911 GT3
Od 208 819 € s DPH
375 kW/510 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
3,4 s
Zrýchlenie 0 - 100 km/h
318 km/h
Maximálna rýchlosť
911 GT3 s Paketom Touring
Od 208 819 € s DPH
375 kW/510 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
3,9 s
Zrýchlenie 0 - 100 km/h
320 km/h
Maximálna rýchlosť
Späť na začiatok
Nové Porsche 911 GT3 s paketom Touring.
Porsche 911 GT3 s paketom Touring udáva ráz výkonu – ale zameriava sa najmä na cestu. Vďaka dômyselnej aerodynamike ponúka obdivuhodný výkon v zákrutách, a to aj bez veľkého zadného krídla.
Carpe secundum.
Niektorí sa snažia naplno využiť každý deň. My chceme naplno využiť každú sekundu. Nakoniec, každá minúta strávená v kokpite je vzácna. Každá jazda má zmysel. V novom modeli 911 GT3 sme zdokonalili všetko, čo vytvára skutočný športový automobil: aerodynamiku, výkon, ladenie, potešenie z jazdy a adrenalín. Čas plynie a ten čas patrí vám. Nasadnite.
Nové zadné krídlo s pripojením v tvare labutieho krku pre dodatočný prítlak.
911 GT3 (WLTP)*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
Veľké lamely pre zvýšenie prítlaku: zadný difúzor.
Predný nárazník s rozšírenými otvormi pre optimálne chladenie bŕzd.
Inšpirovaný motoristickým športom: kapota z uhlíkových vlákien s integrovanými výstupmi vzduchu.

360° exteriér.

Porsche - Developed in Flacht, at home on the racetrack: the 4.0-litre six-cylinder high-speed naturally aspirated engine.
Navrhnutý v meste Flacht, doma na pretekárskej dráhe: 4-litrový šesťvalcový vysokorýchlostný atmosférický motor.
911 GT3 (WLTP)*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
So zvukom, ktorý vám rozbúcha srdce. Pocity a zvuky podobné pretekárskej dráhe. S modelom 911 GT3 to nie je len zážitok z jazdy, ktorý vám poskytne autentický pocit motoristického športu – je to rev jeho plnokrvného a výkonného motora.
Porsche - Everything at a glance: the new Track Display showing all your relevant driving stats for the racetrack.
Všetko na prvý pohľad: nový displej trate zobrazuje všetky relevantné jazdné štatistiky pretekárskej dráhy.
Porsche - Seven performance-oriented gears for a true motorsport feeling: the PDK gear selector, inspired by the manual lever.
Sedem prevodových stupňov zameraných na výkon pre skutočný pocit motoristického športu: volič prevodovky PDK inšpirovaný manuálnou pákou.
Dostupné voliteľne pre model 911 GT3, 6-stupňová manuálna prevodovka GT vám zaručí nefalšovaný a priamy zážitok z jazdy.

360° Interior.

Objavte každý detail modelu 911 GT3.

Jeho prednosti už poznáte. Tu vám ponúkame viac detailov o jednotlivých častiach.

Porsche - Discover the 911 GT3 models in detail.
Aerodynamika a dizajn
Zistiť viac
Aerodynamika a dizajn
99% nášho času stráveného vývojom venujeme poslednému 1%.
911 GT3 (WLTP)*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
Čas je vzácny...? Pre našich odborníkov v oblasti aerodynamiky to platí pre každý gram. Pre každý gram prítlaku. Pretože väčší prítlak znamená väčší kontaktný tlak, a preto aj vyššiu maximálnu špičkovú rýchlosť vďaka zvýšenému zaťaženiu kolesa a zlepšenému statickému treniu. Vozidlo sa pohybuje v zákrutách rýchlejšie a lepšie.
Nový koncept aerodynamiky modelu 911 GT3 dodržiava toto pravidlo, a preto opäť platí princíp „forma dodržiava funkciu“. Tomuto pravidlu sa musí podriaďovať všetko: krídla, difúzory, prívody vzduchu. Účel: excelentné pohltenie jazdou.
Porsche - Rear.
Zadná časť.
Zadná časť nového modelu 911 GT3 je neprekonateľná. Silný prítlak vytvárajú nové krídla pripojené na vrchnú časť ako pri modeli 911 RSR. Vyhotovenie je v dvoch hliníkových podperách, ktoré sú súčasťou karosérie vozidla. Pripojenie v tvare takzvaného labutieho krku zabezpečuje čistý prietok okolo základného krídla, čo vedie k výrazne menšej strate prítlaku.
Úplne nový difúzor s veľkými lamelami v zadnej časti je aerodynamicky efektívny. Vytvára až štyrikrát väčší prítlak ako difúzor jeho predchodcu.
Porsche - Front.
Predná časť.
Bojujte s protivetrom: predná karoséria nového modelu 911 GT3 so svojimi veľkými otvormi. Prichádzajúci vzduch chladí brzdy, mriežky prívodu vzduchu s povrchovou úpravou chránia pred cudzími časticami. Výstupy vzduchu v centrálnom chladiči sú integrované do kapoty z uhlíkových vlákien a zvýrazňujú motoristický vzhľad.
Prítlak. Rovnováha. Chladenie. Všetko musí spolu ladiť. Široký predný okraj spojlera zaisťuje dodatočný prítlak na prednú nápravu. Prítlak na prednú nápravu a vyváženie vozidla môžete teraz upraviť postupne vďaka novému prednému difúzoru. Spolu s aerodynamicky vylepšeným obložením podvozka môže byť prítlak na prednej náprave a vyváženie vozidla optimálne nastavené. Prvky na kontrolu vzduchu za prednými kolesami boli úplne zmenené, a preto dokážu teraz vyvinúť dvojnásobné množstvo prítlaku s rovnakým odporom vzduchu.
Porsche - Downforce.
Prítlak.
Skúmaním všetkých opatrení prijatých na zlepšenie aerodynamiky dosahuje nový model 911 GT3 približne o 60 % vyšší prítlak ako jeho predchodca. V pozícii Performance, ktorá nie je schválená pre jazdu na cestách, vytvára viac než dvakrát väčší prítlak pre jazdu na pretekárskych dráhach.
Skôr než začnete počítať, vydajte sa na pretekársku dráhu, kde môžete zažiť výkon na vlastnej koži.

Prednosti.

911 GT3 (WLTP)*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km

Kolesá a pneumatiky

Prvýkrát je model 911 GT3 vybavený inou veľkosťou kolies: 20-palcové kolesá na prednej náprave a 21-palcové kolesá na zadnej náprave. Široké kolesá znamenajú širokú plochu priľnavosti, a preto vysokodynamický výkon.

Kolesá sú štandardne vyhotovené v striebornej farbe a vyrobené z kovanej zliatiny. Čierne centrálne zamykanie s logom „GT3“ je typické pre motoristický šport – a veľmi účinné.
Veľkosti pneumatík: 255/35 ZR 20 na 9,5 J x 20 vpredu, 315/30 ZR 21 na 12 J x 21 vzadu. Športové pneumatiky schválené pre jazdu na ceste zaisťujú potrebnú priľnavosť.¹
Systém monitorovania tlaku v pneumatikách (TPM) ako súčasť štandardu obsahuje režim pretekárskej dráhy, ktorý zohľadňuje nižší tlak studených pneumatík pred výjazdom na okruh.

¹ Priľnavosť so zníženou hĺbkou dezénu zvyšuje riziko aquaplaningu na mokrých cestách.

Informácie o kolesách nájdete tu.

Ďalšia kapitola
Výkon

Spotreba a emisie.

911 GT3 (WLTP)*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
Výkon
Performance entdecken
Výkon
Kde sa vidíte vy za 3,4 sekundy?
911 GT3 (WLTP)*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
Čas je vzácny...? A pri novom modeli 911 GT3 sa počíta každá sekunda dvojnásobne.
A počíta sa pre vás. Pretože každú sekundu, ktorú strávite jazdou, vás posúva ďalej – k vynikajúcemu zážitku z jazdy. A počíta sa pre nás. Každou sekundou, ktorou zrýchľujeme automobil, sa posúvame vpred – k perfektnému športovému automobilu.
911 GT3 (WLTP)*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km

A, samozrejme, atmosférický motor. Čo treba dodať? S plným štvorlitrovým zdvihovým objemom a šiestimi valcami. V horizontálne protiľahlým usporiadaním. V zadnej časti. Tak, ako by ste očakávali od modelu 911. Šesť samostatných škrtiacich ventilov zabezpečuje ešte priamejšiu reakciu motora, ktorý môžete ľahšie ovládať. S konceptom vysokých otáčok, ktorý sa doťahuje na úroveň 9 000. A s maximálnym krútiacim momentom 470 Nm, ktorý sa v porovnaní s predchodcom zvýšil o ďalších 10 Nm. Toto všetko s čistokrvným zvukom, ktorý vás očarí v každom smere.

911 GT3 Models (WLTP)*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 292
g/km

Na tomto technickom základe čerpá motor nového modelu 911 GT3 maximálny výkon 375 kW (510 k) presne z 3 996 cm³. So štandardnou 7-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou Porsche Doppelkupplung (PDK) vyšprintuje automobil z 0 na 100 km/h iba za 3,4 sekundy. A ťah? Stúpa až na neuveriteľných 318 km/h.

Hnacia jednotka bola vyvinutá na rovnakom mieste, kde vyrábame naše športové automobily: Flacht. Je postavená na základnom motore modelu 911 GT3 Cup, je mimoriadne robustná a vysokovýkonná. Princíp zásobovania olejom, ktorý využíva samostatnú nádrž na motorový olej, a koncepcia štyroch ventilov na valec s vačkami a pevným ovládaním ventilov sme prebrali priamo z motoristického športu.

Model 911 GT3 a model 911 GT3 s paketom Touring využívaji šesť samostatných ventilov namiesto centrálneho škrtiaceho ventilu. Pre optimálne zásobovanie vzduchom do každého valca. To zároveň zlepšuje schopnosť reagovať, ovládateľnosť a prietok paliva – zvlášť pri vysokých rýchlostiach. A výsledkom je ešte lepší výkon.

Novinkou je aj stredová poloha upevnenia motora vzadu. Výsledné efektívnejšie ladenie upevnenia znižuje vibrácie motora a tiež stabilizuje vozidlo – najmä počas dynamickej jazdy v zákrutách s hrboľmi.

V novom modeli 911 GT3 sa 7-stupňová prevodovka PDK pýši ešte športovejším nastavením. Preradenia na radiacej páke sú ostré a krátke. Prípadne môžete preraďovať aj priamo voličom prevodovky PDK – v novom modeli 911 GT3 je preraďovanie založené na manuálnej páke. Nezáleží na tom, ako preraďujete. So siedmimi prevodovými stupňami zameranými na výkon sa budete cítiť ako na pretekárskej dráhe.

Novým prvkom je volič prevodovky počas dynamického radenia nižších stupňov. Ak pri brzdení pred zákrutou potiahne vodič radiacu páku pred dosiahnutím správnych otáčok motora, prevodovka PDK si „pamätá“ zmenu prevodových stupňov a po dosiahnutí optimálnych otáčok automaticky zaradí stupeň späť.

So šiestimi prevodovými stupňami zameranými na výkon, extrémne krátkymi prevodmi a mimoriadne presnými a krátkymi preradeniami. Zamerali sme sa nie na každú desatinu sekundy, ale na nepodmienené potešenie z jazdy a čisté emócie. Okrem toho model 911 GT3 s manuálnou prevodovkou vrátane dvojhmotového zotrvačníka a mechanickej uzávierky zadného diferenciálu šetrí približne 17 kg hmotnosti.

Ľahká konštrukcia je vždy prepracovaná do detailu: využívame každý gram, pretože nám ide o zníženie hmotnosti. Podiel ľahkých komponentov vyrobených z plastu vystuženého uhlíkovými vláknami (CFRP) sa opäť zvýšil pri zachovaní rovnakej stability. Pre ešte lepšiu agilnosť typickú pre motoristický šport.

Predné veko je vyrobené z plastu vystuženého uhlíkovými vláknami (CFRP), predtým výlučne dostupné iba pre modely 911 RS. Zadné krídlo je takisto vyrobené z uhlíkových vlákien, na vyžiadanie je možné vyrobiť aj strechu.

Model 911 GT3 sme teraz vybavili ľahkými sklami pre bočné okná a zadné sklo. Sklá sú mimoriadne odolné, odolávajú poškriabaniu a sú nesmierne ľahké.

911 GT3 (WLTP)*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km

Výsledkom nového modelu 911 GT3 je dosiahnutie pomeru výkonu a hmotnosti len 2,81 kg/k a koeficient odporu je len 0,34. Nič vám nebráni v dosiahnutí nového rekordu. Bez námahy. A navyše s ľahkosťou.

Podvozok.

Prvýkrát je v modeli 911 GT3 namontovaný predný podvozok s dvojitými priečnymi ramenami. Systém je odvodený priamo od modelu 911 RSR – a v modeli 911 GT3 vám prináša cenný časový náskok.

Reakcia prednej nápravy sa vďaka tomuto princípu opäť výrazne zlepšila – a s tým súvisiace nižšie trenie v tlmičoch. Nová geometria nápravy navyše umožňuje nastavenie, ktoré poskytuje väčšiu stabilitu v zákrutách a ešte rýchlejšiu reakciu riadenia. Pre vyššiu rýchlosť v zákrutách.

Na zadnej náprave je použitá osvedčená viacprvková náprava v koncepcii LSA (ľahká, stabilná, agilná) so zvýšeným počtom guľových čapov pre ešte väčšiu precíznosť.

Jazdná výška, odklon a tuhosť stabilizátorov podvozka je možné individuálne nastaviť pre obe nápravy. Tuhšie pružiny spolu s pomocnými pružinami typickými pre motoristický šport sa nachádzajú v prednej aj zadnej časti. Nová technológia tlmičov takisto umožňuje výkonnejšie jazdné vlastnosti spolu s vylepšeným pohodlím počas jazdy.

Porsche - And all of this for a few tenths of a second in performance. Time is simply precious to us.
A to všetko pre zopár desatín sekundy výkonu. Čas je pre nás jednoducho vzácny.

Kontrolné systémy.

Riadenie zadnej nápravy so športovým nastavením.

Pri nízkych rýchlostiach riadi systém zadné kolesá v opačnom smere ako predné kolesá. To zvyšuje agilnosť, zvlášť v zákrutách. Pri vysokých rýchlostiach riadi systém zadné kolesá v rovnakom smere ako predné kolesá. To zvyšuje stabilitu počas jazdy, najmä pri vysokých rýchlostiach alebo vtedy, keď chcete ovládnuť pretekársku dráhu.

Aktívne riadenie odpruženia Porsche Active Suspension Management (PASM, – 20 mm).

Elektronický systém regulácie tlmenia neustále upravuje tlmiacu silu na každom kolese na základe aktuálnych podmienok na cestách a štýlu jazdy. PASM má dve nastavenia: „Normálne“, ktoré je zmesou výkonu a pohodlia, a „Šport“, pri ktorom je nastavenie oveľa tuhšie.

Riadenie stability Porsche Stability Management (PSM).

PSM je automatický riadiaci systém pre udržanie stability na hraniciach dynamického jazdného výkonu. Tieto systémy je možné úplne vypnúť v dvoch stupňoch. Pre zámerne športové riadenie na pretekárskej dráhe.

Systém na prenos momentu Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus).

V spojení so 7-stupňovou prevodovkou PDK pracuje systém s elektronicky regulovanou a plne variabilnou uzávierkou zadného diferenciálu s plne variabilnou distribúciou krútiaceho momentu. Na zvýšenie trakcie a vylepšenú bočnú dynamiku, ako aj na zvýšenie stability v zákrutách pri zmene zaťaženia a pri zmene jazdných pruhov.

Systém šikovného zdvihu

Dostupné voliteľne, systém zdvihu nadvihuje model 911 GT3 na prednej náprave o 30 mm. Na zvýšenie svetiel v rýchlosti až približne 50 km/h. Funkcia automatického zdvihu, ktorá je založená na osobne uložených údajoch o polohe, je novinkou.

Brzdy.

Nestrácať čas – ani pri spomalení. Spoľahlivým základom je novo vyvinutý a mimoriadne výkonný brzdový systém. Štandardné liatinové a hliníkové kompozitné brzdové kotúče majú teraz priemer 408 mm na prednej náprave – o 28 mm viac ako pri predchádzajúcom modeli – a 380 mm na zadnej náprave. Vďaka vákuovému posilňovaču bŕzd, ktorý sme takisto prepracovali, môžete teraz vyvinúť brzdnú silu ešte presnejšie a podľa vašich potrieb.

Červené šesťpiestové hliníkové brzdové strmene na prednej náprave a ich štvorpiestové ekvivalenty vzadu sú vyvinuté ako monoblokové jednotky. Pre väčšiu vnútornú stabilitu a rýchlejšiu reakciu pri stlačení a uvoľnení brzdy aj pri extrémnych zaťaženiach.

Keramické kompozitné brzdy Porsche (PCCB).

Keramické kompozitné brzdy Porsche (PCCB) s brzdovými kotúčmi – dostupné na vyžiadanie –, ktoré sú približne o 50 % ľahšie ako liatinové disky podobného dizajnu a veľkosti, sú verné ľahkej konštrukcii a motoristickému športu. Priečne vŕtané keramické brzdové kotúče disponujú veľkým priemerom 410 mm vpredu a 390 mm vzadu – pre ešte silnejší brzdný výkon. Šesťpiestové hliníkové monoblokové pevné brzdové strmene na prednej náprave a štvorpiestové ekvivalenty vzadu – všetky v žltej farbe – poskytujú extrémne vysoké brzdné sily, ktoré sú pri spomalení mimoriadne dôležité. Okrem toho sa zvyšuje bezpečnosť pri brzdení z vysokej rýchlosti vďaka odolnosti pred vyblednutím PCCB.

Ďalšia kapitola
Interiér a infotainment

Spotreba a emisie.

911 GT3 (WLTP)*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
Interiér a infotainment
Interiér a infotainment
Interiér a infotainment
The latest generation of Porsche Communication Management (PCM).
Najnovšia generácia systému Porsche Communication Management (PCM).
High-tech: 7-palcový WVGA farebný TFT displej s vysokým rozlíšením na ľavej a pravej strane otáčkomera, ktorý zobrazuje konfigurovateľné informácie o vozidle na virtuálnych prístrojoch.

Všetko, čo milujete na Porsche. Iba v rýchlejšej verzii.

Pri hraniciach športu ide vždy o to byť priamy. Predovšetkým na pretekárskej dráhe, ale aj pri ergonómii v kokpite. V tomto zmysle je na prvom mieste interiér nového modelu 911 GT3. Odráža typické vlastnosti modelu 911 a rozširuje ich o nové technologické možnosti. Princíp: analógová fascinácia v spojení s digitálnou integráciou.

Športový volant modelu GT3 s radiacou pákou PDK v tmavostriebornej farbe umožňuje krátke preradenia ako v motoristickom športe. Nešmykľavý veniec volantu v čiernom vyhotovení Race-Tex pohodlne padne do ruky aj počas športovej jazdy. Všetky materiály sú puristické a vysokokvalitné – okrem čierneho vyhotovenia Race-Tex nájdete v interiéri aj čiernu kožu a ozdobné lišty v čiernej farbe s vložkami z brúseného hliníka v antracitovej farbe.

Novinkou je voliteľný displej pre trate, ktorý na požiadanie zobrazuje relevantné údaje o jazde pre pretekársku dráhu, napr. tlak v pneumatikách, preťaženie, stopky, teplotu vody, ako aj teplotu oleja a tlak oleja, takže máte všetky údaje priamo pred sebou a môžete sa plne sústrediť na pretekársku dráhu. V spojení so 6-stupňovou športovou manuálnou prevodovkou GT (tiež s voličom prevodov PDK s manuálnym vedením radiacej páky) sa na displeji trate zobrazuje aj asistent radenia.

Kultová záležitosť: analógový otáčkomer s osvetleným logom „GT3“ umiestnený v strede tvorí srdce interiéru po vizuálnej aj technickej stránke.

Porsche - Clubsport package.
Balík Clubsport.
Balík Clubsport, k dispozícii ako voliteľná výbava bez dodatočných príplatkov, zaisťuje dodatočnú ochranu na pretekárskej dráhe a ponúka dokonalý základ pre športové extrémy.
Balík Clubsport obsahuje oceľovú klietku priskrutkovanú ku karosérii za prednými sedadlami, šesťbodový pretekársky postroj v čiernej farbe dodávaný pripravený na montáž na strane vodiča, hasiaci prístroj pripravený na inštaláciu s montážnou konzolou a prípravu na prepínač batérie. To je možné kúpiť individuálne v oddelení pre motoristický šport Porsche.

Športové sedadlá Plus s vyvýšenými bočnicami podušky, elektrickým nastavením výšky sedadla a operadla, ako aj s manuálnym nastavením dopredu/dozadu sú štandardom. Bočnice podušky sú potiahnuté kožou, stredy sedadiel sú v čiernom vyhotovení Race-Tex, zatiaľ čo logo „GT3“ je vyšité na opierkach hlavy striebornou farbou. Bočnice podušky a operadlá majú pevné a športové čalúnenie, ktoré poskytuje vynikajúcu bočnú oporu – dokonca aj v oblasti panvy. Škrupina operadiel je vyhotovená v tmavostriebornej farbe.

Adaptívne športové sedadlá Plus s 18-cestným elektrickým nastavením polohy sedadla sú dostupné na vyžiadanie.

Plné škrupinové sedadlá sú plne vyrobené z plastu vystuženého uhlíkovými vláknami (CFRP) s povrchovou úpravou z uhlíkovej väzby a integrovaným hrudným airbagom sú dostupné voliteľne. Ponúkajú mimoriadne dobrú bočnú oporu pri minimálnej hmotnosti. Nastavenie pohybu sedadla dopredu/dozadu je manuálne, zatiaľ čo nastavenie výšky je elektrické. Poťah je v štandardnej verzii vyrobený z čiernej kože, stred sedadla je v čiernom perforovanom vyhotovení Race-Tex, podšitý kontrastnou farbou, na opierkach hlavy je vyšité logo „GT3“ v striebornej farbe.

¹ Detská sedačka nie je kompatibilná s plnými škrupinovými sedadlami.

Balík Chrono.
Čas je vzácny...? Pri všetkej úprimnosti, teraz to už berieme trochu precíznejšie. Pretože tu nám ide o desatiny a stotiny sekundy.
Okrem analógových a digitálnych stopiek na prístrojovej doske ponúka voliteľný balík Chrono nasledujúce funkcie: PCM je aktualizovaný tak, aby obsahoval špeciálny výkonnostný displej, ktorý vám umožní zobrazovať, ukladať a vyhodnocovať zaznamenané časy okruhov. Týmto spôsobom môže vodič zobraziť aktuálny čas okruhu a vzdialenosť, počet dokončených okruhov a iné časy, ktoré boli doteraz dosiahnuté – prirodzene s presnosťou na stotinu sekundy. Tiež je možné zobraziť aktuálne najrýchlejší okruh a dojazd. Môžu sa zaznamenávať všetky prejdené vzdialenosti a definované referenčné časy.
Porsche Connect.

Porsche Connect poskytuje asistenciu pri užitočných službách. Pomocou aplikácie Porsche Connect môžete synchronizovať ciele a kalendár so svojím Porsche, plánovať výlety s dopravnými informáciami z komunikačného systému Porsche Communication Management (PCM) v reálnom čase a používať hudobné služby vo vašom smartfóne. Porsche môžete navigovať, informovať a zabaviť. Balík navigácie a infotainment vám pomôže dosiahnuť ciele rýchlejšie, a to vďaka výpočtu trasy s aktuálnymi mapami. Pomocou rozhrania na rozpoznávanie hlasu môžete ľahko vyhľadať informácie, ako je napríklad počasie na mieste určenia, môžete mať k dispozícii aktuálne správy o ekonomike, politike a športe a nechať si ich prečítať. Najmä vtedy, ak sa ešte nenachádzate na pretekárskej dráhe, ale ste len na ceste tam.

Aplikácia Porsche Track Precision.¹

S aplikáciou Porsche Track Precision si môžete zmerať a ohodnotiť svoj výkon s ešte viacerými informáciami. Aplikácia umožňuje, aby vaše štatistiky jazdy boli presne zobrazené, zaznamenané a analyzované vo vašom smartfóne. Časovač okruhu je možné automaticky zastaviť pomocou presného 10 Hz signálu GPS z PCM, manuálne pomocou ovládacej páky balíka Chrono alebo pre ešte väčšiu presnosť voliteľným spúšťačom okruhu od Porsche Tequipment. Zaznamenané časy si môžete porovnať priamo v smartfóne.

¹ Používanie aplikácie je povolené len na súkromnom pozemku. Prevádzka tohto produktu (najmä funkcia nahrávania videa) môže byť zakázaná zákonmi alebo predpismi na konkrétnych trhoch alebo pri určitých udalostiach. Pred každým použitím tohto výrobku skontrolujte, či to dovoľujú miestne zákony a predpisy.

Porsche - Discover more about our Connect services.

Objavte viac informácií o našich službách Connect.

Ďalšia kapitola
Motoristický šport

Spotreba a emisie.

911 GT3 Models (WLTP)*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 292
g/km
Motoristický šport
Motoristický šport
Motoristický šport
Closer to your dream. Quicker to your destination. The new Porsche 911 GT3 Cup.
Bližšie k vašim snom. Rýchlejšie do vášho cieľa. Nové Porsche 911 GT3 Cup.
V motoristickom športe je vzácna každá sekunda – najmä vtedy, ak nasledujete svoje sny. Nový model 911 GT3 je ideálny pre tých, ktorí snívajú o adrenalíne na pretekárskej dráhe – a na cestu domov si nemusia presadať zo športového automobilu. Pre všetkých, ktorí chcú ísť týmto rozhodujúcim krokom ďalej, sme vyvinuli nové Porsche 911 GT3 Cup.
911 GT3 (WLTP)*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
Je pokračovaním našej vízie postaviť najuniverzálnejší pretekársky automobil GT na svete. Začínajúci talent i skúsení profesionáli si môžu vychutnať čistokrvný výkon modelu 911 GT3 Cup. Samozrejme, nachádzame isté podobnosti s modelom 911 GT3 schváleným na jazdu po cestách: nízke sedenie v zadnej časti je navlas rovnaké, 4-litrový šesťvalcový horizontálne protiľahlý atmosférický motor s výkonom nad 500 koní. Okrem výrobnej linky v Zuffenhausene zdieľajú dvaja vrcholoví športovci aj komponenty, ako je napríklad predný podvozok s dvojitými priečnymi ramenami, ktorý bol vyvinutý pre pretekársku dráhu.
Bol navrhnutý, aby sme mohli splniť sny našim zákazníkom po celom svete: bojovať o čo najlepšie časy a pódiové umiestnenia v pretekoch automobilov značky Porsche a ďalších pretekárskych sériách. Preto nový dizajn vozidla rozumie aj svojim farbám: model 911 GT3 Cup zrkadlí stupeň pretekov automobilov značky Porsche. Kde môžete najviac cítiť tímového ducha. A vo svojej premiérovej sezóne v roku 2021 bude súťažiť v niekoľkých pretekoch automobilov jednej značky súčasne: v pohároch Porsche Carrera v Ázii, Beneluxe, Nemecku, Francúzsku a USA, ako aj v Porsche Mobil 1 Supercup, budú tímy bojovať o víťazstvo s týmto novým vysokovýkonným športovcom.
Nové Porsche 911 GT3 Cup znamená nielen príchod najnovšej generácie najpredávanejšieho pretekárskeho auta na svete, ale aj najnovšieho člena tímu pre všetkých, ktorí sú zákazníkmi v motoristickom športe. Pretože motoristický šport je tímový šport. Pretože vieme, že každý pilot je iba taký dobrý, aký dobrý je jeho tím. A tím, ktorý spoločnými silami čelí novým výzvam, dokáže premeniť sny na skutočnosť. My to voláme duch snov.
Ďalšia kapitola
Paket Touring

Spotreba a emisie.

911 GT3 (WLTP)*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
Paket Touring
Zistiť viac
Paket Touring
Porsche - The new 911 GT3 with Touring Package.
Nové Porsche 911 GT3 s paketom Touring.
911 GT3 with Touring Package (WLTP)*
12,9
l/100 km
293 – 292
g/km
Prirodzeným prostredím nového 911 GT3 s paketom Touring sú otvorené cesty – najlepšie plné náročných serpentín. S výkonom 375 kW (510 k) a horizontálne protichodným šesťvalcovým motorom s objemom 4 litre s atmosférickým nasávaním hrá na športovú strunu. Na ceste ho len tak hocikto nespozná. Ale to ho robí len cennejším v očiach puristov. A prehlbuje zážitok z jazdy.
Porsche - No rear wing, but a rear spoiler.
Bez zadného krídla, ale so zadným spojlerom.
Nové Porsche 911 GT3 sa rozlúčilo s pevným zadným krídlom. Ale vďaka automaticky vysúvateľnému spojleru aj tak ovládne každú zákrutu.
Porsche - Silver-coloured details.
Strieborné detaily.
Lišty bočných okien, koncovky výfuku a zadné logo ‚PORSCHE‘ sú v klasickej striebornej farbe.

360° exteriér.

Porsche - 6-speed GT manual transmission.
6-stupňová manuálna prevodovka GT.
Pre nadšencov čírej dynamiky pri jazde: výkonnostná 6-stupňová športová manuálna prevodovka GT. Jej krátke radenie a presné prevody vás nabudia najmä na jedno: ďalšiu zákrutu.
Porsche - Leather interior.
Kožený interiér.
Koža namiesto Race-Tex v interiéri: čiastočne kožený interiér s čiernym prešívaním, veniec volantu, horné stredové značenie, rýchlostná páka a lakťové opierky v paneloch dverí sú vo vyhotovení z hladkej kože, rovnako ako kryt odkladacieho priestoru a kľučky dverí.
Porsche - Headrests.
Hlavové opierky.
Vysoká kvalita: reliéfny štít Porsche na hlavových opierkach športových sedadiel Plus. Stredy sedadiel sú z čiernej látky.
Ďalšia kapitola
Modely a údaje

Consumption and Emissions.

911 GT3 with Touring Package (WLTP)*
12,9
l/100 km
293 – 292
g/km

Výber modelov 911 GT3.

Vybrané
911 GT3
Porsche 911 GT3
WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
Od 208 819 € vrátane DPH
375 kW/510 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
3,4 s
Zrýchlenie 0 - 100 km/h
318 km/h
Maximálna rýchlosť
Vybrané
911 GT3 s Paketom Touring
Porsche 911 GT3 with Touring Package
WLTP*
12,9
l/100 km
293 – 292
g/km
Od 208 819 € vrátane DPH
375 kW/510 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
3,9 s
Zrýchlenie 0 - 100 km/h
320 km/h
Maximálna rýchlosť
911 GT3
375 kW/510 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,4 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h
318 km/h
Maximálna rýchlosť
WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
Výška
1 279 mm
Šířka
1 852 mm
Dĺžka
4 573 mm
Rázvor
2 457 mm
Technické špecifikácie

Počet valcov 6
Typ paliva 98
Vŕtanie 102,0 mm
Zdvih 81,5 mm
Zdvihový objem 3 996 cm³
Výkon (kW) 375 kW
Výkon (k) 510 PS
Otáčky pre maximálny výkon 8 400 r/min
Maximálny krútiaci moment 470 Nm
Bod maximálneho krútiaceho momentu 6 100 r/min

Maximálna rýchlosť (Manuálna prevodovka) 320 km/h
Maximálna rýchlosť (PDK) 318 km/h
Zrýchlenie z 0 na 60 mph (Manuálna prevodovka) 3,7 s
Zrýchlenie z 0 na 60 mph (PDK) 3,2 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h (Manuálna prevodovka) 3,9 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h (PDK) 3,4 s
Zrýchlenie z 0 na 160 km/h (Manuálna prevodovka) 7,9 s
Zrýchlenie z 0 na 160 km/h (PDK) 7,0 s
Zrýchlenie z 0 na 200 km/h (Manuálna prevodovka) 11,9 s
Zrýchlenie z 0 na 200 km/h (PDK) 10,8 s
Pružné zrýchlenie (80-120 km/h), 5. stupeň (Manuálna prevodovka) 5,9 s

Dĺžka 4 573 mm
Šířka 1 852 mm
Šírka (bez sklopených zrkadiel) 2 027 mm
Výška 1 279 mm
Rázvor 2 457 mm
Rozchod kolies vpredu 1 601 mm
Rozchod kolies vzadu 1 553 mm
Pohotovostná hmotnosť podľa DIN (Manuálna prevodovka) 1 418 kg
Pohotovostná hmotnosť podľa DIN (PDK) 1 435 kg
Pohotovostná hmotnosť podľa smernice ES (Manuálna prevodovka) 1 493 kg
Pohotovostná hmotnosť podľa smernice ES (PDK) 1 510 kg
Príp. Celková hmotnosť (Manuálna prevodovka) 1 765 kg
Príp. Celková hmotnosť (PDK) 1 782 kg
Príp. Užitočná hmotnosť 347 kg

Objem batožinového priestoru vpredu 132 l
Kapacita palivovej nádrže 64 l
Kombinovaná spotreba paliva - Manuálna prevodovka 12,9 – 12,9 l/100 km
Kombinovaná spotreba paliva - Automatická prevodovka (PDK) 13,0 – 13,0 l/100 km
Kombinované emisie CO2 (WLTP) - Manuálna prevodovka 293 – 293 g/km
Kombinované emisie CO2 (WLTP) - Automatická prevodovka (PDK) 294 – 294 g/km
Štandardné prvky

Horizontálne protichodný 6-valcový motor s atmosférickým nasávaním, zdvihovým objemom 4 litre, maximálnym výkonom 375 kW (510 k) a maximálnym krútiacim momentom 470 Nm.
6-piestikové hliníkové monoblokové pevné brzdové strmene na prednej náprave a 4-piestikové hliníkové monoblokové pevné brzdové strmene na zadnej náprave, v červenej farbe
Predná náprava s dvoma priečnymi ramenami a integrovanými pomocnými pružinami, stabilizátor, všetky závesy sú guľovo uložené
Kompozitné brzdové kotúče s hliníkovými brzdovými komorami s vnútorným odvetrávaním a drážkami, priemer: 408 mm (vpredu), 380 mm (vzadu)
Maximálne otáčky 9 000 ot./min.
Viacprvková zadná náprava s integrovanými pomocnými pružinami, stabilizátor, všetky závesy sú guľovo uložené
Štvorventilová technológia s vahadlami
Monitorovanie opotrebovania brzdových platničiek
Zadný pohon
VarioCam ladenie vačkového hriadeľa pre nasávacie a výfukové ventily
Elektricky ovládaná parkovacia brzda
Elektromechanický posilňovač riadenia s variabilným prevodom a asistentom riadenia závislým od rýchlosti
Kovaná titánová ojnica
Automatická funkcia štart/stop
Riadenie zadnej nápravy so športovým nastavením
Mazanie suchou kľukovou skriňou so samostatnou olejovou nádržou
Porsche Active Suspension Management (PASM) so športovým nastavením a svetlou výškou zníženou o cca 20 mm (v porovnaní s 911 Carrera)
Dodávka oleja s plne variabilným tlakovým olejovým čerpadlom, 7 odsávacími čerpadlami, odstredivkou oleja a doplnkovým prívodom oleja cez kľukový hriadeľ
Systém Porsche Stability Management (PSM) vybavený ABS s dvoma prepínateľnými stupňami (SC OFF a SC+TC OFF)
Priame vstrekovanie paliva (DFI)
Odpruženie s možnosťou nastavenia pretekárskeho režimu (nastavenie zbiehavosti a odklonu kolies, priečny stabilizátor)
Dva trojcestné katalyzátory, filter pevných častíc (GPF) a palubná diagnostika na monitorovanie systému regulácie emisií
Variabilné plastové nasávacie potrubie s dvoma prepínateľnými rezonančnými ventilmi a šiestimi samostatnými škrtiacimi ventilmi
Odľahčený športový výfukový systém z nehrdzavejúcej ocele s dvoma stredovými koncovkami v striebornej farbe (vysoký lesk)
Odľahčená batéria štartéra LiFePO4 60Ah

Interiér s čiernymi koženými prvkami
V čiernej koži: bočné opierky sedadiel, stredy sedadiel (čiastočne), hlavové opierky a modul airbagu na volante, veniec volantu, rukoväť voliča prevodových stupňov s návlekom, kľučky dverí, lakťové opierky v paneloch dverí, lakťová opierka na stredovej konzole.
V čiernej látke: stredy sedadiel (čiastočne), čalúnenie strechy a A/B/C stĺpikov.
Ďalšie detaily: prešívanie a čierne kľučky dverí. Čierne dekoratívne akcenty s vložkami z čierneho brúseného hlinka: palubná doska, panely dverí a časti stredovej konzoly.

9,5 J x 20-palcové kolesá 911 GT3 so športovými pneumatikami 255/35 ZR 20 vpredu a 12 J x 21-palcovými kolesami 911 GT3 so športovými pneumatikami 315/30 ZR 21 vzadu.
Kované jednoliate disky kolies z ľahkej zliatiny v striebornej farbe s centrálnym zaistením v čiernej farbe (saténová úprava), krytom matice s nápisom GT3 a systémom ochrany proti krádeži s centrálnym zaistením.

Systém monitorovania tlaku v pneumatikách (TPM)

Typ: Dvojmiestne kupé
Inteligentná ľahká konštrukcia z hliníka a ocele
Predná časť vo farbe karosérie s integrovanými otvormi na nasávanie vzduchu s mriežkami v antracitovej farbe a čiernym krídlom spojlera.
Zadná časť s dodatočnými výduchmi vzduchu vrátane mriežky v antracitovej farbe a čiernou spodnou časťou
Obloženie podvozku so zadným difúzorom s plutvami
Lišty bočných okien z anodizovaného hliníka a bočné lišty v čiernej farbe
Zaťahovacie kľučky dverí
Horná časť vonkajšieho spätného zrkadla vo farbe karosérie, spodná časť a držiak z čierneho plastu.
Plynulý zadný svetelný pás s integrovaným logom ‚PORSCHE‘

LED čelné svetlomety so 4-bodovým LED denným svietením
Pomocné svetlá LED v prednom nárazníku s pozičnými svetlami, smerovými svietidlami a bočnými smerovými svietidlami
Zadné svetlá s brzdovým svetlom, spätným svetlom a smerovkami s tretím LED brzdovým svetlom
Zadný svetelný pás so zadnými svetlami s integrovanými parkovacími a zadným hmlovým svetlom
Automatická aktivácia svetlometov vrátane funkcie svietenia „Welcome Home“
Ostrekovače čelného skla s dvojrýchlostnými stieračmi aero s nastaviteľným prerušovaným stieraním a dýzami.
LED svetlá na čítanie, orientačné osvetlenie a osvetlenie zámku zapaľovania. Vrátane osvetlenia batožinového priestoru, odkladacieho priestoru spolujazdca a dverí
Vonkajšie spätné zrkadlá na rámoch dverí, elektricky nastaviteľné, vyhrievané a asférické na strane vodiča
S tmavším odtieňom v hornej časti, ktoré slúži na zabránenie oslnenia

Predný batožinový priestor
2-zónová automatická klimatizácia so samostatným nastavením teploty pre vodiča a spolujazdca, režim automatickej cirkulácie vzduchu vrátane snímača kvality vzduchu
Prístrojovým panel s centrálnym otáčkomerom a dvoma 7-palcovými TFT displejmi, s Track-Screen.
Športové sedadlá Plus (4-smerové, elektronicky nastaviteľné) so zvýšenými bočnými opierkami, elektronicky nastaviteľnou výškou a operadlom a manuálnym nastavením pozdĺžnej polohy pre vodiča a spolujazdca.
Škrupina operadiel v tmavej striebornej farbe.
Časticový/peľový filter s aktívnym uhlím. Zachytáva častice, peľ a pachy a dôkladne filtruje jemný prach z vonkajšieho vzduchu
Airbagy normálnej veľkosti pre vodiča a spolujazdca
Odľahčený zadný kryt s čiernym koberčekom.
Zvýšená stredová konzola s nekrytým úložným priestorom a uzavretým úložným priestorom
Odľahčená glazúra z vrstveného skla a akustický film na čelnom skle, bočných, zadných bočných a zadnom okne. Zlepšuje akustické vlastnosti interiéru – minimalizuje zvuky zvonka, ako napríklad hluk z cesty či vetra.
Porsche Side Impact Protection (POSIP) s bočnými výstuhami vo dverách a bočnými airbagmi (hrudné airbagy integrované v bočniciach predných sedadiel a závesové airbagy pre vodiča a spolujazdca vstavané do strechy).
Otáčkomer s digitálnym zobrazením zvoleného prevodového stupňa a rýchlosti vozidla a charakteristickým ciferníkom a logom ‚GT3‘
Úložný priestor na strane spolujazdca (uzamykateľný) a odkladací priestor v každých dverách
Multifunkčný športový volant GT3 s prepínačom režimov. Veniec volantu (priemer 360 mm) s horným stredovým značením a modulom airbagu s povrchom v hladkej čiernej koži s manuálnym nastavením pozdĺžnej polohy
Poznámka: V kombinácii s voliteľnou prevodovkou Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK; objednávka č. 250) dodatočné tmavostrieborné pádla pod volantom.
Trojbodové automatické bezpečnostné pásy vpredu so sponami pripevnenými na sedadle, predpínačmi a obmedzovačmi sily
Impregnované bočné okná
Dva samostatné držiaky na nápoje (1 v stredovej konzole a 1 na strane spolujazdca)
Volič prevodových stupňov PDK špecifický pre GT s vodiacimi drážkami pre manuálny režim a rukoväťou s návlekom.
Vyhrievané zadné okno
Vešiaky na oblečenie na operadlách sedadiel
Imobilizér s diaľkovým centrálnym zamykaním a alarmom s ultrazvukovým sledovaním interiéru
2 porty USB-C vo veku hlavného úložného priestoru stredovej konzoly, zásuvka (12 V) v priestore pre nohy spolujazdca
Dve čierne podlahové rohože s vyšitým logom PORSCHE v prednej časti

Elektrické zdvíhače okien s ovládaním jedným dotykom a ochranou tesnenia dvier
Európsky systém automatického núdzového volania eCall
Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním
Bezkľúčový prístup
Tempomat

Lemovanie strechy, čalúnenie A/B/C stĺpikov vo vyhotovení Race-Tex

Interiérový paket z brúseného hliníka vo farbe Anthracite.
Čierne dekoratívne akcenty s vložkami z čierneho brúseného hlinka: palubná doska, panely dverí a časti stredovej konzoly.
Ochranné lišty prahov dverí (vľavo/vpravo) z brúseného hliníka vo farbe Anthracite.

Digitálne rádio: Na príjem digitálneho rádiového vysielania vo formátoch DAB a DAB+, ktoré ponúka oveľa lepší zvuk. Obsahuje dvojitý tuner DAB a automatické prepínanie digitálneho/analógového vysielania na zabezpečenie optimálneho príjmu vybranej stanice
Komunikačný systém Porsche Communication Management (PCM) vrátane online navigácie¹, prípravy na mobilné telefóny, audio rozhrania a ovládania hlasom
- 10,9-palcový dotykový displej s vysokým full HD rozlíšením
- ovládanie vozidla a funkcií komfortu, ako napríklad klimatizácie
- ovládanie viacdotykovými gestami: môžete napríklad dvoma prstami ovládať priblíženie mapy na dotykovom displeji PCM alebo Direct Touch Control v poli na písanie rukou na stredovej konzole
- pripravený na pripojenie mobilného telefónu s rozhraním Bluetooth® pre telefonovanie a hudbu
- dva dátové a nabíjacie porty USB-C v odkladacej priehradke stredovej konzoly, napríklad na pripojenie rôznych modelov² iPod® a iPhone®
- rádio s dvojitým tunerom RDS a funkciou Diversity na optimálny príjem signálu
- centrálny displej s notifikáciami z vozidla a pripojených externých zariadení
- interaktívne ovládanie hlasom, aktivácia frázou „Hej, Porsche“ a multimodálnym ovládaním mapy
Online navigácia¹ s:
- mapy väčšiny európskych krajín
Informácie o kompatibilite s najnovšími modelmi iPod® a iPhone® získate v Porsche Centre. Ďalšie podrobné informácie o dostupnosti služieb pre vaše vozidlo vo vašej krajine nájdete na www.porsche.com/connect alebo sa obráťte na svoje stredisko Porsche.
Porsche Connect s Apple® CarPlay a Android Auto™
- online navigácia (pozri Porsche Communication Management)
- streamovanie hudby a online rádia
- vzdialené služby
- široké spektrum ďalších služieb Porsche Connect
Poznámka: Aplikácia Porsche Connect zahŕňa predplatné na 36 mesiacov zadarmo. V niektorých krajinách nemusí byť dostupná celá škála služieb Porsche Connect alebo jej jednotlivé služby. Vstavaná SIM karta, ktorá podporuje LTE pripojenie na využitie vybraných služieb aplikácie Porsche Connect, bude zahrnutá v niektorých krajinách. Pre použitie WiFi hotspotu prostredníctvom integrovanej SIM karty podporujúcej LTE pripojenie je v niektorých z týchto krajín k dispozícii dátový balíček, ktorý je možné kúpiť v obchode Porsche Connect. Ďalšie informácie o bezplatných predplatných obdobiach, následných nákladoch a dostupnosti jednotlivých služieb vo vašej krajine nájdete na www.porsche.com/connect alebo sa obráťte na stredisko Porsche.
Služba My Porsche: Každé Porsche môže byť nakonfigurované podľa vašich preferencií. Takisto aj Porsche Connect. Cez My Porsche si môžete prispôsobiť a ovládať množstvo funkcií a služieb Porsche Connect podľa svojich potrieb. Naplánujte si trasu a zadajte ju svojmu Porsche alebo si vyberte svoje obľúbené zdroje pre články správ, ktoré chcete nahlas prečítať v automobile. V prípade potreby môže mať k My Porsche, a teda aj k niektorým funkciám vášho vozidla, prístup aj vaša rodina a priatelia.
Porsche Track Precision App: Aplikácia ‚Porsche Track Precision‘ dostupná v základnej výbave umožňuje detailne zobrazovať údaje o jazde, zaznamenávať ich a analyzovať na smartfóne. Časovač okruhu je možné automaticky zastaviť pomocou presného 10 Hz signálu GPS, manuálne pomocou ovládacej páky v kombinácii s voliteľným paketom Chrono, alebo pre ešte väčšiu presnosť voliteľným spúšťačom okruhu. Zaznamenané časy si môžete porovnať priamo na smartfóne. Aplikácia vizualizuje aj dynamiku jazdy, zobrazí videoanalýzu a umožňuje spravovať záznamy a profily okruhov a vodičov vo vašom smartfóne.
Poznámka: Aplikácia ‚Porsche Track Precision‘ ponúka úvodné obdobie v trvaní 36 mesiacov bez poplatkov. Aplikácia je povolená len na súkromnom pozemku. Prevádzka tohto produktu (najmä funkcia nahrávania videa) môže byť zakázaná zákonmi alebo predpismi na konkrétnych trhoch alebo pri určitých udalostiach. Pred každým použitím tohto výrobku skontrolujte, či to dovoľujú miestne zákony a predpisy. Informácie o kompatibilných mobilných telefónoch nájdete na stránke www.porsche.com alebo kontaktujte vaše Porsche Centrum.
Balík Sound Package Plus, analógový zvukový systém, 8 reproduktorov, celkový výkon 150 W s integrovaným zosilňovačom a digitálnym spracovaním signálu
Porsche Vehicle Tracking System (PVTS) – rozšírený monitorovací systém vozidla – automatická detekcia krádeže s tichým alarmom pripojeným k bezpečnostnému stredisku 24/7 prostredníctvom vozidla – individuálne upozornenie zákazníka na overenie krádeže a zabezpečenie vozidla v spolupráci s miestnymi úradmi.
Poznámka: Pre využitie funkcie PVTS je potrebné si kúpiť Balíček zabezpečenia vozidla Car Security Package v obchode Porsche Connect. Ďalšie informácie o následných nákladoch a dostupnosti vo vašej krajine nájdete na www.porsche.com/connect alebo sa obráťte na svoje stredisko Porsche.
Pre využitie funkcie PVTS si treba kúpiť Balíček zabezpečenia vozidla (Car Security Package) v obchode Porsche Connect. Ďalšie informácie o následných nákladoch a dostupnosti vo vašej krajine nájdete na www.porsche.com/connect alebo sa obráťte na svoje stredisko Porsche.

Štandardné farby karosérie: čierna, biela, červená Guards, žltá Racing
Porsche - Contact.

Kontakt.

Obráťte sa na Porsche centrum, vyžiadajte si informácie.

Spotreba a emisie.

Modely 911 GT3 (WLTP)*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 292
g/km