Éra slobody.
Vitajte v šesťdesiatych rokoch. Naozaj dynamickom desaťročí. Keď sa azúrové pobrežie stalo promenádou pre svetovú smotánku. Keď Londýn hýril. Model 911 Sport Classic je skvelou ikonou pripomínajúcu tie časy a svojich legendárnych predchodcov: pôvodnú 911 a 911
Carrera
RS 2,7.
Stroj času.
Nechajte sa uniesť na azúrové pobrežie a objavte závan starých čias s 911 Sport Classic.
Galéria
911 Sport Classic
911 Sport Classic
911 Sport Classic
911 Sport Classic
911 Sport Classic
911 Sport Classic
911 Sport Classic
911 Sport Classic
911 Sport Classic
911 Sport Classic
911 Sport Classic
911 Sport Classic
911 Sport Classic
911 Sport Classic
911 Sport Classic
911 Sport Classic
911 Sport Classic
911 Sport Classic
911 Sport Classic
911 Sport Classic
911 Sport Classic
911 Sport Classic
911 Sport Classic
911 Sport Classic
Divoké srdce.
911 Sport Classic (WLTP)*
12,6
l/100 km
285
g/km
500 koní, zadný náhon, manuálna prevodovka. Táto trojkombinácia sa určite zapáči každému priaznivcovi
Porsche
Vďaka nej je 911 Sport Classic s 3,7-litrovým horizontálne protichodným motorom s dvojitým preplňovaním najvýkonnejším manuálnym modelom 911.
Športový dizajn.
Široká karoséria 911
Turbo
prepožičiava vozidlu unikátnu estetickú siluetu s jasne definovanou rozšírenou zadnou časťou, ale bez charakteristických
otvorov
pre nasávanie vzduchu v ostatných modeloch Turbo. Vďaka tomuto jedinečnému vzhľadu vyčnieva 911 Sport Classic z radu ostatných modelov 911.
Tak ako vtedy. Ale teraz.
Jazda a charakteristická zadná časť vám určite navodia zimomriavky. A úplne právom. Spojler je inšpirovaný pôvodným modelom 911
Carrera
RS 2,7. Je vyrobený z mimoriadne ľahkých hliníkových vláken a lakovaný v športovej svetlosivej farbe s dvoma pruhmi. Výsledkom je nezameniteľný vzhľad, pri ktorom poskočí srdce každého motoristického nadšenca
Porsche.
Láska k detailom.
Umenie sa skrýva v detailoch. Pri 911 Sport Classic to nie je inak. Záhyby na kapote a streche sú dokonale prispôsobené ručne lakovaným dvojitým pruhom. Tak ako zadný spojler, oba diely sú vyrobené z uhlíkových vláken.
360° exteriér.
Haute Couture.
Látka, z ktorej sú utkané sny: Pepito, čierno-biely károvaný vzor so šikmými pruhmi, sa prvýkrát objavil v roku 1965 na pôvodnom modeli 911. Oficiálne. Pretože priekopníci si ho na objednávku mohli pridať už do modelu 365. Tak ako vtedy, aj dnes je tento nadčasový dizajn vyhradený len na stredové časti sedadiel a panely dverí.
Najkvalitnejšie materiály.
Dvojfarebný interiér v napa koži a mimoriadne jemná poloanilínová koža v klasickej koňakovej farbe prekonajú všetky vaše očakávania. Vďaka špeciálnemu vyčineniu si ušľachtilá useň zachováva svoj prirodzený, jemný vzhľad. A perfektne sa hodí k pórovitému drevu z interiérového paketu Paldao. Alternatíva: čierne kožené čalúnenie a interiérový paket v koži.
Iba 1 250 kusov.
Zlatý štítok z limitovanej edície s nápisom „911“, modelovým označením a individuálnym poradovým číslom modelu je vystavený na dekoratívnom pruhu na palubnej doske. Vďaka nemu je každé z 1 250 vozidiel jedinečný a vzácny zberateľský kúsok.
360° interiér.
Nadčasový, presne ako 911.
Túžili ste niekedy po inom modeli 911, ale zároveň ste sa chceli vrátiť späť to zlatej éry svetovej smotánky? Dizajnový paket
Classic
Heritage
kombinuje niektoré prvky interiéru 911 Sport Classic – od dvojfarebného koženého čalúnenia a pepitového vzoru po klasický otáčkomer – a vnáša nádych šesťdesiatych a sedemdesiatych rokov aj do kriviek karosérie.
Nakonfigurujte model 911 Sport Classic
911 Sport Classic
405 kW/550 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
4,1 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h
315 km/h
Maximálna rýchlosť
WLTP*
12,6
l/100 km
285
g/km
Výška
1 299 mm
Šírka
1 900 mm
Dĺžka
4 535 mm
Rázvor
2 450 mm
Technické špecifikácie
Počet valcov | 6 |
Typ paliva | 98 |
Vŕtanie | 102,0 mm |
Zdvih | 76,4 mm |
Zdvihový objem | 3 745 cm³ |
Výkon (kW) | 405 kW |
Výkon (k) | 550 PS |
Otáčky pre maximálny výkon | 6 750 1/min |
Max. otáčky motora | 7 200 1/min |
Maximálny krútiaci moment | 600 Nm |
Oblasť otáčok pre maximálny krútiaci moment | 2 000 - 6 000 1/min |
Max. výkon na liter objemu (kW/l) | 107,00 kW/l |
Max. výkon na liter objemu (PS/l) | 146,00 PS/l |
Maximálna rýchlosť | 315 km/h |
Zrýchlenie z 0 na 60 mph | 3,9 s |
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h | 4,1 s |
Zrýchlenie z 0 na 160 km/h | 7,9 s |
Zrýchlenie z 0 na 200 km/h | 12,0 s |
Pružné zrýchlenie (80-120 km/h), 5. stupeň | 4,5 s |
1/4 míle | 12,0 s |
Uhol sklonu, predný/zadný (oceľové odpruženie) | 10,4 - 13,6 ° |
Uhol nájazdu pri oceľovom odpružení | 12,0 ° |
Maximálna svetlá výška (oceľové odpruženie) | 115 mm |
Dĺžka | 4 535 mm |
Šírka | 1 900 mm |
Šírka (bez sklopených zrkadiel) | 2 024 mm |
Výška | 1 299 mm |
Rázvor | 2 450 mm |
Kruh otáčania | 10,9 m |
Pohotovostná hmotnosť podľa DIN | 1 570 kg |
Pohotovostná hmotnosť podľa smernice ES | 1 645 kg |
Príp. Celková hmotnosť | 1 955 kg |
Príp. Užitočná hmotnosť | 385 kg |
Objem batožinového priestoru vpredu | 132 l |
Objem otvoreného batožinového priestoru (za prednými sedadlami) | 264 l |
Kapacita palivovej nádrže | 67 l |
Spotreba paliva* kombinovaná | 12,6 - 12,6 l/100 km |
Kombinované emisie CO2 (WLTP) | 285 - 285 g/km |
Štandardné prvky
6-valcový horizontálne protichodný motor s dvojitým turbodúchadlom VTG,
maximálny výkon: 405 kW (550 koní), maximálny krútiaci moment: 600 Nm. |
Zadný pohon |
Športové odpruženie PASM (−10 mm) |
|
Natáčanie zadnej nápravy |
Systém nadvihovania prednej nápravy |
Paket Sport Chrono s prepínačom jazdných režimov, aplikáciou
|
Športový výfukový systém so športovými koncovkami v čiernej farbe |
Expanzné nasávacie potrubie |
Kompozitné keramické brzdy
|
7-stupňová manuálna prevodovka a paket Sport Chrono |
Ľahká štartovacia batéria LFP |
Elektricky ovládaná parkovacia brzda |
Elektromechanická výkonová brzda |
Automatický medziplyn |
21-palcové kolesá Sport Classic v čiernej farbe (vysoký lesk) |
Systém monitorovania tlaku v pneumatikách (TPM) |
2 + 2-miestne kupé so širokou karosériou 911 Turbo
|
Systém
|
Inteligentná ľahká konštrukcia z hliníka a ocele |
Zaťahovacie kľučky dverí |
Lišty bočných okien a bočné lišty v čiernom vyhotovení |
Mriežka zadnej kapoty s vertikálnymi lamelami v čiernej farbe (vysoký lesk) |
Spodná lišta vonkajších spätných zrkadiel lakovaná vo farbe exteriéru |
Základne spätných zrkadiel lakované v čiernej (vysoký lesk) |
Čierne ozdobné lišty na zadných dverách (vysoký lesk) |
Uzáver palivovej nádrže s
|
Lišty bočných okien v čiernom vyhotovení (s vysokým leskom) |
Bočné lišty vo farbe exteriéru |
Plachta na auto v
|
Zlatý znak
|
Historický štít
|
Historický štít
|
Predná kapota z uhlíkových vláken |
Zadný spojler z uhlíkových vláken |
Vrch strechy z uhlíkových vláken |
|
Lišty predného spojlera čiastočne lakované vo farbe karosérie |
Zlaté logo „PORSCHE“ integrované do lišty zadných svetiel |
Zlaté označenie modelu „911 Sport Classic“ v zadnej časti |
Širšia zadná časť bez bočných prívodov vzduchu |
Prívody vzduchu lakované v čiernej (vysoký lesk) |
Výduchy vzduchu lakované v čiernej (vysoký lesk) |
Zadný difúzor Sport
|
Ozdobné lišty lakované v čiernej (vysoký lesk) |
Športová grafika v
|
Odznak „Classic“ v
|
Odľahčená izolácia |
LED predné svetlomety so 4-bodovými LED dennými svetlami a systémom dynamického osvetlenia
|
Automatické stmievanie vnútorných a vonkajších zrkadiel s integrovaným senzorom dažďa |
Svetlá na čítanie, orientačné svetlá, zámok zapaľovania, batožinový priestor, priestor na nohy, priehradka na rukavice a osvetlenie dverí – všetko postavené na technológii LED |
Podsvietené zrkadlá v slnečných clonách na strane vodiča aj pasažiera |
Dvojitá svetelná zostava vpredu vrátane polohových svetiel, smeroviek a bočných smeroviek, všetky v LED vyhotovení |
Pás zadných svetiel s integrovanými parkovacími svetlami a zadným hmlovým svetlom |
Trojrozmerné zadné LED svetlomety vrátane svetla spiatočky a smeroviek, ako aj tretieho brzdového svetla |
Vonkajšie spätné zrkadlá na rámoch dverí, elektricky nastaviteľné, vyhrievané a asférické na strane vodiča |
Systém ostrekovania čelného okna so stieračmi typu aero a dýzami ostrekovača |
Čelné sklo so sivým tónovaním vo vrchnej časti |
Tónované hlavné LED svetlomety s lúčom Matrix vrátane systému dynamického svietenia
|
2-zónová automatická klimatizácia s oddeleným nastavovaním teploty pre vodiča a spolujazdca,
režim automatickej cirkulácie vzduchu vrátane snímača kvality vzduchu |
Predný batožinový priestor |
Adaptívne športové sedadlá Plus, elektricky nastaviteľné v 18 smeroch s balíkom Memory |
Filter častíc/peľu s aktívnym uhlíkovým filtrom |
Plnohodnotné airbagy (dvojstupňové) pre vodiča a spolujazdca |
Stúpajúca stredová konzola s odkladacím priestorom |
|
Úložný priestor v každých dverách |
Odkladacia schránka (uzamykateľná) a odkladací priestor v každých dverách |
Dva samostatné držiaky na nápoje (1 v stredovej konzole a 1 na strane spolujazdca) |
Otáčkomer s digitálnym zobrazením zvoleného prevodového stupňa a rýchlosti vozidla, rozlišovacím ciferníkom a osvetleným logom „turbo“ alebo „turbo S“ |
Imobilizér s transpondérom v kľúči |
Zeleno tónované tepelne izolované sklo |
Vyhrievané zadné okno |
2 porty USB-C vo veku hlavného úložného priestoru stredovej konzoly, zásuvka (12 V) v priestore pre nohy spolujazdca |
Vešiaky na oblečenie na operadlách sedadiel |
ISOFIX upevňovací systém |
Sedadlá s pepitovým vzorom |
Panely dverí s pepitovým vzorom |
Zlatý znak „911„ s individuálnym poradovým číslom na palubnej doske „x.xxx/1.250“ |
Kľúč od vozidla vo farbe karosérie s koženým puzdrom |
Združené prístroje s centrálnym otáčkomerom a dvoma 7-palcovými TFT displejmi, 10,9-palcový centrálny displej. Historický dizajn v štýle
|
Hodinky Sport Chrono so zeleným ciferníkom a bielymi ručičkami |
Čierne koberčeky |
Športový volant GT s vyhrievaním a historickým štítom
|
Balíček starostlivosti o auto |
Športové sedadlá Plus s koženými operadlami s ozdobnými koženými vložkami |
Balík obloženia prístrojovej dosky a dverí z kože |
Kožený plášť stĺpika riadenia (v spojení s balíkom Memory) |
Podlahové koberčeky v dizajne
|
Kožené slnečné clony |
Kožený panel vnútorného spätného zrkadla |
Kožený kryt poistkovej skrine |
Logo „PORSCHE
|
Opierky hlavy s historickým štítom
|
Kožené výduchy klimatizácie s koženými lištami |
Kožené palubné puzdro |
Systém núdzového volania eCall |
Režim
|
Funkcia brzdového asistenta s varovaním a ochranou chodcov |
Ukazovateľ tlaku a teploty pneumatík |
Jazda bez kľúča |
ParkAssist (vpredu a vzadu) vrátane cúvacej kamery |
Elektrické zdvíhače okien s ovládaním jedným dotykom a ochranou tesnenia dverí |
Tempomat |
Diaľkové ovládanie centrálneho zamykania a otvárania veka batožinového priestoru |
Pamäťová funkcia pre obe vonkajšie spätné zrkadlá, polohu volantu a sedadlo vodiča, ako aj ostatné personalizované nastavenia auta |
Kryty prahov dverí z brúseného hliníka s osvetleným modelovým označením „911 Sport Classic“ |
|
Digitálne rádio |
|
Systém priestorového zvuku BOSE® |
|
Integrácia smartfónu |
Interiérový paket Paldao s otvorenými pórovitými drevenými prvkami |
Spotreba a emisie.
911 Sport Classic (WLTP)*
12,6
l/100 km
285
g/km
Modely 911 Turbo (WLTP)*
12,5 – 12,0
l/100 km
284 – 271
g/km