Varianty modelov.
Varianty modelov. |
|
Zmes udržateľnosti a jazdnej dynamiky vykúzli úsmev na tvári nejednému nadšencovi pre športové
automobily. Tí sa totiž môžu tešiť na hybridnú technológiu priamo z pretekárskej trate – s dostatkom
miesta pre celú rodinu.
|
S |
Či už ste na pretekárskom okruhu, alebo na bežnej ceste, za volantom univerzálneho Porsche Cayenne S
do popredia jednoznačne vystupuje pohodlie z každodennej jazdy a športový dojem.
|
|
GTS |
Na opísanie lesku v očiach a zimomriavok na tele stačia tri písmená – GTS. Stopercentne vzrušujúce:
modely Cayenne GTS prinášajú atmosféru motoristických športov na bežné cesty.
|
|
|
14,1 – 13,5
l/100 km
319 – 305
g/km
Intenzívna dávka adrenalínu a chvíle ničím nerušenej radosti – to všetko vám poskytne náš
najvýkonnejší osemvalcový motor. To najlepšie na modeli Cayenne Turbo je však stále úchvatný pocit zo
športového automobilu.
|
|
|
4,0 – 3,8
l/100 km
92 – 86
g/km
25,9 – 25,3
kWh/100 km
Cayenne Turbo S E-Hybrid vám rozprúdi krv v žilách. Vďaka konceptu dvojitého pohonu a pôsobivému
výkonu hybridnej technológie ide o najvýkonnejší motor v tejto sérii modelov.
|
|
|
14,1
l/100 km
319
g/km
Cayenne Turbo GT vám bez námahy poskytne nielen vzrušenie z prejazdov náročných zákrut a šprintov na cieľových rovinkách. Okrem toho má pozdĺžnu a priečnu dynamiku neporovnateľnú s ostatnými vozidlami vo svojom segmente.
|
Elektromobilita.
Turbo
S
E-Hybrid
modely.
Modely Cayenne Turbo S E-Hybrid v sebe spájajú ten najlepší výkon s komfortom a infotainmentom. Kombinácia motora V8 s dvojitým turbodúchadlom a elektrického motora vás nenechá na pochybách, že máte dočinenia s DNA športového automobilu.
E-Hybrid
modely.
Naše modely Cayenne E-Hybrid ukazujú jedno: elektromobilitu nazývame elektrickým výkonom, pretože udržateľnosť v spojení s jazdnou dynamikou vykúzli úsmev na tvári nejednému nadšencovi pre športové automobily.
Špeciálne režimy elektromobilov.
Pri našich modeloch E-Hybrid sa prepínač režimov a PCM používajú na výber jazdných režimov špeciálne určených pre tento pohon. Za každých okolností môžete využiť kompletný potenciál modelov Cayenne alebo Cayenne Coupé.
Nabíjanie.
Vďaka optimálne integrovanému vozidlu a nabíjaciemu portu, praktickej výbave a sofistikovaným možnostiam nabíjania v domácnosti alebo na cestách vám môžeme poskytnúť bezpodmienečnú mobilitu.
Posúvame hranice inovácií v oblasti mobility – a to aj mimo vozidla. S optimálne integrovaným portom na nabíjanie vozidla, praktickou výbavou a s inteligentnými možnosťami nabíjania v domácnosti alebo na cestách.
Elektrický výkon, elektromobilita a športové auto budúcnosti.
Pozrite sa detailnejšie na modely Cayenne.
Zatiaľ sme vám priblížili len prehľad najvýznamnejších charakteristík modelu Cayenne. Viac podrobností nájdete v týchto kapitolách.
Dizajn
Zoznámte sa s dynamickým dizajnom modelov Cayenne.
otvoriť kapitoluVýkon
Ďalšie informácie o pohone a podvozku.
otvoriť kapitoluInteriér
Objavte komfort, infotainment a asistenčné systémy.
otvoriť kapitoluGTS
Maximálna vášeň a presnosť. Modely Cayenne GTS.
otvoriť kapitolu
Turbo
GT
Cayenne Turbo GT - definované výkonom.
otvoriť kapitolu
Platinum
Edition
Zložené s vášňou. Obľúbené funkcie a špeciálne dizajnové prvky.
otvoriť kapitoluKolesá.
Súprava zliatinových kolies v jednom kuse s dizajnom GT s piatimi špicami a saténovo čiernym povrchovým náterom. Je k dispozícii iba na modeli Cayenne Coupé v kombinácii s ľahkými športovými balíkmi.
Súprava zliatinových kolies v jednom kuse s dizajnom GT s piatimi špicmi a saténovo platinovým povrchovým náterom. Je k dispozícii iba na modeli Cayenne Coupé v kombinácii s ľahkým športovým balíkom v čiernej farbe.
Súprava zliatinových kolies v jednom kuse s dizajnom Sport Classic s piatimi špicmi a
atramentovočiernym metalízovým povrchovým náterom.
Sada jednodielnych zliatinových diskov s päťlúčovým dizajnom Sport Classic v čiernej farbe Jet Black Metallic.
Súprava zliatinových kolies v jednom kuse s dizajnom Sport Classic s piatimi špicmi a
saténovo platinovým povrchovým náterom.
Súprava zliatinových kolies v jednom kuse s dizajnom inšpirovaným motoristickým športom. Je k dispozícii iba na modeli Cayenne Coupé.
Súprava zliatinových kolies v jednom kuse s dizajnom Sport Classic s piatimi špicami.
Súprava zliatinových kolies v jednom kuse s dizajnom 911 Turbo.
22-palcové kované hliníkové disky s dizajnom GT vo farbe Satin Neodyme
Súprava zliatinových kolies v jednom kuse s dizajnom inšpirovaným motoristickým športom.
Sada jednodielnych zliatinových diskov kolies lakovaných farbou Dark Sea Blue Metallic.
Súprava zliatinových kolies v jednom kuse s dizajnom inšpirovaným motoristickým športom.
Súprava zliatinových kolies v jednom kuse s dizajnom inšpirovaným motoristickým športom. Je k dispozícii iba na modeloch Cayenne GTS.
Súprava zliatinových kolies v jednom kuse s dizajnom Exclusive, povrchovým náterom v
platinovostriebornej farbe a s dôkladne nalešteným povrchom.
Súprava zliatinových kolies v jednom kuse s dizajnom Exclusive so saténovo platinovým
povrchovým náterom vrátane predĺžení podbehu kolies vo farbe exteriéru.
Súprava zliatinových kolies v jednom kuse s dizajnom Exclusive s čiernym povrchovým náterom
(vysoká lesklosť) vrátane predĺžení podbehu kolies vo farbe exteriéru.
Súprava zliatinových kolies v jednom kuse s dizajnom Exclusive vrátane predĺžení podbehu
kolies vo farbe exteriéru.
Súprava zliatinových kolies v jednom kuse s dizajnom Exclusive vrátane predĺžení podbehu
kolies vo farbe exteriéru.
Súprava zliatinových kolies v jednom kuse s dizajnom AeroDesign s piatimi špicmi. K dispozícii iba pre modely Cayenne E-Hybrid a Cayenne Turbo S E-Hybrid.
Súprava zliatinových kolies v jednom kuse s dizajnom Cayenne Turbo a saténovo platinovým povrchovým náterom.
Súprava zliatinových kolies v jednom kuse s dizajnom Cayenne Turbo, povrchovým náterom v tmavej titánovej farbe a s dôkladne nalešteným povrchom. Je k dispozícii iba na modeli Cayenne Turbo.
Zliatinové kolesá s ľahkým dizajnom s dvojitým ramenom a piatimi špicmi.
Súprava zliatinových kolies v jednom kuse s dizajnom s 10 špicmi.
Súprava zliatinových kolies v jednom kuse s dizajnom s piatimi špicmi.
Súprava zliatinových kolies v jednom kuse s dizajnom s 10 špicmi.
* Vrátane predĺžení podbehu kolies vo farbe exteriéru a stredov kolesa s farebným znakom Porsche.
Informácie o kolesách nájdete tu.
Prednosti dizajnu Cayenne.
Nezameniteľná DNA značky Porsche.
Všetky modely Cayenne majú jednoznačne spoločný pôvod. Vďačia za to výrazným predným krídlam, kapote s výstupkami a charakteristickým trojdielnym prívodom vzduchu.
LED main headlights with LED matrix beam.
The LED main headlights have an optional LED matrix beam to control the permanent main-beam cone. Their design with LED four-point daytime running lights makes these models instantly recognisable.
Predná kapota modelu Cayenne Turbo.
Hranaté a robustné Cayenne Turbo je stelesnením športového vzhľadu. Predná kapota má samostatný a obzvlášť pôsobivý dizajn so zväčšenými prívodmi vzduchu.
Zadný svetelný pás.
Pozornosť priťahuje samotný výrazný svetelný pás, ktorý sa ťahá pozdĺž celej zadnej časti auta a elegantne zdôrazňuje silu modelu Cayenne.
Prednosti dizajnu Cayenne Coupé.
Ikonická topografia modelu 911.
Ikonická topografia modelu 911 vytvarovaná ako precízne vypracovaný sval prechádza plynulo od hlavných predných svetlometov až po jednoliaty zadný svetelný pás.
Adaptívny zadný spojler.
Adaptívny zadný spojler zdôrazňuje dynamické obrysy modelu Cayenne Coupé, vďaka čomu poskytuje dostatočnú prítlačnú silu v každej situácii pri výške až 135 mm.
Panoramatická fixná sklenená strecha.
Kým vy budete hľadieť do budúcnosti, nová panoramatická fixná sklenená strecha s roletou vám poskytne výhľad na oblohu.
Ľahké športové balíky.
Tri ľahké športové balíky obsahujú: tvarovanú uhlíkovú strechu, balík SportDesign s uhlíkovým difúzorom, 22-palcové kolesá s dizajnom GT, uhlíkový interiérový balík, centrálne umiestnený športový výfuk pre modely Cayenne Turbo Coupé, Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé a Cayenne GTS Coupé.
Zadný svetelný pás.
Pozornosť priťahuje samotný výrazný svetelný pás, ktorý sa ťahá pozdĺž celej zadnej časti auta a elegantne zdôrazňuje silu modelu Cayenne Coupé.
Galéria.
Spotreba a emisie.
Motory.
3,0-litrový preplňovaný motor V6.
Tento účinný 3,0-litrový preplňovaný motor V6 je vybavený dvojkanálovým turbodúchadlom medzi radmi valcov a dosahuje výkon až 250 kW (340 PS). Maximálny krútiaci moment 450 Nm dosahuje pri 1 340 až 5 300 otáčkach za minútu.
Uložené zvuky motora slúžia iba na ukážku. Akustický zážitok sa môže líšiť v závislosti od výbavy konkrétneho modelu a prostredia.
2,9-litrový motor V6 s dvojitým turbodúchadlom.
2,9-litrový motor V6 s dvojitým turbodúchadlom dosahuje výkon až úctyhodných 324 kW (440 PS). Maximálny krútiaci moment 550 Nm dosahuje pri 1 800 až 5 500 otáčkach za minútu.
Uložené zvuky motora slúžia iba na ukážku. Akustický zážitok sa môže líšiť v závislosti od výbavy konkrétneho modelu a prostredia.
4,0-litrový motor V8 s dvojitým turbodúchadlom.
S výkonom 404 kW (550 PS) sa tento 4,0-litrový motor V8 s dvojkanálovým turbodúchadlom ukazuje ako obzvlášť výkonný. Maximálny krútiaci moment 770 Nm dosahuje pri 2 000 až 4 500 otáčkach za minútu. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h mu trvá iba 3,9 sekundy*.
* S balíkom Sport Chrono.
Uložené zvuky motora slúžia iba na ukážku. Akustický zážitok sa môže líšiť v závislosti od výbavy konkrétneho modelu a prostredia.
4,0-litrový motor V8 s dvojitým turbodúchadlom.
Výkon 338 kW (460 PS) oznamuje návrat tohto účinného osemvalcového motora do tejto série modelov vo veľkom štýle. 4,0-litrový motor V8 s dvojitým turbodúchadlom dosahuje maximálny krútiaci moment 620 Nm pri 1 800 až 4 500 otáčkach za minútu a zrýchlenie z 0 na 100 km/h iba za 4,8 sekundy.
Uložené zvuky motora slúžia iba na ukážku. Akustický zážitok sa môže líšiť v závislosti od výbavy konkrétneho modelu a prostredia.
3,0-litrový preplňovaný V6 s 100 kW elektrickým motorom.
Nízka spotreba a maximálny výkon: 250 kW (340 PS) spaľovací motor dosahuje maximálny krútiaci moment 450 Nm pri 1 340 až 5 300 otáčkach za minútu. 100 kW (136 PS) elektrický motor poskytuje dodatočný výkon. Celkový výkon systému je 340 kW (462 PS) a maximálny krútiaci moment systému je 700 Nm.
Uložené zvuky motora slúžia iba na ukážku. Akustický zážitok sa môže líšiť v závislosti od výbavy konkrétneho modelu a prostredia.
4,0-litrový motor V8 s dvojitým turbodúchadlom a 100 kW elektrickým motorom.
Výkonná dvojica: výkonný spaľovací motor dosahuje výkon až pôsobivých 404 kW (550 PS) s maximálnym krútiacim momentom 770 Nm pri 2 100 až 4 500 otáčkach za minútu. Pomáha mu 100 kW (136 PS) elektrický motor, pričom celkový výkon systému je 500 kW (680 PS) pri maximálnom krútiacom momente systému 900 Nm.
Uložené zvuky motora slúžia iba na ukážku. Akustický zážitok sa môže líšiť v závislosti od výbavy konkrétneho modelu a prostredia.
4,0-litrový biturbo motor V8.
471 kW (640 PS) predstavuje výkon 8-valcového biturbo motora s objemom 4 litra. Jeho zrýchlenie z 0 na 100 je len 3,5 sekundy. Maximálny krútiaci moment 850 Nm dosahuje pri 2 300 až 4 500 otáčkach za minútu.
Uložené zvuky motora slúžia iba na ukážku. Akustický zážitok sa môže líšiť v závislosti od výbavy konkrétneho modelu a prostredia.
Prevodovka.
8-rýchlostný Tiptronic S.
8-rýchlostný Tiptronic S pri modeloch Cayenne znižuje spotrebu paliva vďaka širšiemu rozpätiu, čím posilňuje komfort a športový dojem. 8-rýchlostný Tiptronic S preraďuje automaticky – a prispôsobuje sa štýlu vašej jazdy.
Porsche Traction Management (PTM).
Aktívny pohon na všetky kolesá Porsche Traction Management (PTM) poskytuje optimálnu bočnú podporu s tým najlepším rozložením výkonu. Príslušný terénny režim si môžete v PCM vybrať pomocou výrazov, ako je „štrk“ alebo „blato“. Pri ceste z kopca udržuje Porsche Hill Control (PHC) konštantnú rýchlosť v rozpätí 3 až 30 km/h.
PTV Plus je systém, ktorý slúži na zlepšenie jazdnej dynamiky a stability. Funguje na princípe presnej aktivácie bŕzd na zadných kolesách a elektronicky ovládaného zámku zadného diferenciálu. Zaisťuje lepšiu stabilitu, vynikajúcu trakciu a vysokú pohyblivosť za každej rýchlosti.
Voľnobeh.
Z dôvodu úspory paliva je možné v určitých situáciách využiť funkciu tzv. jazdy na voľnobeh. Motor sa oddelí od prevodovky a spomalí na voľnobežnú rýchlosť, vďaka čomu nedôjde k brzdnému účinku.
Systémy podvozku.
Porsche
4D Chassis Control.
Porsche 4D Chassis Control centrálne analyzuje jazdnú situáciu vo všetkých troch priestorových rozmeroch, vypočíta najlepšie jazdné podmienky a v reálnom čase zosynchronizuje všetky systémy podvozku.
Adaptívne vzduchové odpruženie.
Trojkomorová technológia a adaptívne vzduchové odpruženie umožňujú vylepšenú kombináciu komfortu a športovej jazdy; tuhosť pružiny sa mení v závislosti od jazdného režimu a situácie. Zahŕňa aj samovyrovnávaciu funkciu, úpravu svetlej výšky a PASM.
Aktívne riadenie zavesenia Porsche Active Suspension Management (PASM).
PASM je elektronický systém ovládania tlmičov, ktorý aktívne reguluje tlmiacu silu každého kolesa v závislosti od podmienok na ceste a jazdného režimu. Na obmedzenie pohybu karosérie a väčší komfort pri sedení. Tri režimy: „Normal“, „Sport“ a „Sport Plus“.
Riadenie zadnej nápravy.
Riadenie zadnej nápravy zlepšuje riadenie pri nízkej rýchlosti, v dôsledku čoho zjednodušuje manévrovanie a otáčanie. Pri vyššej rýchlosti výrazne zvyšuje jazdnú stabilitu.
Porsche
Dynamic Chassis Control (PDCC).
PDCC - regulačný systém podvozku pre aktívnu priečnu stabilizáciu. Zmenšuje bočný náklon pri jazde v zákrutách. Pre lepší výkon, ešte viac neutrálne ovládanie a vyšší jazdný komfort pri akejkoľvek rýchlosti.
Ľahké športové balíky.
Existujú tri verzie ľahkých športových balíkov, ktoré sú k dispozícii iba pre modely Cayenne Coupé. Všetky obsahujú tvarovanú uhlíkovú strechu, balík SportDesign s uhlíkovým difúzorom, 22-palcové kolesá s dizajnom GT, uhlíkový interiérový balík, športový výfukový systém pre model Cayenne Turbo Coupé a športový systém s centrálnymi výfukmi pre modely Cayenne GTS Coupé, Turbo Coupé a Turbo S E-Hybrid Coupé.
Majitelia modelu Cayenne Coupé si môžu vybrať ľahký športový balík so zadnou kapotou,
vyformovanými podbehmi kolies, bočnými obrubami kolies, bočnými panelmi dverí, prednou kapotou,
mriežkami prívodov vzduchu, vzdušnými stieračmi v (matnej) čiernej farbe a 22-palcovými kolesami s
dizajnom GT v saténovo čiernej farbe ako voliteľnú možnosť.
Ľahký uhlíkový športový balík pre modely Cayenne Coupé s vzdušnými stieračmi a hornými lištami
externých zrkadiel z uhlíka. Mriežky prívodu vzduchu, spodné lišty zrkadiel a podstavec majú
čiernu povrchovú úpravu s vysokou lesklosťou.
Brzdy.
Voliteľné disky pre keramickú kompozitnú brzdu Porsche (PCCB) majú priemer 440 mm na prednej náprave a 410 mm na zadnej náprave – s ešte lepším brzdným výkonom.
Po prvýkrát vôbec táto voliteľná brzda prináša spojenie brzdového kotúča zo zliatiny železa a keramickej povrchovej úpravy (karbid volfrámu) – s ešte lepšou odozvou a obzvlášť vysokou ochranou pred vyblednutím.
Podobne ako brzdové strmene v exkluzívnej červenej farbe je tento systém prispôsobenejší vysokému výkonu a využíva monoblokové pevné brzdové strmene. Dráha pedála je krátka, s precíznym tlakovým bodom.
V prednej časti sú šesťpiestové hliníkové brzdové strmene; štvorpiestové jednotky vzadu majú zatvorený monoblokový dizajn, ktorý umožňuje konštantný brzdný účinok, dokonca aj pri veľkom zaťažení. Brzdové kotúče majú vnútorné vetranie.
Brzda Porsche s povrchovou úpravou (PSCB) je štandardne namontovaná na všetkých modeloch Cayenne Turbo, pričom skvele dopĺňa brzdný účinok a vynikajúci brzdný výkon.
Pri modeloch Cayenne E-Hybrid zaisťuje šesť piestov vpredu a štyri piesty vzadu vynikajúci výkon, ktorý ešte zvýrazňujú brzdové strmene v exkluzívnej kyselinovozelenej farbe.
Pri modeloch Cayenne Turbo S E-Hybrid sa môže štandardná keramická kompozitná brzda Porsche (PCCB) popýšiť brzdovými strmeňmi v exkluzívnej kyselinovozelenej farbe – a maximálnym brzdným výkonom.
Výkonné aj pri maximálnej záťaži a s ťažnou kapacitou 3 500 kg: pevné brzdové strmene modelov Cayenne so štvorpiestovými hliníkovými jednotkami vpredu a dvojpiestovými jednotkami vzadu.
Spotreba a emisie.
Predné adaptívne športové sedadlá (18-smerné, elektrické) s pamäťovým balíkom sú zároveň plne pripravené na športovú jazdu. Zaručia vám nefalšovaný dojem z motoristických športov – bez toho, aby ste museli obetovať komfort. Voliteľná funkcia masáže predných komfortných sedadiel (14-smerných, elektrických) umožňuje oddych na dlhších cestách.
Ďalšie typické silné stránky všetkých modelov Cayenne: množstvo miesta a úložného priestoru, ktorý možno ešte zdvojnásobiť sklopením zadného sedadla. Popri tejto úžasnej variabilite existujú aj pestré možnosti prispôsobenia. Stručne povedané: toto auto je takmer pridobré na obyčajné výlety.
Štvorzónová automatická klimatizácia disponuje individuálnymi ovládačmi teploty na strane vodiča aj spolujazdca, pričom zadné sedadlá majú taktiež vlastné ovládače. Aktívny uhlíkový filter zachytáva častice, peľ a zápachy, pričom zároveň dôkladne odfiltruje jemný prach z vonkajšieho vzduchu, skôr než sa dostane do interiéru.
Infotainment.
Komunikačný systém Porsche Communication Management (PCM) je vaše riadiace centrum pre audio, navigáciu a komunikáciu. Okrem 12,3-palcového dotykového displeja s rozlíšením full-HD disponuje PCM širokým rozhraním, systémom hlasového ovládania a, samozrejme, aj online pripojením. Je možné taktiež použiť aj funkciu Apple CarPlay.
Ten zvuk: akoby ste práve sedeli v jednej z najlepších koncertných hál na svete. Celkový výkon 1 455 wattov, 21 samostatne ovládaných reproduktorov vrátane aktívneho subwoofera so 400-wattovým digitálnym zosilňovačom triedy D, dvojsmerným centrálnym systémom a celkovou plochou membrány viac ako 2 500 cm2, spolu s 3D zvukovým zážitkom, ktorý produkujú reproduktory v stĺpikoch A, a so špeciálnym 3D algoritmom.
14 reproduktorov a kanálov zosilňovača vrátane subwoofera s celkovým výkonom 710 wattov zaisťuje vyváženú a vernú reprodukciu zvuku. Technológia zlepšovania zvuku BOSE® SoundTrue zaisťuje ešte lepšiu kvalitu a dynamiku zvuku pri komprimovaných formátoch súborov.
Driver assistance systémy.
Porsche InnoDrive s adaptívnym tempomatom.
Porsche InnoDrive* rozpoznáva rýchlostné limity a stúpanie na cestách ešte pred tým, ako k nim skutočne dorazíte. Následne podľa nich prispôsobí stratégiu prepínania prevodov a rýchlosť jazdy.
* Porsche InnoDrive má svoje obmedzenia. Vodič musí za každých okolností sledovať štýl jazdy a v prípade, že nadobudne pochybnosti, musí okamžite zasiahnuť. Systém možno obísť zošliapnutím brzdového alebo plynového pedála.
Head-up displej.
Na voľne nastaviteľnom farebnom head-up displeji sa premietajú všetky informácie o jazde tak, aby ich mal vodič v zornom poli.
Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus).
Okrem dynamického ovládania dojazdu zahŕňa Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) aj dynamické odbočovacie svetlá a križovatkové svetlo na základe navigačných údajov. Maticové LED svetlo deaktivuje konkrétne segmenty nepretržitého svetelného kužeľa hlavného svetlometu tak, aby neoslepoval okolitých vodičov, tlmil reflexné dopravné značky a menej vyrušoval vodiča.
Asistencia pre nočné videnie.
Pri asistencii pre nočné videnie sa používa infračervená kamera, ktorá deteguje chodcov a vysokú zver ešte skôr, ako ich osvetlia svetlomety. Vodiča na to upozorní termálny obraz na prístrojovej doske.
ParkAssist (vpredu a vzadu) vrátane funkcie Surround View.
ParkAssist vám poskytuje podporu pri parkovaní a manévrovaní. Pomocou štyroch kamier s vysokým rozlíšením zobrazuje Surround View na displeji PCM 360-stupňový obraz vášho okolia.
Asistencia držania jazdného pruhu a Asistencia pri zmene jazdného pruhu.
Zatiaľ čo Asistencia držania jazdného pruhu vám pomáha udržať vozidlo v jazdnom pruhu, Asistencia pri zmene jazdného pruhu pomocou radarovej technológie sleduje oblasť za vozidlom, ako aj slepé uhly.
Asistencia pri zrážke a brzdení.
Asistencia pri zrážke a brzdení deteguje vozidlá, chodcov alebo cyklistov v oblasti zrážky, upozorní vodiča a v prípade potreby vykoná automatické zastavenie.
Porsche
Connect.
Voice Pilot, ktorý je vaším online systémom pre vydávanie hlasových príkazov, vám poskytuje asistenciu, vďaka ktorej nebudete musieť prestať sledovať vozovku a premávku. Stačí povedať, kam máte namierené alebo čo hľadáte.
Neustále sledujte údaje o vozidle pomocou aplikácie Porsche Connect alebo My Porsche. Niektoré funkcie, ako je uzamykanie okien a dverí, môžete zároveň pohodlne ovládať na diaľku.
Dorazte do cieľa rýchlejšie a v menšom zhone pomocou údajov o premávke v reálnom čase, ktoré vám umožnia vopred zistiť, aká je hustota premávky, a ktoré vás budú informovať o pohodlných alternatívnych trasách s dostatkom času.
V záujme ochrany vášho vozidla Porsche systém sledovania vozidiel Porsche (PVTS) deteguje a nahlasuje krádeže bezpečnostnému centru. Miestne orgány následne vaše vozidlo lokalizujú a zaistia.
Dostupnosť a funkčnosť služieb Porsche Connect sa môže v niektorých krajinách líšiť. Ďalšie informácie o dostupnosti služieb vo vašej krajine nájdete na adrese porsche.com/connect-store.
Spoznajte svojich digitálnych spolujazdcov.
Spotreba a emisie.
Koncept GTS
Toho, čo máte radi, nie je nikdy dosť, a to platí aj v tomto prípade. Práve preto sme sa postarali o to, aby modely Cayenne GTS mali v sebe ešte viac z Porsche. Aby ste mali ešte väčšie zimomriavky. Aby ste cítili motýliky v bruchu. Aby sa ešte stupňovala vaša fascinácia.
Prednosti GTS.
Motory GTS.
Dostatočný výkon na zaistenie ešte väčšej slobody: s výkonom 338 kW (460 PS) a krútiacim momentom 620 Nm je tento 4,0-litrový motor V8 s dvojitým turbodúchadlom vybavený pohonom, ktorý vám pomôže dosiahnuť vytýčené ciele.
Balík SportDesign.
Vďaka pôsobivej prednej kapote, bočným obrubám kolies a aerodynamickému strešnému spojleru (iba na modeli Cayenne GTS) je výrazný vzhľad balíka SportDesign výrazom športového výkonu.
Športový výfukový systém so špecifickou úpravou pre GTS.
Športový výfukový systém v čiernej farbe vyzerá naozaj pôsobivo – a zvuk má špeciálne prispôsobený pre modely GTS. Tento športový výfukový systém, ktorý je súčasťou ľahkého športového balíka modelu Cayenne GTS Coupé, má centrálne umiestnené športové výfuky.
Prepracovaný podvozok.
Všetky modely GTS majú o 20 mm nižší oceľový podvozok alebo voliteľné adaptívne vzduchové odpruženie, ako aj Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) na ovládanie jazdnej dynamiky a stability. Aktívne riadenie odpruženia Porsche (PASM) prešlo ešte športovejšou úpravou.
Brzdy modelu GTS.
Pretekárska séria modelov Cayenne GTS je vylepšená o brzdové strmene v červenej farbe. Šesťpiestové hliníkové monoblokové pevné brzdové strmene sú umiestnené v prednej časti. Dráha pedála je krátka, s precíznym tlakovým bodom, brzda je posilnená a prispôsobená vysokému výkonu.
Interiér modelu GTS.
Interiér modelu GTS obsahuje sedadlá GTS Sports (osemsmerné, elektrické) s logom GTS na hlavových opierkach, kožený interiér, široký balík Alcantara®, interiérový balík z brúseného hliníka v čiernej farbe a chránič prahu dverí z brúseného hliníka v čiernej farbe s logom „Cayenne GTS“. Voliteľné dekoratívne lemovanie v odtieni Carmine Red alebo Crayon, ako aj otáčkomer s logom „GTS“ a kontrastné farby ešte ozvláštňujú celý interiér.
Kolesá modelu GTS.
Za volantom modelov Cayenne GTS môžete síce udávať smer vy, ale o niečo nižšie, na úrovni asfaltu, sebavedomo diktujú tempo 21-palcové kolesá s dizajnom RS Spyder v saténovo čiernej farbe.
Zvuk motora GTS.
Gallery.
Spotreba a emisie.
-
471 kW (640 PS)
Dizajn interiéru.
Majte náročné zákruty vždy pod kontrolou: multifunkčný športový volant.
S volantom potiahnutým Alcantarou® a charakteristickým žltým pásikom označujúcim stredovú polohu volantu.
Čierne kontrastné akcenty: sebavedomé zvýraznenie vášne pre motoristický šport – a pre karbónové doplnky.
Exkluzívny interiérový paket GT – Alcantara®, koža a pocit z jazdy na pretekárskom okruhu.
Ďalšie prednosti Turbo GT.
Športové pneumatiky.
Na dosiahnutie nevídaného výkonu potrebujete dokonalé základy. Vďaka športovým pneumatikám sa optimalizuje jazdná dynamika, ovládateľnosť a brzdná dráha, čím sa skrátia vaše časy na trati.
Rozšírená stopa a odklon.
V spojení so širšími kolesami a prednou nápravou sa tak výkon prenáša presne a nekompromisne. Zvýšený negatívny odklon kolies taktiež stabilizuje akúkoľvek nedotáčavosť.
8-stupňová prevodovka Tiptronic S s technológiou shift-by-wire.
Pri zvýrazňovaní športového výkonu sú milimetre rovnako dôležité ako zlomky sekúnd. 8-stupňová prevodovka Tiptronic S so systémom shift-by-wire umožňuje rýchle zmeny rýchlostných stupňov s presnou odozvou. V režimoch Sport a Sport Plus sú časy odozvy v novom Cayenne Turbo GT ešte výraznejšie zredukované.
Bezpečnostné pásy v odtieni Neodyme.
Rozhodne si ich všimnete: bezpečnostné pásy v odtieni Neodyme. Kombinácia funkčnosti a štýlu je prirodzeným rozšírením jedinečného farebného dizajnu vozidla.
Perforované sedáky z Alcantary®.
Perforované sedáky z Alcantary® v odtieni Neodyme podčiarkujú a zvýrazňujú predné športové sedadlá. Maximálny komfort zabezpečujú integrované pamäťové opierky hlavy.
Otáčkomer v Turbo GT dizajne.
Intenzita zážitku z jazdy sa dá zmerať – pomocou stredového analógového otáčkomera so žltými ručičkami a modelovým označením.
Galéria.
Spotreba a emisie.
Skomponované s vášňou.
Cayenne Platinum Edition je výsledkom čistej vášne: špeciálna kompozícia vybraných dizajnových prvkov a osvedčených obľúbených funkcií.
Funkcie.
Pohodlné sedenie.
Cayenne Platinum Edition ponúka dobrú kombináciu komfortu a športového charakteru vďaka ergonomicky tvarovaným športovým sedadlám vpredu (8-smerové, elektrické). Erb Porsche na opierkach hlavy a kriedové bezpečnostné pásy dotvárajú celkový estetický dojem.
Interiér.
Ambientné osvetlenie umožňuje nepriame osvetlenie interiéru. Špeciálna svetelná úprava vytvára príjemnú atmosféru pri jazde a zvyšuje komfort. Interiérový balík Aluminium Rhombus dopĺňa sofistikovaný dizajn interiéru.
Vidieť – a nebyť videný.
Panoramatická strecha s veľkými sklenenými panelmi vytvára v Cayenne Platinum Edition mimoriadne jasnú a príjemnú svetelnú atmosféru. Zadné „privacy glass“ chráni pred neželanými pohľadmi zvonku do interiéru.
Veľkolepá zábava.
Jedinečný zvuk a najlepšia zábava: Cayenne Platinum Edition ponúka oboje. Priestorový zvukový systém BOSE® so 14 reproduktormi s výkonom 710 W a dokonalá integrácia so službou Apple Music a Apple Podcasts.
Všetko máte pod kontrolou.
Cayenne Platinum Edition disponuje multifunkčným športovým volantom s funkciou Power Steering Plus. Komfortná jazda a skutočný športový charakter splývajú v jedno.