Exteriér do detailu.
Dizajn spájajúci tradície a modernu, zaisťujúci ešte viac dynamiky pri praktickom nasadení. A vyvolávajúci nadšenie vo všetkých fanúšikoch 911.
Genetické prvky dizajnu.
Typická 911: dlhá plochá kapota, ostro skosené čelné sklo a krivka strechy pozvoľna klesajúca smerom k zadnej časti. Blatníky teraz majú o niečo výraznejšie kontúry, zatiaľ čo dynamicky poňatá zadná časť kladie dôraz na horizontálnu rovinu.
Svetelná lišta.
Pre všetky vyhotovenia 911 je typická hladko začlenená svetelná lišta s LED zdrojmi, posadená medzi LED zadné svetlá s trojrozmerným efektom. A vďaka tomu je každé z týchto vozidiel nezameniteľné, dokonca aj v noci.
Ochranný rám vyhotovenia Targa.
Pútavý a určujúci dizajnový prvok Porsche 911 vo vyhotovení Targa: ochranný rám nad kabínou. Spĺňa najvyššie požiadavky na bezpečnosť a je kultovým znakom sám osebe – s hliníkovými dekormi, bočnými žiabrami a originálnym logom ‚targa‘.
Kolesá.
Dynamické a progresívne: k mimoriadne športovému vzhľadu 911 prispievajú aj rôzne rozmery kolies na prednej a zadnej náprave. Kolesá veľkosti až 20/21" ponúkajú väčšiu stabilitu a pohodlie vďaka väčšiemu rozmeru na zadnej náprave.
Predné svetlomety.
Na prvé generácie 911 odkazuje aj tvarovanie a umiestnenie hlavných svetlometov. V ich vnútri však nájdeme najmodernejšiu LED technológiu.
Kapota.
Kapota s charakteristickým športovým profilom prelisov – a priamočiarym napojením na predný nárazník – jasne odkazuje na predchádzajúce modely 911.
Kľučky dverí.
Nové kľučky sú celé zapustené do dverí, a tvoria tak celkom nenápadnú súčasť karosérie vozidla.
Kolesá.
Tradícia ruka v ruke s inováciami: interiér.
Analógová precíznosť v harmónii s možnosťami digitálneho sveta. Interiér 911 kombinuje tradičné silné stránky s novými možnosťami, a keďže ide o športové vozidlo, je tu jasná priorita: prísne zameranie na potreby vodiča.
Nadčasový dizajn.
Progresívna technológia.
911 zo všetkých uhlov: Dizajn interiéru.
Interiér do detailu.
Ergonómia športového vozidla.
Doprostred prístrojového štítu je zasadený analógový otáčkomer, ktorý tak vždy zostáva v zornom uhle výhľadu vodiča. Vďaka vystúpenému stredovému panelu sa skrátila vzdialenosť medzi volantom a pákou voliča prevodovky, resp. intuitívne rozmiestnenými spínačmi a tlačidlami. To všetko pre nezameniteľný pôžitok za volantom 911.
Porsche Advanced Cockpit.
Displeje s jemnou grafikou, dotykové tlačidlá, zjednotené funkcie. Vďaka koncepcii ovládania Porsche Advanced Cockpit nebol interiér Porsche 911 ešte nikdy tak zameraný na potreby vodiča. Typické športové vozidlo: ovládacie prvky, ktoré si zámerne zachovali podobu analógových tlačidiel až do dnešných dní, ponúkajú priamy prístup ku kľúčovým funkciám dôležitým pre riadenie a nastavenie podvozka.
Prístrojový štít.
Po oboch stranách analógového otáčkomera sa nachádzajú dva 7" displeje s jemnou grafikou, sprostredkujúce najdôležitejšie informácie o vozidle – doplnené jemným 10,9" dotykovým displejom systému Porsche Communication Management (PCM).
Materiály.
Od voliča prevodovky až po výdychy systému ventilácie: starostlivosť a vysoká úroveň kvality je zrejmá z každého povrchu aj detailu. Dostupné materiály a prvky výbavy je možné kombinovať prakticky bez obmedzenia – limituje vás iba osobný vkus.
Galéria.
Spotreba a emisie
-
Vzadu umiestnený výkonný šesťvalec ‚boxer‘ s dvojitým preplňovaním a protibežnými piestami
-
Mimoriadne presná prevodovka Porsche Doppelkupplung (PDK)
-
Systémy vylepšujúce jazdnú dynamiku
Modely | 4 |
Číslica ‚4‘ v modelovom označení vozidiel Porsche znamená štyri poháňané kolesá pri vyhotovení s pohonom všetkých kolies.
|
S |
Písmeno ‚S‘ pri Porsche vždy predstavovalo ‚šport‘ a vylepšené jazdné výkony. V prípade 911 to znamená vyšší výkon motora, športovú konštrukciu podvozka a veľké brzdy aj kolesá.
|
|
4S |
Modely Porsche ‚4S‘ charakterizuje spojenie pohonu všetkých kolies a vyšších jazdných výkonov.
|
Prevodovka.
Osemstupňové ústrojenstvo PDK (Porsche Doppelkupplung).
Osemstupňová prevodovka PDK (Porsche Doppelkupplung) zaisťuje neuveriteľne rýchle zmeny prevodových stupňov bez prerušenia toku výkonu – rádovo v milisekundách. PDK kombinuje veľmi športové naladenie v rozsahu prvého až šiesteho stupňa s hospodárnymi prevodmi do rýchla (siedmy a ôsmy stupeň).
7-st. manuálna prevodovka.
Pre vozidlá 911 Carrera S a 911 Targa 4S je na prianie k dispozícii sedemstupňová manuálna prevodovka s paketom Sport Chrono. Krátke dráhy voliča prevodovky s optimálnym pomerom jednotlivých prevodových stupňov zaručujú čo najtesnejšie prepojenie vodiča a jeho vozidla. Pre ešte športovejšie naladenie podvozka, motora a prevodovky je pripravený paket Sport Chrono.
Systém Porsche Traction Management (PTM).
Systém pohonu všetkých kolies Porsche Traction Management (PTM) optimálne rozdeľuje hnaciu silu medzi trvalo poháňanú zadnú nápravu a predné kolesá. Pre skvelú jazdu a neuveriteľné harmonické jazdné správanie až na hraniciach možností.
Systém vektorovania krútiaceho momentu PTV Plus (Porsche Torque Vectoring Plus).
Systém PTV Plus bol navrhnutý na ďalšie zlepšenie jazdnej dynamiky a stability. Je založený na presných zásahoch bŕzd zadných kolies v spojení s uzávierkou diferenciálu zadnej nápravy. Výsledkom je ešte vyššia stabilita, vynikajúce držanie stopy a vysoká obratnosť pri všetkých rýchlostiach jazdy.
Podvozkové systémy.
Niečo navyše – zo všetkého. Podvozkové systémy sa zameriavajú na optimálne využitie funkčných parametrov 911 v prospech ešte vyššej rýchlosti, obratnosti a pohodlia.
Porsche Active Suspension Management (PASM).
PASM je systém elektronicky riadených tlmičov, ktorý aktívne a nepretržite reguluje tlmiacu silu jednotlivých kolies v závislosti od povrchu vozovky a jazdného režimu – v prospech ešte vyššieho pohodlia s väčšou dynamikou.
Športové odpruženie PASM.
So športovým odpružením PASM je karoséria oproti štandardnému podvozku PASM znížená o ďalších 10 mm. Pružiny sú tvrdšie a kratšie, stabilizátory na oboch nápravách tuhšie. 911 v tomto prípade používa podstatne tuhšie pružiny v prospech neutrálnejšieho a vyváženého jazdného správania.
Stabilizačný systém PSM (Porsche Stability Management).
Porsche Stability Management je systém automatického riadenia s cieľom zaistiť jazdnú stabilitu na limite pri dynamickej jazde. Pre vysokú úroveň jazdnej stability a bezpečnosti – a súčasne mimoriadne agilné vlastnosti. V spojení s paketom Sport Chrono je systém PSM doplnený o režim Sport. Ten umožňuje výrazne športovejší štýl jazdy, keď PSM zostáva aktívny na pozadí.
Systém riadenia zadných kolies.
Systém riadenia zadných kolies zlepšuje dynamické jazdné schopnosti rovnakou mierou ako vlastnosti pri bežnom každodennom používaní; zlepšuje handling počas pomalých manévrov a celkovo uľahčuje ovládanie aj zatáčanie. Systém riadenia zadných kolies však súčasne zaisťuje výrazne vyššiu jazdnú stabilitu počas zatáčania pri vysokých rýchlostiach.
Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC).
Systém PDCC zaisťuje aktívnu stabilizáciu klopenia. Potlačuje bočné pohyby karosérie pri dynamickom prechádzaní zákrut. Pre lepšie dynamické schopnosti, ešte neutrálnejšie jazdné správanie a vyššie jazdné pohodlie – pri akejkoľvek rýchlosti.
Paket Sport Chrono.
Adrenalín na jedno stlačenie tlačidla: Paket Sport Chrono s prepínačom režimov, aplikáciou Porsche Track Precision a zobrazovaním teploty pneumatík. Navrhnutý pre ešte športovejšie naladenie motora, podvozka a prevodovky.
* Využívanie aplikácie je povolené iba na uzavretých okruhoch. Použitie tohto produktu (najmä funkcie nahrávania videa) môže byť na vybraných trhoch alebo akciách zakázané zákonom alebo predpismi. Pred použitím tohto produktu si, prosím, overte, či to príslušné miestne zákony a predpisy povoľujú.
Ľahšie, stabilnejšie, preverené v motoristickom športe: Kompozitné keramické brzdy PCCB zaisťujú ešte lepšie brzdné schopnosti vďaka keramickým brzdovým kotúčom s priemerom 410 mm na prednej náprave, resp. 390 mm vzadu. Ďalšia výhoda: extrémne nízka hmotnosť brzdových kotúčov sa odrazila vo výrazne lepšom držaní stopy a v pohodlí. Šesťpiestikové pevné monobloky z hliníka na prednej náprave a štvorpiestikové strmene vzadu sprostredkujú omnoho vyššiu a – čo je zásadné – mimoriadne konzistentnú brzdnú silu.
Spotreba paliva a emisie
Pohodlie.
Nabúchaný športovec. Ikona dizajnu. Hrdina na každý deň. 911 kombinuje výkon športového vozidla s mimoriadne pohodlným interiérom a najmodernejšími technológiami na uľahčenie každodenného života.
Vaša nová komfortná zóna?
Vpredu vľavo.
Športový volant.
Multifunkčný športový volant umožňuje priame a pohodlné ovládanie funkcií audiosystému, telefónu a navigácie. Kolískové spínače zaručujú krátke dráhy radenia a rýchle, precízne zmeny prevodových stupňov. O genetickej výbave 911, ukovanej v žiare motoristického športu, vypovedajú špecifické opierky pre palce a vyznačenie hornej stredovej polohy na športovom volante GT.
Športové sedadlá.
Športové sedadlá 911 charakterizuje pohodlie a dobrá opora aj pri dynamickom prechádzaní zákrut. Ešte športovejším vyhotovením sa pýšia športové sedadlá Plus. Tie zlepšujú bočnú oporu vďaka tuhším bočným vankúšom v oblasti sedadla aj operadla. Ďalšia výhoda: plne elektrické nastavovanie sedadiel s funkciou ukladania do pamäte pre obe sedadlá – to znamená viac pohodlia pre vodiča aj spolujazdca.
* Systém Comfort Access používa najmodernejšie technológie. Nemožno však stopercentne vylúčiť zachytenie bezdrôtového šifrovacieho kódu a jeho zneužitie na odomknutie alebo odcudzenie vozidla.
Strešné systémy.
Klasickou siluetou modelu 911 sa pýšia aj vozidlá vo vyhotovení Cabriolet, ktoré sú vybavené plne automatickou látkovou strechou. Strechu možno otvoriť alebo zatvoriť približne za 12 sekúnd a pri rýchlosti jazdy až 50 km/h. Súčasťou strechy je pevné sklenené zadné okno a tri vstavané prvky z horčíkovej zliatiny, vďaka ktorým je konštrukcia veľmi pevná a súčasne ľahká.
Koncepcia strechy Targa zhmotňuje ideálne spojenie bezpečnosti, pohodlia a dizajnu. Keď vozidlo stojí na mieste, celkom automatický strešný systém vyhotovenia 911 Targa sa otvorí či zavrie len za 19 sekúnd. Vyhrievané zadné okno, vyrobené z odľahčeného kompozitného bezpečnostného skla a zvukovoizolačného čalúnenia, zaisťuje po zatvorení strechy pozoruhodne nízku hladinu hluku za jazdy.
Elektricky posuvné/výklopné strešné okno, ponúkané pre verziu Coupé, ešte zvyšuje pocit priestornosti v interiéri vašej 911. Veľkoplošné okno sa otvára smerom von, aby nebol nijako obmedzený priestor pre hlavu. Elektricky posuvné/výklopné strešné okno, vyrobené z tónovaného tvrdeného bezpečnostného skla, prispieva k pocitu priestornosti aj po zatvorení.
Audiosystémy.
Sound Package Plus.
Akustický paket Sound Package Plus sprostredkuje vynikajúce ozvučenie na palube vašej 911: vďaka ôsmim reproduktorom a celkovému výkonu 150 W.
Systém priestorového ozvučenia BOSE®.
Systém priestorového ozvučenia BOSE® charakterizuje 12 reproduktorov a kanály zosilňovača pre 100 W subwoofery, vstavané priamo do karosérie vozidla. Celkový výkon: 570 W. Technológia vylepšenia zvuku BOSE® SoundTrue zaručuje vysokú kvalitu ozvučenia a dynamiku aj v prípade komprimovaných hudobných súborov.
Exkluzívny systém priestorového ozvučenia Burmester®.
Najvyššia úroveň zvukovej kvality, odladená na mieru pre váš model 911: to je zosilňovač s 13 kanálmi, 13 reproduktorov a aktívny samostatný subwoofer s 300 W zosilňovačom triedy D. Všetko dohromady: 855 W ničím neriedeného potešenia z dokonalej hudby, navyše s technológiou vylepšovania zvuku, ktorá optimalizuje tóny komprimovaných hudobných súborov.
Pohár každého dňa túžime vypiť do poslednej kvapky. Práve k tomu pomáha aplikácia Porsche Connect. Umožňuje získať ideálne východiskové postavenie pred každou jazdou s 911. Dokonalým navigátorom pre váš všedný život sú služby priamo na palube v spojení s aplikáciou Porsche Connect pre váš smartfón.
Porsche Connect umožňuje prostredníctvom systému PCM využívať nespočetne veľa aplikácií z vášho iPhonu. Vďaka prepojeniu prostredníctvom Apple CarPlay môžete aj na cestách ľahko používať aplikácie, ako napr. telefón, hudbu alebo správy.
Vďaka funkcii dopravných informácií v reálnom čase vždy dôjdete do cieľa po najrýchlejšej trase. Výhodou online navigácie je prístup k denne aktualizovaným mapovým podkladom so zohľadnením všetkých relevantných dopravných spravodajstiev v reálnom čase. Plánovanie trás prostredníctvom PCM však nevyžaduje dátové pripojenie a je kedykoľvek k dispozícii.
So službami vzdialeného dohľadu máte vždy okamžitý prehľad o situácii – to znamená jednoduchú kontrolu údajov vozidla alebo ovládanie jeho konkrétnych funkcií, napr. zamykanie automobilu na diaľku pomocou smartfónu.
* Ponuka služieb Porsche Connect závisí od konkrétneho modelu a trhu. Informácie uvedené na tejto stránke slúžia iba ako všeobecný prehľad. Dostupnosť služieb pre vaše vozidlo sa vám zobrazí po prihlásení do Connect Store pomocou vášho Porsche ID.
Systémy svetiel.
Hlavné svetlomety a zadné svetlá modelov 911 používajú najmodernejšiu LED technológiu pre rýchlu reakciu a čo najúčinnejšie osvetlenie cesty. Zvláštnym znakom všetkých modelov 911 sú štvorbodové svetlá na denné svietenie a tlmené svetlá, resp. hladko začlenená svetelná lišta na zadnej časti vozidla.
LED svetlomety s technológiou maticového usporiadania majú schopnosť deaktivovať konkrétne segmenty pevného svetelného kužeľa diaľkových svetiel tak, aby nedochádzalo k oslňovaniu oprotiidúcich vozidiel alebo vozidiel idúcich pred vami. Priestor medzi nimi alebo vedľa nich však zostáva účinne osvetlený. Elektronicky riadené prisvecovanie do zákrut funguje na báze optimálnej aktivácie a deaktivácie jednotlivých LED diód.
Vaše okolie na letmý pohľad.
Dnes už vzácny luxus: schopnosť sústrediť sa výhradne na to, čo je pred vami. Voľnú cestu. Alebo ďalšiu zákrutu. 911 vám pomáha prostredníctvom najrôznejších asistenčných systémov, vďaka ktorým budete vždy v strehu.
Technológia Porsche InnoDrive vr. adaptívneho tempomatu.*
Technológia Porsche InnoDrive prostredníctvom veľmi presných údajov navigácie rozpoznáva rýchlostné obmedzenia a sklon cesty, t. j. spád alebo polomer oblúka na trase, a to ešte skôr, než k danému miestu dôjdete. A na základe toho prispôsobuje stratégiu radenia aj rýchlosť. S výhodou inteligentnej jazdy a hospodárnej prevádzky.
* Asistenčné funkcie Porsche InnoDrive sú limitované schopnosťami systému. Vodič je povinný neustále sledovať štýl jazdy a v prípade pochybností sám zasiahnuť. Funkciu systému možno kedykoľvek preklenúť použitím brzdového alebo plynového pedála.
Adaptívny tempomat
Systém prispôsobuje rýchlosť vašej 911 podľa vozidla idúceho pred vami. Pokiaľ sa priblížite k inému vozidlu, ktoré ide pomalšie, než je vami nastavená cestovná rýchlosť, systém sám zníži výkon motora alebo jemne zasiahne pomocou bŕzd. Dokonca až do zastavenia. Len čo sa vozovka pred vami opäť uvoľní, vaša 911 opäť akceleruje na pôvodne zvolenú cestovnú rýchlosť.
Systém udržiavanie vozidla v jazdnom pruhu vr. rozpoznávania dopravných značiek.
Systém udržiavanie vozidla v jazdnom pruhu znižuje námahu vodiča tým, že aktívne zasahuje do riadenia a pomáha vozidlo udržiavať v danom pruhu. Funkcia rozpoznávania dopravných značiek zobrazuje v prístrojovom štíte rýchlostné obmedzenia, zóny so zákazom predbiehania a ďalšie nepriame informácie, ako napr. hraničné značky. Funkcia upozorňovania na zákruty zobrazuje v prístrojovom štíte smerovú šípku ako výstrahu a upozornenie na každú ostrú zákrutu. Ešte dlho pred tým, než k nej dôjdete.
Asistent pre nočné videnie.
Asistent pre nočné videnie pomocou infračervenej kamery dokáže rozpoznať chodcov a veľké voľne žijúce zvieratá ešte pred tým, než na ne dopadnú lúče svetlometov. Vodič je informovaný pomocou termoobrazu v prístrojovom štíte.
Jazdný režim Porsche WET.*
Porsche 911 s režimom ‚WET‘ využíva pokrokový systém ako pomôcku vodiča pri jazde na mokrom povrchu. Pokiaľ senzory zabudované do podbehov predných kolies rozpoznajú mokrú vozovku, systém odporučí prepnúť do režimu ‚WET‘. Následne sa novým podmienkam prispôsobia systémy riadenia podvozka aj reakcia hnacieho reťazca.
* Jazdný program ‚WET‘ nenahrádza povinnosť vodiča prispôsobovať štýl jazdy rôznym jazdným a klimatickým podmienkam a je navrhnutý nanajvýš ako pomocník vodiča.
Parkovací asistent s funkciou monitorovania okolia.
Parkovací asistent (ParkAssist) slúži ako podpora vodiča pri parkovaní a manévrovaní s vozidlom. Funkcia monitorovania okolia zobrazuje priestor okolo vašej 911 z rôznych pohľadov kamery a generuje virtuálne zobrazenie vozidla z vtáčej perspektívy, ktoré možno sledovať na displeji systému PCM.
Spotreba paliva a emisie
Návrat späť v čase.
Špeciálna edícia vozidiel 911 Targa 4S Heritage Design. Objem výroby limitovaný počtom 992 kusov. Prináša novú interpretáciu dizajnových prvkov 50. a počiatku 60. rokov minulého storočia, ktoré kombinuje s najmodernejšími technológiami športových vozidiel z modelu 911 Targa 4S.
Hlavné rysy.
Metalický odtieň ‚Cherry‘.
Exkluzívna farba pre 911: metalický odtieň ‚Cherry‘. Pôsobivý a vysokokvalitný odtieň celkom harmonicky ladí so strieborným ochranným rámom Targa a zlatistými logami.
Zlatisté logá.
Svojbytné signatúry sú jedinečné – a niekedy sa vyvažujú zlatom. Podobne ako logo Targa a zlatisto sfarbené logá na zadnej časti vozidla, ktoré vzdávajú hold minulosti a súčasne sú charakteristickými prvkami.
Historický erb Porsche z roku 1963.
Dôležité nie je len to ukryté vnútri – záleží aj na tom, čo je vidieť. Na kapote sa hrdo prezentuje historický erb Porsche z roku 1963, ktorý nájdeme aj na športovom volante, kľúčiku a stredoch kolies modelu 911 Targa 4S Heritage Design Edition.
Plaketa Heritage Design.
Pečať kvality, ktorá v rámci novej edície opäť zdobí kryt motora: plaketa Heritage Design. Ocenenie za vynikajúce schopnosti motora pochádza z 50. rokov minulého storočia.
Osobné štartové číslo.
Veľké číslo? To bolo Porsche od samotného začiatku. Preto oba boky vozidiel 911 Targa 4S Heritage Design Edition môže zdobiť vami zvolené individuálne štartové číslo, ktoré sa inšpirovalo dávnymi seriálmi motoristických súťaží.
Dvojfarebný kožený interiér.
Na výber sú dve rôzne farebné kombinácie so zárukou celkovo harmonického vzhľadu: dvojfarebný interiér kombinuje buď červenú kožu v odtieni Bordeaux s čalúnením ‚Club Leather‘ (technológia vypracovania kože OLEA) v béžovom odtieni ‚Atacama‘, alebo čiernu kožu s čalúnením OLEA Club Leather v béžovom odtieni ‚Atacama‘.
Menčester v béžovom odtieni ‚Atacama‘.
Interiér ďalej znamená vzkriesenie niekdajšieho materiálu snov: elegantný menčester v béžovom odtieni ‚Atacama‘ dodáva pôvab stredovým panelom dverí a sedadiel v snahe oživiť ducha doby a módu 50. rokov minulého storočia.
Plaketa limitovanej edície.
Jeden z mála vybraných: plaketa na dekore prístrojovej dosky odkazuje na obmedzenú veľkosť výrobnej série pozostávajúcej z 992 kusov – a na novú edíciu 911 Targa 4S Heritage Design Edition: trendovú ikonu.
Porsche Exclusive Manufaktur.
Niekedy aj malé veci môžu rozpútať veľké emócie. Podobne ako reliéfne logo „Porsche Exclusive Manufaktur“ na veku úložného priestoru.
Prístrojový štít.
Ako keby ste otočili chod času: prístrojový štít s dvojicou jemných 7" displejov a analógovým otáčkomerom v klasickom vyhotovení s ručičkou. S ohľadom na maximálny kontrast sa používajú biele ručičky a ciachovanie. Navyše so zelenými číslicami – ako hold legendárnemu Porsche 356.
Čalúnenie strechy.
Interiér evokuje spomienky na minulé časy: čalúnenie strechy aj predné a prostredné stĺpiky skrášľuje perforovaný materiál Alcantara® v béžovom odtieni ‚Atacama‘. Kúsok histórie Porsche, ktorého sa môžete dotknúť.
ROCK ’N’ ROLL na zápästí.
Hold 50. rokom a počiatku 60. rokov minulého storočia: chronometer Porsche Design 911 Targa 4S Heritage Design Edition. Exkluzívne pre majiteľov vozidiel. Objem výroby limitovaný počtom 992 kusov.
911
Targa
4S
Heritage
Design
Edition.
Interiér
Galéria.
Spotreba paliva a emisie
Výber modelov 911.
Počet valcov | 6 |
Typ paliva | 98 |
Vŕtanie | 91,0 mm |
Zdvih | 76,4 mm |
Zdvihový objem | 2 981 cm³ |
Výkon (kW) | 331 kW |
Výkon (PS) | 450 PS |
Max. výkon pri ot./min. | 6 500 ot./min. |
Max. otáčky motora | 7 500 ot./min. |
Max. krútiaci moment (PDK) | 530 Nm |
Max. krútiaci moment pri ot/min (PDK) | 2 300 - 5 000 ot./min. |
Max. výkon na liter objemu (PS/l) | 151 PS/l |
Maximálna rýchlosť (PDK) | 304 km/h |
Zrýchlenie 0 – 60 mph (PDK) | 3,6 s |
Zrýchlenie 0 – 60 mph s paketom Sport Chrono (PDK) | 3,4 s |
Zrýchlenie 0 – 100 km/h (PDK) | 3,8 s |
Zrýchlenie 0 – 100 km/h s paketom Sport Chrono (PDK) | 3,6 s |
Zrýchlenie 0 – 160 km/h (PDK) | 8,7 s |
Zrýchlenie 0 – 160 km/h s paketom Sport Chrono (PDK) | 8,4 s |
Zrýchlenie 0 – 200 km/h (PDK) | 13,4 s |
Zrýchlenie 0 – 200 km/h s paketom Sport Chrono (PDK) | 13,1 s |
Pružnosť (80 – 120 km/h) (50 – 75 mph) na 5. stupeň (manuálna prev.) | 5,1 s |
Pružné zrýchlenie (80 – 120 km/h) (50 – 75 mph) (PDK) | 2,4 s |
Dĺžka | 4 519 mm |
Šírka | 1 852 mm |
Šírka (vr. spätných zrkadiel) | 2 024 mm |
Výška | 1 299 mm |
Súčiniteľ aerodynamického odporu (Cd) | 0,30 cW |
Rázvor | 2 450 mm |
Rozchod kolies vpredu | 1 589 mm |
Rozchod kolies vzadu | 1 557 mm |
Pohotovostná hmotnosť vozidla (DIN) (PDK) | 1 675 kg |
Pohotovostná hmotnosť vozidla (EÚ) (PDK) | 1 750 kg |
Najväčšia povolená hmotnosť vozidla (PDK) | 2 085 kg |
Maximálna užitočná hmotnosť (PDK) | 410 kg |
Najväčšie povolené zaťaženie strechy so systémom strešných nosičov Porsche | 0 kg |
Objem batožinového priestoru, vpredu | 132 l |
Objem otvoreného priestoru pre batožinu (za prednými sedadlami) | 163 l |
Palivová nádrž | 67 l |
Kombinovaná spotreba paliva - Manuálna prevodovka | 10,8 – 10,4 l/100 km |
Kombinovaná spotreba paliva - Automatická prevodovka (PDK) | 11,1 – 10,7 l/100 km |
Kombinované emisie CO2 (WLTP) - Manuálna prevodovka |