Všetko
Coupé
Cabriolet
911 Turbo
Od 207 713 € s DPH
427 kW/580 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
2,8 s
Zrýchlenie z 0 na 60 mph s paketom Sport Chrono
320 km/h
Maximálna rýchlosť
WLTP*
12,3 – 12,0
l/100 km
279 – 271
g/km
911 Turbo Cabriolet
Od 221 964 € s DPH
427 kW/580 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
2,9 s
Zrýchlenie z 0 na 60 mph s paketom Sport Chrono
320 km/h
Maximálna rýchlosť
WLTP*
12,5 – 12,1
l/100 km
284 – 275
g/km
911 Turbo S
Od 241 891 € s DPH
478 kW/650 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
2,7 s
Zrýchlenie z 0 na 60 mph s paketom Sport Chrono
330 km/h
Maximálna rýchlosť
WLTP*
12,3 – 12,0
l/100 km
278 – 271
g/km
911 Turbo S Cabriolet
Od 255 938 € s DPH
478 kW/650 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
2,8 s
Zrýchlenie z 0 na 60 mph s paketom Sport Chrono
330 km/h
Maximálna rýchlosť
WLTP*
12,5 – 12,1
l/100 km
284 – 275
g/km
zpať na začiatok
911 Turbo koncept.
Naši konštruktéri radi hovoria o najdokonalejších športových autách. Nevídaný výkon, ktorý je zároveň pohodlný a vhodný na každodenné použitie. Modely 911 pokračujú v tejto filozofii.

360° zážitok.

Porsche - Exterior Porsche - Exterior
Výkon.
911 Turbo Modely (WLTP)*
12,5 – 12,0
l/100 km
284 – 271
g/km
Pre Porsche je cieľová rovinka iba prvým krokom na ceste k dokonalosti.
  • Nová generácia motorov: horizontálne protichodný 6-valcový motor s dvojitým turbom VTG
  • Nová 8-stupňová prevodovka Porsche Doppelkupplung (PDK)
  • Voliteľný športový výfukový systém s hutným zvukom motora.
Preskúmaj výkon
Výkon.
Porsche - Overawes many. While making others celebrate.
Mnohých ohromí.
Iným dá dôvod na oslavu.
Model 911 Turbo ponúkajú bezprecedentný výkon a dych vyrážajúcu dynamiku pri jazde. Hoci sa základné rozloženie motora nezmenilo, každý jeden detail sme optimalizovali, zdokonaľovali a vylepšovali.

Napríklad sme po prvýkrát použili väčšie turbíny vo výfukovom potrubí a piezo vstrekovače. Výfukové potrubie je odvodené z modelu 911 GT2 RS a vďaka optimalizovanému prietokovému pomeru sa prejavuje lepšou odozvou a účinnosťou.

Chladenie plniaceho vzduchu a nasávanie vzduchu do motora prešlo kompletnou modernizáciou. Predtým sa vzduch do medzichladiča dostával pomocou otvorov na nasávanie vzduchu v zadných krídlach a nasávanie motora fungovalo cez mriežku na zadných dverách. V nových modeloch 911 Turbo sme tento spôsob zmenili. Medzi koncovkami výfuku a zadným nárazníkom pribudol dvojcestný výduch pre medzichladič, ktorý umožňuje efektívnejší obtok vzduchu a chladenie plniaceho vzduchu – a tým pádom aj vyšší výkon.

911 Turbo Modely (WLTP)*
12,5 – 12,0
l/100 km
284 – 271
g/km

Výsledok: pôsobivý. Mimoriadne športový. V 911 Turbo ponúka agregát 427 kW (580 k). 478 kW (650 k) v modeli 911 Turbo S. Výkony pri šprinte sú excelentné. 911 Turbo dosiahne 100 km/h za 2,8 sekundy so systémom Launch control a 200 km/h za 9,7 sekundy. 911 Turbo S dosiahne 100 km/h za 2,7 sekundy so systémom Launch control a 200 km/h za 8,9 sekundy. Najvyššia rýchlosť: 320 km/h v modeli 911 Turbo a 330 km/h v modeli 911 Turbo S.

Úplne modernizovaná 8-stupňová prevodovka Porsche Doppelkupplung (PDK) umožňuje extrémne rýchlu zmenu prevodového stupňa bez prerušenia prenosu výkonu – a to ani v milisekundách. V porovnaní s predchádzajúcimi generáciami ponúka nová 8-rýchlostná PDK výrazne širšiu zlatú strednú cestu medzi pohodlím, výkonom a účinnosťou.

Porsche - For your best time. And great times. Sport Chrono Package.
Maximálny zážitok. Minimálne časy. Paket Sport Chrono.
Uvoľnenie adrenalínu a zimomriavky po stlačení tlačidla: štandardný paket Sport Chrono s prepínačom režimov. Umožňuje ešte športovejšie naladenie podvozka, motora a prevodovky. Paket obsahuje aj: aplikáciu Porsche Track Precision a zobrazenie teploty pneumatík.
Pomocou prepínača režimu vrátane tlačidla Sport Response na volante si môžete vybrať z piatich režimov jazdy: ‚Normálny‘, ‚Šport‘, ‚Šport Plus‘, ‚Mokrý‘ a ‚Individuálny‘– lepšie si tak prispôsobíte vozidlo svojmu osobnému štýlu jazdy.

Podvozok.

Aktívne riadenie odpruženia Porsche Active Suspension Management (PASM).

PASM je elektronicky riadený systém odpruženia, ktorý neustále aktívne reguluje silu pruženia každého kolesa v závislosti od podmienok na ceste a štýlu jazdy – zvyšuje tým priečnu stabilitu vozidla, komfort a dynamiku.

Športové odpruženie PASM.

Po prvýkrát je pre modely 911 Turbo dostupná výkonnostná verzia športového odpruženia PASM v kombinácii so svetlou výškou zníženou o 10 mm. Vďaka pevným pružinám, prispôsobeným priečnym stabilizátorom a novým naladením tlmičov PASM poskytuje systém športového odpruženia PASM ešte viac dynamický výkon. A to všetko bez znižovania komfortu z jazdy.

Funkcia Porsche Traction Management (PTM).

Tento systém bol neustále vylepšovaný. Teraz je ešte robustnejší a poskytuje ešte lepšiu kontrolu. Výsledok: zvýšený výkon a spoľahlivosť.

Systém na prenos momentu Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus).

Tento systém zvyšuje dynamiku a stabilitu vozidla pomocou variabilného rozdelenia brzdnej sily na zadné kolesá v spojení s uzávierkou zadného diferenciálu. Keď je automobil vedený do zákruty, na vnútorné zadné koleso je aplikovaný mierny brzdný tlak. V dôsledku toho sa väčšie množstvo hnacej sily rozdelí na vonkajšie zadné koleso, čo vyvolá prídavný rotačný impulz (pohyb vychyľovania) okolo vertikálnej osi vozidla.

Riadenie stability Porsche Stability Management (PSM).

Porsche Stability Management (PSM ) je automatický riadiaci systém pre udržanie stability na hraniciach dynamického jazdného výkonu. Snímače neustále monitorujú smer, rýchlosť, rýchlosť vychyľovania a priečne zrýchlenie vozidla. Na základe týchto informácií dokáže PSM vypočítať skutočný smer jazdy v danom okamihu a na každé koleso individuálne aplikovať správne množstvo brzdnej sily na obnovenie stability.

Riadenie zadnej nápravy.

Riadenie zadnej nápravy zvyšuje výkon, ale aj využiteľnosť pri každodennom používaní. Výhoda pri každodennom používaní: pri nízkych rýchlostiach riadi systém zadné kolesá v opačnom smere ako predné kolesá. To vedie k virtuálnemu skráteniu rázvoru kolies. Výhoda pri športovej jazde: pri vysokých rýchlostiach natáča systém zadné kolesá v rovnakom smere ako predné kolesá.

Zdvíhací systém na prednej náprave.

Pokročilejší zdvíhací systém na prednej náprave umožňuje vyššiu svetlú výšku modelu 911 Turbo . Presnejšie o 40 mm do rýchlosti cca 35 km/h. Vďaka tomuto systému sa môžete rozlúčiť s problémami, ktoré vám doteraz spôsobovali obrubníky, naklonené plošiny a vchody na parkoviská.

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC).

PDCC je aktívny stabilizačný systém. Redukuje priečny pohyb vozidla počas dynamického prejazdu zákrut. Kontinuálne riadenie rozloženia krútiaceho momentu medzi prednou a zadnou nápravou zabezpečuje, že riadenie je vždy ideálne prispôsobené akýmkoľvek jazdným podmienkam. Zlepšený dynamický výkon, ešte prirodzenejšie riadenie a zvýšený komfort pri jazde – bez ohľadu na rýchlosť.

Porsche - Brakes.
Brzdy.
Brzdy 911 Turbo
Na výkon bŕzd kladieme rovnaký dôraz ako na výkon motora. Modely 911 Turbo sú vybavené monoblokovými šesťpiestikovými pevnými hliníkovými brzdovými strmeňmi vpredu a štvorpiestikovými pevnými hliníkovými brzdovými strmeňmi vzadu, v červenej farbe. Priemer brzdového kotúča: 408 mm vpredu a 380 mm vzadu. Voliteľne sú dostupné aj pevné brzdové strmene v čiernej farbe.
Keramické kompozitné brzdy Porsche (PCCB).
Preverené motošportom: keramické kompozitné brzdy Porsche (PCCB) na novom 911 Turbo S. Dierkované keramické brzdové kotúče PCCB majú priemer 420 mm vpredu a 390 mm vzadu: pre ešte silnejšie brzdenie. Ďalšou výhodou PCCB je mimoriadne nízka hmotnosť keramických brzdových kotúčov, ktoré sú približne o 50 % ľahšie ako liatinové podobnej konštrukcie a veľkosti. Výsledok: redukcia neodpruženej hmotnosti a lepšia priľnavosť na ceste s vyšším komfortom, najmä na nerovných cestách. Lepšia manévrovateľnosť a ovládateľnosť. Systém PCCB je na objednávku dostupný aj pre modely 911 Turbo
You'll never have the wind taken out of your sails. Porsche Active Aerodynamics.
Už vám nič nevyfúkne vietor z plachiet. Porsche Active Aerodynamics.
Vetru sa nevyhnete. Ale môžete ho ovládať. Aerodynamický systém sme oproti predchádzajúcej generácii vylepšili, vďaka čomu sú modely 911 Turbo aerodynamicky ešte flexibilnejšie v akejkoľvek situácii. PAA zabezpečuje optimálny výkon, spotrebu paliva a výhodnejšie emisie CO₂.

Kľúčovú úlohu tu hrajú aktívne klapky nasávania vzduchu, pneumaticky vysúvateľný predný spojler z pružného elastoméru a variabilné zadné krídlo. Predný spojler a zadné krídlo sa synchronizovane vysúvajú a zasúvajú do rôznych polôh.

Obsahuje aj: funkciu Airbrake. Pri núdzovom brzdení pri vysokých rýchlostiach skracuje – v závislosti od jazdného režimu – brzdnú dráhu vysunutím predného spojlera a zadného krídla.

Navrhnuté na optimálnu spotrebu paliva pri bežnej jazde a dosahovanie špičkových výkonov pri športe. Aktívne klapky na predných otvoroch nasávania vzduchu. Klapky sa automaticky uzavrú, ak je vozidlo v pohybe, takže znižujú odpor. V režimoch Šport, Šport Plus a PSM Šport ich môžete manuálne otvoriť, čím zabezpečíte optimálne chladenie motora. Znamená to, že chladiaceho vzduchu do systému prenikne len toľko, koľko je potrebné. To je účinnosť. Inteligentná účinnosť.

Ďalšia kapitola
Dizajn.

Spotreba a emisie.

911 Turbo Modely (WLTP)*
12,5 – 12,0
l/100 km
284 – 271
g/km
Dizajn .
Tradičný atlét zo všetkých uhlov pohľadu: každý detail kombinuje nadčasový dizajn a moderný štýl.
  • Svetelný pás
  • Variabilný predný spoiler
Objavte dizajn
Dizajn .
Kompromisy?
Tie neprichádzajú do úvahy.
Ako ešte viac zdokonaliť dizajn, ktorý bol už pri prvom návrhu pred viac ako 45 rokmi takmer dokonalý? Samozrejme, že je to náročné. Nemožné? To slovo naši dizajnéri a konštruktéri nemajú v slovníku. Preto idú neustále ďalej a neúnavne hľadajú dokonalý dizajn pre dokonalé športové auto. Dobré správy: našli ho.

Jednoliaty svetelný pás s logom ‚PORSCHE‘ vzadu integruje trojrozmerné LED zadné svetlomety.

Variabilný predný spojler sa dokáže vysunúť nižšie ako pri predchádzajúcom modeli, čo ešte viac zlepšuje aerodynamiku.

Kolesá.

911 Turbo je vybavené 20/21-palcovými 911 Turbo kovanými zliatinovými kolesami. Kolesá majú dvojtónovú titánovú farbu a stredy kolies sa vyznačujú štítom Porsche . Veľkosti pneumatík: 255/35 ZR 20 vpredu a 315/30 ZR 20 vzadu. Znamená to silnú trakciu a priečnu priľnavosť. S 911 Turbo S v kombinácii s 20/21-palcovými kolesami 911 Turbo S v čiernom dvojtónovom vyhotovení. Taktiež z kovanej zliatiny a pripravené na motošport – overené stredové upevnenie a stredy kolies s farebným štítom Porsche . Na požiadanie sú k dispozícii aj ďalšie dizajnové návrhy.

Informácie o kolesách nájdete tu.

Strecha.
Je samozrejmosťou, že prívod vzduchu hrá v novom 911 Turbo kľúčovú úlohu. Ale prečo ho obmedzovať len na motor? Modely 911 Turbo Cabriolet kombinujú klasickú siluetu 911 Turbo s možnosťou užívať si nezameniteľný zvuk preplňovaného motora ešte intenzívnejšie so spustenou strechou. Sú vybavené plnoautomatickou plátennou strechou. Má pevné zadné sklo a tri integrálne magnéziové prvky, vďaka ktorým je strecha robustnejšia, no prekvapivo ľahká. Strecha sa otvorí a zatvorí za približne 12 sekúnd – a to do rýchlosti 50 km/h – s možnosťou diaľkového ovládania mechanizmu.
Čalúnenie strechy je z tepelne izolujúceho materiálu pohlcujúceho zvuk. Badateľný efekt: citeľne stabilná teplota v interiéri a efektívne potláčanie aerodynamického hluku.
Inteligentné ovládanie klimatizácie automaticky reguluje optimálny komfort bez manuálneho zásahu bez ohľadu na to, či je strecha otvorená alebo zatvorená.
Modely 911 Turbo Cabriolet sú vybavené aj elektronicky ovládaným veterným deflektorom. Za dve sekundy ich vysuniete či zasuniete jediným stlačením tlačidla. So stiahnutou strechou umožňujú jazdu takmer bez odporu a s minimálnym hlukom vetra.
Porsche - Only the deepest conviction can trigger the highest emotions. Interior.
Za najsilnejším emóciami môže stáť iba najhlbšie presvedčenie. Interiér.
Interiér dosahuje latku, ktorú nastavuje exteriér. Už prvý pohľad do vozidla odhalí jednu z najpokročilejších elektronických inovácií za všetky generácie. Nekompromisný športový výkon kombinovaný s vysokým komfortom a nádychom exkluzivity. Typické 911 Turbo .

360° interiér.

Ďalšia kapitola
Komfort

Spotreba a emisie.

911 Turbo Modely (WLTP)*
12,5 – 12,0
l/100 km
284 – 271
g/km
Komfort.
Všetko nové? Všetko po starom? Ani jedno. Interiér kombinuje prvky, ktoré 911 Turbo charakterizujú už viac ako 45 rokov, s možnosťami dneška.
  • 10,9-palcový dotykový displej
  • Mokrý režim
Objavte komfort
Komfort.

Športový, ale pohodlný.

Športový volant GT.

Hmatateľná emócia motošportu: športový volant GT je v 911 Turbo už v základnej výbave. Svoju motošportovú DNA dáva jasne najavo: opierky na palec, horné stredové značenie a lúčové uchytenie s viditeľnými skrutkami.

Balík dizajnových svetiel.

Voliteľný balík dizajnových svetiel je praktický a zároveň esteticky príťažlivý. Zahŕňa stlmiteľné LED svetlá na stredovej konzole, okolo kľučiek dverí, odkladacích priehradiek dverí, predného priestoru na nohy a zadných sedadiel. Máte na výber spomedzi siedmich farieb osvetlenia.

Plne elektronicky nastaviteľné športové sedadlá (14-smerové) sú nielen pohodlné, ale poskytujú aj dobrú bočnú oporu. Výška sedadiel a poloha operadla je elektronicky nastaviteľná, rovnako ako pozdĺžna poloha, bedrová opierka a uhol a hĺbka posedu. Sedadlá sú vybavené aj pokročilou pamäťovou funkciou. Hlavové opierky sú zdobené reliéfnym logom ‚Turbo‘ alebo ‚Turbo S‘. Operadlá majú prešívané stredové časti a kožené opierky chrbta.

Adaptívne športové sedadlá Plus (18-smerové) sú v modeloch 911 Turbo S už v základnej výbave. Vďaka tuhému športovému čalúneniu bočných opierok poskytujú lepšiu bočnú oporu a dodatočnú podporu pre ramená. Sú vybavené aj pamäťovou funkciou na všetky polohy sedadla (okrem bočných opierok) na strane vodiča. Hlavové opierky sú zdobené reliéfnym logom ‚Turbo‘ alebo ‚Turbo S‘.

Voliteľne sú dostupné plne škrupinové sedadlá vyrobené z plastu vystuženého uhlíkovými vláknami (CFRP) s karbónovou povrchovou úpravou. Ponúkajú mimoriadne dobrú bočnú oporu pri minimálnej hmotnosti. Nastavenie pohybu sedadla dopredu/dozadu je manuálne, zatiaľ čo nastavenie výšky je elektrické. Sedadlá sú potiahnuté čiernou kožou – stredy sedadiel perforovanou textíliou Race-Tex. Dokonalá úprava: na hlavových opierkach sa nachádza reliéfny štít Porsche .

Porsche - Rear seats.
Zadné sedadlá.
Mimoriadne pohodlné na športové auto: zadné sedadlá. Rovnako ako predné sedadlá, aj stredové časti zadných sedadiel sú prešívané. Polica za nimi poskytuje dodatočný odkladací priestor. Vďaka sklopným lakťovým opierkam majú modely 911 Turbo Coupé vzadu viac ako dosť miesta na batožinu. Pri modeloch 911 Turbo Cabriolet je to 163 litrov.

Zvukové systémy.

Systém priestorového zvuku BOSE®.

Štandardný priestorový zvukový systém BOSE® je optimálne vyladený na špecifickú interiérovú akustiku modelov 911 Turbo . Zvukový systém obsahuje 12 reproduktorov a kanálov zosilňovačov vrátane patentovaného 100-wattového subwoofera integrovaného do karosérie vozidla. Plne aktívny systém premení 911 Turbo na koncertnú sieň.

Špičkový systém priestorového zvuku Burmester ® .

Spolu s Burmester ® – jedným z popredných svetových výrobcov prémiových zvukových systémov – sme vytvorili voliteľný prémiový systém priestorového zvuku Burmester ® . Výsledok: najvyššia kvalita zvuku, individuálne prispôsobená vášmu 911 Turbo pomocou početných meraní a audio testov.

Usadiť sa a užívať si jazdu? Áno, ale len smerom vpred.

Porsche - Light systems. Porsche - Light systems.

Svetelné systémy.

Hlavné LED svetlomety so systémom dynamického osvetlenia Porsche Plus (PDLS Plus).

V 911 Turbo vám cestu osvetľujú hlavné LED svetlomety so systémom dynamického osvetlenia Porsche Plus (PDLS Plus). Sú vybavené asistentom Main Beam Assist, dynamickým nasvietením do zákrut a riadením výšky svetiel v závislosti od rýchlosti. Pre lepšie osvetlenie priestoru bezprostredne pred vozidlom, po stranách, aj do diaľky – a vyššiu bezpečnosť.

Hlavné LED svetlomety s lúčom Matrix vrátane systému dynamického svietenia Porsche Plus (PDLS Plus).

Hlavné svetlomety so svetelným lúčom Matrix strategicky deaktivujú konkrétne segmenty permanentného kužeľa hlavného svetlometu. 84 individuálne ovládaných LED diód sa príslušným vypnutím alebo stmievaním prispôsobí situácii. Vozidlá pred vami alebo na opačnej strane cesty sú utlmené, zatiaľ čo oblasti medzi nimi a vedľa nich sú stále úplne osvetlené.

Asistenčné systémy.

Mokrý režim Porsche ¹

Pomocou senzorov v podbehoch predných kolies systém deteguje prítomnosť vody a vyhodnotí tak vlhkosť povrchu vozovky. Ak zistí mimoriadne mokrý povrch, príslušne upraví správanie odozvy systémov PSM a PTM. Systém vodiča informuje o zistenej vlhkosti a odporučí prepnúť do mokrého režimu manuálne. Ak ho vodič aktivuje, zmení sa PSM, PTM, aerodynamika, PTV Plus a odozva prevodovky.

¹ Mokrý režim Porsche nie je náhradou za prispôsobenie jazdy v rôznych cestných a poveternostných podmienkach a je maximálne len pomocou pre vodiča.

Asistent rozpoznania kolízie a brzdový asistent.

Štandardný asistent rozpoznania kolízie a brzdový asistent dokáže v rámci možností systému znížiť riziko kolízie s inými vozidlami, chodcami a cyklistami. V prvej fáze systém využije prednú kameru na upozornenie vodiča zvukom aj obrazom v prípade prítomnosti vozidiel, chodcov alebo cyklistov v kolíznej zóne.

Automatická kontrola vzdialenosti.

Tento systém v rámci možností kompletne nezávisle reguluje rýchlosť vášho modelu 911 Turbo podľa rýchlosti vozidla idúceho pred ním. Radarový snímač v prednom nárazníku monitoruje oblasť pred vaším vozidlom. Ak máte nastavenú rýchlosť na tempomate a začnete sa približovať k inému vozidlu, ktoré ide pred vami v rovnakom jazdnom pruhu pomalšie, systém spomalí motor a začne jemne pribrzďovať.

Porsche InnoDrive s automatickou kontrolou vzdialenosti.¹

Porsche rozširuje dosah systému automatickej kontroly vzdialenosti až s predpokladaním rýchlosti v predstihu až troch kilometrov. Na základe vysoko presných údajov z navigácie a radarových či vizuálnych snímačov na vozidle dokáže Porsche InnoDrive predpovedať rýchlostné obmedzenia a priebeh cesty – pred tým, ako sa k nim vaše 911 Turbo čo i len priblíži.

V skratke: Porsche InnoDrive je idea efektívnej jazdy Porsche pretavená do reality – pre vyšší komfort a intenzívnejší zážitok z jazdy.

¹ Asistencia Porsche InnoDrive je obmedzená možnosťami systému. Vodič musí neustále sledovať štýl jazdy a v prípade pochybností zasiahnuť. Pomocou brzdy alebo plynového pedála je kedykoľvek možné prejsť na ručné riadenie.

Asistent udržania sa v jazdnom pruhu vrátane rozpoznávania dopravných značiek

Asistent udržiavania v jazdnom pruhu používa kameru na detekciu jazdných pruhov v rámci možností systému. Systém pomáha vodičovi s riadením, ak sa vozidlo príliš priblíži k značeniu pruhu a hrozí vybočenie z neho, a tak pomáha udržať vozidlo na ceste. Integrovaný systém rozpoznávania dopravných značiek používa záznam z kamery a údaje z navigácie na detekciu rýchlostných obmedzení, úsekov so zákazom predbiehania a nepriame informácie, ako sú značky o začiatku/konci obce a zobrazuje ich na prístrojovom paneli.

Asistent zmeny jazdného pruhu s asistentom odbáčania.

Asistent zmeny jazdného pruhu využíva radarovú technológiu na sledovanie oblasti za vaším 911 Turbo a mŕtvych uhlov v rámci možností systému. Ak systém deteguje rýchlo sa približujúce vozidlo zozadu alebo vozidlo v mŕtvom uhle, kvôli ktorému by bola zmena jazdných pruhov nebezpečná, informuje o tom vodiča vizuálnym signálom na vonkajších spätných zrkadlách. Zvyšuje tým pohodlie a bezpečnosť, najmä na diaľniciach. Asistent odbočovania pomáha pri odbočovaní v nízkych rýchlostiach. Keď prídete na križovatku, asistent odbočovania spustí varovanie, ak zistí prítomnosť predmetov vo vašich mŕtvych uhloch.

Asistent nočného videnia.

Asistent nočného videnia vám v rámci možností systému poskytuje informácie pri nočnej jazde, a to aj spoza dohľadu čelných svetlometov. Infračervená kamera deteguje chodcov a divé zvieratá pred tým, ako ich uvidíte. Na prístrojovom paneli vás upozorní termálny obraz: detegovaná osoba alebo zviera je zvýraznená žltou, alebo červenou, a je sprevádzaná zvukovým signálom, ak sa nachádza v kritickej blízkosti pred vozidlom. Zároveň sa aktivuje brzdný asistent.

ParkAssist (vpredu a vzadu) vrátane cúvacej kamery.

Štandardná cúvacia kamera umožňuje presné manévrovanie a parkovanie cúvaním. Asistenciu poskytuje obraz z kamery a dynamické pomocné čiary na dotykovom displeji systému PCM, ktoré ilustrujú predpokladané smerovanie vozidla pri momentálnom natočení volantu.

Vzdialený ParkAssist.¹

Vzdialený ParkAssist kombinuje viaceré inteligentné asistenčné systémy, ktoré vám uľahčujú nájsť si vhodné parkovacie miesto, ale aj zaparkovať. Vďaka aktívnemu parkovaciemu asistentu dokáže 911 Turbo – ak je táto funkcia aktívna a vozidlo sa hýbe dostatočnou rýchlosťou – detegovať a identifikovať možné parkovacie miesta, keď okolo nich prechádzate. Pod dohľadom vodiča môže samostatne prevziať riadenie a pohyb vozidla počas parkovania.

¹ Kompatibilné len s Apple iPhones od generácie iPhone 7 a iOS 13.0. Prečítajte si inštrukcie o kompatibilite v konfigurátore vozidla. Všetky systémy fungujú v rámci ich možností a vodič musí neustále dohliadať na vozidlo.

Surround View.

Surround View dopĺňa cúvaciu kameru troma ďalšími kamerami s vysokým rozlíšením v prednej časti a spodnej časti vonkajších spätných zrkadiel. Na základe informácií zo všetkých štyroch kamier systém vygeneruje virtuálny náhľad zvrchu na vozidlo a okolie, ktorý zobrazuje na displeji PCM. Je tiež možné prepínať medzi rôznymi uhlami kamery, napr. pri úzkych východoch.

Ďalšia kapitola
Modely a data

Spotreba a emisie.

911 Turbo Modely (WLTP)*
12,5 – 12,0
l/100 km
284 – 271
g/km

Vyberte a nakonfigurujte si modely 911 Turbo .

Všetko
Coupé
Cabriolet
Vybrané
911 Turbo
Porsche 911 Turbo
WLTP*
12,3 – 12,0
l/100 km
279 – 271
g/km
Od 207 713 € vrátane DPH
427 kW/580 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
2,8 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h s paketom Sport Chrono
320 km/h
Maximálna rýchlosť
Vybrané
911 Turbo Cabriolet
Porsche 911 Turbo Cabriolet
WLTP*
12,5 – 12,1
l/100 km
284 – 275
g/km
Od 221 964 € vrátane DPH
427 kW/580 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
2,9 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h s paketom Sport Chrono
320 km/h
Maximálna rýchlosť
Vybrané
911 Turbo S
Porsche 911 Turbo S
WLTP*
12,3 – 12,0
l/100 km
278 – 271
g/km
Od 241 891 € vrátane DPH
478 kW/650 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
2,7 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h s paketom Sport Chrono
330 km/h
Maximálna rýchlosť
Vybrané
911 Turbo S Cabriolet
Porsche 911 Turbo S Cabriolet
WLTP*
12,5 – 12,1
l/100 km
284 – 275
g/km
Od 255 938 € vrátane DPH
478 kW/650 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
2,8 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h s paketom Sport Chrono
330 km/h
Maximálna rýchlosť
911 Turbo
427 kW/580 PS
Výkon (kW)/výkon(k)
2,8 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h s paketom Sport Chrono
320 km/h
Maximálna rýchlosť
WLTP*
12,3 – 12,0
l/100 km
279 – 271
g/km
Výška
1 303 mm
Šírka
1 900 mm
Dĺžka
4 535 mm
Rázvor
2 450 mm
Technické špecifikácie

Počet valcov 6
Typ paliva 98
Vŕtanie 102,0 mm
Zdvih 76,4 mm
Zdvihový objem 3 745 cm³
Výkon (kW) 427 kW
Výkon (k) 580 PS
Otáčky pre maximálny výkon 6 500 1/min
Max. otáčky motora 7 200 1/min
Maximálny krútiaci moment 750 Nm
Oblasť otáčok pre maximálny krútiaci moment 2 250 - 4 500 1/min
Max. výkon na liter objemu (kW/l) 114,00 kW/l
Max. výkon na liter objemu (PS/l) 155,00 PS/l

Maximálna rýchlosť 320 km/h
Zrýchlenie z 0 na 60 mph s paketom Sport Chrono 2,7 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h s paketom Sport Chrono 2,8 s
Zrýchlenie z 0 na 160 km/h s paketom Sport Chrono 6,3 s
Zrýchlenie z 0 na 200 km/h s paketom Sport Chrono 9,7 s
Zrýchlenie v rýchlosti (80-120km/h) (50-75 mph) s paketom Sport Chrono 1,7 s
1/4 míle s paketom Sport Chrono 10,8 s

Dĺžka 4 535 mm
Šírka 1 900 mm
Šírka (bez sklopených zrkadiel) 2 024 mm
Výška 1 303 mm
Rázvor 2 450 mm
Kruh otáčania 11,2 m
Pohotovostná hmotnosť podľa DIN 1 640 kg
Pohotovostná hmotnosť podľa smernice ES 1 715 kg
Príp. Celková hmotnosť 2 040 kg
Príp. Užitočná hmotnosť 400 kg
Maximálne prípustné zaťaženie strechy so strešným prepravným systémom Porsche 75 kg

Objem batožinového priestoru vpredu 128 l
Objem otvoreného batožinového priestoru (za prednými sedadlami) 264 l
Kapacita palivovej nádrže 67 l

Spotreba paliva* kombinovaná 12,3 - 12,0 l/100 km
Kombinované emisie CO2 (WLTP) 279 - 271 g/km
Štandardné prvky

6-valcový horizontálne protichodný motor s dvojitým turbodúchadlom VTG, zdvihový objem: 3,745 litra, maximálny výkon: 427 kW (580 k), maximálny krútiaci moment: 750 Nm
Blok a hlavy valcov z hliníka
Vodné chladenie s tepelným manažmentom
4 ventily na valec
2 turbodúchadlá s variabilnou geometriou turbíny (VTG), 2 medzichladiče
Variabilné časovanie a zdvih ventilov VarioCam Plus
Integrované mazanie suchou kľukovou skriňou s olejovým čerpadlom riadeným na požiadanie
Priame vstrekovanie paliva (DFI) s piezo vstrekovačmi
Dva trojcestné katalyzátory a palubná diagnostika na monitorovanie systému regulácie emisií
2 filtre pevných častíc (GPF)
Expanzné nasávacie potrubie
Výfukový systém s 2 dvojitými koncovkami pripevnenými na nárazník.
Ľahká štartovacia batéria LFP
8-stupňová prevodovka Porsche Doppelkupplung (PDK) s dvojhmotovým zotrvačníkom
Pohon všetkých kolies s riadenou viaclamelovou spojkou Porsche Traction Management (PTM)
Systém na prenos momentu Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) s elektronicky riadenou uzávierkou zadného diferenciálu a plne variabilným prenosom krútiaceho momentu
Stacionárny manažment s funkciou HOLD
Automatická funkcia štart/stop
Predná náprava McPherson so stabilizátorom
Viacprvková zadná náprava so stabilizátorom a riadením zadných kolies
Elektromechanický posilňovač riadenia s variabilným prevodovým pomerom a generátorom impulzov riadenia
Porsche Active Suspension Management (PASM)
Porsche Stability Management (PSM) vrátane ABS s rozšírenými funkciami bŕzd
6-piestové hliníkové monoblokové pevné brzdové strmene vpredu a 4-piestové hliníkové pevné monoblokové brzdové strmene vzadu, brzdové kotúče s brzdovými komorami z hliníka, priemer 408 mm vpredu a 380 mm vzadu, vnútorne odvetrané a priečne vŕtané, brzdové strmene v červenom vyhotovení
Elektricky ovládaná parkovacia brzda
Elektromechanická výkonová brzda
Paket Sport Chrono s prepínačom jazdných režimov, aplikáciou Porsche Track Precision a ukazovateľom teploty pneumatík

Kožený interiér, Čierna
Kožený interiér, Slate Grey
Kožený interiér, Bordeaux Red
Kožený interiér, Graphite Blue

9 J x 20-palcové kolesá 911 Turbo s pneumatikami 255/35 ZR 20 vpredu a 11,5 J x 21-palcové kolesá 911 Turbo s pneumatikami 315/30 ZR 21 vzadu.
Monitorovanie tlaku v pneumatikách (TPM)

2 + 2-miestne kupé so širokou karosériou 911 Turbo a motorom vzadu
Inteligentná ľahká konštrukcia z hliníka a ocele
Systém Porsche Active Aerodynamics (PAA) s automatickým predným spojlerom, aktívnymi chladiacimi vzduchovými klapkami a krídlom
Predný nárazník s bočnými otvormi na nasávanie vzduchu, aktívnymi klapkami a krídlami vzadu.
Zadný bočný panel s otvormi na nasávanie vzduchu do motora.
Mriežka na zadných dverách s vertikálnymi lištami so striebornými dekoratívnymi pruhmi (vysoký lesk)
Zadný nárazník so spodnou časťou s integrovanými koncovkami výfuku a vývodmi medzichladiča (4 vývody)
Lišty bočných okien a bočné lišty v čiernom vyhotovení
Spodná lišta vonkajších spätných zrkadiel vo farbe karosérie
Zaťahovacie kľučky dverí
2 dvojité koncovky výfuku v dizajne 911 Turbo vyrobené z nehrdzavejúcej ocele v striebornej farbe (vysoký lesk)
Metalíza
Modelové označenie ‚911 Turbo‘ alebo ‚911 Turbo S‘ v striebornej farbe (vysoký lesk) na zadnom nárazníku a svetelnom páse s integrovaným nápisom ‚PORSCHE‘

LED predné svetlomety so 4-bodovými LED dennými svetlami a systémom dynamického osvetlenia Porsche plus (PDLS Plus)
Dvojitá svetelná zostava vpredu vrátane polohových svetiel, smeroviek a bočných smeroviek, všetky v LED vyhotovení
Trojrozmerné zadné svetlá s brzdovým svetlom, svetlom spiatočky a smerovkami a vstavaným tretím brzdovým svetlom, všetko v LED vyhotovení
Pás zadných svetiel s integrovanými parkovacími svetlami a zadným hmlovým svetlom
Automatická aktivácia svetlometov vrátane funkcie svietenia „Welcome Home“
Svetlá na čítanie, orientačné svetlá, zámok zapaľovania, batožinový priestor, priestor na nohy, priehradka na rukavice a osvetlenie dverí – všetko postavené na technológii LED
Osvetlené kozmetické zrkadielko v slnečných clonách (pre vodiča a spolujazdca)
Vonkajšie spätné zrkadlá na rámoch dverí, elektricky nastaviteľné, vyhrievané a asférické na strane vodiča
Automatické stmievanie vnútorných a vonkajších zrkadiel s integrovaným senzorom dažďa
Systém ostrekovania čelného okna so stieračmi typu aero a dýzami ostrekovača

2-zónová automatická klimatizácia so samostatným nastavením teploty pre vodiča a spolujazdca, režim automatickej cirkulácie vzduchu vrátane snímača kvality vzduchu
Filter častíc/peľu s aktívnym uhlíkovým filtrom
Elektrické zdvíhače okien s ovládaním jedným dotykom a ochranou tesnenia dvier
Zeleno tónované tepelne izolované sklo
Čelné sklo so sivým tónovaním vo vrchnej časti
Vyhrievané zadné okno
Športové sedadlá s elektronickým nastavením všetkých svojich funkcií (14-smerové): Elektronicky nastaviteľný uhol operadla, výška sedadla, pozdĺžna poloha, sklon posedu, bedrová opierka a dĺžka sedacej časti. Hlavové opierky s reliéfnym logom ‚Turbo‘ alebo ‚Turbo S‘ a operadlá (predné/zadné) s prešívanými stredmi.
Delené sklopné operadlá na zadných sedadlách
Prístrojový panel s centrálnym otáčkomerom a dvoma 7-palcovými TFT displejmi
Porsche Communication Management (PCM) s 10,9-palcovým dotykovým displejom s vysokým rozlíšením.
Otáčkomer s digitálnym zobrazením zvoleného prevodového stupňa a rýchlosti vozidla, rozlišovacím ciferníkom a osvetleným logom „turbo“ alebo „turbo S“
Stopky Sport Chrono s charakteristickým ciferníkom.
Kožený interiér s dekoratívnym prešívaním Crayon a prešívané stredy sedadiel a panely dverí.
Multifunkčný športový volant GT s pádlami pod volantom, voličom režimov a elektronicky nastaviteľnou polohou.
Povrchová úprava venca volantu a modulu airbagu v hladkej koži vo farbe interiéru a pádla pod volantom v tmavostriebornej farbe.
Volič rýchlostných stupňov PDK s automatickým režimom a manuálnym radením pomocou pádiel pod volantom.
Kľučky dverí, akcenty na palubnej doske, panely dverí a stredová konzola vo svetlostriebornej s dekoratívnymi vložkami v tmavostriebornej Diamar.
Čalúnenie strechy a A/B/C stĺpikov karosérie vo vyhotovení Race-Tex
2 porty USB v hlavnom úložnom priestore stredovej konzoly, 12 V zásuvka v priestore pre nohy spolujazdca
Kryty nástupných prahov dverí z brúseného hliníka s reliéfnym logom ‚911 Turbo‘ alebo ‚911 Turbo S‘
Podlahové rohože (súprava štyroch rohoží)
Predný batožinový priestor
Stúpajúca stredová konzola s odkladacím priestorom
Odkladacia schránka (uzamykateľná) a odkladací priestor v každých dverách
2 samostatné držiaky na nápoje (1× v odkladacom priestore v stredovej konzole a 1× na strane spolujazdca)
Vešiaky na oblečenie na operadlách sedadiel

Kožený interiér: čierna, bridlicová sivá, červená Bordeaux, modrá Graphite

EU eCall-System
Plnohodnotné airbagy (dvojstupňové) pre vodiča a spolujazdca
Ochrana proti bočnému nárazu Porsche Side Impact Protection System (POSIP), ktorá pozostáva z ochranných prvkov vo dverách a bočných airbagov (kupé: hrudníkové airbagy v bočných výstužiach predných sedadiel a závesové airbagy pre vodiča a spolujazdca vstavané do strechy, kabriolet: kombinované hlavové/hrudné airbagy v bočných výstužiach predných sedadiel)
Asistent brzdenia s výstražnou signalizáciou s integrovanou prednou kamerou
Montážne body na sedadle spolujazdca pre montáž systému detskej sedačky ISOFIX
Imobilizér motora s diaľkovým centrálnym zamykaním a alarmom s ultrazvukovým sledovaním interiéru
Režim Porsche WET
Ukazovateľ tlaku a teploty pneumatík
Bezkľúčový prístup Go
ParkAssist (vpredu a vzadu) vrátane cúvacej kamery
Tempomat
Diaľkové ovládanie centrálneho zamykania a otvárania veka batožinového priestoru
Pamäťová funkcia pre obe vonkajšie spätné zrkadlá, polohu volantu a sedadla vodiča, ako aj ostatné personalizované nastavenia auta

Porsche Communication Management (PCM) vrátane online navigácie¹, prípravy na mobilné telefóny, audio rozhrania a ovládania hlasom
Porsche Connect s Apple® CarPlay a Android Auto™
Porsche Vehicle Tracking System (PVTS)
Systém priestorového zvuku BOSE® s 12 reproduktormi a subwooferom, 12-kanálový zosilňovač s celkovým výkonom 570 a technológia kompenzácie hluku AudioPilot® s technológiou zlepšenia kvality zvuku SoundTrue
Digitálne rádio

Štandardné jednoliate farby karosérie: biela, čierna, červená Guards, žltá Racing
Štandardné metalízy karosérie: biela Carrara metalíza, čierna Jet metalíza, sivá Agate metalíza, strieborná Dolomite metalíza, strieborná GT metalíza, zelená Aventurine metalíza, modrá Gentian metalíza, modrá Night metalíza
Porsche - Contact

Kontakt.

Odošlite svoju požiadavku a spojte sa s centrom Porsche pre viac informácií o vozidle, ktoré vás zaujalo.