 40 kg silnejší prítlak.
Nové aerodynamické tyče na prednej náprave znižujú prúdenie vzduchu a tým pádom zvyšujú prítlak za nimi – až do 40 kg pri maximálnej rýchlosti. Sofistikovaná technológia, prevzatá z motoristického športu.
Porsche - S-Duct front with single-cooler concept.
Nasávanie v tvare S s koncepciou jedného chladiča.
Tak ako pretekárske vozidlá GT, aj nové Porsche 911 GT3 RS má jeden veľký stredový chladič na mieste predného batožinového priestoru. Koncepcia je pomenovaná podľa vodiaceho potrubia v tvare S. Táto koncepcia zabezpečuje zvýšenú aerodynamiku a silnejší prítlak a chladenie bŕzd v porovnaní s bežne používanými dvoma bočnými chladičmi a malým stredovým chladičom.
Porsche - Wide turbo body with air intake cover.
Široká karoséria s krytom nasávania vzduchu.
Široká karoséria s panelom nasávania vzduchu výrazne prispieva k aerodynamickej optimalizácii modelu 911 GT3 RS a podčiarkuje estetický dizajn. Otvára tiež možnosti pre nové, širšie kolesá, ktoré ešte viac zlepšujú riadenie.
Porsche - Form follows function.
Tvary dopĺňajú funkčnosť.
Náporový vzduch je jednou z najväčších prekážok pri ceste za lepším časom na okruhu. Nové Porsche 911 GT3 RS využíva každý jeden diel na optimalizáciu obtoku vzduchu. Zostava s najlepším možným súčiniteľom odporu je zavŕšená dvojdielnou zadnou časťou so zväčšenými otvormi na nasávanie vzduchu, zadným spojlerom s ventiláciou a difúzorom.
Ďalšia kapitola
Odľahčená konštrukcia

Spotreba a emisie.

911 GT3 RS (WLTP)*
13,4
l/100 km
305
g/km
Odľahčená konštrukcia
Zistiť viac
Odľahčená konštrukcia
Porsche - Thrilling lightness.
Strhujúca ľahkosť.
Špička v odľahčovanej konštrukcii: zníženie maxima. Nové Porsche 911 GT3 RS ostáva verné filozofii motoristického športu – napriek výrazne rozšíreným a vylepšeným prvkom v porovnaní so svojimi predchodcami vrátane aktívnej aerodynamiky, širších kolies a pneumatík, širšej karosérie a rozsiahlejších možností nastavenia podvozku a jazdných režimov.
Vďaka plastu zosilnenému uhlíkovými vláknami (CFRP) sa nám podarilo dosiahnuť pohotovostnú hmotnosť iba 1 450 kg. Krídla, kapota v tvare RS a strecha sú vyrobené z materiálov otestovaných pri motošporte. Radné krídlo CFRP s aktívnou aerodynamikou, dvere CFRP pre optimalizované nasávanie vzduchu v okolí kolies a hliníkovo-horčíkové kované kolesá vás na okruhu dostanú do citeľnej výhody.

Exteriér.

Pri boji o tisíciny sa počíta každý gram. S voliteľným paketom Weissach budete ešte o 15 kg ľahší. Predná kapota, strecha a horná časť vonkajších spätných zrkadiel vo vyhotovení z uhlíkových vláken (vysoký lesk) aj vizuálne zvýrazňuje športový vzhľad nového Porsche 911 GT3 RS – rovnako ako zadné krídlo, ktoré je čiastočne potiahnuté uhlíkovými vláknami (vysoký lesk) a veľkým nápisom ‚PORSCHE‘.

Interiér.

Zadná ochranná klietka v povrchovej úprave z uhlíkových vláken (saténových) ponúka štýlovú ochranu na úrovni pretekárskeho vozidla. Detaily dopĺňajú odľahčené PDK pádla vyrobené z horčíka, horná časť prístrojovej dosky potiahnutá čiernym Race-Tex, s karbónovou povrchovou úpravou (satén), štítok s logom ‚Weissach RS‘ na strane spolujazdca a opierky hlavy s vyšívaným logom ‚Weissach RS‘.

Podvozok.

Stabilizátory na prednej a zadnej náprave, ťahadlá na zadnej náprave a panel stabilizátora z plastu zosilneného uhlíkovými vláknami (CFRP) prispievajú k ideálnej hmotnosti pri honbe za

Porsche - Lightweight and noise-insulated glazing.
Odľahčená a odhlučnená glazúra.
Odľahčená glazúra s laminátovým sklom a akustickým filmom v prednej časti, na dverách, bočných a zadných oknách nielen optimalizuje hmotnosť vozidla, ale zlepšuje aj akustické vlastnosti interiéru – minimalizuje zvuky zvonka, ako napríklad hluk z cesty či vetra.
Porsche - CFRP full bucket seats.
Plne anatomické sedadlá CFRP.
Odľahčené, plne anatomické sedadlá vyrobené z plastu zosilneného uhlíkovými vláknami (CFRP) s karbónovou povrchovou úpravou (satén) štandardne poskytujú masívnu bočnú oporu. Sú vybavené aj poťahmi sedadiel z čiernej kože, perforovanými stredovými časťami v čiernom vyhotovení Race-Tex v červenej alebo striebornej kontrastnej farbe.
Ďalšia kapitola
Výkon

Spotreba a emisie.

911 GT3 RS (WLTP)*
13,4
l/100 km
305
g/km
Výkon
Zistiť viac
Výkon
Maximálny výkon.
911 GT3 RS (WLTP)*
13,4
l/100 km
305
g/km

Len čo sa na štartovacích svetlách rozsvieti zelená, 911 GT3 RS dodá neuveriteľný výkon na okruhu až do 465 Nm. 386 kW (525 k) vás katapultuje z 0 na 100 km/h za 3,2 sekundy a maximálnu rýchlosť 296 km/h dosiahnete, ani sa nenazdáte. Odľahčený športový výfukový systém z nehrdzavejúcej ocele zabezpečuje nefiltrovaný športový zážitok pri maximálnych otáčkach 9 000 ot./min.

911 GT3 RS (WLTP)*
13,4
l/100 km
305
g/km

Moderná motoristická technológia udáva tón pri vysokootáčkovom atmosférickom motore s objemom 4 litre. 4-ventilová technológia s vahadlami a pevným pohonom vačiek, ako aj kované piesty a titánové ojnice. Dodávka oleja je optimalizovaná na vysoké priečne sily vďaka mazaniu suchou kľukovou skriňou so samostatnou olejovou nádržou.

Porsche - Increased antidive.
Ešte menší náklon.
Ambiciózni vodiči vedia, že presné brzdenie je rovnako dôležité ako silné zrýchlenie. Zdokonalený podvozok zlepšuje aerodynamickú rovnováhu pri brzdení, čím sa zmenšuje nápor na prednú nápravu.
Porsche - Lateral dynamics.
Bočná dynamika.
S novým Porsche 911 GT3 RS nebudete musieť tak pribrzďovať pred zákrutami a serpentínami. Športové pneumatiky s 275/35 R20 vpredu a 335/30 R21 vzadu, nové širšie kolesá a väčší rozchod zlepšujú bočnú dynamiku a umožňujú rýchlejší prejazd zákrut.
Porsche - More robust.
Robustnejšie.
Najvyššie požiadavky na výkon od jazdca aj stroja. Preto je teraz 7-stupňová prevodovka Porsche Doppelkupplung (PDK) na okruhu ešte robustnejšia vďaka upravenému odvzdušňovaciemu systému s upraveným pomerom prevodov. Koniec koncov, na svojom Porsche 911 GT3 RS nechcete jazdiť v rýchlobehu.
Porsche - More personalised setup.
Individualizované nastavenia.
Mokrý asfalt, úzke zákruty, osobitný jazdný štýl: pri optimálnom nastavení na šport je potrebné zohľadniť množstvo faktorov. Volant s troma dodatočnými prepínačmi režimov je teraz ešte flexibilnejší pri prispôsobovaní vlastností kontrolných systémov podvozku ako PASM, PSM a PTV Plus na podporu jazdných podmienok. Okrem toho je možné systém trakčnej kontroly vypnúť či nastaviť jeho úroveň.

Kontrolné systémy podvozku.

Aktívne odpruženie Porsche (PASM).

Tento aktívny elektronický systém regulácie tlmenia neustále upravuje tlmiacu silu na každom kolese podľa aktuálnych podmienok na cestách a štýlu jazdy. PASM má dve nastavenia: športovo-komfortné a športovo-tuhé.

Porsche Stability Management.

PSM je automatický riadiaci systém pre udržanie stability na hraniciach dynamického jazdného výkonu. Zásahy systému je možné úplne vypnúť na dvoch úrovniach, pre športové riadenia na okruhu.

Porsche Torque Vectoring Plus.

V spojení so 7-stupňovou prevodovkou PDK pracuje systém PTV Plus s elektronicky regulovanou a plne variabilnou uzávierkou zadného diferenciálu s plne variabilnou distribúciou krútiaceho momentu. Prejavuje sa to zvýšením trakcie a vylepšenou bočnou dynamikou, ako aj zvýšenou stabilitou v zákrutách pri zmene zaťaženia a pri zmene jazdných pruhov.

Porsche - Other performance highlights. Porsche - Other performance highlights. Porsche - Other performance highlights.

Ďalšie výkonnostné prvky

Podvozkové ložiská s guľovými kĺbmi.

Pre maximálny výkon. Presné, ostré a priame riadenie. A mimoriadne pevné spojenie medzi podvozkom a karosériou. Všetky podvozkové ložiská sú vybavené guľovými kĺbmi, čo ešte viac zvyšuje dynamiku a presnosť.

Systém hydraulického zdvihu.

Voliteľný systém hydraulického zdvihu prednej nápravy zvyšuje prednú časť modelu 911 GT3 RS o 40 mm. Tým sa pri manévrovaní minimalizuje riziko nárazu do obrubníkov, rámp a vjazdov na parkoviská.

Riadenie zadnej nápravy so športovým nastavením.

Pri nízkych rýchlostiach riadi systém zadné kolesá v opačnom smere ako predné kolesá, čím sa zvyšuje manévrovateľnosť, najmä v zákrutách. Pri vysokých rýchlostiach riadi systém zadné kolesá v rovnakom smere ako predné kolesá. To zvyšuje stabilitu počas jazdy, najmä pri vysokých rýchlostiach alebo predbiehaní na okruhu.

Brzdy.

Nové Porsche 911 GT3 RS má už v základnej výbave mimoriadne výkonný brzdový systém, ktorý bol opäť optimalizovaný na použitie na okruhu. Vďaka 6-piestikovým červeným hliníkovým brzdovým strmeňom vpredu a 4-piestikovým monoblokovým hliníkovým brzdovým strmeňom vzadu sa dosahuje vysoká stabilita a veľmi dobrá odozva a uvoľnenie bŕzd. Znížené a brzdové kotúče s vnútorným odvetrávaním znižujú neodpružené a rotujúce hmotnosti, a tým aj hmotnosť, vďaka svojej dvojdielnej konštrukcii s hliníkovými brzdovými komorami.

Keramické kompozitné brzdy Porsche (PCCB).

Voliteľné kompozitné keramické brzdové kotúče (PCCB) sú približne o 50 % ľahšie ako odlievané železné kotúče porovnateľnej konštrukcie. Vŕtané keramické brzdové kotúče s priemerom 410 mm vpredu a 390 mm vzadu sú prispôsobené ľahkej konštrukcii a motoristickému športu – teda na zvýšenie brzdného výkonu. Pri brzdení vo vysokej rýchlosti sa vďaka vylepšenej ochrane proti strate účinku bŕzd zvyšuje aj bezpečnosť.

Ďalšia kapitola
Interiér a infotainment

Spotreba a emisie.

911 GT3 RS (WLTP)*
13,4
l/100 km
305
g/km
Interiér a infotainment
Zistiť viac
Interiér a infotainment
Vyhrávanie je otázkou presvedčenia.
Rozdielom medzi víťazstvom a porážkou je správne naladenie. Vďaka štyrom integrovaným prepínačom režimov ponúka športový volant rozmanitejšie možnosti nastavenia ako kedykoľvek predtým: od režimu DRIVE MODE a Porsche Active Suspension Management (PASM) až po Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) a trakčnú kontrolu (TC). Pre ešte intenzívnejšie spojenie medzi vodičom a vozidlom.
Porsche - It can take more than a knock or two.
Len tak hocičo vás nezvalcuje.
Voliteľný paket Clubsport, ktorý je k dispozícii bez príplatku, pozostáva z oceľovej ochrannej klietky za prednými sedadlami, ktorá je priskrutkovaná ku karosérii a prípadne lakovaná v čiernej alebo červenej Guards farbe. K bezpečnosti vodiča prispieva aj 6-bodový pretekársky postroj.
Porsche - Increased comfort.
Zvýšený komfort.
Plnohodnotné anatomické sedadlá vyrobené z plastu zosilneného uhlíkovými vláknami (CFRP) s karbónovou úpravou a integrovaným hrudníkovým airbagom poskytujú mimoriadne dobrú bočnú oporu pri minimálnej hmotnosti. Nastavenie pohybu sedadla dopredu/dozadu je manuálne, zatiaľ čo nastavenie výšky je elektrické. Poťah je štandardne vyrobený z čiernej kože, na opierkach hlavy je vyšitý nápis ‚GT3 RS‘ a stredová časť sedadla je z čierneho perforovaného materiálu Race-Tex s kontrastným podkladom. Adaptívne športové sedadlá Plus (18-smerové, elektronicky nastaviteľné) sú k dispozícii ako voliteľná výbava.
Porsche - More contrast.
Vyšší kontrast.
Interiér s prvkami čiernej kože/Race-Tex, čiernym ozdobným prešívaním, vyšitým nápisom ‚GT3 RS‘ a ozdobnými akcentmi s vložkami v karbónovej povrchovej úprave (satén) podčiarkujú exkluzivitu už aj základnej výbavy. Voliteľne je interiér k dispozícii aj s pokročilými prvkami z kože/Race-Tex a kontrastnými farbami červená Guards alebo strieborná GT.

Porsche Connect.

Porsche Connect poskytuje užitočné služby a aplikáciu My Porsche. Pomocou nej môžete synchronizovať ciele a kalendár so svojím Porsche, plánovať výlety s dopravnými informáciami z komunikačného systému Porsche Communication Management (PCM) a využívať hudobné služby. Nechajte svoje Porsche, aby sa postaralo o navigáciu, informácie a zábavu.

Porsche Track Precision App.

S aplikáciou Porsche Track Precision App¹ môžete podrobne merať, vyhodnocovať a zlepšovať svoj výkon – umožňuje zobrazovať, zaznamenávať a podrobne analyzovať údaje o jazde na vašom smartfóne.

¹ Používanie aplikácie je povolené len vo vyhradených priestoroch. Používanie tohto produktu (najmä funkcia nahrávania videa) môže byť na niektorých trhoch alebo za určitých okolností zakázaná zákonmi alebo predpismi. Pred každým použitím tohto výrobku skontrolujte, či to dovoľujú miestne zákony a predpisy.

Zvukové systémy.

Audio paket Plus vám dodá 8 reproduktorov s výkonom 150 W a zosilňovač integrovaný v PCM – teda akustický podpis, ktorý je optimálne prispôsobený vodičovi a prednému spolujazdcovi. Voliteľný systém priestorového zvuku BOSE® s 12 reproduktormi, 100-wattovým subwooferom a celkovým výkonom 570 W umožňuje aj jemné prispôsobenie jednotlivých reproduktorov v interiéri vozidla.

Porsche - Discover more about our Connect services.

Získajte viac informácií o našich službách Connect.

Ďalšia kapitola
Model a údaje

Spotreba a emisie.

911 GT3 RS (WLTP)*
13,4
l/100 km
305
g/km

Konfigurovať model 911 GT3 RS.

Selected
911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RS
WLTP*
13,4
l/100 km
305
g/km
Od 271 895 € vrátane DPH
386 kW/525 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
3,2 s
Zrýchlenie 0 - 100 km/h
296 km/h
Najvyššia rýchlosť
911 GT3 RS
386 kW/525 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
3,2 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h
296 km/h
Maximálna rýchlosť
WLTP*
13,4
l/100 km
305
g/km
Výška
1 322 mm
Šírka
1 900 mm
Dĺžka
4 572 mm
Rázvor
2 457 mm
Technické špecifikácie

Počet valcov 6
Typ paliva 98
Vŕtanie 102,0 mm
Zdvih 81,5 mm
Zdvihový objem 3 996 cm³
Výkon (kW) 386 kW
Výkon (k) 525 PS
Otáčky pre maximálny výkon 8 500 1/min
Max. otáčky motora 9 000 1/min
Maximálny krútiaci moment 465 Nm
RPM point maximum torque 6 300 1/min
Max. výkon na liter objemu (kW/l) 96,00 kW/l
Max. výkon na liter objemu (PS/l) 131,00 PS/l

Maximálna rýchlosť 296 km/h
Zrýchlenie z 0 na 60 mph 3,0 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h 3,2 s
Zrýchlenie z 0 na 160 km/h 6,9 s
Zrýchlenie z 0 na 200 km/h 10,6 s
Zrýchlenie v rýchlosti (80-120km/h) (50-75 mph) 1,8 s
1/4 míle 10,9 s

Uhol sklonu, predný/zadný (oceľové odpruženie) 6,2 - 9,8 °
Uhol nájazdu pri oceľovom odpružení 10,6 °
Maximálna svetlá výška (oceľové odpruženie) 100 mm

Dĺžka 4 572 mm
Šírka 1 900 mm
Šírka (bez sklopených zrkadiel) 2 027 mm
Výška 1 322 mm
Rázvor 2 457 mm
Kruh otáčania 10,5 m
Pohotovostná hmotnosť podľa DIN 1 450 kg
Pohotovostná hmotnosť podľa smernice ES 1 525 kg
Príp. Celková hmotnosť 1 795 kg
Príp. Užitočná hmotnosť 345 kg

Kapacita palivovej nádrže 64 l

Spotreba paliva* kombinovaná 13,4 - 13,4 l/100 km
Kombinované emisie CO2 (WLTP) 305 - 305 g/km
Štandardné prvky

6-piestikové hliníkové monoblokové pevné brzdové strmene na prednej náprave a 4-piestikové hliníkové monoblokové pevné brzdové strmene na zadnej náprave, v červenej farbe
Hliníkový blok motora a hlavy valcov s vodným chladením
Predná náprava s dvoma priečnymi ramenami aero s integrovanými pomocnými pružinami, stabilizátor, všetky závesy sú guľovo uložené
Horizontálne protichodný 6-valcový motor s atmosférickým nasávaním, zdvihový objem 4 l, maximálny výkon 386 kW (525 k), maximálny krútiaci moment 470 Nm
Kompozitné brzdové kotúče s hliníkovými brzdovými komorami s vnútorným odvetrávaním a drážkami, priemer: 408 mm (vpredu), 380 mm (vzadu)
Maximálne otáčky 9 000 ot./min.
Viacprvková zadná náprava s integrovanými pomocnými pružinami, stabilizátor, všetky závesy sú guľovo uložené
Štvorventilová technológia s vahadlami
Zadný pohon
Monitorovanie opotrebovania brzdových platničiek
VarioCam ladenie vačkového hriadeľa pre nasávacie a výfukové ventily
Elektricky ovládaná parkovacia brzda
Elektromechanický posilňovač riadenia s variabilným prevodom a asistentom riadenia závislým od rýchlosti
Kovaná titánová ojnica
Automatická funkcia štart/stop
Riadenie zadnej nápravy so športovým nastavením.
Mazanie suchou kľukovou skriňou so samostatnou olejovou nádržou
Dodávka oleja s plne variabilným tlakovým olejovým čerpadlom, 7 odsávacími čerpadlami, odstredivkou oleja a doplnkovým prívodom oleja cez kľukový hriadeľ
Porsche Active Suspension Management (PASM)
Priame vstrekovanie paliva (DFI)
Porsche Stability Management (PSM) so systémom ABS. Viacúrovňové nastavenie s možnosťou vypnutia stabilizačného systému (ESC) a trakčného systému (TC) priamo na volante.
Dva trojcestné katalyzátory, filter pevných častíc (GPF) a palubná diagnostika na monitorovanie systému regulácie emisií.
Variabilné plastové nasávacie potrubie s dvoma prepínateľnými rezonančnými ventilmi a šiestimi samostatnými škrtiacimi ventilmi
Odľahčený športový výfukový systém z nehrdzavejúcej ocele s dvoma stredovými koncovkami v čiernej farbe
Odľahčená batéria štartéra LiFePO4 60Ah
7-stupňová prevodovka Porsche Doppelkupplung (PDK)
64-litrová palivová nádrž
Paket Chrono s tlačidlom Chrono na volante s prípravou na spúšťač času na okruhu
Odpruženie s možnosťou nastavenia pretekárskeho režimu (nastavenie zbiehavosti a odklonu kolies, priečny stabilizátor, svetlá výška)

Interiér v koži/s prvkami Race-Tex v čiernej farbe s kontrastnými striebornými prvkami GT

Systém monitorovania tlaku v pneumatikách (TPM) s pretekárskym režimom
20-/21-palcové kované hliníkové disky GT3 RS

Kolesá lakované striebornou farbou

Dvojmiestne kupé
Inteligentná ľahká konštrukcia z hliníka a ocele
Odľahčená predná kapota z plastu zosilneného uhlíkovými vláknami (CFRP) vo farbe karosérie s lakovaným štítom Porsche, dvoma veľkými otvormi na nasávanie vzduchu s aerodynamickými prvkami
Zadná časť s dodatočnými výduchmi vzduchu vrátane mriežky v antracitovej farbe, lopatky s čiernou spodnou časťou
Obloženie podvozku so zadným difúzorom s plutvami
Bočné lišty a lišty bočných okien v čiernej farbe
Pevný dvojdielny zadný spojler v tvare labutieho krku s funkciou DRS a hliníkovými nožičkami, ktoré tvoria integrálnu súčasť karosérie
Vonkajšie spätné zrkadlo vo farbe karosérie s ramenom v čiernom plaste
Označenie modelu v saténovej čiernej v zadnej časti
Plynulý zadný svetelný pás s integrovaným logom ‚PORSCHE‘ v saténovej čiernej
Uzáver palivovej nádrže s exkluzívnym dizajnom
Predná časť vo farbe karosérie s čiernou spodnou časťou s integrovanými otvormi na nasávanie vzduchu s mriežkou v antracitovej farbe a čierne krídlo spojlera a bočné lopatky
Čierne bočné lišty s lopatkami nad predným kolesom so smerovkami
Spodná časť zadného krídla vo farbe karosérie, vrchná časť v čiernej; hydraulický prvok v kontrastnej farbe, bočné krídla zadného spojlera a stojany v čiernej
Vrch strechy z uhlíkových vláken

LED čelné svetlomety so 4-bodovým LED denným svietením
Pomocné svetlá LED v prednom nárazníku s pozičnými svetlami, smerovými svietidlami a bočnými smerovými svietidlami
Zadné svetlá s brzdovým svetlom, spätným svetlom a smerovkami s tretím LED brzdovým svetlom
Zadný svetelný pás so zadnými svetlami s integrovanými parkovacími svetlami a zadným hmlovým svetlom
Automatická aktivácia svetlometov vrátane funkcie svietenia „Welcome Home“
Ostrekovače čelného skla s dvojrýchlostnými stieračmi aero s nastaviteľným prerušovaným stieraním a dýzami
LED svetlá na čítanie, orientačné osvetlenie a osvetlenie zámku zapaľovania. Vrátane osvetlenia batožinového priestoru, odkladacieho priestoru spolujazdca a dverí
Osvetlenie kozmetického zrkadielka v oboch slnečných clonách
Vonkajšie spätné zrkadlá na rámoch dverí, elektricky nastaviteľné, vyhrievané a asférické na strane vodiča
Čelné sklo so sivým tónovaním vo vrchnej časti
LED čelné svetlomety s integrovaným 4-bodovým LED denným svietením

2-zónová automatická klimatizácia so samostatným nastavením teploty pre vodiča a spolujazdca, režim automatickej cirkulácie vzduchu vrátane snímača kvality vzduchu
Prístrojový panel s centrálnym otáčkomerom a dvoma 7-palcovými TFT displejmi, s Track-Screen.
Prachový/peľový filter s filtrom s aktívnym uhlím
Airbagy normálnej veľkosti pre vodiča a spolujazdca
Zvýšená stredová konzola s nekrytým úložným priestorom a uzavretým úložným priestorom
Trojbodové automatické bezpečnostné pásy
Impregnované bočné okná
Vyhrievané zadné okno
2 porty USB-C vo veku hlavného úložného priestoru stredovej konzoly, zásuvka (12 V) v priestore pre nohy spolujazdca
Dve čierne podlahové rohože s vyšitým logom PORSCHE v prednej časti
Plne anatomické sedadlá
Úložný priestor na strane spolujazdca (uzamykateľný) a odkladací priestor v každých dverách
Športový volant GT3 RS v čiernom vyhotovení Race-Tex
Otáčkomer s digitálnym zobrazením zvoleného prevodového stupňa a rýchlosti vozidla a charakteristickým ciferníkom a logom ‚GT3 RS‘
Dva samostatné držiaky na nápoje (1 v stredovej konzole a 1 na strane spolujazdca)

Európsky systém automatického núdzového volania eCall
Elektrické zdvíhače okien s ovládaním jedným dotykom a ochranou tesnenia dvier
Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním
Bezkľúčový prístup
Tempomat

Čalúnenie strechy a A/B/C stĺpikov karosérie vo vyhotovení Race-Tex

Porsche Communication Management (PCM) s online navigáciou¹
Porsche Connect
Porsche Vehicle Tracking System (PVTS)
Digitálne rádio
Integrácia smartfónu

Čierna
Biela
Strážna červená
Závodná žltá
Porsche - Contact.

Kontakt.

Kontaktujte svojho autorizovaného predajcu Porsche, vyžiadajte si informácie alebo sa zaregistrujte na exkluzívne Novinky Porsche.

Spotreba a emisie.

911 GT3 RS (WLTP)*
13,4
l/100 km
305
g/km