Novinka
911 GT3
Od 174 375 € s DPH
375 kW/510 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,4 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h
318 km/h
Maximálna rýchlosť
WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
Späť na začiatok
Carpe secundum.
Niektorí sa snažia naplno využiť každý deň. My chceme naplno využiť každú sekundu. Nakoniec, každá minúta strávená v kokpite je vzácna. Každá jazda má zmysel. V novom modeli 911 GT3 sme zdokonalili všetko, čo vytvára skutočný športový automobil: aerodynamiku, výkon, ladenie, potešenie z jazdy a adrenalín. Čas plynie a ten čas patrí vám. Nasadnite.
Nové zadné krídlo s pripojením v tvare labutieho krku pre dodatočný prítlak.
WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
Veľké lamely pre zvýšenie prítlaku: zadný difúzor.
Predný nárazník s rozšírenými otvormi pre optimálne chladenie bŕzd.
Inšpirovaný motoristickým športom: kapota z uhlíkových vlákien s integrovanými výstupmi vzduchu.

360° exteriér.

Porsche - Developed in Flacht, at home on the racetrack: the 4.0-litre six-cylinder high-speed naturally aspirated engine.
Navrhnutý v meste Flacht, doma na pretekárskej dráhe: 4-litrový šesťvalcový vysokorýchlostný atmosférický motor.
WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
So zvukom, ktorý vám rozbúcha srdce. Pocity a zvuky podobné pretekárskej dráhe. S modelom 911 GT3 to nie je len zážitok z jazdy, ktorý vám poskytne autentický pocit motoristického športu – je to rev jeho plnokrvného a výkonného motora.
Porsche - Everything at a glance: the new Track Display showing all your relevant driving stats for the racetrack.
Všetko na prvý pohľad: nový displej trate zobrazuje všetky relevantné jazdné štatistiky pretekárskej dráhy.
Porsche - Seven performance-oriented gears for a true motorsport feeling: the PDK gear selector, inspired by the manual lever.
Sedem prevodových stupňov zameraných na výkon pre skutočný pocit motoristického športu: volič prevodovky PDK inšpirovaný manuálnou pákou.
Dostupné voliteľne pre model 911 GT3, 6-stupňová manuálna prevodovka GT vám zaručí nefalšovaný a priamy zážitok z jazdy.

Objavte každý detail modelu 911 GT3.

Jeho prednosti už poznáte. Tu vám ponúkame viac detailov o jednotlivých častiach.

Porsche - Discover the 911 GT3 model in detail.
Aerodynamika a dizajn
Objavte viac
Aerodynamika a dizajn
99% nášho času stráveného vývojom venujeme poslednému 1%.
Čas je vzácny...? Pre našich odborníkov v oblasti aerodynamiky to platí pre každý gram. Pre každý gram prítlaku. Pretože väčší prítlak znamená väčší kontaktný tlak, a preto aj vyššiu maximálnu špičkovú rýchlosť vďaka zvýšenému zaťaženiu kolesa a zlepšenému statickému treniu. Vozidlo sa pohybuje v zákrutách rýchlejšie a lepšie.
Nový koncept aerodynamiky modelu 911 GT3 dodržiava toto pravidlo, a preto opäť platí princíp „forma dodržiava funkciu“. Tomuto pravidlu sa musí podriaďovať všetko: krídla, difúzory, prívody vzduchu. Účel: excelentné pohltenie jazdou.
Porsche - Rear.
Zadná časť.
Zadná časť nového modelu 911 GT3 je neprekonateľná. Silný prítlak vytvárajú nové krídla pripojené na vrchnú časť ako pri modeli 911 RSR. Vyhotovenie je v dvoch hliníkových podperách, ktoré sú súčasťou karosérie vozidla. Pripojenie v tvare takzvaného labutieho krku zabezpečuje čistý prietok okolo základného krídla, čo vedie k výrazne menšej strate prítlaku.
Úplne nový difúzor s veľkými lamelami v zadnej časti je aerodynamicky efektívny. Vytvára až štyrikrát väčší prítlak ako difúzor jeho predchodcu.
Porsche - Front.
Predná časť.
Bojujte s protivetrom: predná karoséria nového modelu 911 GT3 so svojimi veľkými otvormi. Prichádzajúci vzduch chladí brzdy, mriežky prívodu vzduchu s povrchovou úpravou chránia pred cudzími časticami. Výstupy vzduchu v centrálnom chladiči sú integrované do kapoty z uhlíkových vlákien a zvýrazňujú motoristický vzhľad.
Prítlak. Rovnováha. Chladenie. Všetko musí spolu ladiť. Široký predný okraj spojlera zaisťuje dodatočný prítlak na prednú nápravu. Prítlak na prednú nápravu a vyváženie vozidla môžete teraz upraviť postupne vďaka novému prednému difúzoru. Spolu s aerodynamicky vylepšeným obložením podvozka môže byť prítlak na prednej náprave a vyváženie vozidla optimálne nastavené. Prvky na kontrolu vzduchu za prednými kolesami boli úplne zmenené, a preto dokážu teraz vyvinúť dvojnásobné množstvo prítlaku s rovnakým odporom vzduchu.
Porsche - Downforce.
Prítlak.
Skúmaním všetkých opatrení prijatých na zlepšenie aerodynamiky dosahuje nový model 911 GT3 približne o 60 % vyšší prítlak ako jeho predchodca. V pozícii Performance, ktorá nie je schválená pre jazdu na cestách, vytvára viac než dvakrát väčší prítlak pre jazdu na pretekárskych dráhach.
Skôr než začnete počítať, vydajte sa na pretekársku dráhu, kde môžete zažiť výkon na vlastnej koži.

Kolesá a pneumatiky

Prvýkrát je model 911 GT3 vybavený inou veľkosťou kolies: 20-palcové kolesá na prednej náprave a 21-palcové kolesá na zadnej náprave. Široké kolesá znamenajú širokú plochu priľnavosti, a preto vysokodynamický výkon.

Kolesá sú štandardne vyhotovené v striebornej farbe a vyrobené z kovanej zliatiny. Čierne centrálne zamykanie s logom „GT3“ je typické pre motoristický šport – a veľmi účinné.
Veľkosti pneumatík: 255/35 ZR 20 na 9,5 J x 20 vpredu, 315/30 ZR 21 na 12 J x 21 vzadu. Športové pneumatiky schválené pre jazdu na ceste zaisťujú potrebnú priľnavosť.¹
Systém monitorovania tlaku v pneumatikách (TPM) ako súčasť štandardu obsahuje režim pretekárskej dráhy, ktorý zohľadňuje nižší tlak studených pneumatík pred výjazdom na okruh.

¹ Priľnavosť so zníženou hĺbkou dezénu zvyšuje riziko aquaplaningu na mokrých cestách.

Ďalšia kapitola
Výkon

Spotreba a emisie.

WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
Výkon
Performance entdecken
Výkon
Kde sa vidíte vy za 3,4 sekundy?
Čas je vzácny...? A pri novom modeli 911 GT3 sa počíta každá sekunda dvojnásobne.
A počíta sa pre vás. Pretože každú sekundu, ktorú strávite jazdou, vás posúva ďalej – k vynikajúcemu zážitku z jazdy. A počíta sa pre nás. Každou sekundou, ktorou zrýchľujeme automobil, sa posúvame vpred – k perfektnému športovému automobilu.
WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km

A, samozrejme, atmosférický motor. Čo treba dodať? S plným štvorlitrovým zdvihovým objemom a šiestimi valcami. V horizontálne protiľahlým usporiadaním. V zadnej časti. Tak, ako by ste očakávali od modelu 911. Šesť samostatných škrtiacich ventilov zabezpečuje ešte priamejšiu reakciu motora, ktorý môžete ľahšie ovládať. S konceptom vysokých otáčok, ktorý sa doťahuje na úroveň 9 000. A s maximálnym krútiacim momentom 470 Nm, ktorý sa v porovnaní s predchodcom zvýšil o ďalších 10 Nm. Toto všetko s čistokrvným zvukom, ktorý vás očarí v každom smere.

WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km

Na tomto technickom základe čerpá motor nového modelu 911 GT3 maximálny výkon 375 kW (510 k) presne z 3 996 cm³. So štandardnou 7-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou Porsche Doppelkupplung (PDK) vyšprintuje automobil z 0 na 100 km/h iba za 3,4 sekundy. A ťah? Stúpa až na neuveriteľných 318 km/h.

Hnacia jednotka bola vyvinutá na rovnakom mieste, kde vyrábame naše športové automobily: Flacht. Je postavená na základnom motore modelu 911 GT3 Cup, je mimoriadne robustná a vysokovýkonná. Princíp zásobovania olejom, ktorý využíva samostatnú nádrž na motorový olej, a koncepcia štyroch ventilov na valec s vačkami a pevným ovládaním ventilov sme prebrali priamo z motoristického športu.

Nový model 911 GT3 využíva šesť samostatných ventilov namiesto centrálneho škrtiaceho ventilu. Pre optimálne zásobovanie vzduchom do každého valca. To zároveň zlepšuje schopnosť reagovať, ovládateľnosť a prietok paliva – zvlášť pri vysokých rýchlostiach. A výsledkom je ešte lepší výkon.

Novinkou je aj stredová poloha upevnenia motora vzadu. Výsledné efektívnejšie ladenie upevnenia znižuje vibrácie motora a tiež stabilizuje vozidlo – najmä počas dynamickej jazdy v zákrutách s hrboľmi.

V novom modeli 911 GT3 sa 7-stupňová prevodovka PDK pýši ešte športovejším nastavením. Preradenia na radiacej páke sú ostré a krátke. Prípadne môžete preraďovať aj priamo voličom prevodovky PDK – v novom modeli 911 GT3 je preraďovanie založené na manuálnej páke. Nezáleží na tom, ako preraďujete. So siedmimi prevodovými stupňami zameranými na výkon sa budete cítiť ako na pretekárskej dráhe.

Novým prvkom je volič prevodovky počas dynamického radenia nižších stupňov. Ak pri brzdení pred zákrutou potiahne vodič radiacu páku pred dosiahnutím správnych otáčok motora, prevodovka PDK si „pamätá“ zmenu prevodových stupňov a po dosiahnutí optimálnych otáčok automaticky zaradí stupeň späť.

So šiestimi prevodovými stupňami zameranými na výkon, extrémne krátkymi prevodmi a mimoriadne presnými a krátkymi preradeniami. Zamerali sme sa nie na každú desatinu sekundy, ale na nepodmienené potešenie z jazdy a čisté emócie.

Okrem toho model 911 GT3 s manuálnou prevodovkou vrátane dvojhmotového zotrvačníka a mechanickej uzávierky zadného diferenciálu šetrí približne 17 kg hmotnosti.

Ľahká konštrukcia je vždy prepracovaná do detailu: využívame každý gram, pretože nám ide o zníženie hmotnosti. Podiel ľahkých komponentov vyrobených z plastu vystuženého uhlíkovými vláknami (CFRP) sa opäť zvýšil pri zachovaní rovnakej stability. Pre ešte lepšiu agilnosť typickú pre motoristický šport.

Predné veko je vyrobené z plastu vystuženého uhlíkovými vláknami (CFRP), predtým výlučne dostupné iba pre modely 911 RS. Zadné krídlo je takisto vyrobené z uhlíkových vlákien, na vyžiadanie je možné vyrobiť aj strechu.

Model 911 GT3 sme teraz vybavili ľahkými sklami pre bočné okná a zadné sklo. Sklá sú mimoriadne odolné, odolávajú poškriabaniu a sú nesmierne ľahké.

WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km

Výsledkom nového modelu 911 GT3 je dosiahnutie pomeru výkonu a hmotnosti len 2,81 kg/k a koeficient odporu je len 0,34. Nič vám nebráni v dosiahnutí nového rekordu. Bez námahy. A navyše s ľahkosťou.

Podvozok.

Prvýkrát je v modeli 911 GT3 namontovaný predný podvozok s dvojitými priečnymi ramenami. Systém je odvodený priamo od modelu 911 RSR – a v modeli 911 GT3 vám prináša cenný časový náskok.

Reakcia prednej nápravy sa vďaka tomuto princípu opäť výrazne zlepšila – a s tým súvisiace nižšie trenie v tlmičoch. Nová geometria nápravy navyše umožňuje nastavenie, ktoré poskytuje väčšiu stabilitu v zákrutách a ešte rýchlejšiu reakciu riadenia. Pre vyššiu rýchlosť v zákrutách.

Na zadnej náprave je použitá osvedčená viacprvková náprava v koncepcii LSA (ľahká, stabilná, agilná) so zvýšeným počtom guľových čapov pre ešte väčšiu precíznosť.

Jazdná výška, odklon a tuhosť stabilizátorov podvozka je možné individuálne nastaviť pre obe nápravy. Tuhšie pružiny spolu s pomocnými pružinami typickými pre motoristický šport sa nachádzajú v prednej aj zadnej časti. Nová technológia tlmičov takisto umožňuje výkonnejšie jazdné vlastnosti spolu s vylepšeným pohodlím počas jazdy.

Porsche - And all of this for a few tenths of a second in performance. Time is simply precious to us.
A to všetko pre zopár desatín sekundy výkonu. Čas je pre nás jednoducho vzácny.

Kontrolné systémy.

Riadenie zadnej nápravy so športovým nastavením.

Pri nízkych rýchlostiach riadi systém zadné kolesá v opačnom smere ako predné kolesá. To zvyšuje agilnosť, zvlášť v zákrutách. Pri vysokých rýchlostiach riadi systém zadné kolesá v rovnakom smere ako predné kolesá. To zvyšuje stabilitu počas jazdy, najmä pri vysokých rýchlostiach alebo vtedy, keď chcete ovládnuť pretekársku dráhu.

Aktívne riadenie odpruženia Porsche Active Suspension Management (PASM, – 20 mm).

Elektronický systém regulácie tlmenia neustále upravuje tlmiacu silu na každom kolese na základe aktuálnych podmienok na cestách a štýlu jazdy. PASM má dve nastavenia: „Normálne“, ktoré je zmesou výkonu a pohodlia, a „Šport“, pri ktorom je nastavenie oveľa tuhšie.

Riadenie stability Porsche Stability Management (PSM).

PSM je automatický riadiaci systém pre udržanie stability na hraniciach dynamického jazdného výkonu. Tieto systémy je možné úplne vypnúť v dvoch stupňoch. Pre zámerne športové riadenie na pretekárskej dráhe.

Systém na prenos momentu Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus).

V spojení so 7-stupňovou prevodovkou PDK pracuje systém s elektronicky regulovanou a plne variabilnou uzávierkou zadného diferenciálu s plne variabilnou distribúciou krútiaceho momentu. Na zvýšenie trakcie a vylepšenú bočnú dynamiku, ako aj na zvýšenie stability v zákrutách pri zmene zaťaženia a pri zmene jazdných pruhov.

Systém šikovného zdvihu

Dostupné voliteľne, systém zdvihu nadvihuje model 911 GT3 na prednej náprave o 30 mm. Na zvýšenie svetiel v rýchlosti až približne 50 km/h. Funkcia automatického zdvihu, ktorá je založená na osobne uložených údajoch o polohe, je novinkou.

Brzdy.

Nestrácať čas – ani pri spomalení. Spoľahlivým základom je novo vyvinutý a mimoriadne výkonný brzdový systém. Štandardné liatinové a hliníkové kompozitné brzdové kotúče majú teraz priemer 408 mm na prednej náprave – o 28 mm viac ako pri predchádzajúcom modeli – a 380 mm na zadnej náprave. Vďaka vákuovému posilňovaču bŕzd, ktorý sme takisto prepracovali, môžete teraz vyvinúť brzdnú silu ešte presnejšie a podľa vašich potrieb.

Červené šesťpiestové hliníkové brzdové strmene na prednej náprave a ich štvorpiestové ekvivalenty vzadu sú vyvinuté ako monoblokové jednotky. Pre väčšiu vnútornú stabilitu a rýchlejšiu reakciu pri stlačení a uvoľnení brzdy aj pri extrémnych zaťaženiach.

Keramické kompozitné brzdy Porsche (PCCB).

Keramické kompozitné brzdy Porsche (PCCB) s brzdovými kotúčmi – dostupné na vyžiadanie –, ktoré sú približne o 50 % ľahšie ako liatinové disky podobného dizajnu a veľkosti, sú verné ľahkej konštrukcii a motoristickému športu. Priečne vŕtané keramické brzdové kotúče disponujú veľkým priemerom 410 mm vpredu a 390 mm vzadu – pre ešte silnejší brzdný výkon. Šesťpiestové hliníkové monoblokové pevné brzdové strmene na prednej náprave a štvorpiestové ekvivalenty vzadu – všetky v žltej farbe – poskytujú extrémne vysoké brzdné sily, ktoré sú pri spomalení mimoriadne dôležité. Okrem toho sa zvyšuje bezpečnosť pri brzdení z vysokej rýchlosti vďaka odolnosti pred vyblednutím PCCB.

Ďalšia kapitola
Interiér a infotainment

Spotreba a emisie.

WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
Interiér a infotainment
Interiér a infotainment
Interiér a infotainment
Porsche - Open Interior.
Všetko, čo milujete na Porsche. Iba v rýchlejšej verzii.
Pri hraniciach športu ide vždy o to byť priamy. Predovšetkým na pretekárskej dráhe, ale aj pri ergonómii v kokpite. V tomto zmysle je na prvom mieste interiér nového modelu 911 GT3. Odráža typické vlastnosti modelu 911 a rozširuje ich o nové technologické možnosti. Princíp: analógová fascinácia v spojení s digitálnou integráciou.
Porsche - Open Interior.2
Športový volant modelu GT3 s radiacou pákou PDK v tmavostriebornej farbe umožňuje krátke preradenia ako v motoristickom športe. Nešmykľavý veniec volantu v čiernom vyhotovení Race-Tex pohodlne padne do ruky aj počas športovej jazdy. Všetky materiály sú puristické a vysokokvalitné – okrem čierneho vyhotovenia Race-Tex nájdete v interiéri aj čiernu kožu a ozdobné lišty v čiernej farbe s vložkami z brúseného hliníka v antracitovej farbe.
Porsche - Open Interior.3
Novinkou je voliteľný displej pre trate, ktorý na požiadanie zobrazuje relevantné údaje o jazde pre pretekársku dráhu, napr. tlak v pneumatikách, preťaženie, stopky, teplotu vody, ako aj teplotu oleja a tlak oleja, takže máte všetky údaje priamo pred sebou a môžete sa plne sústrediť na pretekársku dráhu. V spojení so 6-stupňovou športovou manuálnou prevodovkou GT (tiež s voličom prevodov PDK s manuálnym vedením radiacej páky) sa na displeji trate zobrazuje aj asistent radenia.
Porsche - Open Interior.3
Kultová záležitosť: analógový otáčkomer s osvetleným logom „GT3“ umiestnený v strede tvorí srdce interiéru po vizuálnej aj technickej stránke. High-tech: 7-palcový WVGA farebný TFT displej s vysokým rozlíšením na ľavej a pravej strane otáčkomera, ktorý zobrazuje konfigurovateľné informácie o vozidle na virtuálnych prístrojoch.
Porsche - Clubsport package.
Balík Clubsport.
Balík Clubsport, k dispozícii ako voliteľná výbava bez dodatočných príplatkov, zaisťuje dodatočnú ochranu na pretekárskej dráhe a ponúka dokonalý základ pre športové extrémy.
Balík Clubsport obsahuje oceľovú klietku priskrutkovanú ku karosérii za prednými sedadlami, šesťbodový pretekársky postroj v čiernej farbe dodávaný pripravený na montáž na strane vodiča, hasiaci prístroj pripravený na inštaláciu s montážnou konzolou a prípravu na prepínač batérie. To je možné kúpiť individuálne v oddelení pre motoristický šport Porsche.

Športové sedadlá Plus s vyvýšenými bočnicami podušky, elektrickým nastavením výšky sedadla a operadla, ako aj s manuálnym nastavením dopredu/dozadu sú štandardom. Bočnice podušky sú potiahnuté kožou, stredy sedadiel sú v čiernom vyhotovení Race-Tex, zatiaľ čo logo „GT3“ je vyšité na opierkach hlavy striebornou farbou. Bočnice podušky a operadlá majú pevné a športové čalúnenie, ktoré poskytuje vynikajúcu bočnú oporu – dokonca aj v oblasti panvy. Škrupina operadiel je vyhotovená v tmavostriebornej farbe.

Adaptívne športové sedadlá Plus s 18-cestným elektrickým nastavením polohy sedadla sú dostupné na vyžiadanie.

Plné škrupinové sedadlá sú plne vyrobené z plastu vystuženého uhlíkovými vláknami (CFRP) s povrchovou úpravou z uhlíkovej väzby a integrovaným hrudným airbagom sú dostupné voliteľne. Ponúkajú mimoriadne dobrú bočnú oporu pri minimálnej hmotnosti. Nastavenie pohybu sedadla dopredu/dozadu je manuálne, zatiaľ čo nastavenie výšky je elektrické. Poťah je v štandardnej verzii vyrobený z čiernej kože, stred sedadla je v čiernom perforovanom vyhotovení Race-Tex, podšitý kontrastnou farbou, na opierkach hlavy je vyšité logo „GT3“ v striebornej farbe.

¹ Detská sedačka nie je kompatibilná s plnými škrupinovými sedadlami.

Balík Chrono.
Čas je vzácny...? Pri všetkej úprimnosti, teraz to už berieme trochu precíznejšie. Pretože tu nám ide o desatiny a stotiny sekundy.
Okrem analógových a digitálnych stopiek na prístrojovej doske ponúka voliteľný balík Chrono nasledujúce funkcie: PCM je aktualizovaný tak, aby obsahoval špeciálny výkonnostný displej, ktorý vám umožní zobrazovať, ukladať a vyhodnocovať zaznamenané časy okruhov. Týmto spôsobom môže vodič zobraziť aktuálny čas okruhu a vzdialenosť, počet dokončených okruhov a iné časy, ktoré boli doteraz dosiahnuté – prirodzene s presnosťou na stotinu sekundy. Tiež je možné zobraziť aktuálne najrýchlejší okruh a dojazd. Môžu sa zaznamenávať všetky prejdené vzdialenosti a definované referenčné časy.
Porsche Connect.

Porsche Connect poskytuje asistenciu pri užitočných službách. Pomocou aplikácie Porsche Connect môžete synchronizovať ciele a kalendár so svojím Porsche, plánovať výlety s dopravnými informáciami z komunikačného systému Porsche Communication Management (PCM) v reálnom čase a používať hudobné služby vo vašom smartfóne. Porsche môžete navigovať, informovať a zabaviť. Balík navigácie a infotainment vám pomôže dosiahnuť ciele rýchlejšie, a to vďaka výpočtu trasy s aktuálnymi mapami. Pomocou rozhrania na rozpoznávanie hlasu môžete ľahko vyhľadať informácie, ako je napríklad počasie na mieste určenia, môžete mať k dispozícii aktuálne správy o ekonomike, politike a športe a nechať si ich prečítať. Najmä vtedy, ak sa ešte nenachádzate na pretekárskej dráhe, ale ste len na ceste tam.

Aplikácia Porsche Track Precision.¹

S aplikáciou Porsche Track Precision si môžete zmerať a ohodnotiť svoj výkon s ešte viacerými informáciami. Aplikácia umožňuje, aby vaše štatistiky jazdy boli presne zobrazené, zaznamenané a analyzované vo vašom smartfóne. Časovač okruhu je možné automaticky zastaviť pomocou presného 10 Hz signálu GPS z PCM, manuálne pomocou ovládacej páky balíka Chrono alebo pre ešte väčšiu presnosť voliteľným spúšťačom okruhu od Porsche Tequipment. Zaznamenané časy si môžete porovnať priamo v smartfóne.

¹ Používanie aplikácie je povolené len na súkromnom pozemku. Prevádzka tohto produktu (najmä funkcia nahrávania videa) môže byť zakázaná zákonmi alebo predpismi na konkrétnych trhoch alebo pri určitých udalostiach. Pred každým použitím tohto výrobku skontrolujte, či to dovoľujú miestne zákony a predpisy.

Porsche - Discover more about our Connect services.

Objavte viac informácií o našich službách Connect.

Ďalšia kapitola
Motoristický šport

Spotreba a emisie.

WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
Motoristický šport
Motoristický šport
Motoristický šport
Bližšie k vašim snom. Rýchlejšie do vášho cieľa. Nové Porsche 911 GT3 Cup.
Bližšie k vašim snom. Rýchlejšie do vášho cieľa. Nové Porsche 911 GT3 Cup.
V motoristickom športe je vzácna každá sekunda – najmä vtedy, ak nasledujete svoje sny. Nový model 911 GT3 je ideálny pre tých, ktorí snívajú o adrenalíne na pretekárskej dráhe – a na cestu domov si nemusia presadať zo športového automobilu. Pre všetkých, ktorí chcú ísť týmto rozhodujúcim krokom ďalej, sme vyvinuli nové Porsche 911 GT3 Cup.
WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
Je pokračovaním našej vízie postaviť najuniverzálnejší pretekársky automobil GT na svete. Začínajúci talent i skúsení profesionáli si môžu vychutnať čistokrvný výkon modelu 911 GT3 Cup. Samozrejme, nachádzame isté podobnosti s modelom 911 GT3 schváleným na jazdu po cestách: nízke sedenie v zadnej časti je navlas rovnaké, 4-litrový šesťvalcový horizontálne protiľahlý atmosférický motor s výkonom nad 500 koní. Okrem výrobnej linky v Zuffenhausene zdieľajú dvaja vrcholoví športovci aj komponenty, ako je napríklad predný podvozok s dvojitými priečnymi ramenami, ktorý bol vyvinutý pre pretekársku dráhu.
Bol navrhnutý, aby sme mohli splniť sny našim zákazníkom po celom svete: bojovať o čo najlepšie časy a pódiové umiestnenia v pretekoch automobilov značky Porsche a ďalších pretekárskych sériách. Preto nový dizajn vozidla rozumie aj svojim farbám: model 911 GT3 Cup zrkadlí stupeň pretekov automobilov značky Porsche. Kde môžete najviac cítiť tímového ducha. A vo svojej premiérovej sezóne v roku 2021 bude súťažiť v niekoľkých pretekoch automobilov jednej značky súčasne: v pohároch Porsche Carrera v Ázii, Beneluxe, Nemecku, Francúzsku a USA, ako aj v Porsche Mobil 1 Supercup, budú tímy bojovať o víťazstvo s týmto novým vysokovýkonným športovcom.
Nové Porsche 911 GT3 Cup znamená nielen príchod najnovšej generácie najpredávanejšieho pretekárskeho auta na svete, ale aj najnovšieho člena tímu pre všetkých, ktorí sú zákazníkmi v motoristickom športe. Pretože motoristický šport je tímový šport. Pretože vieme, že každý pilot je iba taký dobrý, aký dobrý je jeho tím. A tím, ktorý spoločnými silami čelí novým výzvam, dokáže premeniť sny na skutočnosť. My to voláme duch snov.
Ďalšia kapitola
Modely a údaje

Spotreba a emisie.

WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km

Výber modelov 911 GT3.

Vybraté
911 GT3
Novinka
Porsche 911 GT3
WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
Od 174 375 € vrátane DPH
375 kW/510 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,4 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h
318 km/h
Maximálna rýchlosť
911 GT3
375 kW/510 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,4 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h
318 km/h
Maximálna rýchlosť
WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
Výška
1 279 mm
Šířka
1 852 mm
Dĺžka
4 573 mm
Rázvor
2 457 mm
Technické špecifikácie

Počet valcov 6
Typ paliva 98
Vŕtanie 102,0 mm
Zdvih 81,5 mm
Zdvihový objem 3 996 cm³
Výkon (kW) 375 kW
Výkon (k) 510 PS
Otáčky pre maximálny výkon 8 400 r/min
Maximálny krútiaci moment 470 Nm
Bod maximálneho krútiaceho momentu 6 100 r/min

Maximálna rýchlosť (Manuálna prevodovka) 320 km/h
Maximálna rýchlosť (PDK) 318 km/h
Zrýchlenie z 0 na 60 mph (Manuálna prevodovka) 3,7 s
Zrýchlenie z 0 na 60 mph (PDK) 3,2 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h (Manuálna prevodovka) 3,9 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h (PDK) 3,4 s
Zrýchlenie z 0 na 160 km/h (Manuálna prevodovka) 7,9 s
Zrýchlenie z 0 na 160 km/h (PDK) 7,0 s
Zrýchlenie z 0 na 200 km/h (Manuálna prevodovka) 11,9 s
Zrýchlenie z 0 na 200 km/h (PDK) 10,8 s
Pružné zrýchlenie (80-120 km/h), 5. stupeň (Manuálna prevodovka) 5,9 s

Dĺžka 4 573 mm
Šířka 1 852 mm
Šírka (bez sklopených zrkadiel) 2 027 mm
Výška 1 279 mm
Rázvor 2 457 mm
Rozchod kolies vpredu 1 601 mm
Rozchod kolies vzadu 1 553 mm
Pohotovostná hmotnosť podľa DIN (Manuálna prevodovka) 1 418 kg
Pohotovostná hmotnosť podľa DIN (PDK) 1 435 kg
Pohotovostná hmotnosť podľa smernice ES (Manuálna prevodovka) 1 493 kg
Pohotovostná hmotnosť podľa smernice ES (PDK) 1 510 kg
Príp. Celková hmotnosť (Manuálna prevodovka) 1 765 kg
Príp. Celková hmotnosť (PDK) 1 782 kg
Príp. Užitočná hmotnosť 347 kg
Kombinovaná spotreba paliva - Manuálna prevodovka 12,9 – 12,9 l/100 km
Kombinovaná spotreba paliva - Automatická prevodovka (PDK) 13,0 – 13,0 l/100 km
Kombinované emisie CO2 (WLTP) - Manuálna prevodovka 293 – 293 g/km
Kombinované emisie CO2 (WLTP) - Automatická prevodovka (PDK) 294 – 294 g/km
Maximálny výkon nikdy nevyzeral tak dobre.
Rovnako ako jeho motorizovaný náprotivok, aj dizajn Porsche Chronograph 911 GT3 zaujme nielen elegantným športovým dizajnom, ale aj silným výkonom a prvotriednym remeselným spracovaním. Vozidlo sa dodáva s rôznymi dizajnovými prvkami a materiálmi pochádzajúcimi priamo z legendárneho športového vozidla. Je výlučne vyhradené pre majiteľov vozidla.
Porsche - Personalisation & finishing.

Personalisation & finishing.

In the Porsche Exclusive Manufaktur we offer you a variety of personalisation options for exterior and interior. For your completely personalised vehicle.

Porsche - Contact.

Kontakt.

Obráťte sa na Porsche centrum, vyžiadajte si informácie.