Menu arrow-prev-red

Menu Modely
Hlavní navigace
Porsche Inter Auto
Slovakia spol. s r.o.
Cesta na Senec 2/A
821 04 Bratislava

Tel: +421 249 262 438

E-Mail: info@porsche.sk

Nová 911 Speedster

Pocta vašim snom.
V jedinom slove sa snúbi všetko, čo značka predstavuje: Speedster. Pretože koncept stelesňuje pôvodné hodnoty purizmu značky Porsche, ľahkej konštrukcie, účinnosti a nerušeného pôžitku z jazdy. Nový model 911 Speedster, ktorého výroba je obmedzená na 1 948 kusov, vzdáva hold myšlienke, ktorá prechádza celou históriou značky Porsche ako dlhá kľukatá cesta.
Porsche - Nová 911 Speedster
Porsche - Nová 911 Speedster
Porsche - Nová 911 Speedster
Vietor v tvári.
Koncept modelu Speedster je dokonalou poctou otvorenej jazde a pobrežným cestám celého sveta.

Balíček Heritage Design Package

Ďalšie informácie

Rodokmeň alebo pretekárska dráha?
Prísne vzaté, oboje.

Balíček Heritage Design Package

Radiaca páka so schémou radenia vo farbe koňaku, vyvýšené logo „Speedster“ v zlatej farbe na ozdobných lištách palubnej dosky.

Veko odkladacej priehradky s vyrazeným nápisom „Porsche Exclusive Manufaktur“, farebný kľúč od vozidla s koženým puzdrom.

Plne anatomické sedadlo z kože vo farbe koňaku s historickým logom Porsche Crest vyrazeným na opierke hlavy, plaketa limitovanej edície so zlatým logom výročia.

Balíček Heritage Design Package

Ďalšie informácie

Rodokmeň alebo pretekárska dráha?
Prísne vzaté, oboje.

Balíček Heritage Design Package

Radiaca páka so schémou radenia vo farbe koňaku, vyvýšené logo „Speedster“ v zlatej farbe na ozdobných lištách palubnej dosky.

Veko odkladacej priehradky s vyrazeným nápisom „Porsche Exclusive Manufaktur“, farebný kľúč od vozidla s koženým puzdrom.

Plne anatomické sedadlo z kože vo farbe koňaku s historickým logom Porsche Crest vyrazeným na opierke hlavy, plaketa limitovanej edície so zlatým logom výročia.

Nová 911 Speedster
Nové Porsche 911 Speedster

Technické špecifikácie

13,8
l/100 km
317
g/km
510 hp/375 kW Výkon (hp)/výkon (kW)
4,0 s Zrýchlenie z 0 na 100 km/h
310 km/h Najvyššia rýchlosť
1 852 mm Šírka
4 562 mm Dížka

Motor

Usporiadanie motora

Zadný motor

Počet valcov

6

Kvalita paliva

98

Vývrt

102,0 mm

Zdvih

81,5 mm

Zdvihový objem valcov

3 996 cm³

Výkon (kW)

375 kW

Výkon (hp)

510 hp

Výkon NAR (hp)

502 hp

Otáčky pri maximálnom výkone

8 400 r/min

Max. krútiaci moment

470 Nm

Otáčky pri maximálnom krútiacom momente

6 250 ot./min.

Max. výkon na liter (kW/l)

93,8 kW/l

Max. výkon na liter (hp/l)

127,6 hp/l

Max. výkon na liter NAR (hp/l)

125,0 hp/l

Spotreba paliva/emisie

Spotreba paliva v meste

20,6 l/100 km

Spotreba paliva mimo mesta

9,9 l/100 km

Kombinovaná spotreba paliva

13,8 l/100 km

Kombinované emisie CO2

317 g/km

Emisná norma

Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC

Filter pevných častíc

áno

Energieeffizienzklasse (len Nemecko)

G

Podvozok a odpruženie

Predná náprava

Stabilizátor prednej nápravy McPherson s vinutou pružinou, ložiská podvozku čiastočne s guľovými kĺbmi

Zadná náprava

Viacprvková zadná náprava s integrovanou pomocnou pružinou, stabilizátor, ložiská podvozku čiastočne s guľovými kĺbmi

Brzdy

Keramická kompozitná brzda Porsche (PCCB) s pevnými šesťpiestovými hliníkovými monoblokovými strmeňmi vpredu a pevnými štvorpiestovými hliníkovými monoblokovými strmeňmi vzadu. Strmene sú v žltej farbe.

Riadenie

Elektromechanický posilňovač riadenia s premenlivým účinkom závislým od rýchlosti

Stabilizačný program

Systém Porsche Stability Management (PSM) vrátane ABS je možné vypnúť v dvoch fázach („ESC OFF“ a „ESC+TC OFF“)

Predné kolesá

9J 20" ET55

Predné pneumatiky

245/35 ZR 20 (91Y)

Zadné kolesá

12J 20" ET47

Zadné pneumatiky

305/30 ZR 20 (103Y) XL

Výkonnosť

Najvyššia rýchlosť

310 km/h

Zrýchlenie z 0 na 60 mph

3,8 s

Zrýchlenie z 0 na 100 km/h

4,0 s

Zrýchlenie z 0 na 160 km/h

8,0 s

Flexibilita (80 – 120 km/h) (50 – 75 mph) pri 5. prevodovom stupni

5,7 s

Karoséria

Dížka

4 562 mm

Šírka (bez sklopených spätných zrkadiel)

1 978 mm

Šírka

1 852 mm

Výška

1 250 mm

Rázvor

2 457 mm

Rozchod predných kolies

1 551 mm

Rozchod zadných kolies

1 555 mm

Hmotnosť prázdneho vozidla (DIN)

1 465 kg

Hmotnosť prázdneho vozidla (EÚ)

1 540 kg

Prípustná celková hmotnosť

1 793 kg

Maximálna nosnosť

328 kg

Objemy

Objem batožinového priestoru

125 l

Palivová nádrž

64 l

Funkcie

Dizajn exteriéru
Dizajn exteriéru
Klasická 911-ka. A potom zase nie. Speedster je pravdepodobne najsvojráznejší koncept modelu 911, ktorý uvidíte na svetových cestách. A určite jeden z najkrajších.
Niet pochýb o tom, že jeho proporcie, línie a dizajnový jazyk sú nezameniteľné. Jeho spojlery z uhlíkového vlákna CFRP sú robustné a svetlomety sú okrúhle – ako je typické pre modely 911. Predný nárazník s veľkými nasávacími otvormi a čierny spojler sú tiež typické pre modely 911 GT. Rovnako ako tvarovanie predného veka, vyrobeného z uhlíkového kompozitu. Nie div, pretože dizajn a široké telo vychádzajú z modelu 911 GT3.
Ale všetko je ešte fascinujúcejšie. Čelné sklo je extrémne nízke, vďaka čomu je vozidlo ešte plochejšie, kompaktnejšie a športovejšie. To je pri modeli Speedster dlhá tradícia. Sú na to tri veľmi dobré dôvody: blízkosť k ceste, neustále flirtovanie s prvkami a nerušená športová jazda.
20-palcové kované zliatinové kolesá s centrálnym zamykaním a logom Porsche Crest prezrádzajú blízkosť pretekárskej dráhy. A umožňujú jasný pohľad na štandardnú keramickú kompozitnú brzdu Porsche (PCCB). „Speedster“ je v zásade model Porsche GT. S výnimočným dizajnom.
Zadný pohľad okrem plochejšej siluety odhaľuje aj druhú nezameniteľnú vlastnosť modelu Speedster: jeho dynamické prúdnice. Sú umiestnené na zadnom veku, ktoré je vyrobené z uhlíkového kompozitu a je tvarované z jediného dielu, čo ho robí extrémne pevným.
Prúdnice sú nepochybne charakteristickým znakom každého vozidla 911 Speedster. Svojím aerodynamickým tvarom opticky posúvajú opierky hlavy smerom k zadnej časti vozidla. A v novom modeli 911 Speedster sú ešte dlhšie a viac tvarované ako kedykoľvek predtým, čím sa odstraňuje mierny hrb, ktorým sa vyznačovala široko tvarovaná zadná časť predchádzajúcich modelov.
Športové vlastnosti nového modelu 911 Speedster: športová zadná časť, centrálne umiestnená dvojica športových výfukov a odľahčený zadný nárazník s prídavnými výstupmi vzduchu.
Nový model 911 Speedster: náš príspevok k skrášleniu ciest. A hymna na ne. Výnimočný model 911.
Dizajn interiéru
Dizajn interiéru
Minimalistický. Puristický. Čierny. A s mnohými koženými prvkami. Športový interiér nového modelu 911 Speedster je oddaný jazde. Štýlovej jazde, samozrejme.
Športový volant je klasicky čierny, veniec volantu je obtiahnutý kožou a vrchná stredová značka je znakom jeho motoristického dedičstva. Budíky pripomínajú dizajn Porsche zo 60. rokov minulého storočia, keď bola ručička biela a čísla a stupnice zelené. Elegantné: logo „Speedster“ v striebornej farbe na ozdobných lištách na strane spolujazdca.
Plaketa s logom výročia medzi sedadlami odráža skutočnosť, že nový model 911 Speedster je striktne obmedzený na 1 948 kusov. Nie je náhoda, že toto číslo tiež pripomína rok, keď bolo vyrobené prvé športové vozidlo s názvom Porsche.
Interiérové prvky s karbónovou textúrou, ako sú ochranné kryty dverí a ozdobné lišty palubnej dosky s logom „Speedster“, stelesňujú smelý, športový charakter. Slučky na zatváranie dverí sú v súlade s ľahkou konštrukciou. Úplne v štýle modelu Porsche GT. To isté platí pre skrátenú radiacu páku s čiernou koženou rukoväťou.
Napriek svojmu športovému dizajnu majú plne anatomické sedadlá vyrobené z kompozitu z uhlíkových vlákien (CFRP) elektricky nastaviteľnú výšku, sú príjemne pohodlné a poskytujú maximálnu bočnú oporu – napr. na kľukatých pobrežných cestách. Vankúše sedadiel, ich perforované stredy a opierky hlavy s vyšívaným logom „Speedster“ v čiernej farbe sú vyrobené z hladkej čiernej kože. Charakteristický tvar sedadiel a výklenky v stredoch sedadiel sú inšpirované dizajnom modelu 918 Spyder.
Automatická klimatizácia? Nie je potrebná vo vozidle s toľkým slobodným duchom. Preto nie je v štandardnej výbave, ale je k dispozícii ako voliteľná možnosť bez dodatočných príplatkov. K dispozícii ako voliteľná výbava bez dodatočných príplatkov je aj systém Porsche Porsche Communication Management (PCM) s navigáciou online, moduly Sound Package Plus a Connect Plus vrátane Apple® CarPlay. Stručne povedané: Vy sa rozhodnete, aká puristická má byť vaša jazda.
O zadných sedadlách sa toho nedá veľa povedať. Pretože v tomto modeli 911 jednoducho nie sú k dispozícii. Speedster s DNA Porsche GT.
Balíček Heritage Design Package
Balíček Heritage Design Package
Sme mimoriadne oddaní svojmu športovému dedičstvu. A dokazujeme to aj voliteľným balíčkom Heritage Design Package pre nový model 911 Speedster. Mnohé z vysokokvalitných detailov a mimoriadny celkový balíček tiež ukazujú, aké potešenie máme z tohto záväzku. Pretože balíček Heritage Design Package navrhli dizajnéri spoločnosti Porsche a implementovali ho s vynikajúcou zručnosťou vo fabrike Porsche Exclusive Manufaktur. So svojím puristickým dizajnom štýlovo vedie vodiča ku koreňom značky.
Tradičné športové vyhotovenie modelu GT Silver Metallic tvorí základ balíčka Heritage Design Package. Spomienka na priekopnícke dni motoristického športu, keď väčšina pretekárskych automobilov súťažiacich na svetových pretekárskych tratiach stále niesla túto farbu.
Čiastočne biela predná časť svojím nostalgickým dizajnom pripomína verzie pretekárskeho modelu 356. Takzvané „lízatko“ na dverách a prednom veku je ikonické a zároveň poskytuje exkluzívnu príležitosť na to, aby sa z modelu 911 Speedster stal športový automobil vašich snov: buď s číslom „48“, odkazujúcim na rok založenia spoločnosti Porsche alebo vaším osobným štartovým číslom. Historické logo „PORSCHE“ na boku vozidla dopĺňa celkový obraz. Strmene keramickej kompozitnej brzdy Porsche (PCCB) sú v tomto voliteľnom balíčku výhradne čierne (vysoko lesklé) a je na nich biele logo „PORSCHE“.
Logá „Speedster“ v zlatej farbe vzadu a po stranách prúdnic dopĺňajú celkový harmonický koncept. Vyzdobený v historickom dizajne: logo Porsche Crest na prednom veku a centrálne zamykanie kolies, ktoré sú natreté saténovou platinou.
Vyhotovenie interiéru vozidla v dizajne špecifickom pre vozidlo so zlatým okrajom zaručuje, že historické čaro balíčka Heritage Design Package vášho modelu 911 Speedster sa navždy dobre zachová.
Balíček Heritage Design Package pre model 911 Speedster je prvým zo série nových voliteľných balíčkov od spoločnosti Porsche Exclusive Manufaktur. Budeme štýlovo prenášať našu tradíciu športových vozidiel do budúcich modelov, s autentickým odkazom na históriu značky Porsche a veľkým dôrazom na detail.
Interiérové prvky vyrobené z vysokokvalitnej prírodnej kože vo farbe koňaku dopĺňajú celkový obraz dvojfarebného koženého interiéru. Napríklad plne anatomické sedadlá sú celé potiahnuté kožou vo farbe koňaku a na opierkach hlavy je vyrazené historické logo Porsche Crest. Operadlá sedadiel sú vo farbách modelu GT Silver Metallic.
Nápis „Porsche ExclusiveManufaktur“ vyrazený na veku odkladacej priehradky stredovej konzoly svedčí o vysokej kvalite tohto exkluzívneho vozidla. Vzrušujúci kontrast: interiérový balíček vo farbách modelu GT Silver Metallic. Skutočný klenot: vyvýšené logo „Speedster“ v zlatej farbe na ozdobných lištách palubnej dosky.
Logo výročia na plakete s limitovanou edíciou medzi sedadlami je tiež v zlatej farbe, zatiaľ čo schéma radenia na radiacej páke je vo farbe koňaku. Rovnako ako športová vrchná stredová značka na volante, ktorý je inak celý čierny. Je na ňom aj historické logo Porsche Crest, rovnako ako na kľúči k vozidlu, ktorý je vo farbe karosérie. Príslušné puzdro na kľúč z kože vo farbe koňaku je ozdobené logom „Speedster“, rovnako ako ochranné kryty dverí z nehrdzavejúcej ocele s čiernym eloxovaným povrchom. Posadnutí detailmi? My radšej hovoríme: s veľkou pozornosťou venovanou detailom.
Výkonnosť
Výkonnosť
Motor
Modely 911 GT3
12,9 – 12,7
l/100 km
291 – 288
g/km
Nové Porsche 911 Speedster
13,8
l/100 km
317
g/km
Dlhá, kockovaná história modelu Speedster má jasný fyzický základ: motor hlboko vzadu. V novom modeli 911 Speedster je to vysokovýkonný motor s objemom 4,0 litra s prirodzeným nasávaním a protiľahlými valcami. Pre vysokootáčkový koncept, ktorý dosahuje až 9 000 ot./min. Maximálny krútiaci moment je 470 Nm. A výstup je neuveriteľných 375 kW (510 hp).
Mimoriadne sú aj hodnoty zrýchlenia a rýchlosti. Vďaka novej 6-stupňovej športovej manuálnej prevodovke GT nový model 911 Speedster totiž zrýchli z 0 na 100 km/h len za 4,0 sekundy. To ešte pred tým, ako dosiahne maximálnu rýchlosť vyše 300 km/h. Koho nechá za sebou? Model 911 GT3 – a svojho ešte silnejšieho brata, model 911 GT3 RS.
Extrémne robustný a vysokovýkonný motor RS pôvodne vychádzal z modelu 911 GT3 Cup. Princíp rozvodu oleja má tiež svoj pôvod v pretekárskych vozidlách a využíva suchú olejovú vaňu a samostatnú olejovú nádrž, plne variabilné čerpadlo oleja a vysoko efektívne mazanie ložísk cez kľukový hriadeľ.
4-ventilová technológia s vačkovými kladkami a pevným ovládaním ventilov bola tiež úplne testovaná na pretekárskej dráhe. Blok motora a hlavy valcov sú vyrobené z hliníka a titánové piestnice sú kované. Vďaka systému VarioCam sa nastavenie vačkového hriadeľa jemne upravuje podľa otáčok motora a zaťaženia. Šesť samostatných škrtiacich ventilov zabezpečuje optimálny prívod vzduchu do každého valca.
Riadiaci obvod stereo lambda reguluje zloženie výfukových plynov a monitoruje premenu znečisťujúcich látok v katalyzátoroch. Na zníženie emisií pevných znečisťujúcich látok je model 911 Speedster vybavený filtrom pevných častíc. Potrebný regeneračný proces filtra pevných častíc prebieha nezávisle a bez povšimnutia. Vyššia hmotnosť športového výfukového systému s prídavným filtrom pevných častíc je viac než kompenzovaná novovyvinutým konceptom ľahkej konštrukcie.
Výsledkom všetkých týchto opatrení je priama odozva motora a výkonnosť vozidla typická pre motoristický šport. S jedinečným zvukovým sprievodom plnokrvného motora s prirodzeným nasávaním. Úplne nádherný. A úžasne rýchly.
Podvozok a balíček Chrono
Podvozok a balíček Chrono
V blízkosti cesty, ešte bližšie k motoristickému športu: to je filozofia ladenia nového modelu 911 Speedster. Jeho podvozok je odvodený od modelu 911 GT3. Je navrhnutý špeciálne pre motoristický šport a drží na ceste tak pevne ako vozidlo GT. Všetky systémy riadenia odpruženia boli tiež vyladené pre model 911 Speedster.
Riadenie zadnej nápravy: štandardné riadenie zadnej nápravy kombinuje výkon a každodenné jazdné vlastnosti so športovým ladením. Pri nízkych rýchlostiach systém riadi zadné kolesá v opačnom smere ako predné kolesá. To vedie k virtuálnemu skráteniu rázvoru. Úzke krivky môžu byť dynamickejšie zaokrúhlené. A parkovanie je výrazne jednoduchšie. Pri vysokých rýchlostiach systém riadi zadné kolesá v rovnakom smere ako predné kolesá. Virtuálne rozšírenie rázvoru zlepšuje stabilitu a pohyblivosť, najmä pri vysokých rýchlostiach.
Dynamické uloženie motora: elektronicky regulovaný systém minimalizuje viditeľné kmity a vibrácie celého hnacieho ústrojenstva, najmä motora, takže sa dajú využiť výhody tvrdého a mäkkého uloženia motora. Manipulácia je o poznanie ťažšia a stabilnejšia pri zmenách zaťaženia a pri rýchlom zatáčaní. Okrem toho dynamické uloženie motora znižuje vertikálne vibrácie motora pri zrýchlení v plnom zaťažení. Výsledkom je väčšia a rovnomernejšia hnacia sila na zadnej náprave, zvýšená trakcia a rýchlejšie zrýchlenie. Pri použití menej asertívneho štýlu jazdy sa dynamické uloženie motora zmäkčí a zabezpečí tak vyššiu úroveň pohodlia.
Aktívne riadenie odpruženia Porsche (PASM, približne o 25 mm nižšie ako pri modeli 911 Carrera): táto elektronická regulácia systému riadenia tlmenia aktívne a nepretržite upravuje tlmiacu silu na každom kolese podľa aktuálneho stavu cesty a spôsobu jazdy. Stlačením jediného tlačidla môžete vybrať dva športové programy. Normálny režim je určený na športovú jazdu na verejných komunikáciách. Športový režim je špeciálne vyladený pre maximálne bočné zrýchlenie a optimálnu trakciu na úplne rovných plochách – pre prípad, že dostanete chuť dať si jedno kolo na pretekárskej dráhe.
Porsche Stability Management (PSM): PSM je automatický riadiaci systém na udržiavanie stability na hraniciach dynamického jazdného výkonu. Systém možno úplne vypnúť v dvoch fázach. Pre zámerne športovú manipuláciu.
Porsche Torque Vectoring (PTV): tento systém funguje v spojení s mechanickým zámkom diferenciálu zadnej nápravy. Pre vyššiu trakciu a lepšiu bočnú dynamiku, ako aj vyššiu stabilitu pri zatáčaní v podmienkach zmeny zaťaženia a pri zmene jazdných pruhov.
Kolesá a pneumatiky: auto je vybavené kovanými 20-palcovými zliatinovými kolesami v čiernej saténovej farbe s centrálnym zamykaním. Športové pneumatiky schválené pre cestnú premávku zabezpečujú potrebnú priľnavosť.*
Balíček Chrono: okrem analógových a digitálnych stopiek na palubnej doske vám voliteľný balík Chrono tiež umožňuje zobraziť, uložiť a vyhodnotiť časy pre vaše obľúbené trasy alebo príchody. Všetky prejdené vzdialenosti sa dajú zaznamenať a referenčné časy definovať.
Systém Porsche Communication Management (PCM) je k dispozícii ako voliteľná možnosť bez dodatočných príplatkov a obsahuje vylepšený indikátor výkonu. Zobrazuje na prístrojovom paneli aktuálny výkon motora a krútiaci moment.

* Nízka hĺbka dezénu vedie k vyššiemu riziku akvaplaningu na mokrej vozovke.

Keramická kompozitná brzda Porsche (PCCB)
Keramická kompozitná brzda Porsche (PCCB)
Nemáme nič proti nostalgii, ale pokiaľ ide o aktívnu bezpečnosť, spoliehame sa na modernú technológiu testovanú v motoristickom športe: s krížovo perforovanými keramickými brzdovými kotúčmi keramickej kompozitnej brzdy Porsche (PCCB). Majú priemer 410 mm vpredu a 390 mm vzadu – pre ešte výraznejší brzdný výkon. Sú štandardom pre nový model 911 Speedster.
Použitie žltých (čiernych v balíčku Heritage Design Package) pevných šesťpiestových hliníkových monoblokových strmeňov vpredu a pevných štvorpiestových hliníkových monoblokových strmeňov vzadu zaručuje mimoriadne vysoké a predovšetkým konzistentné brzdné sily.
Brzda PCCB umožňuje kratšie brzdné dráhy aj v tých najnáročnejších podmienkach na ceste a pretekárskej dráhe. A vďaka svojej vynikajúcej odolnosti proti opotrebovaniu zlepšuje bezpečnosť pri brzdení vo vysokej rýchlosti.
Kľúčovou výhodou brzdy PCCB je extrémne nízka hmotnosť keramických brzdových kotúčov, ktoré sú približne o 50 % ľahšie ako liatinové disky podobného dizajnu a veľkosti. Výsledkom tejto redukcie neodpružených, rotačných hmôt je lepšia stabilita na vozovke a zvýšenie pohodlia, najmä na nerovných cestách, ako aj väčšia pohyblivosť a ďalšie zlepšenie ovládania vozidla.
Hodinky Porsche Design Chronograph Heritage Design
Hodinky Porsche Design Chronograph Heritage Design
Je jedna tradícia, ktorej sa obzvlášť držíme: byť čo najpresnejší, pokiaľ ide o načasovanie. Každá sekunda sa počíta. A rovnako aj sedem desaťročí histórie značky Porsche. Opäť sa vraciame k svojim začiatkom a píšeme novú kapitolu súčasnej histórie. S vozidlom 911 Speedster s balíčkom Heritage Design Package a príslušnými hodinkami 911 Speedster v dizajne dedičstva. Hodinky, ktoré informujú nielen o čase, ale aj o 70 rokoch histórie značky Porsche.
Puzdro je vyrobené z odľahčeného titánu. Ciferník pripomína budíky v modeli 911 Speedster: zelené čísla a stupnice spolu s bielymi ručičkami. Číslo „70“ na stupnici tachometra je tiež zelené, rovnako ako boli čísla na otáčkomere modelu Porsche 356 v roku 1948. Ciferník zdobia elegantné zlaté detaily: logo Porsche Design a logo „Speedster“.
Naťahovací mechanizmus je navrhnutý v štýle kolesa modelu 911 Speedster. Farba: saténová platinová alebo strieborná. Naťahovací mechanizmus má centrálne zamykanie, nesúci historické logo Porsche Crest.
Remienok je vyrobený z tej istej vysokokvalitnej kože a nite, ktoré sa používajú na výrobu sedadiel modelu 911 Speedster. Kožený remienok sa dá ľahko vymeniť pomocou samočinného mechanizmu. Hodinky vo výbave Heritage Design Edition sú napájané prvým strojčekom Porsche Design Manufaktur, Werk 01.200. Táto exkluzívna technológia zaručuje optimálny výkon.
Hodinky Porsche Design Chronograph 911 Speedster v dizajne dedičstva a Porsche Design Chronograph 911 Speedster sú tiež striktne obmedzené na 1 948 kusov, rovnako ako samotný model 911 Speedster.
Hodinky Porsche Design Chronograph 911 Speedster
Hodinky Porsche Design Chronograph 911 Speedster
S vozidlom 911 Speedster a hodinkami Chronograph 911 Speedster si môžete prečítať súčasnú históriu aj históriu značky Porsche. Obidva výrobky boli totiž skonštruované podľa princípov značky Porsche: s intenzívnym vývojom, dlhým testovacím programom a veľkým dôrazom na detail. Stručne povedané: pocta každej jednej sekunde histórie značky Porsche.
„Zámkom zapaľovania“ hodiniek je čierny naťahovací mechanizmus navrhnutý podľa kolesa modelu 911 Speedster. Princíp v skratke: pohyb naťahovania vytvára sekvenčne rozložená zliatina volfrámu. Naťahovací mechanizmus je autenticky upevnený centrálnym uzáverom, na ktorom je logo Porsche Crest.
Len čo je pohyb úplne natiahnutý, budete počuť tichý, ale energický zvuk motorčeka vnútri ľahkého titánového puzdra: strojček Porsche Design Manufaktur, Werk 01.200 s funkciou spätného chodu, optimalizovaný pohybový mostík a oficiálna certifikácia COSC. Rozdiel v porovnaní s hodinkami bez funkcie spätného chodu? Pri stopovaní po sebe idúcich udalostí sa musia tlačidlá hodiniek stlačiť trikrát: zastavenie, resetovanie a opätovné spustenie stopovania. V hodinkách Chronograph 911 Speedster sa toto stopovanie udalostí automaticky aktivuje jediným stlačením.
Rovnaké označenie: číslo limitovanej edície na zadnej strane puzdra je rovnaké ako číslo vášho vozidla. Elegantný aj športový: karbónový ciferník. Grafika na ciferníku má podobný dizajn ako prístrojová doska a otáčkomer modelu 911 Speedster. Diskrétne logo „911 Speedster“ je umiestnené v polohe na 9. hodine. Historické: číslo „70“ na stupnici tachometra – ako pocta výročiu Porsche.
Vysokokvalitný remienok je vyrobený z rovnakej kože, ktorá sa používa v interiéri modelu 911 Speedster. Podobne aj niť a prešívanie. Kožený remienok sa dá ľahko vymeniť pomocou samočinného mechanizmu.
Vozidlo 911 Speedster a príslušné hodinky si môžete objednať výhradne vo vašom Porsche Centre. Rovnako ako vaše vozidlo môže byť vyrobené podľa vašich individuálnych želaní, naťahovací mechanizmus vašich hodiniek môže byť vytvorený podľa vášho výberu kolesa. Vozidlo a hodinky sa dodávajú spolu. Hodinky Porsche Chronograph 911 Speedster a Porsche Chronograph 911 Speedster v dizajne dedičstva sú tiež prísne obmedzené na 1 948 kusov, rovnako ako samotný model 911 Speedster.
Porsche - Your next steps

Vaše ďalšie kroky

Obráťte sa na Porsche Centrum, vyžiadajte si informácie alebo sa zaregistrujte na odber exkluzívnych noviniek od spoločnosti Porsche.

Slovakia spol. s r.o.
Cesta na Senec 2/A
821 04 Bratislava

Tel: +421 249 262 438
E-Mail: info@porsche.sk