Menu arrow-prev-red

Menu Modely
Hlavní navigace
Porsche Inter Auto
Slovakia spol. s r.o.
Cesta na Senec 2/A
821 04 Bratislava

Tel: +421 249 262 438

E-Mail: info@porsche.sk

Porsche - Modely 911 Turbo

Modely 911 Turbo

Od 222 058 € vrátane DPH
911 Turbo S
911. Turbo. S.
Každý z týchto 3 pojmov sám osebe stačí, aby srdcia automobilových nadšencov začali tĺcť rýchlejšie. A všetky 3 dohromady: špička uskutočniteľného. Preto naši konštruktéri radi hovoria o 911 Turbo S ako o perfektnom športovom vozidle. Maximálne zážitky z jazdy.
Jeden model navždy – a predsa aj pre všedný deň. Pre všetko, čo znamená meno Porsche. Výkon, športový charakter, štýlovosť. A navyše nekompromisnosť, s ktorou používame naše myšlienky. Neobmedzená vášeň – a súčasne s pokojnou stabilitou. S poskytovanou serióznosťou – a napriek tomu s neohraničenou radosťou na asfalte.
Výkon
911 Turbo S
11,1
l/100 km
254
g/km
Pre našich konštruktérov je každá cieľová čiara iba prechodnou zastávkou. Na ceste vpred. Pri večnom hľadaní, ako zo seba dostať ešte viac.
  • 478 kW/650 PS
    Výkon (kW)/výkon (k)
  • 2,7 s
    Zrýchlenie z 0 na 100 km/h so súpravou Sport Chrono
  • 330 km/h
    Maximálna rýchlosť
Všetko o výkone
Výkon

Cieľová vlajka? Dosiahnutie hranice možného? Všetko využité? Kdeže.

Pre našich konštruktérov je každá cieľová čiara iba prechodnou zastávkou. Na ceste vpred. Pri večnom hľadaní, ako zo seba dostať ešte viac. Čo nás privádza k obrovskému výkonu vozidla 911 Turbo S. Výkon, ktorý sa odráža v každom detaile.

Preto je použitý väčší preplňovací turbokompresor a prvýkrát piezo vstrekovače. Zberné výfukové potrubie prevzaté z 911 GT2 RS zvyšuje vďaka optimalizovanému prúdeniu reakciu a účinnosť.

Úplne novo bolo skonštruované chladenie plniaceho vzduchu, resp. nasávanie motorového vzduchu. Doposiaľ bol chladiaci vzduch privádzaný do chladiča plniaceho vzduchu v zadných blatníkoch a motorový vzduch cez mriežku zadného krytu. Tento princíp bol pri novom 911 Turbo S zmenený. To umožňuje účinné chladenie plniaceho vzduchu – a tým aj vyšší výkon.

911 Turbo S
11,1
l/100 km
254
g/km

Výsledok: extrémne športový charakter. 6-valcový VTG motor boxer s dvojitým preplňovaním a objemom 3,8 litra ponúka výkon 478 kW (650 KS). Dych vyrážajúce: Zrýchlenie na 100 km/h trvá s Launch Control len 2,7 sekundy. Vynikajúce je takisto zrýchlenie na 200 km/h: 8,9 sekundy. Maximálna rýchlosť: 330 km/h.

Úplne novo skonštruovaná 8-stupňová dvojspojková prevodovka Porsche (PDK) umožňuje radenie v milisekundách – bez prerušenia hnacej sily. V porovnaní s predchádzajúcou generáciou to umožňuje ďalšie zreteľné odstupňovanie prevodov Komfort, Výkon a Účinnosť.

Pre váš najlepší čas. A vaše najlepšie chvíle. Paket Sport Chrono.

Kto si to skúsi na okruhu, usiluje sa o vysoký športový výkon aj na ceste. Takisto vždy ide o najlepšie časy – a najlepšie chvíle. Viditeľným výrazom našej športovej histórie je paket Sport Chrono so spínačom prevádzkových režimov. Pre ešte športovejšie vyladenie podvozka, motora a prevodovky.

So spínačom prevádzkových režimov vrátane reakčného tlačidla ŠPORT na volante môžete voliť z 5 jazdných režimov: „Normal“, „SPORT“ a „SPORT PLUS“ a „Individual“. Najnovšie je doplnený režim WET¹, ktorý pomáha vodičovi pri jazde na mokrých povrchoch.

¹ Jazdný program „WET“ nemôže nijako nahradiť vhodný a prispôsobený spôsob jazdy, v najlepšom prípade dokáže pomáhať vodičovi.
2 Použitie aplikácie je povolené len v uzavretom areáli. Použitie tohto výrobku (najmä videozáznam) môže byť na určitých trhoch alebo akciách zakázané právnymi predpismi. Pred každým použitím výrobku, prosím, preverte, či je jeho použitie podľa miestnych predpisov prípustné.

Podvozok

Porsche Active Suspension Management (PASM)

Systém aktívneho odpruženia Porsche (PASM) aktívne a nepretržite reguluje tlmiacu silu v závislosti od stavu povrchu vozovky a štýlu jazdy pre každé jednotlivé koleso.

Porsche Traction Management (PTM)

Systém pohonu všetkých kolies Porsche Traction Management (PTM) optimálne rozdeľuje hnaciu silu medzi trvalo poháňanú zadnú a prednú nápravu. Systém bol ďalej rozvíjaný a zdokonaľovaný. Výsledok: vyššia presnosť a odolnosť.

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) v spojení s elektronicky ovládanou zadnou uzávierkou diferenciálu zaisťuje správne rozdelenie sily na jednotlivé kolesá v každej jazdnej situácii.

Bezpodmienečne? Nekompromisne? Ale bezpečne. Brzdy a kolesá.

Žiadne kompromisy – to myslíme vážne. Potom, samozrejme, vtedy, pokiaľ ide o prvoradú stránku potešenia z jazdy: Vašu bezpečnosť. Pretože milujeme zrýchlenie, ide nám o najvyššiu možnú rýchlosť aj pri spomaľovaní.

Brzdy Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) preverené motoristickým športom sú osadené obzvlášť ľahkými keramickými brzdovými kotúčmi. Brzdové kotúče majú priemer 420 mm vpredu a 390 mm vzadu. Spolu s novými 10-piestikovými pevnými strmeňmi na prednej a 4-piestikovými pevnými strmeňmi na zadnej náprave zaisťujú obzvlášť vysokú brzdnú silu. Charakteristické sú žlto lakované pevné strmene. Na prianie sa dodávajú aj čierne. Takisto charakteristické: ich mimoriadny výkon – keď ide o to, aby sa vozidlo čo najrýchlejšie zastavilo.

Nové vozidlo 911 Turbo S sa pohybuje po 20-/21-palcových kovaných kolesách 911 Turbo S z ľahkého kovu. Kolesá sú dvojfarebné (čierne) a vybavené v motoristickom športe overeným centrálnym zamykaním.

Nikdy si nenechajte vziať vietor z plachiet. Porsche Active Aerodynamics.

Vetru sa nie je možné vyhnúť. Ale môžeme mu ukázať, kam má smerovať. V každom prípade, pokiaľ budeme mať k dispozícii aktívnu aerodynamiku. Vďaka oproti predchádzajúcej generácii zdokonalenému aerodynamickému systému je možné modely 911 Turbo S variabilne prispôsobovať každej jazdnej situácii. Porsche Active Aerodynamics (PAA) zaisťuje optimálny jazdný výkon a úsporu paliva a znižovanie emisií CO₂.

Na to sú dôležité: nové aktívne klapky pre chladiaci vzduch v predných vstupoch vzduchu. Klapky sa nastavujú pre zníženie spotreby vo všedné dni a na vysoký výkon pri športovej jazde. Klapky sa počas jazdy automaticky zatvárajú a znižujú tak odpor vzduchu. V prípade potreby sa klapky otvoria a zaisťujú optimálne chladenie motora.

Doplňuje ich variabilný vysúvateľný spojler vyrobený z flexibilného elastoméru a zadný spojler, ktoré sa pohybujú synchrónnym spôsobom. Oba prvky sa synchronizovane zasúvajú a vysúvajú do viacerých polôh.

Ďalšia novinka: funkcia Airbrake. Pri úplnom zabrzdení z vysokej rýchlosti má – podľa zvoleného jazdného programu – automatické (doplnkové) vysunutie spojlera a zadného spojlera pozitívny vplyv na brzdnú dráhu.

Spotreba paliva a emisie

911 Turbo S
11,1
l/100 km
254
g/km
Dizajn
Od zadnej časti cez prednú až po pohľad zboku so svojimi tradičnými športovými tvarmi: nadčasový dizajn, ktorý v každom detaile ukazuje na cestu vpred.
  • Svetelná páska
  • Variabilný vysúvateľný spojler
Všetko o dizajne
Dizajn

Keď niečo realizujeme bez „keď“ a „ale“, je to vidieť na prvý pohľad.

Nezameniteľné výrazové prostriedky urobiť ešte výnimočnejšími? Veľká úloha. Ale taká, ktorá je natoľko vzrušujúca, aby sme sa ňou nezaoberali. Bez „keď“. Bez „ale“. A k tomu s nekonečnou vášňou. Aby sme zaistili, že bude na prvý pohľad jasno.

Od zadnej časti cez prednú až po pohľad zboku so svojimi tradičnými športovými tvarmi: nadčasový dizajn, ktorý v každom detaile ukazuje na cestu vpred.

Highlights

Svetelný pás

Jednodielny svetelný pás v zadnej časti vozidla s nápisom „PORSCHE“ spája trojrozmerne tvarované zadné svetlá pomocou technológie LED.

Variabilný predný spojler

Variabilný predný spojler môže byť rozšírený nižšie než pri predchádzajúcom modeli, čo ďalej optimalizuje aerodynamiku.

Adaptívne športové sedadlá Plus

Nové adaptívne športové sedadlá Plus s elektrickým 18-cestným nastavením sú vyrobené z hladkej kože a ponúkajú vynikajúcu bočnú oporu vďaka ich športovému poťahu. Typické Turbo opierky hlavy s nápisom „Turbo S“. Prešívané stredové panely sedadiel a prešívané dverové panely pripomínajú prvé modely 911.

Všetko ostatné ako vlajočky vo vetre: vozidlo 911 Turbo S Cabriolet

Spája tradičnú siluetu vozidla 911 Turbo s možnosťou počúvať nezameniteľný zvuk preplňovaného motora s otvorenou látkovou strechou.

Plne automatická skladacia látková strecha vozidla 911 Turbo S Cabriolet je osadená pevným skleneným zadným oknom a 3 zabudovanými podpernými horčíkovými prvkami, vďaka ktorým je skladacia strecha veľmi stabilná a obzvlášť ľahká.

Otvára sa a zatvára vždy cca 12 sekúnd – až do rýchlosti 50 km/h. A ak budete chcieť, s potešením aj s diaľkovým ovládačom.

Vnútorný strop je vyložený tepelno- a zvukovoizolačným materiálom. Citeľný dôsledok: konštantná vnútorná teplota a efektívne potláčanie hluku spôsobovaného vetrom. Ak to budete chcieť.

Elektrický vetrolam zaisťuje, aby ste mohli jazdiť s otvorenou strechou – bez prievanu. Aj tu s minimálnym hlukom spôsobovaným vetrom. Po stlačení tlačidla sa vysunie alebo zasunie za 2 sekundy.

Iba to, čo vychádza z najhlbšieho presvedčenia, môže vzbudzovať tie najväčšie emócie. Interiér.

Typické Porsche, typické vozidlo 911 Turbo S: spojenie tradičných dizajnových prvkov s priekopníckou technológiou. To je ihneď zrejmé na združenom prístroji s analógovým otáčkomerom a 2 displejmi s vysokým rozlíšením, ktoré na virtuálnych prístrojoch ukazujú všetky podstatné informácie o vozidle. Hneď vedľa: displej s vysokým rozlíšením a uhlopriečkou 10,9 palca pre Porsche Communication Management (PCM) vrátane on-line navigácie Analógová precíznosť sa snúbi s digitálnou integráciou.

Spotreba paliva a emisie

Modely 911 Turbo
11,1
l/100 km
254
g/km
Komfort
Že sa nekompromisný športový charakter a vysoký komfort vylučujú? Nie v novom 911 Turbo S: Sotva nájdete miesto, kde by ste si dynamiku užili tak intenzívne.
  • 10,9-palcový dotykový displej
  • Porsche Connect
  • Režim WET
Objavte komfort
Komfort

Jednoducho sa pohodlne oprieť? Ale len kvôli pohybu vpred.

Asistenčné systémy

¹ Jazdný program „WET“ nemôže nijako nahradiť vhodný a prispôsobený spôsob jazdy, v najlepšom prípade dokáže pomáhať vodičovi.
² Porsche InnoDrive vodiča podporuje v rámci svojich systémových medzí. Vodič musí kedykoľvek kontrolovať spôsob jazdy a v prípade pochybností zasiahnuť. Systém možno brzdou a plynovým pedálom kedykoľvek deaktivovať. K dispozícii pravdepodobne od 7/2020.

Pekný vzhľad. Jednoducho vzaté doslova. Osvetľovacie systémy.

Byť videný je jedna stránka. No ešte dôležitejšie: sám mať prehľad o všetkom rozhodujúcom. O to sa starajú predovšetkým čelné svetlomety s technológiou LED Matrix s asistentom diaľkových svetiel a systémom Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus). Čelný svetlomet s technológiou Matrix deaktivuje cielené segmenty stálych kužeľov diaľkových svetiel. 84 individuálne ovládaných diód LED sa vypnutím alebo stlmením prispôsobí situácii. Vozidlá idúce pred vami alebo v protismere nebudú oslnené, oblasť pred nimi alebo vedľa nich bude ďalej celkom osvetlená.

Pre optimalizáciu výhľadu budú nielenže z osvetlenia selektívne odtienené protiidúce vozidlá, ale bude zosvetlená aj oblasť vpravo od medzery v osvetlení, aby vodič lepšie videl na riadenie. Oslneniu vodiča zabraňuje segmentové odtienenie silne odrazivých dopravných značiek.

Zvukové systémy.

Systém BOSE® Surround Sound-System s 12 reproduktormi a kanálmi zosilňovača vrátane patentovaného, robustného 100-wattového subwoofera zaisťujú optimálny zvuk. Celkový výkon: plných 570 W.

Výkony najvyššej úrovne ponúka takisto na prianie montovaný Burmester® High-End Surround Sound-System.

Aj ten, kde sa vydá vlastnou cestou, by mal byť čo najlepšie pripojený k sieti. Porsche Connect.

Každý deň nám prináša niečo nové. Porsche Connect pritom predstavuje vítanú podporu. Nastaví ideálne východiskové podmienky pre každú cestu aj jej cieľ.

S novými užitočnými službami a aplikáciou Porsche Connect. Pomocou smartfónu synchronizujte svoje ciele a kalendár s vaším vozidlom Porsche, naplánujte svoje cesty pomocou dopravných informácií v reálnom čase a využívajte hudobné služby. Nechajte sa svojím vozidlom Porsche navigovať, informovať a baviť v reálnom čase. Paket Navigácia a infotainment pritom pomáha v ešte rýchlejšej ceste do cieľa vďaka vypočítaniu trasy s využitím aktuálnych on-line máp. Hlasovým ovládaním si môžete pohodlne vyžiadať informácie, ako je napríklad počasie na cieľovom mieste, alebo si nechať prečítať aktuálne správy z ekonomiky, politiky alebo športu.

Spotreba paliva a emisie

911 Turbo S
11,1
l/100 km
254
g/km

Modely a technické parametre

911 Turbo S
Porsche 911 Turbo S
478 kW/650 k
Výkon (kW)/výkon (k)
2,7 s
Zrýchlenie 0 – 100 km/h s paketom Sport Chrono
330 km/h
Najvyššia rýchlosť
11,1
l/100 km
254
g/km
911 Turbo S Cabriolet
Porsche 911 Turbo S Cabriolet
478 kW/650 k
Výkon (kW)/výkon (k)
2,8 s
Zrýchlenie 0 – 100 km/h s paketom Sport Chrono
330 km/h
Najvyššia rýchlosť
11,3
l/100 km
257
g/km
Motor
Počet valcov 6
Druh paliva 98
Vŕtanie 102,0 mm
Zdvih 76,4 mm
Zdvihový objem 3 745 cm³
Výkon (kW) 478 kW
Výkon (k) 650 k
Otáčky pri maximálnom výkone 6 750 ot./min
Maximálne otáčky 7 200 ot./min
Maximálny krútiaci moment 800 Nm
Oblasť otáčok pre maximálny krútiaci moment 2 500 - 4 000 ot./min
Maximálny výkon na liter (kW/l) 128,00 kW/l
Spotreba paliva/emisie*
Spotreba paliva* v meste 15,5 l/100 km
Spotreba paliva* mimo mesta 8,6 l/100 km
Spotreba paliva* kombinovaná 11,1 l/100 km
Emisie CO2* kombinované 254 g/km
Emisná norma Euro 6d-ISC-FCM
Energetická trieda G
Výkon
Najvyššia rýchlosť 330 km/h
Zrýchlenie 0 – 100 km/h s paketom Sport Chrono 2,7 s
Zrýchlenie 0 – 160 km/h s paketom Sport Chrono 5,8 s
Zrýchlenie 0 – 200 km/h s paketom Sport Chrono 8,9 s
Zrýchlenie 80 – 120 km/h s paketom Sport Chrono 1,6 s
Karoserie
Dĺžka 4 535 mm
Šírka 1 900 mm
Šírka (s vonkajšími spätnými zrkadlami) 2 024 mm
Výška 1 303 mm
Súčiniteľ aerodyn. odporu vzduchu (cW) 0,33 cW
Rázvor kolies 2 450 mm
Rozchod kolies vpredu 1 583 mm
Rozchod kolies vzadu 1 600 mm
Pohotovostná hmotnosť podľa DIN 1 640 kg
Pohotovostná hmotnosť podľa smernice ES 1 715 kg
Príp. Celková hmotnosť 2 020 kg
Príp. Užitočná hmotnosť 380 kg
Max. přípustné zatížení střechy se střešním nosičem Porsche 75 kg
Objemy
Objem batožinového priestoru vpredu 128 l
Najväčší objem batožinového priestoru (za prednými sedadlami, až po strechu) 264 l
Obsah nádrže (doplňovací objem) 67 l
Cena
2-stupňová prevodovka Od 222 058 € vrátane DPH
Motor
Počet valcov 6
Druh paliva 98
Vŕtanie 102,0 mm
Zdvih 76,4 mm
Zdvihový objem 3 745 cm³
Výkon (kW) 478 kW
Výkon (k) 650 k
Otáčky pri maximálnom výkone 6 750 ot./min
Maximálne otáčky 7 200 ot./min
Maximálny krútiaci moment 800 Nm
Oblasť otáčok pre maximálny krútiaci moment 2 500 - 4 000 ot./min
Maximálny výkon na liter (kW/l) 128,00 kW/l
Spotreba paliva/emisie*
Spotreba paliva* v meste 15,9 l/100 km
Spotreba paliva* mimo mesta 8,6 l/100 km
Spotreba paliva* kombinovaná 11,3 l/100 km
Emisie CO2* kombinované 257 g/km
Emisná norma Euro 6d-ISC-FCM
Energetická trieda G
Výkon
Najvyššia rýchlosť 330 km/h
Zrýchlenie 0 – 100 km/h s paketom Sport Chrono 2,8 s
Zrýchlenie 0 – 160 km/h s paketom Sport Chrono 6,0 s
Zrýchlenie 0 – 200 km/h s paketom Sport Chrono 9,3 s
Zrýchlenie 80 – 120 km/h s paketom Sport Chrono 1,7 s
Karoserie
Dĺžka 4 535 mm
Šírka 1 900 mm
Šírka (s vonkajšími spätnými zrkadlami) 2 024 mm
Výška 1 301 mm
Súčiniteľ aerodyn. odporu vzduchu (cW) 0,33 cW
Rázvor kolies 2 450 mm
Rozchod kolies vpredu 1 583 mm
Rozchod kolies vzadu 1 600 mm
Pohotovostná hmotnosť podľa DIN 1 710 kg
Pohotovostná hmotnosť podľa smernice ES 1 785 kg
Príp. Celková hmotnosť 2 080 kg
Príp. Užitočná hmotnosť 370 kg
Objemy
Objem batožinového priestoru vpredu 128 l
Otvorený objem batožinového priestoru (za prednými sedadlami) 163 l
Obsah nádrže (doplňovací objem) 67 l
Cena
2-stupňová prevodovka Od 235 668 € vrátane DPH

Slovakia spol. s r.o.
Cesta na Senec 2/A
821 04 Bratislava

Tel: +421 249 262 438
E-Mail: info@porsche.sk