Menu arrow-prev-red

Menu Modely
Hlavní navigace
Porsche Inter Auto
Slovakia spol. s r.o.
Cesta na Senec 2/A
821 04 Bratislava

Tel: +421 249 262 438

E-Mail: info@porsche.sk

Your browser does not support the HTML5 canvas tag.
Your browser does not support the HTML5 canvas tag.
Your browser does not support the HTML5 canvas tag.
Your browser does not support the HTML5 canvas tag.
911 Turbo
11,1
l/100 km
254
g/km
427 kW/580 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
2,8 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h s paketom Sport Chrono
320 km/h
Maximálna rýchlosť
911 Turbo Cabriolet
11,3
l/100 km
257
g/km
427 kW/580 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
2,9 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h s paketom Sport Chrono
320 km/h
Maximálna rýchlosť
911 Turbo S
11,1
l/100 km
254
g/km
478 kW/650 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
2,7 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h s paketom Sport Chrono
330 km/h
Maximálna rýchlosť
911 Turbo S Cabriolet
11,3
l/100 km
257
g/km
2,8 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h s paketom Sport Chrono
330 km/h
Maximálna rýchlosť
911 Turbo
911 Turbo:
Naši technici zvyknú hovoriť o najdokonalejšom športovom aute v histórii. Mimoriadne športové, zároveň pohodlné a bez problémov použiteľné v každodennej premávke. Nový model 911 Turbo tiež dôsledne ide touto cestou.

360°

Porsche - Exteriér Porsche - Exteriér
Výkon.
Modely 911 Turbo
11,3 – 11,1
l/100 km
257 – 254
g/km
Pre našich konštruktérov je každá cieľová čiara iba prechodnou zastávkou. Na ceste vpred. Pri večnom hľadaní, ako zo seba dostať ešte viac.
  • Nová generácia motorov: šesťvalcový motor typu boxer s dvomi turbodúchadlami s variabilnou geometriou
  • Nová 8-rýchlostná dvojspojková prevodovka Porsche (PDK)
  • Voliteľný športový výfukový systém pre silný zvuk motora
Všetko o výkone
Výkon.
Porsche - Mnohých desí. Pre iných je zasa dôvodom na oslavu.
Mnohých desí.
Pre iných je zasa dôvodom naoslavu.
Modely 911 Turbo majú ohromujúci výkon. Hoci základné uloženie motora sa nezmenilo, každý detail bol optimalizovaný, preskúmaný, vyradený alebo inak usporiadaný.
Mnohých desí.
Pre iných je zasa dôvodom na oslavu.

Preto je použitý väčší preplňovací turbokompresor a prvýkrát piezo vstrekovače. Zberné výfukové potrubie prevzaté z 911 GT2 RS zvyšuje vďaka optimalizovanému prúdeniu reakciu a účinnosť.

Úplne novo bolo skonštruované chladenie plniaceho vzduchu, resp. nasávanie motorového vzduchu. Doposiaľ bol chladiaci vzduch privádzaný do chladiča plniaceho vzduchu v zadných blatníkoch a motorový vzduch cez mriežku zadného krytu. Tento princíp bol v nových modeloch 911 Turbo zmenený. To umožňuje účinné chladenie plniaceho vzduchu – a tým aj vyšší výkon.

Modely 911 Turbo
11,3 – 11,1
l/100 km
257 – 254
g/km

Výsledok: ohromujúci. Extrémne športový. V modeli 911 Turbo má motor výkon 427 kW (580 k) a pri modeli 911 Turbo S 478 kW (650 k). Zrýchlenie je vynikajúce. 911 Turbo zrýchli na 100 km/h za 2,8 sekundy a na 200 km/h za 9,7 sekundy. 911 Turbo S zrýchli na 100 km/h za 2,7 sekundy a na 200 km/h za 8,9 sekundy. Maximálna rýchlosť: 320 km/h pre 911 Turbo a 330 km/h pre model 911 Turbo S.

Úplne novo skonštruovaná 8-stupňová dvojspojková prevodovka Porsche (PDK) umožňuje radenie v milisekundách – bez prerušenia hnacej sily. V porovnaní s predchádzajúcou generáciou to umožňuje ďalšie zreteľné odstupňovanie prevodov Komfort, Výkon a Účinnosť.

Porsche - Pre váš najlepší čas. A vaše najlepšie chvíle. Paket Sport Chrono.
Pre váš najlepší čas. A vaše najlepšie chvíle. Paket Sport Chrono.
Adrenalín vyvolaný stlačením tlačidla, aj so zimomriavkami: štandardný balík Sport Chrono s prepínačom režimov. Umožňuje ešte športovejšie naladiť podvozok, motor a prevodovku. Súčasťou balíka je aj nová aplikácia Porsche Track Precision a zobrazenie teploty pneumatík.
Pomocou prepínača režimu vrátane tlačidla Sport Response na volante si môžete vybrať z piatich režimov jazdy: Normal, Sport, Sport Plus a Individual, ktoré vám umožnia ešte lepšie prispôsobiť vozidlo vášmu osobnému štýlu jazdy, a režim Wet.
Pre váš najlepší čas. A vaše najlepšie chvíle. Paket Sport Chrono.

Podvozok.

Aktívne riadenie zavesenia Porsche Active Suspension Management (PASM).

PASM je elektronický systém regulácie tlmenia, ktorý aktívne a nepretržite upravuje intenzitu tlmenia na každom kolese na základe aktuálnych podmienok na ceste a štýlu jazdy. Znižuje náklon karosérie a tým zlepšuje komfort a zvyšuje dynamiku.

Športové odpruženie PASM.

Po prvýkrát je pri modeloch 911 Turbo voliteľne k dispozícii vysokovýkonné športové odpruženie PASM v kombinácii s karosériou zníženou o 10 mm. Nové športové odpruženie PASM s pevnými pružinami, upravenými stabilizátormi a novým naladením tlmičov PASM umožňuje ďalšie zlepšenie dynamickej výkonnosti. Bez výrazného obmedzenia komfortu jazdy.

Porsche Traction Management (PTM).

Tento systém sa neustále vylepšuje. Teraz je robustnejší a ponúka lepšie ovládanie. Výsledok: vyššia presnosť a pružnosť.

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus).

Tento systém zlepšuje dynamiku a stabilitu vozidla vyvíjaním brzdnej sily na zadné kolesá spolu s uzávierkou zadného diferenciálu. Keď je automobil energicky vedený do zákruty, na vnútorné zadné koleso je aplikovaný mierny brzdný tlak. V dôsledku toho sa väčšie množstvo hnacej sily rozdelí na vonkajšie zadné koleso, čo vyvolá prídavný rotačný impulz (pohyb vychyľovania) okolo vertikálnej osi vozidla.

Riadenie stability Porsche Stability Management (PSM).

Porsche Stability Management (PSM) je automatický riadiaci systém pre udržanie stability na hraniciach dynamického jazdného výkonu. Snímače neustále monitorujú smer, rýchlosť, rýchlosť vychyľovania a priečne zrýchlenie vozidla. Na základe týchto informácií je systém PSM schopný vypočítať skutočný smer jazdy v ktoromkoľvek danom okamihu a na obnovenie stability aplikuje na jednotlivé kolesá selektívne brzdenie.

Riadenie zadnej nápravy.

Riadenie zadnej nápravy zvyšuje výkonnosť a vhodnosť na každodenné použitie v rovnakej miere. Výhoda pre každodennú jazdu: pri nízkych rýchlostiach systém natáča zadné kolesá v opačnom smere ako predné kolesá. To vedie k zdanlivému skráteniu rázvoru kolies. Výhoda pre športovú jazdu: pri vysokých rýchlostiach systém natáča zadné kolesá v rovnakom smere ako predné kolesá.

Systém zdvíhania prednej nápravy.

Ďalší vývoj systému zdvíhania na prednej náprave umožňuje väčšiu svetlú výšku v prednej časti nového modelu 911 Turbo. Presnejšie povedané, o 40 mm a do rýchlosti približne 35 km/h. Systém preto zaisťuje, že obrubníky, rampy a vstupy na parkoviská sú športovou výzvou minulosti.

Dynamická kontrola podvozku Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC).

PDCC je aktívny systém stabilizácie náklonu. Potláča bočný pohyb karosérie vozidla počas dynamického zatáčania. Nepretržite riadené rozloženie momentu náklonu medzi prednú a zadnú nápravu zaisťuje, aby bolo ovládanie ideálne prispôsobené akýmkoľvek jazdným podmienkam. Pre lepší dynamický výkon, ešte neutrálnejšie ovládanie a väčšie pohodlie pri jazde – bez ohľadu na rýchlosť.

Porsche - Brzdy.
Brzdy.
Brzdy 911 Turbo.
Rovnako veľký dôraz ako na jazdný výkon kladieme aj na brzdy. Modely 911 Turbo sú vybavené brzdami s červenými 6-piestikovými hliníkovými jednodielnymi brzdami s pevným strmeňom vpredu a 4-piestikovými hliníkovými jednodielnymi brzdami s pevným strmeňom vzadu. Priemer brzdových kotúčov: 408 mm vpredu a 380 mm vzadu. Voliteľne sú k dispozícii aj čierne pevné brzdové strmene.
Keramická kompozitná brzda Porsche (PCCB).
Otestované v motoristickom športe: keramická kompozitná brzda Porsche (PCCB) na novom modeli 911 Turbo S. Odvŕtavané keramické brzdové kotúče PCCB majú priemer 420 mm vpredu a 390 mm vzadu – pre ešte vyšší brzdný výkon. Ďalšou výhodou PCCB je extrémne nízka hmotnosť keramických brzdových kotúčov, ktoré sú približne o 50 % ľahšie ako liatinové disky podobnej konštrukcie a veľkosti. Výsledok: zníženie neodpruženej hmoty, a teda aj lepšia priľnavosť k vozovke a zvýšenie komfortu, najmä na nerovných cestách, ako aj vyššia agilita a zdokonalené ovládanie. Na vyžiadanie sú brzdy PCCB dostupné aj v modeloch 911 Turbo.
Brzdy.
Ďalšia kapitola
Nikdy si nenechajte vziať vietor z plachiet. Porsche Active Aerodynamics.
Nikdy si nenechajte vziať vietor z plachiet. Porsche Active Aerodynamics.
Nikdy si nenechajte vziať vietor z plachiet. Porsche Active Aerodynamics.
Vetru sa nie je možné vyhnúť. Ale môžeme mu ukázať, kam má smerovať. V každom prípade, pokiaľ budeme mať k dispozícii aktívnu aerodynamiku. Vďaka oproti predchádzajúcej generácii zdokonalenému aerodynamickému systému je možné modely 911 Turbo S variabilne prispôsobovať každej jazdnej situácii. Porsche Active Aerodynamics (PAA) zaisťuje optimálny jazdný výkon a úsporu paliva a znižovanie emisií CO₂.
Nikdy si nenechajte vziať vietor z plachiet. Porsche Active Aerodynamics.

Kľúčovú úlohu tu zohrávajú nové aktívne klapky na prívod vzduchu v predných prívodoch vzduchu, pneumaticky vysúvateľný predný spojler vyrobený z pružného elastoméru a variabilné zadné krídlo. Predný spojler aj zadné krídlo sa vysúvajú a zasúvajú synchrónne do niekoľkých polôh.

Ďalšia novinka: funkcia Airbrake. Pri núdzovom brzdení z vysokých rýchlostí má – v závislosti od zvoleného jazdného programu – pozitívny vplyv na brzdnú dráhu tým, že automaticky (dodatočne) vysúva predný spojler a zadné krídlo.

Navrhnuté tak, aby znižovali spotrebu paliva počas každodenných ciest a dosahovali vynikajúci výkon pri športových jazdách: nové aktívne klapky na prívod vzduchu v predných prívodoch vzduchu. Klapky sa zatvárajú automaticky, keď je vozidlo v pohybe, čím sa znižuje odpor. Na pokyn alebo v režimoch Sport, Sport Plus alebo PSM Sport sa klapky otvoria a pomáhajú zabezpečiť optimálne chladenie motora. To znamená, že chladiaci vzduch sa dodáva iba do tej miery, do akej je skutočne potrebný. To je efektívnosť. Inteligentná.

Ďalšia kapitola
Design

Spotreba paliva/emisie*

Modely 911 Turbo
11,3 – 11,1
l/100 km
257 – 254
g/km
Dizajn.
Od zadnej časti cez prednú až po pohľad zboku so svojimi tradičnými športovými tvarmi: nadčasový dizajn, ktorý v každom detaile ukazuje na cestu vpred.
  • Svetelná páska
  • Variabilný vysúvateľný spojler
Všetko o dizajne
Dizajn.
Priemer?
Na ten sme nikdy ani len nepomysleli.
Ako ďalej vylepšíte konštrukciu, ktorá bola takmer dokonalá už pri prvom návrhu pred viac ako 45 rokmi? Samozrejme, je to ťažké. Nemožné? Také slovo nie je v slovníku našich návrhárov ani konštruktérov. Takže neustále hľadajú dokonalý dizajn pre dokonalé športové auto. Dobrá správa: našli ho.
Priemer?
Na ten sme nikdy ani len nepomysleli.

Plynulý jednodielny svetelný pás s logom PORSCHE vzadu spája trojrozmerné koncové LED svetlá.

Variabilný predný spojler sa dá vysunúť nižšie ako na predchádzajúcom modeli, čím sa ešte viac zlepšuje aerodynamika.

Kolesá.

Nové 911 Turbo je vybavené 20-/21-palcovými kovanými zliatinovými kolesami 911 Turbo. Kolesá majú dvojfarebnú povrchovú úpravu vo farbách titánu a v strede kolies je znak Porsche. Rozmery pneumatík: 255/35 ZR 20 vpredu a 315/30 ZR 20 vzadu. Tým je zaručená vysoká priľnavosť a potenciál bočnej sily. Taktiež s novým modelom 911 Turbo S s 20-/21-palcovými kolesami 911 Turbo S s čiernou úpravou v dvoch odtieňoch. Tieto kolesá, ktoré sú tiež vyrobené z kovanej zliatiny, sú vybavené centrálnym upínaním overeným v motoristickom športe a v stredoch kolies je farebný znak Porsche. Ďalšie vzory sú dostupné na požiadanie.

Strecha.
Je samozrejmé, že prívod vzduchu hrá pri modeli 911 Turbo rozhodujúcu úlohu. Ale prečo ho obmedziť iba na motor? Konečne sa dá naplno vychutnať aj zážitok z kabrioletu. Modely 911 Turbo Cabriolet spájajú klasickú siluetu modelu 911 Turbo s možnosťou vychutnávania si nezameniteľného zvuku turbom preplňovaného motora ešte intenzívnejšie s otvorenou strechou. Sú vybavené plne automatickou plátenou strechou. Tá obsahuje pevné zadné okno a tri integrálne horčíkové prvky, vďaka ktorým je strecha veľmi robustná a zároveň výnimočne ľahká. Strecha sa dá otvoriť a zatvoriť približne za 12 sekúnd, a to pri rýchlosti do 50 km/h. Ak chcete, môžete ju ovládať aj na diaľku.
Strecha.
Výstelka strechy je vyrobená z tepelnoizolačného a zvuk pohlcujúceho materiálu. Výrazný účinok: zreteľne konzistentné teploty v interiéri a účinné potláčanie hluku spôsobeného vetrom. Ak to chcete.
Okrem toho je vylepšená funkcia klimatizácie pri otvorenej streche. V takom prípade automatická klimatizácia tiež automaticky reguluje optimálnu teplotu bez manuálneho zásahu.
Modely 911 Turbo Cabriolet majú tiež elektricky ovládaný deflektor vetra. Stlačením tlačidla sa dokáže vysunúť alebo zasunúť už za dve sekundy a ponúka jazdu prakticky bez vetra s otvorenou strechou. S minimálnym hlukom.
Ďalšia kapitola
Iba to najhlbšie presvedčenie môže vyvolať najintenzívnejšie emócie. Interiér.
Porsche - Iba to najhlbšie presvedčenie môže vyvolať najintenzívnejšie emócie. Interiér.
Iba to najhlbšie presvedčenie môže vyvolať najintenzívnejšie emócie. Interiér.
Interiér nijako nezaostáva za sľubným vzhľadom exteriéru. Už prvý pohľad do vozidla odhaľuje jedno z najväčších optických a digitálnych vylepšení všetkých generácií. Nekompromisný športový výkon. V kombinácii s vysokým komfortom a exkluzívnym pocitom. Typické 911 Turbo.
Iba to najhlbšie presvedčenie môže vyvolať najintenzívnejšie emócie. Interiér.

360° interiér.

Ďalšia kapitola
Komfort

Spotreba a emisie

Modely 911 Turbo
11,3 – 11,1
l/100 km
257 – 254
g/km
Komfort.
Všetko nové? Všetko po starom? Ani jedno, ani druhé. V interiéri nového modelu 911 Turbo sa spája to, čo ho charakterizuje už viac ako 45 rokov, s dnešnými možnosťami.
  • 10,9-palcový dotykový displej
  • Porsche Connect
  • Režim WET
Objavte komfort
Komfort.

Športový komfort.

Športový volant GT.

Hmatateľné motoristické emócie: športový volant GT je štandardnou výbavou modelu 911 Turbo. Má opierku na palec, označenie pozície 12 hodín a tiež lišty na lúčoch s použitím skrutiek, a tak jasne odkazuje na svoju DNA z motošportu. Dekoratívny prstenec obopínajúci logo Porsche je čierny a radiace páčky sú tmavostrieborné. Športový volant GT je potiahnutý kožou a zošívaný krížovým stehom. Na vyžiadanie je k dispozícii aj s úpravou Race-Tex¹.

¹ Race-Tex je materiál z mikrovlákna schválený na použitie na pretekárskych okruhoch s vysokokvalitným vzhľadom a pocitom, podobný semišu. Je pohodlný, jemný na dotyk a zaručuje dobré uchopenie volantu. Je trvanlivý a nenáročný na údržbu.

Balík dizajnových svetiel.

Voliteľný balík dizajnových svetiel je praktický aj esteticky príťažlivý. Obsahuje stmievateľné LED svetlá v stredovej konzole, okolo kľučiek na dverách, odkladacích priehradiek na dverách, predných priestorov na nohy a zadných sedadiel. Môžete si vybrať zo siedmich farieb osvetlenia.

Plne elektrické športové sedadlá (14-smerné) prešli úplným prepracovaním. Výška sedadla a nastavenie opierky sa dajú ovládať elektricky, rovnako ako posun dopredu/dozadu, opierka krížov a uhol a hĺbka podušky. Súčasťou vybavenia je aj funkcia rozsiahlej pamäte. Na opierkach hlavy je embosované logo „turbo“ alebo „turbo S“. Chrbtové opierky sedadiel majú prešívaný stred a operadlá z kože.

Nové adaptívne športové sedadlá Plus (18-smerné) sú štandardom v modeloch 911 Turbo S. Ponúkajú lepšiu bočnú oporu s pevnou športovou výstelkou bočných podpier a dodatočnú podporu v oblasti pliec. Súčasťou je aj funkcia pamäte pre všetky polohy sedadla (okrem bočných podpier) na strane vodiča. Na opierkach hlavy je embosované logo „turbo“ alebo „turbo S“.

Voliteľne dostupné plné škrupinové sedadlá sú celé vyrobené z plastu vystuženého uhlíkovými vláknami (CFRP) s povrchovou úpravou z uhlíkovej väzby. Tým poskytujú obzvlášť dobrú bočnú podporu pri minimálnej hmotnosti. Nastavenie prednej/zadnej polohy sedadla je manuálne, výškové nastavenie je elektrické. Sedadlo je potiahnuté čiernou kožou a stredy sedadiel perforovanou textíliou Race-Tex. Dokonalá povrchová úprava: embosovaný znak Porsche na opierkach hlavy.

Porsche - Zadné sedadlá.
Zadné sedadlá.
Na športový automobil pozoruhodne pohodlné: zadné sedadlá. Tak ako na predných sedadlách sú stredové panely chrbtových opierok sedadiel prešívané. Polička za nimi zväčšuje odkladací priestor. Vďaka sklápacím chrbtovým opierkami majú modely 911 Turbo Coupé dostatok priestoru vzadu na batožinu. Na modeloch 911 Turbo Cabriolet je to 163 litrov.
Zadné sedadlá.
Ďalšia kapitola
Zvukové systémy.

Zvukové systémy.

Systém priestorového zvuku BOSE®.

Štandardný systém priestorového zvuku BOSE® na modeloch 911 Turbo je optimálne vyladený pre špecifickú akustiku interiéru vozidla. Toto plne aktívne nastavenie systému umožňuje optimálne prispôsobenie každého reproduktora v interiéri vozidla, čím premieňa 911 Turbo na extrémne rýchlo sa pohybujúcu koncertnú sálu.

Špičkový systém priestorového zvuku Burmester®.

So spoločnosťou Burmester® – jedným z najvýznamnejších svetových výrobcov zvukových zariadení špičkovej kvality – sme vytvorili voliteľne dostupný špičkový systém priestorového zvuku Burmester®. Výsledok: zvukový výkon najvyššej úrovne, ktorý je individuálne prispôsobený vášmu modelu 911 Turbo pomocou početných meraní a zvukových skúšok.

Jednoducho sedieť a užiť si jazdu? Áno, ale len aby sme sa dostali dopredu.

Porsche Connect.
Porsche Connect.
Každý deň musíme využiť naplno. Či už je na programe dôležité obchodné stretnutie alebo víkendový výlet: je dôležité čo najlepšie využiť svoje možnosti. V tom vám pomáha Porsche Connect. Dáva vám ideálnu východiskovú pozíciu pre akékoľvek cesty a akékoľvek ciele. Vďaka novým užitočným službám v automobile a aplikácii Porsche Connect pre váš smartfón.
Aplikácia Porsche Connect je digitálne rozhranie pre vaše Porsche. S vaším Porsche si môžete zosynchronizovať destinácie a kalendár, plánovať cesty pomocou dopravných informácií v reálnom čase a počúvať hudobné služby. Môžete vždy sledovať svoje športové vozidlo a pomocou smartfónu ovládať určité funkcie vozidla. Dajte sa navigovať do svojho auta alebo z vášho Porsche do konečného cieľa. Vďaka výpočtu trasy s aktuálnymi online mapami vás váš športový automobil dostane do cieľa ešte rýchlejšie.
Porsche Connect.
Ďalšia kapitola
Kontakt
Porsche - Získajte viac informácií o našich službách Connect.

Získajte viac informácií o našich službách Connect.

Porsche - Osvetľovacie systémy. Porsche - Osvetľovacie systémy.

Osvetľovacie systémy.

Hlavné svetlomety LED s Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus).

Na novom modeli 911 Turbo vám cestu budú osvetľovať hlavné svetlomety LED so systémom Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus). Sú vybavené funkciou asistenta hlavného svetla, dynamickým natáčaním do zákrut a reguláciou rozsahu svetlometov citlivou na rýchlosť. Pre lepšie osvetlenie blízkeho poľa, bočných oblastí a vzdialeného poľa a pre vyššiu bezpečnosť.

LED hlavné svetlomety s maticovým svetlom vrátane systému Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus).

Hlavný svetlomet s maticovým lúčom strategicky deaktivuje špecifické segmenty permanentného kužeľa hlavného svetla. 84 individuálne ovládaných LED diód sa dokáže prispôsobiť situácii vypnutím alebo stlmením určitých diód. Vozidlá pred vami alebo na opačnej strane cesty sú utlmené, zatiaľ čo oblasti medzi nimi a vedľa nich sú stále úplne osvetlené.

Asistenčné systémy.

Porsche Režim WET.¹

Pomocou senzorov v kryte predného kolesa systém deteguje rozstrekovanú vodu a tak vyhodnocuje mokrý povrch vozovky. Ak zistí značne mokrý povrch vozovky, odozvy systému PSM a PTM sa náležite pripravia. Systém informuje vodiča o zistenej vlhkosti a odporučí mu, aby manuálne prepol na režim Wet. Ak ho vodič aktivuje, PSM, PTM, aerodynamika, PTV Plus a reakcie hnacieho ústrojenstva sa upravia.

¹ Program jazdy „Wet“ nenahrádza prispôsobenie jazdy rôznym podmienkam na vozovke a poveternostným podmienkam a v najlepšom prípade slúži vodičovi ako pomôcka.

Asistencia pri zrážke a brzdení.

Štandardná asistencia pri zrážke a brzdení môže znížiť riziko kolízií s vozidlami, chodcami a cyklistami v rámci limitov systému. V prvej fáze systém využíva prednú kameru, aby vodiča zvukovo aj vizuálne upozornil, ak zistí, že v kolíznej zóne sa nachádzajú vozidlá, chodci alebo cyklisti.

Automatická regulácia vzdialenosti.

Ak to obmedzenia systému dovoľujú, systém úplne nezávisle reguluje rýchlosť vášho 911 Turbo podľa rýchlosti vozidla pred ním. Radarový senzor v prednej kapote monitoruje priestor pred vaším vozidlom. Ak ste zapli tempomat a začnete sa približovať k inému vozidlu, ktoré sa pomalšie pohybuje v rovnakom jazdnom pruhu ako vy, systém spomalí motor alebo jemne použije brzdy.

Porsche InnoDrive vrátane automatickej regulácie vzdialenosti.¹

Systém Porsche InnoDrive rozširuje rozsah funkcií automatického systému regulácie vzdialenosti až o tri kilometre predvídavej regulácie rýchlosti. Na základe vysoko presných navigačných údajov, ako aj technológie využívajúcej radar a video senzor vo vozidle, systém Porsche InnoDrive dokáže detegovať obmedzenia rýchlosti a smer cesty – a to ešte pred tým, než sa v 911 Turbo k nim vôbec dostanete.

V skratke: Systém Porsche InnoDrive predstavuje realizáciu efektívnej jazdy typickú pre Porsche – pre väčší komfort a pôžitok z jazdy.

¹ Pomoc poskytovaná systémom Porsche InnoDrive podlieha obmedzeniam systému. Vodič musí neustále monitorovať štýl jazdy a v prípade pochybností zasiahnuť. Systém možno kedykoľvek obísť zošliapnutím brzdového alebo plynového pedála.

Lane Keeping Assist vrátane rozpoznávania dopravných značiek.

Systém Lane Keeping Assist využíva kameru na detekciu deliacich čiar, ak to obmedzenia systému umožňujú. Systém pomáha vodičovi v natáčaní volantu, ak sa vozidlo priblíži k spozorovanej deliacej čiare a ak hrozí, že vybočí z jazdného pruhu, čím pomáha udržať vozidlo na ceste. Zabudovaná funkcia rozpoznávania dopravných značiek využíva obrazy z kamery a údaje z navigácie na detekciu obmedzení rýchlosti, oblastí so zákazom predchádzania a nepriame informácie, napríklad značky ohraničenia, a zobrazuje ich na prístrojovom paneli.

Asistencia pri zmene jazdného pruhu s asistenciou pri otáčaní.

Asistencia pri zmene jazdného pruhu v rámci obmedzení systému využíva technológiu na báze radaru na monitorovanie priestoru za vozidlom 911 Turbo a mŕtvych uhlov. Ak sa zozadu rýchlo priblíži vozidlo alebo ak sa nachádza v mŕtvom uhle a prechod do iného jazdného pruhu by bol príliš nebezpečný, systém informuje vodiča vizuálnym signálom vo vonkajších spätných zrkadlách. Pre väčší komfort a bezpečnosť, najmä na diaľnici. Asistencia pri otáčaní poskytuje podporu pri otáčaní nízkou rýchlosťou. Keď prídete na križovatku, systém asistencie pri otáčaní vydá vizuálnu výstrahu, ak zistí, že v mŕtvych uhloch sa nachádzajú nejaké predmety.

Asistencia pre nočné videnie.

Asistencia pre nočné videnie vám poskytuje informácie pri jazde v noci, a to aj mimo dosahu svetlometov. Infračervená kamera deteguje chodcov alebo veľkú zver ešte pred tým, ako ich osvietia svetlomety. Termálny obraz na prístrojovom paneli vás upozorní: zistená osoba alebo zviera sa zvýrazní nažlto alebo načerveno, a ak sa nachádza v kritickej vzdialenosti pred vozidlom, ozve sa aj zvukový signál. Zároveň sa aktivuje ovládanie brzdnej dráhy.

ParkAssist (vpredu a vzadu) vrátane kamery na cúvanie.

Štandardná kamera na cúvanie uľahčuje presné parkovanie a manévrovanie pri cúvaní. Pomoc je poskytovaná vo forme obrazu z kamery a dynamických vodiacich čiar na obrazovke PCM, ktoré zobrazujú predpovedaný smer vozidla na základe aktuálnej polohy volantu.

Priestorové zobrazenie.

Systém priestorového zobrazenia dopĺňa kameru na cúvanie o tri ďalšie kamery s vysokým rozlíšením v prednej kapote a v spodných lištách vonkajších zrkadiel. Na základe informácií získaných zo všetkých štyroch kamier systém vygeneruje virtuálne zobrazenie vozidla z vtáčej perspektívy a zobrazí ho na obrazovke PCM. Je tiež možné prepínať zobrazenie z jednotlivých kamier na zlepšenie viditeľnosti, napríklad v úzkych výjazdoch.

Ďalšia kapitola
Modely a dáta

Spotreba a emisie

Modely 911 Turbo
11,3 – 11,1
l/100 km
257 – 254
g/km

Modely a dáta

Všetky
Coupé
Cabriolet
Vybratý
911 Turbo
Porsche 911 Turbo
11,1
l/100 km
254
g/km
427 kW/580 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
2,8 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h s paketom Sport Chrono
320 km/h
Maximálna rýchlosť
Vybratý
911 Turbo Cabriolet
Porsche 911 Turbo Cabriolet
11,3
l/100 km
257
g/km
427 kW/580 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
2,9 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h s paketom Sport Chrono
320 km/h
Maximálna rýchlosť
Vybratý
911 Turbo S
Porsche 911 Turbo S
11,1
l/100 km
254
g/km
Od 222 058 € vrátane DPH
478 kW/650 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
2,7 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h s paketom Sport Chrono
330 km/h
Maximálna rýchlosť
Vybratý
911 Turbo S Cabriolet
Porsche 911 Turbo S Cabriolet
11,3
l/100 km
257
g/km
Od 235 668 € vrátane DPH
2,8 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h s paketom Sport Chrono
330 km/h
Maximálna rýchlosť
Technické špecifikácie
478 kW/650 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
2,7 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h s paketom Sport Chrono
330 km/h
Maximálna rýchlosť
11,1
l/100 km
254
g/km
Výška
1 303 mm
Šířka
1 900 mm
Dĺžka
4 535 mm
Rázvor
2 450 mm
Motor
Počet valcov 6
Typ paliva 98
Vŕtanie 102,0 mm
Zdvih 76,4 mm
Zdvihový objem 3 745 cm³
Výkon (kW) 478 kW
Výkon (k) 650 PS
Otáčky pre maximálny výkon 6 750 r/min
Max. otáčky motora 7 200 r/min
Maximálny krútiaci moment 800 Nm
Oblasť otáčok pre maximálny krútiaci moment 2 500 - 4 000 r/min
Max. výkon na liter objemu (PS/l) 174,00 PS/l
Výkon
Maximálna rýchlosť 330 km/h
Zrýchlenie z 0 na 60 mph s paketom Sport Chrono 2,6 s
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h s paketom Sport Chrono 2,7 s
Zrýchlenie z 0 na 160 km/h s paketom Sport Chrono 5,8 s
Zrýchlenie z 0 na 200 km/h s paketom Sport Chrono 8,9 s
Zrýchlenie v rýchlosti (80-120km/h) (50-75 mph) s paketom Sport Chrono 1,6 s
Karoséria
Dĺžka 4 535 mm
Šířka 1 900 mm
Šírka (bez sklopených zrkadiel) 2 024 mm
Výška 1 303 mm
Súčiniteľ aerodyn. odporu vzduchu (cW) 0,33 cW
Rázvor 2 450 mm
Rozchod kolies vpredu 1 583 mm
Rozchod kolies vzadu 1 600 mm
Pohotovostná hmotnosť podľa DIN 1 640 kg
Pohotovostná hmotnosť podľa smernice ES 1 715 kg
Príp. Celková hmotnosť 2 020 kg
Príp. Užitočná hmotnosť 380 kg
Maximálne prípustné zaťaženie strechy so strešným prepravným systémom Porsche 75 kg
Objemy
Objem batožinového priestoru vpredu 128 l
Najväčší objem batožinového priestoru (za prednými sedadlami až po strechu) 264 l
Kapacita palivovej nádrže 67 l
Spotreba paliva/emisie*
Spotreba paliva* v meste 15,5 l/100 km
Spotreba paliva* mimo mesta 8,6 l/100 km
Spotreba paliva* kombinovaná 11,1 l/100 km
Emisie CO2* kombinované 254 g/km
Emisie NOx 11,3 mg/km
Porsche - Personalisation & finishing.

Personalisation & finishing.

In the Porsche Exclusive Manufaktur we offer you a variety of personalisation options for exterior and interior. For your completely personalised vehicle.

Slovakia spol. s r.o.
Cesta na Senec 2/A
821 04 Bratislava

Tel: +421 249 262 438
E-Mail: info@porsche.sk